Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 332104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #210 på: Februar 02, 2012, 14:53:57 »
Håper virkelig ALLE får lov til å stille med blanke ark!!!
Det må de få lov til. Alle som vil og kan bidra, må få lov til det. Vi kan ikke fortsette med Graysons "bruk og kast"-mentalitet. Finn ut hvem som holder mål, og løs de som ikke gjør det fra kontraktene sine. Men alle må få vite kriteriene for hvordan man bidrar i Leeds før man sender noen på dør. Alle må få en sjanse. I og for seg får man blåse i opprykket denne sesongen. La laget få sette seg, la spillerne få oppleve trygghet i å tilhøre et kollektiv. Men de må bidra 100%. Ikke noe sosial loffing, takk.
What?
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #211 på: Februar 02, 2012, 14:54:38 »
Tror Ken allerede har mann`sin i kikkerten.
Husker sist, var INGEN som så Grayson komme.....

Overrasket hvis Warnock kommer- han er krass, sta & tør å gjøre sine egne ting.
Passer Bates dårlig.
Det blir en som han temmer daglig....
 

DanskLeedsGut

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #212 på: Februar 02, 2012, 15:05:37 »
Michael Laudrup ville være en ønsketræner...

Tror det bliver Neil Warnock eller Phil Brown...
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Annesj

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #213 på: Februar 02, 2012, 15:10:06 »
Tipper det blir en vi ikke er fornøyd med.  >:(
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

sveifors

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #214 på: Februar 02, 2012, 15:11:59 »
Vet ikke hva "den rette" måten dere mener er.

Klart at det er viktig for Leeds å komme seg opp så kjapt så mulig, ref mitt sitat om kortsiktige vurderinger for å nå langsiktige mål.

Men med den jojo effekten man opplever i dagens fotball er det ikke noe automatikk i noe som helst - derfor kan man ikke skille mellom å bygge klubb og rykke opp. Det ene utelukekr ikke nødvendigvis det andre.

Når jeg etterlyser kompetanse er et fordi jeg tror at mer kompetanse vil gi bedre avkastning for Leeds og Warnock har aldri demonstrert noen form for kompetanse som jeg er på jakt etter i dagens Leeds.

Når klubben er så skjør er det desto viktigere at manageren har kompetanse utover det å kjefte, drikke og si f**k off til dommeren.

spot on denne, se på Norwich og Swindon to lag med en dyktige managere uten store innkjøp, men får resultater av kompetanse.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #215 på: Februar 02, 2012, 15:12:06 »
Håper virkelig ALLE får lov til å stille med blanke ark!!!
Det må de få lov til. Alle som vil og kan bidra, må få lov til det. Vi kan ikke fortsette med Graysons "bruk og kast"-mentalitet. Finn ut hvem som holder mål, og løs de som ikke gjør det fra kontraktene sine. Men alle må få vite kriteriene for hvordan man bidrar i Leeds før man sender noen på dør. Alle må få en sjanse. I og for seg får man blåse i opprykket denne sesongen. La laget få sette seg, la spillerne få oppleve trygghet i å tilhøre et kollektiv. Men de må bidra 100%. Ikke noe sosial loffing, takk.
What?
Realistisk. Vi kan vel ikke kreve av en ny mann at han skal greie på 3mnd det forgjengeren ikke greide på 2 sesonger. Han kommer tross alt til et helt nytt miljø, og det vil ta tid å sette seg inn i både klubben og spillermateriellet. Han skal få sommeren på seg til å sette sitt preg på laget. I 2013 må vi opp, ellers må han også gå.

Fant ikke noen egnet tråd for denne:
http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfileIndex/0,,10273,00.html

Vi kan legge merke til at lånepillerne Townsend og Delph ligger inne med bilde, mens de kontraktsfestede spillerne Thompson og Rogers ikke gjør det. Noen vil kanskje hevde at Rogers er for ny, men Delph kom inn etter han. At Smith ikke er i hverken bildearkivet eller over listen over A-laget, er jo derimot ikke så merkelig.

Pr. dags dato er det 31 spillere i A-lags troppen. 3 er lånt ut: Rachubka, Cairns og Parker.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #216 på: Februar 02, 2012, 15:18:13 »
Vet ikke hva "den rette" måten dere mener er.

Klart at det er viktig for Leeds å komme seg opp så kjapt så mulig, ref mitt sitat om kortsiktige vurderinger for å nå langsiktige mål.

Men med den jojo effekten man opplever i dagens fotball er det ikke noe automatikk i noe som helst - derfor kan man ikke skille mellom å bygge klubb og rykke opp. Det ene utelukekr ikke nødvendigvis det andre.

