Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 332104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #270 på: Februar 02, 2012, 22:55:29 »
Nå sier ryktene Alan Shearer (!) Må være tull og tøv vel?

Tweet?
Jon R.

Odin

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #271 på: Februar 02, 2012, 23:01:01 »
Tipper Redfearn blir sittende til sommeren.
Tror du du har rett, det passer Bates bra og billig intern løsning...Vi rykker ikke opp iår uansett

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #272 på: Februar 02, 2012, 23:03:38 »
Spøk til side. Vi må ha en med erfaring fra PL. Hvis ikke Warnock, så må vel Steve Bruce være et solid valg?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kongsmo

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #273 på: Februar 02, 2012, 23:14:20 »
Spøk til side. Vi må ha en med erfaring fra PL. Hvis ikke Warnock, så må vel Steve Bruce være et solid valg?

nei takk til begge to!!! ellers så er vel ikke warnocks erfaring alt for mye å skryte av?
"SNIFFER"

Eriksen55

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #274 på: Februar 02, 2012, 23:20:26 »
Spøk til side. Vi må ha en med erfaring fra PL. Hvis ikke Warnock, så må vel Steve Bruce være et solid valg?

nei takk til begge to!!! ellers så er vel ikke warnocks erfaring alt for mye å skryte av?
Hvorfor vil du ikke ha Bruce?

Andersen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #275 på: Februar 02, 2012, 23:22:59 »
Ince, Bruce, Shearer, please give me a break ! ingen av dem!

Joe Jordan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #276 på: Februar 02, 2012, 23:26:04 »
Som nevnt tidligere; driter i om det er Ivan Den Grusomme, vi skal OPP! Hvor sympatisk en ny manager måtte være er totalt uinteressant.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #277 på: Februar 02, 2012, 23:27:03 »
Som nevnt tidligere; driter i om det er Ivan Den Grusomme, vi skal OPP! Hvor sympatisk en ny manager måtte være er totalt uinteressant.
...han Tottenham-assistenten da, fortsatt uinteressert? ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

oivindh

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #278 på: Februar 02, 2012, 23:27:20 »
Redfaern ? Hvis han ramser opp en god del seire fremover , og ny manager ikke er funnet la ham styre laget frem til sommeren .Han sier han har gjort seg noen tanker ang laget har spilt på , hvis han har egne tanker om dette ig ikke sagt noe til SG i de siste kampene har han kanskje funnet en formel på det forsvarsmessige ? KB sparer vel noen grunker hvis Redfaern gjør susen som manager.

Ikke nøye, alt annet en Warnock.
Enig. Da bli det Nock War, ja  ;D

Eriksen55

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #279 på: Februar 02, 2012, 23:30:53 »
Ince, Bruce, Shearer, please give me a break ! ingen av dem!
Ince og Shearer er jeg enig i, dem har elendige resultater å vise til. Men Bruce har vel noe å bidra med, var vel kun starten i år Sunderland slet...ellers var vel dem ok mener jeg. Han rykket opptil PL med Birmingham og gjorde det ok noen sesonger der. Pga fortiden? Eller hva taler i mot han? Jeg hadde blitt happy om han kom hvertfall, om han vil til oss er vel en annen sak. Han rykket opp

Veldig delte meninger her hvertfall, blir spennende og se.. Diskusjoner og uenigheter her inne blir det uansett.
« Siste redigering: Februar 02, 2012, 23:42:31 av eriksen55 »

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #280 på: Februar 02, 2012, 23:33:09 »
Ince, Bruce, Shearer, please give me a break ! ingen av dem!
Ince og Shearer er jeg enig i, dem har elendige resultater å vise til. Men Bruce har vel noe å bidra med, var vel kun starten i år Sunderland slet...ellers var vel dem ok mener jeg. Pga fortiden? Eller hva taler i mot han? Jeg hadde blitt happy om han kom hvertfall, om han vil til oss er vel en annen sak.

Veldig delte meninger her hvertfall, blir spennende og se.. Diskusjoner og uenigheter her inne blir det uansett.


En god del seire er vel neste ensbetydende med Playoff noe som igjen er lik suksess og noe som absolutt kan medføre at Refearn får jobben. La oss få en 6-7 seire nå på rappen så skal han få dommen ;) ;)

Andersen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #281 på: Februar 02, 2012, 23:38:02 »
Rasch....... klarer ikke skrive navnet eller utale det en gang!, klarte vel å fryse seg selv ut av laget, etter et par terribol horribilles kamper!!!! Men etter å ha lest intervjuet med vår golie Loner så var det noen spillere på trening i dag som hadde vært ute i kulda av SG ? som trente med senkede skuldre og alle var i godt humør ! Likte det Redfearn sa om at alle spillerene stillte med blanke ark nå . Vet jo ikke utfallet av kampen til lørdag, men hvis Red trykker på de riktige knappene nå med tanke på hva han mener har vært galt med laget, og får jobbet med det i tia fremover kan vi begynne å sanke poeng igjen ! LEEDS4EVER

Leedsfan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #282 på: Februar 02, 2012, 23:45:16 »
Jeg bryr meg ikke om hvem som er manager så lenge vi har sportslig suksess... Det samme gjelder hvem som eier klubben, i nød spiser fanden fluer..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #283 på: Februar 02, 2012, 23:47:31 »
Neil Warnock er en ganske avskyelig type. Han vil verken bringe med seg mer vennlighet eller åpenhet, verdier jeg normalt setter høyt.

