Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 539655 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #960 på: Juli 06, 2012, 15:12:03 »
Litt OT, men læll...

...det sies at vi må "get behind the team". Det vil jeg alltid gjøre. Det sies at NW vet nøyaktig hva som skal til av "team". Usikker på akkurat det i disse dager, men jeg skal være rimelig "humble" hvis dette går veien. Kan ikke helt se oss som relevante utfordrere til noe opprykk, men håper jeg aldri har tatt mer feil selvfølgelig.
Er fortsatt veeeeldig skeptisk på hvordan hele balletten ser ut ved avspark 2013-14....nivå, spillerstall, manager, eiere...
Ups & Ups!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #961 på: Juli 06, 2012, 15:22:03 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/ipswich-town-boss-confident-leeds-united-target-will-join-club-1-4717094

Varney til Ipswich? Hope so...

auren

Varney? Denne artikkelen dreier seg da om Luke Chambers?

Hehe.. Litt kluss med disse Luke-ene som er linket til oss. Ups!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #962 på: Juli 06, 2012, 16:37:16 »
Portsmouth boss Michael Appleton has confirmed Luke Varney is in talks with Leeds

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #963 på: Juli 06, 2012, 16:52:55 »
Uff, blir litt trist når jeg leser dette. Lukter ikke svidd av Varney og Norris. Hvorfor skal vi hente så mange spillere fra Pompey? 
Endre

gill

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #964 på: Juli 06, 2012, 17:35:33 »
Uff, blir litt trist når jeg leser dette. Lukter ikke svidd av Varney og Norris. Hvorfor skal vi hente så mange spillere fra Pompey? 
Fordi vi får de går gratis og INGEN andre vil ha dem..
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #965 på: Juli 06, 2012, 17:40:29 »
Sitat
Leeds Closing In On Star Striker

 OK star striker may be stretching it a bit! In fact, with a record of 23 goals from the last 4 seasons, from a total of 115 games, the term "striker" might be challenged by Trades Descriptions. Even Carlton Goals has a better strike rate than that!

 So Leeds have SOLD an exciting youngster to Huddersfield and are now signing on a free a lag who is 30 in September - anybody would think the club was on its uppers rather than within touching distance of billions of pounds of oil money.

 Look at it from Varney's point of view. If you were him, why would you sign for Leeds if you expect a host of multi million pound signings to follow? Move from the South Coast to Yorkshire to sit and rot in the reserves? No thanks! And why would you agree a salary package ahead of the oil coffers being opened? I know he is a bit of a turkey but would he really vote for Christmas like that?

 It's all very odd and, all joking apart, something doesn't add up. Clayton was transfer listed because of his wage demands, not because he is crap; Varney is being signed because he is cheap, not because he is brilliant. And Leeds expect to be billyonaires in a few weeks? Leave the Rolls in the garage love, I'm catching the bus!

Denne såkalte West Ham bloggeren må virkelig ha noe for Leeds....

http://thegamesgonecrazy.blogspot.no/2012/07/leeds-closing-in-on-star-striker.html

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #966 på: Juli 06, 2012, 17:51:19 »
Stoler på W ang spillere til han har bevist noe annet. Han har jo ikke akkurat noen dårlig merittliste så satser på han veit hva han gjkør med å hente norris og varney om dette stemmer da. Er jo ikke noe offisielt ennå.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #967 på: Juli 06, 2012, 18:18:17 »
Herregud, den gamle duoen der er jo bare sorgen >:( RASK :(
Nemmen DHY da...NW handler jo ikke inn rask?? Var ikke det forbeholdt...vel?
hehe, jeg har vel aldri fredet Warnock?Er overbevist om at han har bedre transfernese enn Grayson, men synes de fleste av signeringene minner om en blakk klubb uten visjoner....slik det har vært de siste 8 år....slik det ser ut nå mener jeg opprykk er umulig.Fortsatt middelmådig stall dessverre :(

Ian Baird

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #968 på: Juli 06, 2012, 19:15:58 »
Enig. Leedsmanageres suksess på transferfronten er mer enn delvis styret av ambisjonene til klubbstyret/eieren.
Pr. nå virker det faktisk som Leeds lukter på spillere som koster en liten slant - enkelte opptil hele "svimlende" £500.000. Dette er stor forbedring fra de siste åra ihvertfall, men hvor kommer sheikens olje-penger inn ?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #969 på: Juli 06, 2012, 20:37:24 »
Enig. Leedsmanageres suksess på transferfronten er mer enn delvis styret av ambisjonene til klubbstyret/eieren.
Pr. nå virker det faktisk som Leeds lukter på spillere som koster en liten slant - enkelte opptil hele "svimlende" £500.000. Dette er stor forbedring fra de siste åra ihvertfall, men hvor kommer sheikens olje-penger inn ?