Når jeg etterlyser kompetanse er et fordi jeg tror at mer kompetanse vil gi bedre avkastning for Leeds og Warnock har aldri demonstrert noen form for kompetanse som jeg er på jakt etter i dagens Leeds.

Når klubben er så skjør er det desto viktigere at manageren har kompetanse utover det å kjefte, drikke og si f**k off til dommeren.

spot on denne, se på Norwich og Swindon to lag med en dyktige managere uten store innkjøp, men får resultater av kompetanse.
Swindon? Di Canio?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #217 på: Februar 02, 2012, 15:22:58 »
Realistisk. Vi kan vel ikke kreve av en ny mann at han skal greie på 3mnd det forgjengeren ikke greide på 2 sesonger. Han kommer tross alt til et helt nytt miljø, og det vil ta tid å sette seg inn i både klubben og spillermateriellet. Han skal få sommeren på seg til å sette sitt preg på laget. I 2013 må vi opp, ellers må han også gå.
Selvfølgelig må vi kunne kreve det..hva er vitsen ellers?? Nytt miljø..jojo, men han skal være manager for en fotballklubb..noe han forhåpentligvis allerede er og kan.
Burde være overkommelig det?
Får vi en mann med de egenskaper det etterlyses her, bør første 11er være klar etter første trening med gutta.
Fikk forståelsen av at det var fremdeles 18 kamper igjen, og at det var opprykk man siktet mot, kan vel ikke legge oss på slakkere linje enn klubben her inne?
Ups & Ups!!

MacMurder

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #218 på: Februar 02, 2012, 15:29:14 »

Sydhagen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #219 på: Februar 02, 2012, 15:38:17 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=271482

Da er det vel opp og avgjort.....Dette er vel en løsning som passer Bates fint.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

rogak

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #220 på: Februar 02, 2012, 15:45:43 »
Warnock fremdeles favoritt på skybet. Blir spennende med uforutsigbare Bates hvem det blir.....
Neil Warnock 6/4
Lee Clark 5/2
Dave Jones 10/1
Neil Redfearn 12/1
Gordon Strachan 14/1
Paul Ince 14/1
Steve Bruce 14/1
Roberto Di Matteo 16/1
Alan Shearer 18/1
Eddie Newton 20/1
Ruud Gullit 25/1
Keith Hill 25/1
Billy Davies 25/1
Karl Robinson 25/1
Gianfranco Zola 28/1
Steve McLaren 28/1
Dougie Freedman 33/1
Lucas Radebe 33/1
Phil Brown 33/1
Roy Keane 33/1
Dom Matteo 33/1
Paolo Di Canio 33/1
Sean O'Driscoll 33/1
Gary Kelly 33/1
Joe Jordan 33/1
Gus Poyet 33/1
Alan Curbishley 33/1
Ole Gunnar Solskjaer 40/1
Peter Reid 40/1
Sven Goran Eriksson 40/1
David O'Leary 40/1
Dan Petrescu 40/1
Vinnie Jones 50/1
Gary McAllister 50/1
Iain Dowie 50/1
Dennis Wise 50/1
MOT

Jon R

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #221 på: Februar 02, 2012, 15:48:07 »
Hmmm.

Redfearn på permanent basis vil jo innebære at vi mister han som trener for ungdomslaget vårt. Der har han gjort det veldig bra og brakt inn ny optimisme når det gjelder akademiet vårt.

Jeg kjenner allikevel at jeg liker tanken på Redfearn som manager. Jeg synes han utstråler en naturlig autoritet og han KAN være et meget bra manageremne. På den annen side er  jeg ikke helt komfortabel med at nok en unproven manager skal praktisere den første læretiden i klubben vår.

Ambivalent er vel ordet.
Jon R.

asLeeds

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #222 på: Februar 02, 2012, 15:52:31 »
 KB er vell inne på Skybet sine sider og ser hvor han skal sette innsatsen, for å få mest muligt gevinst..... uff, da blir det Wise... ;)
DALHEIM WHITES

Sydhagen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #223 på: Februar 02, 2012, 15:53:14 »
KB er vell inne på Skybet sine sider og ser hvor han skal sette innsatsen, for å få mest muligt gevinst..... uff da blir det Wise... ;)

 :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #224 på: Februar 02, 2012, 15:53:29 »
KB er vell inne på Skybet sine sider og ser hvor han skal sette innsatsen, for å få mest muligt gevinst..... uff da blir det Wise... ;)
;D

