Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 537731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1800 på: August 18, 2012, 21:33:12 »
Hva med å kjøpe Nikola Djordic fra Haugesund? Skikkelig bakromsspiller.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1801 på: August 18, 2012, 21:35:34 »
Hva med å kjøpe Nikola Djordic fra Haugesund? Skikkelig bakromsspiller.
Med hva?? knapper og glans bilder ????
 

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1802 på: August 18, 2012, 21:37:53 »
Hva med å kjøpe Nikola Djordic fra Haugesund? Skikkelig bakromsspiller.
Med hva?? knapper og glans bilder ????
Så dyr er han vel ikke. 10 mill NKr?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1803 på: August 18, 2012, 21:41:12 »
Hva med å kjøpe Nikola Djordic fra Haugesund? Skikkelig bakromsspiller.
Med hva?? knapper og glans bilder ????
Så dyr er han vel ikke. 10 mill NKr?
Vi har jo ikke 10 mill kroner å handle for .vi har null 000000000 kr igjen .
Beviser bare hvor lite  penger som er nødvendig for at vi virkelig skal være med å kjempe i år .
 

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1804 på: August 18, 2012, 21:53:26 »
Hva med å kjøpe Nikola Djordic fra Haugesund? Skikkelig bakromsspiller.
Med hva?? knapper og glans bilder ????
Så dyr er han vel ikke. 10 mill NKr?
Vi har jo ikke 10 mill kroner å handle for .vi har null 000000000 kr igjen .
Beviser bare hvor lite  penger som er nødvendig for at vi virkelig skal være med å kjempe i år .
Spillere med høy lønn er ingen garanti for opprykk. Blackburn har mange godt lønna spillere, men tviler på at de går opp, siden spillerne er dårlig motivert for Championship-fotball. Ledelse har mer å si, og der tror jeg Warnock er meget god. Vår motstander i dag, Wolves, har ikke pengetrøbbel, men de mister allikevel de beste spillerne. Det er spillerne som ønsker seg bort, og ledelsen kan ikke overprøve deres frie vilje.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1805 på: August 18, 2012, 23:25:53 »
Nikola Djurdic ville naturligvis vært søppel i npC. Det håper jeg alle forstår.
Inn med Fuller og/eller Piquionne istedet.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1806 på: August 19, 2012, 10:05:24 »
Sitat

Andrew Haigh @AndrewHaigh

16 Aug


Piquionne's last three seasons: 09-10: Portsmouth (20th-relegated) 10-11: West Ham (20th-relegated) 11-12: Doncaster (24th-relegated) #lufc

Et vektig innlegg i Piquionne-debatten
Hekta på Leeds siden 1974

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1807 på: August 19, 2012, 19:33:58 »
Nikola Djurdic ville naturligvis vært søppel i npC. Det håper jeg alle forstår.
Inn med Fuller og/eller Piquionne istedet.

Fuller muligens, men Djurdic alle dager fremfor Piquionne! Dyr og dårlig - dårlig kombo.
Marching on together!

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1808 på: August 19, 2012, 19:44:15 »
Du er klar over at eneste klubben som har lagt inn bud på Djurdic er OB? Det burde si mer enn alt.
Tippeligaen har nådd et historisk bunnivå, der HBK kjemper om medalje, mens VIF ligger og soper nedi grøfta.
Djurdic holder TL og OB nivå, men beinhard, engelsk knokkelfotball kan han drømme om.
Piquionne og Fuller ville vært gode signeringer.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1809 på: August 19, 2012, 19:50:33 »
Du er klar over at eneste klubben som har lagt inn bud på Djurdic er OB? Det burde si mer enn alt.
Tippeligaen har nådd et historisk bunnivå, der HBK kjemper om medalje, mens VIF ligger og soper nedi grøfta.
Djurdic holder TL og OB nivå, men beinhard, engelsk knokkelfotball kan han drømme om.
Piquionne og Fuller ville vært gode signeringer.

Med din logikk burde med andre ord Rudi Austin falle tvers igjennom i Championship. Djurdic er en av de beste spillerne i TL, slik Austin var det på midtbanen i fjor...
Marching on together!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1810 på: August 19, 2012, 19:51:35 »
Du er klar over at eneste klubben som har lagt inn bud på Djurdic er OB? Det burde si mer enn alt.
Tippeligaen har nådd et historisk bunnivå, der HBK kjemper om medalje, mens VIF ligger og soper nedi grøfta.
Djurdic holder TL og OB nivå, men beinhard, engelsk knokkelfotball kan han drømme om.
Piquionne og Fuller ville vært gode signeringer.

