Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1502994 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9450 på: August 23, 2023, 12:11:55 »
Siterer fra en Waccoe-post:

From Swansea reporter

No formal bids from anyone yet, but Leeds have stepped up interest in Joel Piroe. Southampton and two unnamed European sides among others keen.

Appears Leicester interest has cooled. Deal could still be tricky to do, given complexities involving one-off fees etc #Swans


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9451 på: August 23, 2023, 12:28:17 »
Siterer fra en Waccoe-post:

From Swansea reporter

No formal bids from anyone yet, but Leeds have stepped up interest in Joel Piroe. Southampton and two unnamed European sides among others keen.

Appears Leicester interest has cooled. Deal could still be tricky to do, given complexities involving one-off fees etc #Swans


auren

Hva ligger i dette? Er det snakk om mest( betaling up front?

I så fall bør ikke det være noe problem for Leeds. Våre eiere skal jo visstnok være loaded...
Marching on together!

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9452 på: August 23, 2023, 12:30:14 »
Siterer fra en Waccoe-post:

From Swansea reporter

No formal bids from anyone yet, but Leeds have stepped up interest in Joel Piroe. Southampton and two unnamed European sides among others keen.

Appears Leicester interest has cooled. Deal could still be tricky to do, given complexities involving one-off fees etc #Swans


auren

Hva ligger i dette? Er det snakk om mest( betaling up front?

I så fall bør ikke det være noe problem for Leeds. Våre eiere skal jo visstnok være loaded...

Piroe sitter med gode kort på hånden ift at kontrakten går ut neste sommer. Vil ganske sikkert kreve en heftig sign-on-fee og loads i lønn.
 

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9453 på: August 23, 2023, 12:31:35 »
Anser sjansen som liten for at vi haler inn Piroe. Han vil nok prøve lykken på et høyere nivå enn championship.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9454 på: August 23, 2023, 12:33:30 »
Hmmmm..

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9455 på: August 23, 2023, 12:34:53 »
Siterer fra en Waccoe-post:

From Swansea reporter

No formal bids from anyone yet, but Leeds have stepped up interest in Joel Piroe. Southampton and two unnamed European sides among others keen.

Appears Leicester interest has cooled. Deal could still be tricky to do, given complexities involving one-off fees etc #Swans


auren

Hva ligger i dette? Er det snakk om mest( betaling up front?

I så fall bør ikke det være noe problem for Leeds. Våre eiere skal jo visstnok være loaded...

Piroe sitter med gode kort på hånden ift at kontrakten går ut neste sommer. Vil ganske sikkert kreve en heftig sign-on-fee og loads i lønn.

Det gjør han absolutt, så da koker det i tilfelle ned til 'aggressivitet på markedet'.

Innenfor hva som er rimelig selvsagt. Det er lite lagbygging i om Piroe skulle få dobbel lønningspose av en annen etablert spiller.
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9456 på: August 23, 2023, 12:42:13 »
Ross
@RossAftbl
This morning Leeds have made a £12 million + £3 million in add ons offer for Joël Piroe. #LeedsUnited #LUFC

Swansea have not yet responded to the offer properly yet. #SwanseaCity #SCFC


Stemmer overens med det Nixon rapporterer...

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9457 på: August 23, 2023, 13:16:54 »
Uten å vite noe om hva slags lønn Piroe forlanger, så tenker jeg at en proven målscorer antagelig koster enormt i lønnskostnader uansett. At han eventuelt blir vår best betalte spiller er vel derfor ikke helt urimelig.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9458 på: August 23, 2023, 13:53:16 »
Uten å vite noe om hva slags lønn Piroe forlanger, så tenker jeg at en proven målscorer antagelig koster enormt i lønnskostnader uansett. At han eventuelt blir vår best betalte spiller er vel derfor ikke helt urimelig.

Enig i dette. Det må investeres om Leeds skal gå opp.

Selv om all investering har en risisko, virker Piroe som en trygg spiller i hente i at han har 43 og 45 kamper i serien på de to siste årene. I motsetning til folk som Bamford, Sinisterra og Firpo er det altså en spiller uten stor skadehistorikk.
« Siste redigering: August 23, 2023, 14:01:22 av Dennis »
Marching on together!

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9459 på: August 23, 2023, 14:09:10 »
Uten å vite noe om hva slags lønn Piroe forlanger, så tenker jeg at en proven målscorer antagelig koster enormt i lønnskostnader uansett. At han eventuelt blir vår best betalte spiller er vel derfor ikke helt urimelig.

Enig i dette. Det må investeres om Leeds skal gå opp.