Grunnen til at jeg "ønsker" meg Warnock ene og alene i mangel på realistisk bedre alternativer. Jeg tror han har noen egenskaper som klubben trenger på kort sikt og jeg tror også at han kan få oss raskt inn på vinnersporet igjen. Hvis vi ikke rykker opp denne sesongen er jeg redd vi kan belage oss på en lengre ørkenvandring i Champiosnship, i beste fall. Ihvertfall så lenge Bates styrer klubben som han gjør nå.

At jeg i det hele tatt tenker tanken på å bringe inn en mann som bare en mor kan elske, sier nokså mye om situasjonen i klubben om dagen, slik jeg ser den.  :-[

Men for guds skyld: Max halvannet års kontrakt, som vel er det minste en mann med hans CV vil godta.  :P
Jon R.

Andersen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #284 på: Februar 02, 2012, 23:53:25 »
Enig, får Red en seier med gutta til lørdag, skal vi se at KB legger vekk kikkerten etter andre erstattere for SG, for noen kamper fremover. Ny giv , ny trener , en som tror på et fast spillesystem , terping av alle lagdeler , Red gjorde en god jobb med talentene + resevene hvorfor ikke overføre dette til A- laget også?  

Leedsfan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #285 på: Februar 02, 2012, 23:55:15 »
Skal man få varige resultater så må det være trivsel, dette gjelder alle aspekter i livet. Husker Redknapp (sorry at jeg nevner han, men jeg liker karen) sa i et intervju at når han tok over Tottenham så hang alle med hue og det var dårlig stemning. Den viktigste oppgaven hans var å få trivsel inn i gruppa og det tror jeg den neste manageren er nødt til å klare. Vi har mange gode fotballspillere som kan mye bedre enn de har prestert i det siste.

En viktig del av det å være manager er ikke bare å være taktikker og få samlet en spillegruppe om et felles mål, vel så viktig er det å ha kontakter og nok karisma til å lokke til deg spillere... Hvilken av kandidatene kan det være?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #286 på: Februar 03, 2012, 00:07:06 »
Warnock, Redfearn ? KB sparket SG rett etter overgangsvinduet stengte, SLICKY BASTARD! Den nye manageren må forholde seg til det , KB, Warnock  kan det bli noe samarbeid der ? Helt klart hvem det nå enn blir fremover , troppen teller 30+ ? treneren må få noe ut av den troppen han har nå . Får han et boost med laget nå , tror jeg de beste vi har på laget også vil være med helt til sesongslutt . 

Leedsfan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #287 på: Februar 03, 2012, 00:10:02 »
Neil Warnock er en ganske avskyelig type. Han vil verken bringe med seg mer vennlighet eller åpenhet, verdier jeg normalt setter høyt.

Grunnen til at jeg "ønsker" meg Warnock ene og alene i mangel på realistisk bedre alternativer. Jeg tror han har noen egenskaper som klubben trenger på kort sikt og jeg tror også at han kan få oss raskt inn på vinnersporet igjen. Hvis vi ikke rykker opp denne sesongen er jeg redd vi kan belage oss på en lengre ørkenvandring i Champiosnship, i beste fall. Ihvertfall så lenge Bates styrer klubben som han gjør nå.

At jeg i det hele tatt tenker tanken på å bringe inn en mann som bare en mor kan elske, sier nokså mye om situasjonen i klubben om dagen, slik jeg ser den.  :-[

Men for guds skyld: Max halvannet års kontrakt, som vel er det minste en mann med hans CV vil godta.  :P

Nå vet ikke jeg så mye om Warnock i garderoben og på treningsfeltet, men jeg tviler på at han er så endimensjonal som han blir fremstilt...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #288 på: Februar 03, 2012, 00:16:46 »
Warnock, Redfearn ? KB sparket SG rett etter overgangsvinduet stengte, SLICKY BASTARD! Den nye manageren må forholde seg til det , KB, Warnock  kan det bli noe samarbeid der ? Helt klart hvem det nå enn blir fremover , troppen teller 30+ ? treneren må få noe ut av den troppen han har nå . Får han et boost med laget nå , tror jeg de beste vi har på laget også vil være med helt til sesongslutt .

Hadde vi vunnet så hadde Grayson fortsatt vært trener, jeg tror det var 1-4 som var dråpen. Hadde stallen vært på 18 så kunne vi vært snurt nå, men med 25+ så hadde det blitt litt dumt hvis en ny manager skulle handlet 4-5 nye spillere.