Kommer kanskje inn på kontoen til Bates :-\ :-\ :-\

SupALeedS

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #970 på: Juli 07, 2012, 00:02:11 »
Leroy Lita siste mann linket til Leeds...var jo god en gang i tida:P
Alex

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #971 på: Juli 07, 2012, 01:13:39 »
Leroy Lita siste mann linket til Leeds...var jo god en gang i tida:P

har hørt veldig mye dårlig om han, han er ikke akkurat en målscorer, så nei takk... håper vi kan få inn noen bedre

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #972 på: Juli 07, 2012, 09:35:33 »
Hvis det er slik at Warnock vet hva som skal til for å rykke opp, så håper jeg han vet like godt  hva som skal til for ikke å rykke ned......
 

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #973 på: Juli 07, 2012, 09:45:05 »
Hvis det er slik at Warnock vet hva som skal til for å rykke opp, så håper jeg han vet like godt  hva som skal til for ikke å rykke ned......

Det MÃ… inn med kvalitetspillere eller så ender fort i nedre halvdel igjen.
Et eksempel på fiasko sesong er LSK som ikke får satt laget. Kvalitet er løsninga.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #974 på: Juli 07, 2012, 13:18:19 »
Hvis det er slik at Warnock vet hva som skal til for å rykke opp, så håper jeg han vet like godt  hva som skal til for ikke å rykke ned......
Meget bra innlegg  :D
Ups & Ups!!

Lundewhites

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #975 på: Juli 07, 2012, 13:33:00 »
Er veldig skeptisk til at Luke Varney tilsynelatende er klar for Leeds. Portsmouth skylder Derby fortsatt 300 000 for han og da blir han ikke billigere en det i alle fall. Vi selger Clayton som var det eneste lyspunktet i en ellers grå fjorårsesong  for 450 000 eller 500 000 som etter min mening bare er trist! Det ser da ut som om dette dreier seg om å spare lønn og da er jeg ikke veldig optimistisk til at det kommer noe penger inn i forbindelse med oppkjøpet av klubben   :-\ Hvorfor selger vi unge gode spillere, som andre mindre klubber ikke har noen problemer med å oppfylle lønnskravene til? Fordi vi skal ha bedre spillere inn har blitt sagt i årevis, men det har aldri skjedd.... Kenny, Norris, Varney, Peltier, Campell inn i stede for Lonergan, White, Clayton, McCormack og Snoddy er mange skritt tilbake og da begynner jeg heller å se på streken i bånn og ikke den som vi ønsker å komme oss over i topp. Det kan jo ikke være penger på vei inn i det hele tatt!!! Hvorfor skal vi beholde Pugh og Brown??? Hva skjer i denne klubben nå? Var fornøyd med de to første kjøpa, men nå er all optimisme hos meg borte  :'(  Er redd oppkjøpet av klubben kommer til å bli den største nedturen siden nedrykket i 2004
For the sake of Leeds United he would break himself in two

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #976 på: Juli 07, 2012, 13:40:29 »
Føler salget av Clayton er en av de verste avtalene vi noensinne har gjort !


Leroy Lita ? Luke Varney ? Leeds er ikke noe rehabsenter for målskorere ! Få inn noe scoret mål i fjor ikke i 2005 !
Pontus ❤

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #977 på: Juli 07, 2012, 14:00:55 »
Er veldig skeptisk til at Luke Varney tilsynelatende er klar for Leeds. Portsmouth skylder Derby fortsatt 300 000 for han og da blir han ikke billigere en det i alle fall. Vi selger Clayton som var det eneste lyspunktet i en ellers grå fjorårsesong  for 450 000 eller 500 000 som etter min mening bare er trist! Det ser da ut som om dette dreier seg om å spare lønn og da er jeg ikke veldig optimistisk til at det kommer noe penger inn i forbindelse med oppkjøpet av klubben   :-\ Hvorfor selger vi unge gode spillere, som andre mindre klubber ikke har noen problemer med å oppfylle lønnskravene til? Fordi vi skal ha bedre spillere inn har blitt sagt i årevis, men det har aldri skjedd.... Kenny, Norris, Varney, Peltier, Campell inn i stede for Lonergan, White, Clayton, McCormack og Snoddy er mange skritt tilbake og da begynner jeg heller å se på streken i bånn og ikke den som vi ønsker å komme oss over i topp. Det kan jo ikke være penger på vei inn i det hele tatt!!! Hvorfor skal vi beholde Pugh og Brown??? Hva skjer i denne klubben nå? Var fornøyd med de to første kjøpa, men nå er all optimisme hos meg borte  :'(  Er redd oppkjøpet av klubben kommer til å bli den største nedturen siden nedrykket i 2004