Selv om all investering har en risisko, virker Piroe som en trygg spiller i hente i at han har 43 og 45 kamper i serien på de to siste årene. I motsetning til folk som Bamford, Sinisterra og Firpo er det altså en spiller uten stor skadehistorikk.

Støttes. Dette er antagelig det tryggeste og beste valget av en ny nr 9 fra den hylla vi kan velge pr i dag. Hvis han faktisk ER på den hylla da....
Han har i alle fall en proven track record - og når han kan bli foret av James sine alltid presise innlegg kan det bli masse mål... ::)
Ironi til side: Er det noen som kan si noe om Piroe's sine karakteristika - altså hva slagst type spiss er han med styrker og svakheter? Rask? Som i kjapp til beins? Hodesterk? Driblesterk? Fox in the box? Langskudd/ dødballer?

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9460 på: August 23, 2023, 14:19:48 »
Nå forsvinner etter det jeg leser Archer til Sheffield U. - så at man nå går full throttle på Piroe er ett godt tegn.
Hvis vi omsider også kan hente Kamara , og gjerne denne karen:  https://www.footballfancast.com/leeds-championship-farke-elland-road-roca-transfer-gossip/
så begynner det virkelig å ligne noe...MEN vi må få fortgang i dette nå da!
Den ene etter den andre blir jo nå klar for andre klubber enn oss.....
 

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9461 på: August 23, 2023, 14:27:47 »
Overrasker meg ikke om en PL klubb kommer på banen ang. Piroe. Gjelder å holde Leeds nede.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2647
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9462 på: August 23, 2023, 14:34:33 »
Overrasker meg ikke om en PL klubb kommer på banen ang. Piroe. Gjelder å holde Leeds nede.

Er redd dette har kommet ut altfor tidlig. Noen skriver at Leeds ikke formelt har bydd ennå.
En slik notorisk målscorer er nok også interessant for lag i PL (og øvre halvdel av Championship).

Håper Leeds har kommet lenger i prosessen enn noen rapporterer.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9463 på: August 23, 2023, 14:37:42 »
Uten å vite noe om hva slags lønn Piroe forlanger, så tenker jeg at en proven målscorer antagelig koster enormt i lønnskostnader uansett. At han eventuelt blir vår best betalte spiller er vel derfor ikke helt urimelig.

Enig i dette. Det må investeres om Leeds skal gå opp.

Selv om all investering har en risisko, virker Piroe som en trygg spiller i hente i at han har 43 og 45 kamper i serien på de to siste årene. I motsetning til folk som Bamford, Sinisterra og Firpo er det altså en spiller uten stor skadehistorikk.

Støttes. Dette er antagelig det tryggeste og beste valget av en ny nr 9 fra den hylla vi kan velge pr i dag. Hvis han faktisk ER på den hylla da....
Han har i alle fall en proven track record - og når han kan bli foret av James sine alltid presise innlegg kan det bli masse mål... ::)
Ironi til side: Er det noen som kan si noe om Piroe's sine karakteristika - altså hva slagst type spiss er han med styrker og svakheter? Rask? Som i kjapp til beins? Hodesterk? Driblesterk? Fox in the box? Langskudd/ dødballer?

Mye lovende i artikkelen under, selv om det er en stund siden den kom. Men Martin var hans trener i fjor også og det med at han er vant til og passer i en spillestil med høy ballinnehav er kompatibelt med hvordan Farke ønsker at Leeds skal fremstå. Artikler vil jo sannsynligvis bygge på styrkene til spillerne eller kun presentere der hvor det er aktuelt å trekke fram styrker kanskje, men han ser jo ut som en spiss som både er med på oppbyggende spill, og posisjonering i boks.

https://totalfootballanalysis.com/player-analysis/joel-piroe-at-swansea-city-scout-report-tactical-analysis-tactics
« Siste redigering: August 23, 2023, 14:44:45 av Dennis »
Marching on together!

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9464 på: August 23, 2023, 14:38:59 »
Overrasker meg ikke om en PL klubb kommer på banen ang. Piroe. Gjelder å holde Leeds nede.

Jeg tror å hindre Piroe en overgang til Leeds var et av de heteste temaene på Premier League-klubbenes årlige anti-Leeds møte :)
Marching on together!

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9465 på: August 23, 2023, 14:47:22 »
Overrasker meg ikke om en PL klubb kommer på banen ang. Piroe. Gjelder å holde Leeds nede.

Jeg tror å hindre Piroe en overgang til Leeds var et av de heteste temaene på Premier League-klubbenes årlige anti-Leeds møte :)

 ;D ;D ;D

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9466 på: August 23, 2023, 15:24:24 »
Hva du vet, Dennis :-)

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9467 på: August 23, 2023, 16:05:49 »
BBC Sport Wales
@BBCSportWales
Leeds, Southampton, Leicester & Everton are all said to be interested in Piroe...