MacMurder

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #225 på: Februar 02, 2012, 15:59:29 »
Redfearns meritter:

2001-Halifax Town (caretaker)
2002-Halifax Town (caretaker)
2005–2006-Scarborough
2007-Northwich Victoria
2008-York City (caretaker)
2012–Leeds United (caretaker)

Tja..

ollan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #226 på: Februar 02, 2012, 16:53:34 »
Realistisk. Vi kan vel ikke kreve av en ny mann at han skal greie på 3mnd det forgjengeren ikke greide på 2 sesonger. Han kommer tross alt til et helt nytt miljø, og det vil ta tid å sette seg inn i både klubben og spillermateriellet. Han skal få sommeren på seg til å sette sitt preg på laget. I 2013 må vi opp, ellers må han også gå.
Selvfølgelig må vi kunne kreve det..hva er vitsen ellers?? Nytt miljø..jojo, men han skal være manager for en fotballklubb..noe han forhåpentligvis allerede er og kan.
Burde være overkommelig det?
Får vi en mann med de egenskaper det etterlyses her, bør første 11er være klar etter første trening med gutta.
Fikk forståelsen av at det var fremdeles 18 kamper igjen, og at det var opprykk man siktet mot, kan vel ikke legge oss på slakkere linje enn klubben her inne?
øøøøø ta en pause
:o

ollan
Ollan

Bites Yer Legs

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #227 på: Februar 02, 2012, 17:04:47 »
Hmmm.

Redfearn på permanent basis vil jo innebære at vi mister han som trener for ungdomslaget vårt. Der har han gjort det veldig bra og brakt inn ny optimisme når det gjelder akademiet vårt.

Jeg kjenner allikevel at jeg liker tanken på Redfearn som manager. Jeg synes han utstråler en naturlig autoritet og han KAN være et meget bra manageremne. På den annen side er  jeg ikke helt komfortabel med at nok en unproven manager skal praktisere den første læretiden i klubben vår.

Ambivalent er vel ordet.

Tar Redfearn en "O'Leary" på lørdag, og presenterer oss for vår neste Woodgate og Smith?  8)
KEEP FIGHTING!!

Kickthemdown

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #228 på: Februar 02, 2012, 17:05:56 »
Realistisk. Vi kan vel ikke kreve av en ny mann at han skal greie på 3mnd det forgjengeren ikke greide på 2 sesonger. Han kommer tross alt til et helt nytt miljø, og det vil ta tid å sette seg inn i både klubben og spillermateriellet. Han skal få sommeren på seg til å sette sitt preg på laget. I 2013 må vi opp, ellers må han også gå.
Selvfølgelig må vi kunne kreve det..hva er vitsen ellers?? Nytt miljø..jojo, men han skal være manager for en fotballklubb..noe han forhåpentligvis allerede er og kan.
Burde være overkommelig det?
Får vi en mann med de egenskaper det etterlyses her, bør første 11er være klar etter første trening med gutta.
Fikk forståelsen av at det var fremdeles 18 kamper igjen, og at det var opprykk man siktet mot, kan vel ikke legge oss på slakkere linje enn klubben her inne?
øøøøø ta en pause
:o

ollan
:D

Ove

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #229 på: Februar 02, 2012, 17:07:42 »
Jeg håper ikke Warnock kommer til oss, men om han gjør det, så er det ikke sikkert at det blir mye bråk med Bates. Mens Warnock var i OPR var det vel han Formel 1 karen som var sjef, Eccelston eller hva han het. Dette er også en mann med meninger. Han solgte seg vel ut av klubben.

Jeg kunne tenkt meg Holloway i Blackpool som ny manager.
 

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #230 på: Februar 02, 2012, 17:22:04 »
Jeg håper ikke Warnock kommer til oss, men om han gjør det, så er det ikke sikkert at det blir mye bråk med Bates. Mens Warnock var i OPR var det vel han Formel 1 karen som var sjef, Eccelston eller hva han het. Dette er også en mann med meninger. Han solgte seg vel ut av klubben.

Jeg kunne tenkt meg Holloway i Blackpool som ny manager.
Skal vi raide Blackpool igjen :o?!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

marve

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #231 på: Februar 02, 2012, 17:31:58 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=271482

Da er det vel opp og avgjort.....Dette er vel en løsning som passer Bates fint.
Tror du er inne på noe her ,refearn skal ikke gjøre mye riktig for å bli vår neste manager ihverfall ut sesongen .Tror jeg ville satt noen kroner på han jeg .
 

