Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 332060 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #630 på: Februar 14, 2012, 11:45:32 »
McCarthy høres spennende ut  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #632 på: Februar 14, 2012, 13:28:02 »
Nå har Ferrer meldt seg på!

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/football-league/championship/1548/00/ferrer-emerges-contender-leeds-job
Flott. Det er m.a.o. ingen grunn til å bli sittende med en caretaker noe særlig lenge etter kl. 23.00 i kveld.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #633 på: Februar 14, 2012, 13:45:14 »
Nå har Ferrer meldt seg på!

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/football-league/championship/1548/00/ferrer-emerges-contender-leeds-job
Flott. Det er m.a.o. ingen grunn til å bli sittende med en caretaker noe særlig lenge etter kl. 23.00 i kveld.

Kan være han er rett mann. Men har liten erfaring, i sesong i Nederland...15 plass før sparken. I forhold til NR... Omtrent samme statistikk, så da kan vel like gjerne han fortsette..billigere og han kjenner gruppa som i tillegg skryter av han.

Mick Mc, har da fått til noe før...positiv til han!

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #634 på: Februar 14, 2012, 14:39:42 »
Med Warnock og McCarthy "available" så er short-list´en klar.

Bates; - Get your ass up from Monaco! ::)

Har de ikke allerede kontaktet McCarthy?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

MacMurder

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #635 på: Februar 14, 2012, 15:05:56 »
Dette begynner å bli en parodi og er nok en bekreftelse av at klubben styres av komplette neandertalere. Williams bekrefter at Grayson nesten ble sparket etter Barnsleykampen 31 desember. Allerede da, og helst før, burde da alarmen ha gått og kartleggingen av ny manager startet. Men neida, nå skriver vi 14 februar og vi er like fordømt langt unna.

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #636 på: Februar 14, 2012, 15:19:22 »
Ikke bland neandertalerne inn i dette >:(. De var skikkelige folk, og ikke slike rotekopper som de mer "intelligente" slektningene.

Dersom man leser kommentarene til McCarthy-artikkelen, vil man se at enkelte Wolves-fans legger skylda på de dårlige sportslige resultatene på det "gjerrige" styret, som ikke ville bla opp mer penger på kvalitets-signeringer  i transfervinduet (hvor har jeg hørt det før ::)?). McCarthy frikjennes m.a.o.for situasjonen. Folk spanderer gladelig £20M av klubbens midler til å kjøpe enda flere spillere. De kunne jo kvitte seg med Keogh først?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #637 på: Februar 14, 2012, 15:58:10 »
Vet ikke hvorfor, men jeg begynner å bli mer positiv til Mick for hver dag som går...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Joensen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #638 på: Februar 14, 2012, 16:45:56 »
McCarthy hadde ikke vært dumt :) Håper klubben er i dialog med han... Har vel rykket opp med Sunderland og Wolves og har endel Premier League erfaring...
« Siste redigering: Februar 14, 2012, 16:49:50 av Joensen »

marve

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #639 på: Februar 14, 2012, 19:57:57 »
Dette begynner å bli en parodi og er nok en bekreftelse av at klubben styres av komplette neandertalere. Williams bekrefter at Grayson nesten ble sparket etter Barnsleykampen 31 desember. Allerede da, og helst før, burde da alarmen ha gått og kartleggingen av ny manager startet. Men neida, nå skriver vi 14 februar og vi er like fordømt langt unna.
Ja ikke sant det er sånn dritt en må finne seg i fra de som styrer på elland road .
Ny manager burde nesten stått klar den dagen de sparka grayson .
Hvorfor ikke bates bare sier at redfearn blir vår manager ut sesongen med engang  i stedet for å lyve ,det har jo vært planen hele tiden garantert .
Det er sånne ting som vi fans nå begynner å få mer en nok av .
 