Swansea still have received no bid.


Hvis dette stemmer så går han nok til Everton…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9468 på: August 23, 2023, 16:13:38 »
 author=auren link=topic=23016.msg693417#msg693417 date=1692799549]
BBC Sport Wales
@BBCSportWales
Leeds, Southampton, Leicester & Everton are all said to be interested in Piroe...

Swansea still have received no bid.


Hvis dette stemmer så går han nok til Everton…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
[/quote]


Det ville jo vært litt av en avslutning på miseren mellom Leeds, Everton og Gnonto. Everton bruker pengene på å snappe Piroe fra Leeds, mens vi sitter igjen med en misfornøyd Gnonto...

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9469 på: August 23, 2023, 16:13:54 »
Nå begynner ting virkelig å haste. Pr i dag er vi ribbet til skinnet. Tilsynelatende skjer det ikke stort i transfermarkedet. Lovnaden om aggressiv tilnærming, har heller blitt sjelden defensiv tilnærming.. Så langt har det vært full fart ut, og lite inn. 1. ellver med nedrykkstempo, og en stall som er så tynn at vi engang ikke klarer å fylle opp benken.
Så langt har 49´ers vært en gedigen skuffelse. Enten så har de ikke midler til å levere i transfermarkedet, eller så har de ansatt feil folk til å signere spillerne. Håper jeg blir motbevist, og at det er jobbet i det skjulte, men nå trenger vi 4-5 kvalitetsspillere fort som f…

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9470 på: August 23, 2023, 18:11:43 »
Jeg lurer litt på hva dette med Gnonto tilbake i trening betyr. Har han snudd på flisa? Og intet om Sinisterra, så hva er greia med han? Boikotter han eller er agentene i full jobb med å skaffe ny arbeidsgiver, slik at Farke mener fokuset er et annet sted - uten at det er snakk om spillenekt. Farke sa vel selv at dette ikke var en situasjon lik Gnonto?

Så vidt jeg forstår nektet ikke Buendia og Cantwell å spille for Norwich, men Farke mente overgangsspekulasjonene tok så fokus vekk fra det sportslige at han valgte å isolere spillerne. Da de kom tilbake, ble de veldig viktige brikker for laget. Men Gnonto har vel satt bruene langt mer i brann enn disse to gjorde. Eller er det noen som vet om det var boikott der også?

Må si jeg liker Farkes lederstil på den måten. Knallhard når det gjelder å holde et sportslig fokus, herunder å isolere uromomentene. Samtidig er det fullt mulig å 'repent' og bli fullverdig innlemmet og betrodd i stall og lag igjen.

Denne treneren kan vise seg å være topp to beste ansettelser siste 25 årene. Tiden vil selvsagt vise om det stemmer, men jeg syns i alle fall lederen Farke ikke har tråkket i nærheten av feil enda - sett utenfra.
Marching on together!

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9471 på: August 23, 2023, 18:24:07 »
Nå begynner ting virkelig å haste. Pr i dag er vi ribbet til skinnet. Tilsynelatende skjer det ikke stort i transfermarkedet. Lovnaden om aggressiv tilnærming, har heller blitt sjelden defensiv tilnærming.. Så langt har det vært full fart ut, og lite inn. 1. ellver med nedrykkstempo, og en stall som er så tynn at vi engang ikke klarer å fylle opp benken.
Så langt har 49´ers vært en gedigen skuffelse. Enten så har de ikke midler til å levere i transfermarkedet, eller så har de ansatt feil folk til å signere spillerne. Håper jeg blir motbevist, og at det er jobbet i det skjulte, men nå trenger vi 4-5 kvalitetsspillere fort som f…

Vi er absolutt ribbet til beinet, Sterland. Helt enig med deg. Det som plager meg litt ekstra, er at det neppe vil bli mye bedre utover sesongen. Bamford og Cooper er så skadeplaget at det nesten bare er å budsjettere med at spill vil være ren bonus. Junior Firpo er nesten enda verre, men han har også utfordringen med at han ikke har vist noe som helst som skulle tilsi at han er god nok heller.

Hjelde, Poveda og Summerville er ikke så langt unna, men både Poveda og Summerville har litt skader fra tidligere. Sam Byram er heller ikke ukjent med sykestua. Gnonto og Sinisterra er for øyeblikket på vei ut døra, mens Harrison allerede har stukket av. Da er plutselig den best dekkede posisjonen blitt tynn, både i rene nummere og ikke minst kvalitet. Poveda var helt avskrevet, da vi gikk inn i sommervinduet.