Jeg er FKH-fan og har fulgt Niko i flere sesonger. Jeg har også mine tvil om NpC er den rette ligaen for serberen. Tror han ville falt gjennom dessverre, og vi kan nok bruke 1 million pund på mer riktige spillere enn Djurdjic. Sier mer ja takk til spillertypen Templeton, selv om jeg aldri har sett han spille en kamp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1811 på: August 19, 2012, 19:55:25 »
Austin er fryktelig sterk, slår bra pasninger, god på hodet og har alle de fysiske egenskapene en spiller trenger i npC. Han mangler litt på tempoet, men så lenge han ikke blir med ved et evt opprykk er han fin å ha.
Djurdic er rimlig svak, ikke rask og kan på ingen måte sammenlignes med Austin. Kanskje Eresdivisie eller Belgia hadde passet Djurdic godt, men knokkelfotball i England? Sorry bro.

Edit: fint innlegg auren :-)

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1812 på: August 19, 2012, 20:01:51 »
Austin er fryktelig sterk, slår bra pasninger, god på hodet og har alle de fysiske egenskapene en spiller trenger i npC. Han mangler litt på tempoet, men så lenge han ikke blir med ved et evt opprykk er han fin å ha.
Djurdic er rimlig svak, ikke rask og kan på ingen måte sammenlignes med Austin. Kanskje Eresdivisie eller Belgia hadde passet Djurdic godt, men knokkelfotball i England? Sorry bro.

Edit: fint innlegg auren :-)

Ikke misforstå, jeg tror ikke selv at Djurdic hadde passet i England, jeg bare skjønner ikke at Piquionne hadde vært så klasse i forhold til han. Han var meget svak og umotivert i West Ham og statistikken viser at han ikke er noen målscorer av rang. Drøye ti mål på de siste 100+ kampene vitner om det.

Dessuten betyr ikke en fysisk liga at hver og en må være biffete. Jonathan Parr er en Tippeligaspiller som har tatt nivået greit, uten å være en plugg av rang.


Vi trenger en bakromsspiss, ikke en ny Paynter.
« Siste redigering: August 19, 2012, 20:04:02 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1813 på: August 19, 2012, 20:29:34 »
Vel, Piquoinne er et godt oppspillspunkt og og passer perfekt som supersub der vi skal holde på ballen, eller slå langt. Dessuten har han rutine, og har enda litt å bidra med. Fuller hadde naturligvis vært det optimale.
Jonathan Parr er rask og har en veldig bra pasningsfot. Djurdic har en grei pasningsfot, men har null styrke eller fart.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1814 på: August 19, 2012, 23:26:14 »
Kjøpte meg Nuts i dag og leste dette:
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1815 på: August 20, 2012, 14:32:40 »
ryktes om Billy Sharp inn på lån.
kommer fra samme fyr som "spådde" Green sin overgang til Leeds.

kilde: Facebook
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1816 på: August 20, 2012, 16:07:41 »
ryktes om Billy Sharp inn på lån.
kommer fra samme fyr som "spådde" Green sin overgang til Leeds.

kilde: Facebook

Diouf som tilrettelegger for Sharpe høres jo ut som en genistrek!!!




Da skal selv jeg begynne å følge med på Leeds United!    ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1817 på: August 20, 2012, 19:48:55 »
Hvem spiller Sharp for NÃ…  ???
 

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1818 på: August 20, 2012, 19:52:06 »
Southampton
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1819 på: August 20, 2012, 20:25:26 »
Sharp kom jo inn som innbytter og tviler på at de låner han ut, men jeg har jo hatt feil før!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1820 på: August 20, 2012, 20:49:51 »
Jon R - Leedsfan 1-0

Sitat
Martin Cranie who spent most of the summer on trial at Leeds United has signed for Yorkshire neighbours Barnsley.

The versatile defender has signed for the Oakwell club on a one-year deal after failing to agree a deal to bring him to Leeds.

Leeds boss Neil Warnock had said recently that he was in discussions with Cranie about a permanent move to Elland Road after his release from Coventry City at the end of last season.

The 25 year old played in Leeds first five pre-season games before deciding to miss the trip to Preston to avoid the possibility of picking up an injury whilst talking about a contract.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1821 på: August 20, 2012, 23:55:52 »
Sharp kom jo inn som innbytter og tviler på at de låner han ut, men jeg har jo hatt feil før!