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #640 på: Februar 14, 2012, 20:18:39 »
Dette begynner å bli en parodi og er nok en bekreftelse av at klubben styres av komplette neandertalere. Williams bekrefter at Grayson nesten ble sparket etter Barnsleykampen 31 desember. Allerede da, og helst før, burde da alarmen ha gått og kartleggingen av ny manager startet. Men neida, nå skriver vi 14 februar og vi er like fordømt langt unna.
Ja ikke sant det er sånn dritt en må finne seg i fra de som styrer på elland road .
Ny manager burde nesten stått klar den dagen de sparka grayson .
Hvorfor ikke bates bare sier at redfearn blir vår manager ut sesongen med engang  i stedet for å lyve ,det har jo vært planen hele tiden garantert .
Det er sånne ting som vi fans nå begynner å få mer en nok av .
Ingen her vet om Bates snakker sant eller ei. Vi bør være varsomme med å komme med slike anklager. Men jeg synes han tar seg for god tid. Erstatteren burde ha vært klar nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kongsmo

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #641 på: Februar 14, 2012, 20:24:16 »
Dette begynner å bli en parodi og er nok en bekreftelse av at klubben styres av komplette neandertalere. Williams bekrefter at Grayson nesten ble sparket etter Barnsleykampen 31 desember. Allerede da, og helst før, burde da alarmen ha gått og kartleggingen av ny manager startet. Men neida, nå skriver vi 14 februar og vi er like fordømt langt unna.
Ja ikke sant det er sånn dritt en må finne seg i fra de som styrer på elland road .
Ny manager burde nesten stått klar den dagen de sparka grayson .
Hvorfor ikke bates bare sier at redfearn blir vår manager ut sesongen med engang  i stedet for å lyve ,det har jo vært planen hele tiden garantert .
Det er sånne ting som vi fans nå begynner å få mer en nok av .
Ingen her vet om Bates snakker sant eller ei. Vi bør være varsomme med å komme med slike anklager. Men jeg synes han tar seg for god tid. Erstatteren burde ha vært klar nå.
bates snakker vel sant 1 av 10 ganger, så kan man jo regne ut selv....
"SNIFFER"

Bites Yer Legs

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #642 på: Februar 15, 2012, 14:17:39 »
Sky Sports @SkySports


Sky Sports understands that Lee Clark has left his role as manager of League One promotion contenders Huddersfield Town.


Oi oi.. Oss eller Wolves neste?
« Siste redigering: Februar 15, 2012, 14:19:44 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #643 på: Februar 15, 2012, 14:23:56 »
Sky Sports @SkySports


Sky Sports understands that Lee Clark has left his role as manager of League One promotion contenders Huddersfield Town.


Oi oi.. Oss eller Wolves neste?

Sparket twittres det om!?

samadhi

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #644 på: Februar 15, 2012, 14:24:21 »
Tipper det oss.
Blir overrasket om han drar til PL.
marching on together,
derudaf forever...

Annesj

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #645 på: Februar 15, 2012, 14:25:12 »
Seff blire Clarke for oss da. Håper jeg bommer på det men.  ???
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

kalle_92

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #646 på: Februar 15, 2012, 14:31:16 »
Sitat
Thom Kirwin @Thomkirwin
Grayson to Huddersfield?!
17m
Thom Kirwin @Thomkirwin
Lee Clark apparently sacked by Huddersfield, not quit from what I've heard.

Bites Yer Legs

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #647 på: Februar 15, 2012, 14:32:03 »
Sky Sports @SkySports


Sky Sports understands that Lee Clark has left his role as manager of League One promotion contenders Huddersfield Town.


Oi oi.. Oss eller Wolves neste?

Sparket twittres det om!?

Virker som det er sparken ja, pga manglende resultater. Null seire på de 3 siste, 3 tap på 18 (!) måneder. 4. plass nå, han har hatt greit med penger å bruke.
KEEP FIGHTING!!

