Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 537732 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1050 på: Juli 12, 2012, 11:22:04 »
Er dette Andy Gray som var hos oss på Championship Manager 97/98? Overrasket...
Det er nok det.
Sønn av Frank, og følgelig nevø av kong Eddie.
Spilte sist for oss i '98


Jeg deler overraskelsen til flere her hvis dette skjer....
Andy Gray..?hva er dette da?helt på viddene etter min mening :(
Dette er jo rask...hva blir det neste?Lee Sharpe ;D

Navn! Spillere vi har har hørt om før! Deler av forumet må da være i ekstase over disse ryktene om Pat Sharpe?
- Leif Olav

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1051 på: Juli 12, 2012, 12:39:13 »
Er dette Andy Gray som var hos oss på Championship Manager 97/98? Overrasket...
Det er nok det.
Sønn av Frank, og følgelig nevø av kong Eddie.
Spilte sist for oss i '98


Jeg deler overraskelsen til flere her hvis dette skjer....
Andy Gray..?hva er dette da?helt på viddene etter min mening :(
Dette er jo rask...hva blir det neste?Lee Sharpe ;D

mark hatley  ;D ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1052 på: Juli 12, 2012, 13:29:24 »
Oh bollocks, Warnock!http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/9811812.Bradford_City_vying_with_Leeds_United_for_Gray_signature/


Det er dessverre hald i dette ryktet skal vi tru YEP: http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/barnsley/andy-gray-in-training-back-at-leeds-1-4733903

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1053 på: Juli 12, 2012, 13:31:17 »
Er dette Andy Gray som var hos oss på Championship Manager 97/98? Overrasket...
Det er nok det.
Sønn av Frank, og følgelig nevø av kong Eddie.
Spilte sist for oss i '98


Jeg deler overraskelsen til flere her hvis dette skjer....
Dette er nok ikke en spiller som Warnock aktivt prøver å rekruttere.
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/barnsley/andy-gray-in-training-back-at-leeds-1-4733903

Warnock said: “Andy asked if he could come and train with us and we have allowed him to do that. We will take a look at him and see how it goes.”
Virker mer som om han har "mast seg til" å trene med klubben i påvente av at noe skal skje på transferfronten.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1054 på: Juli 12, 2012, 13:52:22 »
Mht til Andy Gray så går det nok bare på gammelt bekjentskap med Warnock, tror nå jeg. Han har fått anledning til å trene med klubben som hvilken som helst "trialist".

Det er det jeg leser ut av siste nyhet på den offisielle siden. Jeg finner det mer enn merkelig at Warnock skulle ha stor interesse for å signere Gray.
Super Leeds since 1968

MrK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1055 på: Juli 12, 2012, 14:32:09 »
LUFC On this day July 12th - Chelsea at it again

Tweet A look back at what happened on this day in recent history at Leeds United.

2007
Chelsea pinch another Leeds youngster. A year after stealing Tom Taiwo and Martin Woods. This time Ben Gordon goes where the grass is supposedly greener.
All three of them are now doing exactly……………

2009
Leeds start their pre-season programme with their regular trip to York City. The game finishes 3-3.

York took an early lead before Luciano Becchio equalised for Leeds. Second half goals from youngsters Mike Whitwell and Andrew Milne put Leeds 3-1 ahead. York scored twice in injury time to earn a draw.

2010
Richard Naylor is to continue as club captain for the 2010/11 season. Leeds boss Simon Grayson confirms that the experienced central defender will lead Leeds in their first season back in the championship.


Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Peter7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1056 på: Juli 12, 2012, 17:44:31 »
Oh bollocks, Warnock!http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/9811812.Bradford_City_vying_with_Leeds_United_for_Gray_signature/


Det er dessverre hald i dette ryktet skal vi tru YEP: http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/barnsley/andy-gray-in-training-back-at-leeds-1-4733903
Begynner å bli et svært fargerikt fellesskap i Leeds nå, med White, Brown, Green og Gray - mangler riktignok Black, Red og Yellow da.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Lundewhites

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1057 på: Juli 12, 2012, 19:12:54 »
Rodolph Austin linket til klubben i kveldens  utgave av YEP
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1058 på: Juli 12, 2012, 19:25:40 »
Rodolph Austin linket til klubben i kveldens  utgave av YEP

Det hadde vært noe, er sikker på at han kunne gjort en knalljobb på midten!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1059 på: Juli 12, 2012, 19:49:00 »
Rodolph Austin linket til klubben i kveldens  utgave av YEP