Warnock kan da ikke begynne å bruke penger han ikke har? Jeg ville ventet med dommedagsprofetiene til disse spillerne faktisk er signert og oppkjøpet er fullført. Per dags dato er Leeds United fortsatt eid av Ken Bates!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #978 på: Juli 07, 2012, 14:51:01 »
Er veldig skeptisk til at Luke Varney tilsynelatende er klar for Leeds. Portsmouth skylder Derby fortsatt 300 000 for han og da blir han ikke billigere en det i alle fall. Vi selger Clayton som var det eneste lyspunktet i en ellers grå fjorårsesong  for 450 000 eller 500 000 som etter min mening bare er trist! Det ser da ut som om dette dreier seg om å spare lønn og da er jeg ikke veldig optimistisk til at det kommer noe penger inn i forbindelse med oppkjøpet av klubben   :-\ Hvorfor selger vi unge gode spillere, som andre mindre klubber ikke har noen problemer med å oppfylle lønnskravene til? Fordi vi skal ha bedre spillere inn har blitt sagt i årevis, men det har aldri skjedd.... Kenny, Norris, Varney, Peltier, Campell inn i stede for Lonergan, White, Clayton, McCormack og Snoddy er mange skritt tilbake og da begynner jeg heller å se på streken i bånn og ikke den som vi ønsker å komme oss over i topp. Det kan jo ikke være penger på vei inn i det hele tatt!!! Hvorfor skal vi beholde Pugh og Brown??? Hva skjer i denne klubben nå? Var fornøyd med de to første kjøpa, men nå er all optimisme hos meg borte  :'(  Er redd oppkjøpet av klubben kommer til å bli den største nedturen siden nedrykket i 2004

Warnock kan da ikke begynne å bruke penger han ikke har? Jeg ville ventet med dommedagsprofetiene til disse spillerne faktisk er signert og oppkjøpet er fullført. Per dags dato er Leeds United fortsatt eid av Ken Bates!
Vel, jeg venter ikke med dommedasprofetiene: slik det ser ut nå er det helt RÆVA!Har alltid hatt tru på Warnock, men den spillerstallen vi ser ut til å ha til seriestart er aldri verden noe bedre enn det Grayson ga fra seg.Unntaket er vel Pearce, men at disse middelmådighetene liksom skal sende oss til PL er for meg en utopi.Og det er faktisk ganske patetisk å lese at bare man har Warnock så er man garantert opprykk nesten uansett kvalitet på stallen...?nei, jeg tar imot massivt tyn hvis jeg tar fullstendig feil i dette, men for meg ligner dette i beste fall på en 8. plass >:(

SveinArve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #979 på: Juli 07, 2012, 15:15:13 »
Det handler vel meir om at Warnock skal få inn spelerTYPANE som han meiner kan til sammen bli et lag som fungerer godt i lag og skal vinne nok kamper til å rykke opp.
Det var ikkje "store" navn han hadde i QPR når han rykka opp heller, men det laget var jo suveren det året.
Warnock er en slu rev og det jobbes heilt sikkert knallhardt i kulissene.

In Warnock We Trust!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #980 på: Juli 07, 2012, 15:31:05 »
Det handler vel meir om at Warnock skal få inn spelerTYPANE som han meiner kan til sammen bli et lag som fungerer godt i lag og skal vinne nok kamper til å rykke opp.
Det var ikkje "store" navn han hadde i QPR når han rykka opp heller, men det laget var jo suveren det året.
Warnock er en slu rev og det jobbes heilt sikkert knallhardt i kulissene.

In Warnock We Trust!

Det som er viktig er å samle et lag av solide spillere som ikke bukker under når de blir presset. Ikke alltid at slike spillere har de største navnene. Et lag burde bestå av solide slitere i hovedsak og et par-tre med det lille ekstra. Jeg håper og tror at det "lille ekstra" blir signert når vi får nye eiere..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SveinArve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #981 på: Juli 07, 2012, 15:34:22 »
Det handler vel meir om at Warnock skal få inn spelerTYPANE som han meiner kan til sammen bli et lag som fungerer godt i lag og skal vinne nok kamper til å rykke opp.
Det var ikkje "store" navn han hadde i QPR når han rykka opp heller, men det laget var jo suveren det året.
Warnock er en slu rev og det jobbes heilt sikkert knallhardt i kulissene.