Det mest fair er akkurat det som skjer nå, alle starter på blanke ark igjen. Kanskje det er noen av "rasket" som kommer til å overraske oss?

Jeg håper en ny manager kommer i løpet av en måned og ikke til sommeren. Han må få tid til å bestemme hvem som skal få være med videre og hvem som skal ut..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #289 på: Februar 03, 2012, 00:25:47 »
Vi har ham kanskje allerede? ny manager allerede etter en kamp? 3-4-6 kamper?  jeg vil helst ha en seier på lørdag, å glede meg over , at gutta viser guts, spilleglede , at alt som har skjedd i spillergruppa frem til nå er historie, at vi har et lag å være stolte over! MOT!

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #290 på: Februar 03, 2012, 08:31:00 »
Ny manager blir iallefall ikke Rekdal. Han sier vel ganske klart i fra at Warnock ikke bør få jobben også:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3326893.ece
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #291 på: Februar 03, 2012, 08:43:45 »
- Leeds trenger en manager som kan utvikle klubben på alle fronter og som har noen nye idéer. Det er det største håpet mitt, avslutter Aalesund-treneren.

Har Reka lest mitt innlegg fra i går?
 

LeifMorten

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #292 på: Februar 03, 2012, 08:47:59 »
Blir vel stemplet som gal nå! Men Sir Alex hadde ikke vært dumt :)
 

Frode

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #293 på: Februar 03, 2012, 08:52:04 »
Blir vel stemplet som gal nå! Men Sir Alex hadde ikke vært dumt :)
Jepp, diagnosen er klar!
 

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #294 på: Februar 03, 2012, 09:00:10 »
Blir vel stemplet som gal nå! Men Sir Alex hadde ikke vært dumt :)
Hmmm...kan like godt fusjonere med ManUre, da :D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #295 på: Februar 03, 2012, 09:10:26 »
Neil Warnock er en ganske avskyelig type. Han vil verken bringe med seg mer vennlighet eller åpenhet, verdier jeg normalt setter høyt.

Grunnen til at jeg "ønsker" meg Warnock ene og alene i mangel på realistisk bedre alternativer. Jeg tror han har noen egenskaper som klubben trenger på kort sikt og jeg tror også at han kan få oss raskt inn på vinnersporet igjen. Hvis vi ikke rykker opp denne sesongen er jeg redd vi kan belage oss på en lengre ørkenvandring i Champiosnship, i beste fall. Ihvertfall så lenge Bates styrer klubben som han gjør nå.

At jeg i det hele tatt tenker tanken på å bringe inn en mann som bare en mor kan elske, sier nokså mye om situasjonen i klubben om dagen, slik jeg ser den.  :-[

Men for guds skyld: Max halvannet års kontrakt, som vel er det minste en mann med hans CV vil godta.  :P


Så dårlig som NPC er så kan jeg ikke se for meg at ørkenvandring i NPC er noe reelt alternativ dersom man henter inn en skikkelig mer moderne manager.

Jeg sier det igjen. Warnock har aldri bygge noe fundament til toppsatning i noen klubb.

Vi ønsker å bli en toppklubb!

Man bygger ikke hus av strå!
 

Kato

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #296 på: Februar 03, 2012, 09:29:37 »
Forslagene som går igjen her viser vel at det er svært få dugelige managere tilgjengelige. Warnock er ikke rett mann.
 

Kato

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #297 på: Februar 03, 2012, 09:34:27 »
Jeg håper de ansetter en moderne manager. Ikke en britisk manager som står og skriker «f**k off» og brøler og hyler, sier Rekdal.

Til ettertanke for noen her inne.
 

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #298 på: Februar 03, 2012, 09:41:43 »
Jeg håper de ansetter en moderne manager. Ikke en britisk manager som står og skriker «f**k off» og brøler og hyler, sier Rekdal.

Til ettertanke for noen her inne.
Det er da ingen som er så krakilske her inne ;)?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Yeboahs vitne

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #299 på: Februar 03, 2012, 09:51:54 »
Hadde en våt drøm lenge om at Martin O`Neill skulle ta over når SG "ga seg" - men den fuglen fløy visst. Av en eller annen mystisk grunn så er de beste managerne allerede opptatt ??? Ikke at de har Leeds som nr 1 på lista si heller er jeg redd.

Jeg frykter at KB snurrer igjen pengesekken ift managerlønn - og det er mulig at Redfearn kan være mannen? Warnock er faktisk den siste jeg vil ha inn. Mannen har 0 i tactical knowledge!

Punkt 1 er å få på plass forsvarsorganiseringen - utnevne en sjef der bake - og får vi til et offensivt back-spill med klare defensive roller når backene går - så er jeg en smule optimist. Når RBK kan slå AC Milan borte så er heldigvis det meste mulig i denne fotballens verden ::)