Det hadde vært noe, er sikker på at han kunne gjort en knalljobb på midten!
artig rykte som begynte via en diskusjon på Yorkshire Radio tidligere i dag og twitret om av Terje og meg for så å bli retwittret av YEP..... Artig fenomen twitter, hadde vært en god signering for Leeds og iom at han ikke ønsker å forlenge med Brann og Brann samtidig ønsker å frigjøre midler for å hente Huseklepp tilbake er det nok en mulighet for en "rask" deal
Ollan

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1060 på: Juli 12, 2012, 20:13:03 »
Jeg står fortsatt på at ingen tippeligaspiller vil forsterke leeds. Tippeligaen holder et hinsides lavt nivå. Men han må gjerne prøve  8)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1061 på: Juli 12, 2012, 20:31:42 »
Jeg står fortsatt på at ingen tippeligaspiller vil forsterke leeds. Tippeligaen holder et hinsides lavt nivå. Men han må gjerne prøve  8)
Du har nok rett i dette, men det finnes unntak.Austin er en av dem,Tarik på FFK en annen.Men helt enig med deg.Tippeligaen har lavt nivå, og norske foppalspillere er jo helt latterlig late til å trene.Hvem trener feks 2-3 timer hver dag på egenhånd utenom klubbtrening for å forbedre egne ferdigheter...?sannsynligvis ingen.....men det er jo det som må til!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1062 på: Juli 12, 2012, 22:12:36 »
Andy Gray kunne jo vært en god mann og hatt i enkelte kamper , fysisk sterk spiller!

Rudolph Austin : RÃ… spiller !  8)
Pontus ❤

Ole G

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1063 på: Juli 12, 2012, 23:14:31 »
Selv om TL er på historisk bunnnivå er det noen spillere som ville kunne hevde seg i NCP.
Tror helt sikkert Austin er en av dem.
Optimist !

Cebhin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1064 på: Juli 12, 2012, 23:19:48 »
Det har vært rykter på Bl.a Twitter idag angående Joey Barton. Vet ikke hvordan dere stiller dere til det men personlig ville jeg likt å sett han i Leedsdrakt.
Jeg vet ikke hvorfor men jeg har alltid vært svak for Barton,som fotballspiller vel å merke.
Herlig pasningsfot,godt driv,vinnerskalle og en drittsekk som motstandere hater å møte. Perfekt!!
Er heller ingen tvil om at han ville vært en signering som ville hevet oss.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1065 på: Juli 13, 2012, 00:25:06 »
Rodolph Austin linket til klubben i kveldens  utgave av YEP

Det hadde vært noe, er sikker på at han kunne gjort en knalljobb på midten!
artig rykte som begynte via en diskusjon på Yorkshire Radio tidligere i dag og twitret om av Terje og meg for så å bli retwittret av YEP..... Artig fenomen twitter, hadde vært en god signering for Leeds og iom at han ikke ønsker å forlenge med Brann og Brann samtidig ønsker å frigjøre midler for å hente Huseklepp tilbake er det nok en mulighet for en "rask" deal
...det har vært litt frem og tilbake om Austin på twitter i kveld. Denne er jo litt interessant (if true)

brian davies‏@monkeybates

@svendleeds looks like neil tried 2 buy rodolph in jan 2011 when at qpr m8, sounds interesting .


og

it was lunch time today m8, neil was telling thom about this jamacan midfielder who was out of contract in dec, plays in norway
« Siste redigering: Juli 13, 2012, 00:40:23 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1066 på: Juli 13, 2012, 00:44:47 »
Det har vært rykter på Bl.a Twitter idag angående Joey Barton. Vet ikke hvordan dere stiller dere til det men personlig ville jeg likt å sett han i Leedsdrakt.
Jeg vet ikke hvorfor men jeg har alltid vært svak for Barton,som fotballspiller vel å merke.
Herlig pasningsfot,godt driv,vinnerskalle og en drittsekk som motstandere hater å møte. Perfekt!!
Er heller ingen tvil om at han ville vært en signering som ville hevet oss.

Hvorfor tror folk at det i det hele tatt er rykter?

Vi snakker om en fyr som er (om det ikke var for oppførselen) nær Englands landslag, som tjener like mye som halve Leeds-troppen til sammen og som flere ganger har sagt han ikke ville spille for Warnock eller Leeds.

Jeg vet jeg høres grinete ut, men jeg er ikke ute etter å nagle Cebhin her - poenget er at det er lov (også for fans på Twitter) å reflektere litt over sannsynligheten for at en slik overgang skulle skje før man tar slikt som seriøse rykter.

SA

ollan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1067 på: Juli 13, 2012, 08:43:24 »
Rodolph Austin linkes sterkt til Leeds. I YEP beskrives han som en typisk NW spiller og har vært på prøvespill hos QPR under NW tidligere.

 deal??