In Warnock We Trust!

Det som er viktig er å samle et lag av solide spillere som ikke bukker under når de blir presset. Ikke alltid at slike spillere har de største navnene. Et lag burde bestå av solide slitere i hovedsak og et par-tre med det lille ekstra. Jeg håper og tror at det "lille ekstra" blir signert når vi får nye eiere..

+1
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #982 på: Juli 07, 2012, 17:19:18 »
Er veldig skeptisk til at Luke Varney tilsynelatende er klar for Leeds. Portsmouth skylder Derby fortsatt 300 000 for han og da blir han ikke billigere en det i alle fall. Vi selger Clayton som var det eneste lyspunktet i en ellers grå fjorårsesong  for 450 000 eller 500 000 som etter min mening bare er trist! Det ser da ut som om dette dreier seg om å spare lønn og da er jeg ikke veldig optimistisk til at det kommer noe penger inn i forbindelse med oppkjøpet av klubben   :-\ Hvorfor selger vi unge gode spillere, som andre mindre klubber ikke har noen problemer med å oppfylle lønnskravene til? Fordi vi skal ha bedre spillere inn har blitt sagt i årevis, men det har aldri skjedd.... Kenny, Norris, Varney, Peltier, Campell inn i stede for Lonergan, White, Clayton, McCormack og Snoddy er mange skritt tilbake og da begynner jeg heller å se på streken i bånn og ikke den som vi ønsker å komme oss over i topp. Det kan jo ikke være penger på vei inn i det hele tatt!!! Hvorfor skal vi beholde Pugh og Brown??? Hva skjer i denne klubben nå? Var fornøyd med de to første kjøpa, men nå er all optimisme hos meg borte  :'(  Er redd oppkjøpet av klubben kommer til å bli den største nedturen siden nedrykket i 2004
Prøv lykkepiller.. De er spesiallaget til sånne som deg..

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #983 på: Juli 07, 2012, 19:46:48 »
Varney og Norris linket fra Portsmouth. Portsmouth ja. Vi er vel i ferd med å overta hele stallen til Portsmouth. Ja den stallen som rykket ned til league one.

Uten et oppkjøp så ender dette i komplett katastrofe. Vi er helt avhengig av en takeover.

Warnock med elendige resultater denne våren. Signeringer som ikke skremmer vettet av noen.

Nå må denne Bahrain eller Al-Khalifa eller hva han nå heter på banen i en farlig fart.

Foreløpig står det underetasje på den heisen vi står i.
 

SveinArve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #984 på: Juli 07, 2012, 19:50:57 »
Varney og Norris linket fra Portsmouth. Portsmouth ja. Vi er vel i ferd med å overta hele stallen til Portsmouth. Ja den stallen som rykket ned til league one.

Uten et oppkjøp så ender dette i komplett katastrofe. Vi er helt avhengig av en takeover.

Warnock med elendige resultater denne våren. Signeringer som ikke skremmer vettet av noen.

Nå må denne Bahrain eller Al-Khalifa eller hva han nå heter på banen i en farlig fart.

Foreløpig står det underetasje på den heisen vi står i.

Det går jo an å hente et par spillere fra et lag som rykka ned, uten å bli stempla som et nedrykkslag  på grunn av det? Da Leeds rykka ned fra PL så var der vel et par tre spillere som var gode sjølv om Leeds gikk ned?

Eg har trua til det motsatte er bevist! (Eg er tydeligvis ikkje klok av skade:p)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #985 på: Juli 07, 2012, 19:57:50 »
Joda fullt  mulig de Pompey-spillerne sender oss til PL. Men jeg hadde nok vært tryggere om vi hentet spillere fra den andre enden av ligasystemet. Ja de som er litt mer vant til å vinne fotballkamper.

Tror dessverre de som har surket over Graysons manglende evner på markedet, vi få se at ståa ikke er kakken bedre med Warnock. Du kan ikke havne i michelin-guiden med knekkebrød og brunost.
 