Blank_File

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #648 på: Februar 15, 2012, 14:32:20 »
Kanskje han tok en Grayson og lå med ei på kopirommet?  ;D

sttunge

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #649 på: Februar 15, 2012, 14:34:58 »

Viktig å se mulighetene fremover. Men punkt 1 er å få spillerne til å ha trua på at dette kan gå og at de virkelig viser det i sitt spill. Det er snakk om å blø for drakta og klubben. Være stolt av å spille for Leeds. De ønsker vi å ha med videre. Den som kan ta denne jobben å si ifra hva som kreves av deg som spiller ønsker jeg meg inn som sjef på ER. Ikke en som er ønsket av spillergruppen selv. Leeds må være styrt av en sterk sjef som alle spillerne har respekt for å ønsker å gå i krigen og gi alt for.

MOT

MacMurder

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #650 på: Februar 15, 2012, 14:39:04 »
Hva med Eli Landsem som manager? Da blir vi banebrytende..

Blank_File

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #651 på: Februar 15, 2012, 15:24:27 »

bwirum

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #652 på: Februar 15, 2012, 15:31:48 »
"Huddersfield Town would like to place on record it's thanks to Lee and his coaching staff and wish them all the best for the future."

Originalt?

Edit: Tipper Bates har stikki noen småpenger i lomma på en eller annen i styret som har overtalt de andre til å sparke LeeC, så Leeds kan overta han uten å kjøpe han ut av kontrakten...
« Siste redigering: Februar 15, 2012, 15:41:20 av bwirum »
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #653 på: Februar 15, 2012, 15:50:53 »
Rene reprisen fra forrige uke. Kanskje han ymtet frempå at han ville jobbe i Leeds, og at styret sparket han av lojalitetsgrunner? Det virker ikke som om det var mangel på sportslige prestasjoner som lå til grunn for sparkingen. Tror vi får ny manager i morgen, jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #654 på: Februar 15, 2012, 15:54:08 »
Bates har jo gått ut å sagt at NR vil lede laget mot Doncaster også. Har en lei magefølelse at vi ikke får noe bytte før ses er over. Håper jeg tar feil men.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #655 på: Februar 15, 2012, 15:55:02 »
Dette begynner å bli en parodi og er nok en bekreftelse av at klubben styres av komplette neandertalere. Williams bekrefter at Grayson nesten ble sparket etter Barnsleykampen 31 desember. Allerede da, og helst før, burde da alarmen ha gått og kartleggingen av ny manager startet. Men neida, nå skriver vi 14 februar og vi er like fordømt langt unna.
Ja ikke sant det er sånn dritt en må finne seg i fra de som styrer på elland road .
Ny manager burde nesten stått klar den dagen de sparka grayson .
Hvorfor ikke bates bare sier at redfearn blir vår manager ut sesongen med engang  i stedet for å lyve ,det har jo vært planen hele tiden garantert .
Det er sånne ting som vi fans nå begynner å få mer en nok av .
Ingen her vet om Bates snakker sant eller ei. Vi bør være varsomme med å komme med slike anklager. Men jeg synes han tar seg for god tid. Erstatteren burde ha vært klar nå.

Bates er inne på finn.no nå.....passer profilen :D
 

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #656 på: Februar 15, 2012, 15:56:30 »
Kanskje han er inne på ebay?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #657 på: Februar 15, 2012, 16:04:09 »
Nå ser det ut som Lee Clark er favoritten ti Bates. Sparka i Hudersfield. Og kan ikke akkurat sies å være en manager med meritter. Stemmer dette blir jeg meget skuffa igjen

Joe Jordan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #658 på: Februar 15, 2012, 16:06:53 »
Så Huddersfield sparker Clark fordi de er usikker på om han kan ta de til Wankership og Bates skal ansette ham til å ta oss til PL? Oh yes!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #659 på: Februar 15, 2012, 16:23:31 »
Lee Clark!
Pontus ❤