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #232 på: Februar 02, 2012, 17:33:20 »
Realistisk. Vi kan vel ikke kreve av en ny mann at han skal greie på 3mnd det forgjengeren ikke greide på 2 sesonger. Han kommer tross alt til et helt nytt miljø, og det vil ta tid å sette seg inn i både klubben og spillermateriellet. Han skal få sommeren på seg til å sette sitt preg på laget. I 2013 må vi opp, ellers må han også gå.
Selvfølgelig må vi kunne kreve det..hva er vitsen ellers?? Nytt miljø..jojo, men han skal være manager for en fotballklubb..noe han forhåpentligvis allerede er og kan.
Burde være overkommelig det?
Får vi en mann med de egenskaper det etterlyses her, bør første 11er være klar etter første trening med gutta.
Fikk forståelsen av at det var fremdeles 18 kamper igjen, og at det var opprykk man siktet mot, kan vel ikke legge oss på slakkere linje enn klubben her inne?
Slakkere linje og slakkere linje. Først må jo den nye mannen ordne opp i det defensive rotet som har fått herje i klubben en stund. Kalles å konsolidere stillingen. kan han rykke frem på offensiven. Han starter jo tross alt ikke med blanke ark, men arver "rasket" Grayson har signert. Det er fint hvis han får oss opp på PO-plass, men vi må nok belage oss på å stoppe fallet. Det var en lykke for Grayson å få fyken nå, og ikke når klubben lå blant bottom 6 mot slutten. Det hadde ødelagt ettermælet hans, det. Bates viste i grunnen stor generøsitet og barmhjertighet når han lot Grayson gå nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Here we go again

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #233 på: Februar 02, 2012, 17:53:47 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=271482

Da er det vel opp og avgjort.....Dette er vel en løsning som passer Bates fint.
Tror du er inne på noe her ,refearn skal ikke gjøre mye riktig for å bli vår neste manager ihverfall ut sesongen .Tror jeg ville satt noen kroner på han jeg .

Tror også at det blir ham som overtar fremover.  Som de sier i Rema, det billigste er ofte det billigste(eller noe sånt).

oivindh

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #234 på: Februar 02, 2012, 17:59:28 »
Når man ser hva Paul Ince har av resultater som manager... Hold oss for all del unna ham.
hear hear!

Paul Ince, Steve Bruce, Roy Keane , noen av disse vil være en pine.
Forby !!!!

Glenn K

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #235 på: Februar 02, 2012, 18:01:31 »
MK Dons sin sjef, Karl Robinson, forøvrig også den yngste manageren i Football League er linket.

Vet lite om ham... Noen som har noen tanker?
Personlig er jeg mer interessert i en som har vært i gamet en stund og med mer erfaring.

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7475268/

Andersen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #236 på: Februar 02, 2012, 18:17:29 »
Hvorfor ikke Warnock? Kunne vært greit med et nazi styre en stund!  :D Bare se på cv hans , but a loose canon on deck sometimes . Spørs om han går så godt med KB . Men hvis KB vil ha resultater denne sesongen må vel han være rette mannen. Ser noen nevner han kisen i Hudderfield , Lee Clarcke ? Brukt en del pund han også uten å komme noen veg, Lik SG på mange måter ? Warnock er mitt valg, HE COULD SHAKE UP THE BOYS !

newsome

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #237 på: Februar 02, 2012, 18:28:54 »
Thom Kirwin@ThomkirwinReply
Retweet

Favorite
· Open

Andy Lonergan and Neil Redfearn on @Yorkshireradio at 5:30pm. #lufc


http://www.yorkshireradio.net/

Sleivind

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #238 på: Februar 02, 2012, 18:29:10 »
Jeg sier ja takk til en ung og fremadstormende en. Heller det enn en type som Ince. *GRØSS*  :o

Sleivind

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #239 på: Februar 02, 2012, 18:33:05 »
Hvorfor ikke Warnock? Kunne vært greit med et nazi styre en stund!  :D Bare se på cv hans , but a loose canon on deck sometimes . Spørs om han går så godt med KB . Men hvis KB vil ha resultater denne sesongen må vel han være rette mannen. Ser noen nevner han kisen i Hudderfield , Lee Clarcke ? Brukt en del pund han også uten å komme noen veg, Lik SG på mange måter ? Warnock er mitt valg, HE COULD SHAKE UP THE BOYS !

Jeg ser at han har fått sparken ett par ganger, kranglet med de fleste klubber, kranglet med dommere, kranglet med fans, kranglet med spillere osv osv.

Dette er virkelig rette mann for Leeds!