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6147037.ece
Ollan

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1068 på: Juli 13, 2012, 09:00:15 »
Rodolph Austin linkes sterkt til Leeds. I YEP beskrives han som en typisk NW spiller og har vært på prøvespill hos QPR under NW tidligere.

 deal??

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6147037.ece


En ordentlig kneknekker på midten som kan mer enn å kneknekke, løp og hent!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1069 på: Juli 13, 2012, 09:03:32 »
http://www.dagbladet.no/2012/07/13/sport/fotball/leeds/tippeligaen/brann/22527659/

Følger ikke tippeliga i det hele tatt, usikker på denne bergenseren...
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1070 på: Juli 13, 2012, 09:10:38 »
Jeg er klar for en smule Austin. Han har bevist at han er nivå over Tippeliga og bør dermed være mer enn god nok for NPC. Ville sett på Rodolph som en soleklar forsterkning!

ibster

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1071 på: Juli 13, 2012, 09:12:37 »
http://www.dagbladet.no/2012/07/13/sport/fotball/leeds/tippeligaen/brann/22527659/

Følger ikke tippeliga i det hele tatt, usikker på denne bergenseren...

http://www.youtube.com/watch?v=Q49hKuRYDzU

Dette er hvorfor det er deilig å leve i 2012. Lenge leve YouTube! Jeg tror han er en av få spillere i TL som kunne hevdet seg mesterskapsserien. Virker som en type spiller som ville passet inn hos oss.

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1072 på: Juli 13, 2012, 09:14:21 »
Vanligvis rister jeg på hodet hver gang noen kommer opp med navn på tippeligaspillere som de ønsker seg til klubben vår, men Austin på sitt beste tror jeg faktisk holder topp championship klasse. Altså god nok denne sesongen:)
 

DagSigg

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1073 på: Juli 13, 2012, 09:29:11 »
Vanligvis rister jeg på hodet hver gang noen kommer opp med navn på tippeligaspillere som de ønsker seg til klubben vår, men Austin på sitt beste tror jeg faktisk holder topp championship klasse. Altså god nok denne sesongen:)

Ble kåret til desidert beste spiller på VG børsen i fjor http://vglive.no/#eliteguiden=s-borsen-sid-574
Tror han har gutts nok til å lykkes i England.

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1074 på: Juli 13, 2012, 09:38:58 »
Hvis vi kan få Austin for 2-3 millioner NOK (£300.000), så mener jeg at det absolutt er verdt det.

(Beløpet hentet fra NTB-artikkelen som er nevnt lenger opp i tråden)
(BA skriver at Brann ønsker mellom 2 og 3 millioner kroner for 27-åringen. Leeds spiller på nivå to i engelsk fotball.)

(Og her er forresten artikkelen i BA:)
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6147037.ece

Og her uttaler Warnock seg både om Austin og Takeover!
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/fans-must-not-expect-spending-spree-says-warnock-1-4736147
« Siste redigering: Juli 13, 2012, 09:42:36 av 4ever arcticwhite »
The future's so White I've got to wear shades 8)

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1075 på: Juli 13, 2012, 09:52:09 »
Austin ville vært gull å ha som murbrekker på midten. I tillegg har han pasningsfoten i orden og kan også skyte som en hest. Spennende!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1076 på: Juli 13, 2012, 09:56:48 »
JA takk til Austin!!
DALHEIM WHITES

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1077 på: Juli 13, 2012, 10:24:24 »
Warnock:

Sitat
Neil Warnock has confirmed that he has received a number of offers for his current players.

The boss transfer listed six players at the end of last season, and there has been increasing speculation surrounding the futures of striker Ross McCormack and, following the arrival of Paddy Kenny, goalkeeper Andy Lonergan.

"We've had a number of offers for Ross and we've had enquiries for other players," said the boss. "As and when it's right to tell people any more we will.

"We have an offer from a Championship club for Andy Lonergan as well, but it wasn't what we would call acceptable."

Adam Clayton was the first transfer-listed departure of the summer when he joined Huddersfield Town last midweek - and the boss admits casualties are an inevitable part of his re-building programme.

"I spoke to Adam and I think he's got the contract he wanted," said the boss.

"I couldn't guarantee him the position he wanted here because I have some irons in the fire in the midfield area.

"Sometimes you have to forfeit players and I want to bring in the players I want to bring."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1078 på: Juli 13, 2012, 10:41:28 »
Ambrose har jo vært linket til oss:

Crystal Palace midfielder Darren Ambrose is on his way to Birmingham after the clubs agreed a £250,000 fee
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jacob burns

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1079 på: Juli 13, 2012, 10:44:56 »
 Austin??!! hjelpes....nei takk!!!!