Lundewhites

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #986 på: Juli 07, 2012, 20:23:47 »
Det jeg setter et spørsmålstegn ved, er at hvis dette oppkjøpet er klart, hvorfor henter vi da spillere som ingen andre vil ha?  Det tyder ikke på mye penger inn, gjør det det da? Og hvorfor selger vi Clayton og McCormack  som faktisk leverte varene i fjorårsesongen ? Jeg var så heldig at jeg fikk med meg 7 kamper på Elland Road og disse to spillerne sammen med to andre som er linket vekk (Lonergan og Snoddy) Var de eneste som holdt mål. Trur jeg skal klare meg uten lykkepiller og personangrep på andre forumdeltakere skal jeg i alle fall klare å unngå.  Men for all del hvis de fleste andre ser rosenrødt på dette, så er jo det bra for dem! Jeg forbeholder meg retten til å være skeptisk til alt som skjer nå, men for al del, skulle jeg ta feil er det ingen som blir gladere for det, enn meg! 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #987 på: Juli 07, 2012, 20:37:21 »
Det jeg setter et spørsmålstegn ved, er at hvis dette oppkjøpet er klart, hvorfor henter vi da spillere som ingen andre vil ha?  Det tyder ikke på mye penger inn, gjør det det da? Og hvorfor selger vi Clayton og McCormack  som faktisk leverte varene i fjorårsesongen ? Jeg var så heldig at jeg fikk med meg 7 kamper på Elland Road og disse to spillerne sammen med to andre som er linket vekk (Lonergan og Snoddy) Var de eneste som holdt mål. Trur jeg skal klare meg uten lykkepiller og personangrep på andre forumdeltakere skal jeg i alle fall klare å unngå.  Men for all del hvis de fleste andre ser rosenrødt på dette, så er jo det bra for dem! Jeg forbeholder meg retten til å være skeptisk til alt som skjer nå, men for al del, skulle jeg ta feil er det ingen som blir gladere for det, enn meg! 

Word
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #988 på: Juli 07, 2012, 20:48:14 »
Det jeg setter et spørsmålstegn ved, er at hvis dette oppkjøpet er klart, hvorfor henter vi da spillere som ingen andre vil ha?  Det tyder ikke på mye penger inn, gjør det det da? Og hvorfor selger vi Clayton og McCormack  som faktisk leverte varene i fjorårsesongen ? Jeg var så heldig at jeg fikk med meg 7 kamper på Elland Road og disse to spillerne sammen med to andre som er linket vekk (Lonergan og Snoddy) Var de eneste som holdt mål. Trur jeg skal klare meg uten lykkepiller og personangrep på andre forumdeltakere skal jeg i alle fall klare å unngå.  Men for all del hvis de fleste andre ser rosenrødt på dette, så er jo det bra for dem! Jeg forbeholder meg retten til å være skeptisk til alt som skjer nå, men for al del, skulle jeg ta feil er det ingen som blir gladere for det, enn meg!

Status er at vi har hentet 3 gode spillere og at vi har solgt en god spiller som Warnock ikke verdsetter. So far so good sier nå jeg...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #989 på: Juli 07, 2012, 20:53:55 »
Det jeg setter et spørsmålstegn ved, er at hvis dette oppkjøpet er klart, hvorfor henter vi da spillere som ingen andre vil ha?  Det tyder ikke på mye penger inn, gjør det det da? Og hvorfor selger vi Clayton og McCormack  som faktisk leverte varene i fjorårsesongen ? Jeg var så heldig at jeg fikk med meg 7 kamper på Elland Road og disse to spillerne sammen med to andre som er linket vekk (Lonergan og Snoddy) Var de eneste som holdt mål. Trur jeg skal klare meg uten lykkepiller og personangrep på andre forumdeltakere skal jeg i alle fall klare å unngå.  Men for all del hvis de fleste andre ser rosenrødt på dette, så er jo det bra for dem! Jeg forbeholder meg retten til å være skeptisk til alt som skjer nå, men for al del, skulle jeg ta feil er det ingen som blir gladere for det, enn meg! 
Respekt. Personangrep er unødvendig. Forbilledlig oppførsel å svare modent på denne måten. Forøvrig helt enig med deg Lundewhites. Synes Clayton viste glimt av gode egenskaper i fjorårssesongen, også i mørkeperioden. Viste prov mot Arsenal, og var god i noen av de tv-sendte kampene jeg så. Brown og Pugh løp jo bare rundt med kriminelt voldsomme taklinger, selv om Brown også var relativt god i noen av de få kampene som ble vist tidlig på vårparten, før vi raste fullstendig sammen.
Men det er fortsatt lenge igjen til sesongstart. Håpet er bare at vi skal ha et så komplett lag som mulig i det de går løs på preseason - slik at man rekker å spille et lag sammen. Det er svært viktig tror jeg. Og per nå, syns jeg ikke vi har et slagkraftig lag. Syns vi må få inn en ny spiss og en ny midtbanespiller eller to. Det må være kvalitet!