Virker veldig usansynlig ut det ja. Soton har vel bare Sharp, Guly Do Prado og Lambert som spissaltenativer, samt at Sharp putta 8 mål siste 8 kampene sist sesong.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1822 på: August 21, 2012, 11:35:50 »
Få inn Templeton & Maynard....da er vi godt besatt ;)
Green blir borte MINST noen uker......vi er sårbare pt.
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1823 på: August 21, 2012, 11:56:42 »
Få inn Templeton & Maynard....da er vi godt besatt ;)
Green blir borte MINST noen uker......vi er sårbare pt.

Templeton koster vel penger? Det har vi ikke!
Jon R.

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1824 på: August 21, 2012, 21:56:10 »
Fuller har nå signert for Charlton.

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1825 på: August 21, 2012, 23:28:40 »
Trist. Han hadde vært nyttig.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1826 på: August 22, 2012, 10:47:22 »
Leeds United boss Neil Warnock is unsure if he will be able to make any extra signings.

Høres jo flott ut  ???


http://www1.skysports.com/football/news/11715/8008814/Holloway-unsure-over-Phillips
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1827 på: August 22, 2012, 11:49:44 »
Leeds United boss Neil Warnock is unsure if he will be able to make any extra signings.

Høres jo flott ut  ???


http://www1.skysports.com/football/news/11715/8008814/Holloway-unsure-over-Phillips


Huff. Har ringreven Warnock gått i samme fella som sin veike og mindre rutinerte forgjenger? Stoler på Bates sine festtaler, sprer store forventninger om major signings og glasur på kaken men ender opp med å "love" mer enn han kan holde. Det blir fort mye misnøye av slikt.  :-[

Verre er det naturligvis at stallen pr idag formelig skriker etter spillere med offensive kvaliteter. Er redd vi etablerer oss som et litt under midtable lag raskere enn Ken Bates kan stave "Maxgradeljohhnyhowsonadamclaytonrobertsnodgrass. "
Jon R.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1828 på: August 22, 2012, 11:56:12 »
Leeds United boss Neil Warnock is unsure if he will be able to make any extra signings.

Høres jo flott ut  ???


http://www1.skysports.com/football/news/11715/8008814/Holloway-unsure-over-Phillips


Huff. Har ringreven Warnock gått i samme fella som sin veike og mindre rutinerte forgjenger? Stoler på Bates sine festtaler, sprer store forventninger om major signings og glasur på kaken men ender opp med å "love" mer enn han kan holde. Det blir fort mye misnøye av slikt.  :-[

Verre er det naturligvis at stallen pr idag formelig skriker etter spillere med offensive kvaliteter. Er redd vi etablerer oss som et litt under midtable lag raskere enn Ken Bates kan stave "Maxgradeljohhnyhowsonadamclaytonrobertsnodgrass. "

Det er jo ingen tvil om at han har blitt lovt penger ved en takeover. Det er jo akkurat det vi alle trenger, en takeover og noen millioner pund til å signere spillere for. Uansett takeover så kommer det nok inn et par sultne unggutter fra PL på lån.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1829 på: August 22, 2012, 13:00:36 »
Leeds United boss Neil Warnock is unsure if he will be able to make any extra signings.

Høres jo flott ut  ???


http://www1.skysports.com/football/news/11715/8008814/Holloway-unsure-over-Phillips


Huff. Har ringreven Warnock gått i samme fella som sin veike og mindre rutinerte forgjenger? Stoler på Bates sine festtaler, sprer store forventninger om major signings og glasur på kaken men ender opp med å "love" mer enn han kan holde. Det blir fort mye misnøye av slikt.  :-[

Verre er det naturligvis at stallen pr idag formelig skriker etter spillere med offensive kvaliteter. Er redd vi etablerer oss som et litt under midtable lag raskere enn Ken Bates kan stave "Maxgradeljohhnyhowsonadamclaytonrobertsnodgrass. "

Det er jo ingen tvil om at han har blitt lovt penger ved en takeover. Det er jo akkurat det vi alle trenger, en takeover og noen millioner pund til å signere spillere for. Uansett takeover så kommer det nok inn et par sultne unggutter fra PL på lån.



Ungutter på lån fra PL har vel aldri vært noen stor suksess for oss. Og jeg ser ikke helt at de skal være det i år heller. Greit som benkefyll og en start i ny og ne, men vi trenger noen som kan gå rett inn på laget.