Poenget mitt: En lang sesong med 46 kamper kommer til å by på skader, suspensjoner og spillere som burde stått over en midtukekamp. Det hjelper med Summerville og Poveda tilbake, men det er naivt å tenke at dette er det mest tynnslitte denne stallen vil være over en hel sesong - gitt at det ikke kommer flere spillere. Det kan bli langt verre også. En skade på Ampadu slik det ser ut nå, vil bety mange poeng.

Med andre ord: Det må handles, nå.

Det har nå gått sju dager til uten signering. Det er fortsatt litt tid til vinduet stenger, men jeg syns det er rart at dette ikke har blitt gjort noe mer løpende. Jeg kjøper ikke forklaring om at man må se hvem som forsvinner først. Dette blir kun en påstand og man må gjerne være uenig i det, men med disse idiotiske låneklausulene på nesten alle seniorspillerne kan det ikke ha kommet som julekvelden på noen i den sportslige ledelsen. Man skal ikke løse en ligning med mange ukjente, før man skjønte hvor dette bar.

Med andre ord burde man allerede hatt god tid på seg på å kartlegge stallen. Noen gode spillere har blitt signert, men foreløpig er stallen altfor, altfor tynn. Lurer også - som sagt før - på om enkelte kanskje hadde tatt et år til i Leeds, om vi viste større ambisjoner tidligere i vinduet. Det får man aldri vite, men eksempelvis har Kamara blitt linket i snart to måneder. Hvis Leeds er interessert, Kamara er interessert og Rangers har utelukket han fra spill grunnet overgang, er det ikke da bare å få den over linja?

Er fryktelig redd for at vi går etter Piroe og kanskje Bounanotte og dersom de skulle glippe, så kan det være at vi ikke har særlig med alternativer. Jeg tror ikke de har kun ett navn per posisjon på lista, men når det tar så fryktelig lang tid å få halt ting i land er jeg redd det ikke er snakk om å kaste seg rundt i siste lita.

Jeg klarer fortsatt ikke å få hodet rundt om det er FFP som knebler Leeds, om eierne ikke lenger har (vilje til å bruke) cash på dette prosjektet eller om man rett og slett kommer til kort i alle forhandlinger. Har fortsatt et lite håp om en liten bølge av innkomne spillere den siste drøye uka, men håpet svinner for hver dag.
« Siste redigering: August 23, 2023, 18:31:38 av Dennis »
Marching on together!

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9472 på: August 23, 2023, 19:03:27 »
Ikke meninga å spamme denne tråden, men tilbake til rykter så skriver denne Joe Tiffany-fyren på X at Leeds har forhørt seg om Djed Spence i Spurs. Han siterer seg selv fra 18.august, som igjen siterte Fabrizio Romano som da meldte at Russel Martin og Soton skal være interessert i Drameh. Har gått meg hus forbi dette ryktet, men andre har sikkert fått det med seg.

23. aug.
Joe Tiffany
@Rhino12344
UPDATE #LUFC as a stated Leeds have been in contact with Tottenham of a deal for Djed Spence. Tottenham are open to a Loan or sales of the RB. Now being reported by @SkySports

18. aug.
Leeds are looking at a replacement for Cody Drameh should he depart. Djed Spence is someone Leeds have looked at over the last few weeks. Tottenham open to a loan or Sale for the RB. twitter.com/FabrizioRomano…
Marching on together!

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9473 på: August 23, 2023, 19:19:36 »
Ikke meninga å spamme denne tråden, men tilbake til rykter så skriver denne Joe Tiffany-fyren på X at Leeds har forhørt seg om Djed Spence i Spurs. Han siterer seg selv fra 18.august, som igjen siterte Fabrizio Romano som da meldte at Russel Martin og Soton skal være interessert i Drameh. Har gått meg hus forbi dette ryktet, men andre har sikkert fått det med seg.

23. aug.
Joe Tiffany
@Rhino12344
UPDATE #LUFC as a stated Leeds have been in contact with Tottenham of a deal for Djed Spence. Tottenham are open to a Loan or sales of the RB. Now being reported by @SkySports

18. aug.
Leeds are looking at a replacement for Cody Drameh should he depart. Djed Spence is someone Leeds have looked at over the last few weeks. Tottenham open to a loan or Sale for the RB. twitter.com/FabrizioRomano…
For n’te gang. Tiffany er en veldig kjent bullshitter. Null troverdighet.

Når det skal sies så er Djed Spence helt sikkert en spiller Leeds hadde vært etter om muligheten hadde vært der.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9474 på: August 23, 2023, 19:57:28 »
Ikke meninga å spamme denne tråden, men tilbake til rykter så skriver denne Joe Tiffany-fyren på X at Leeds har forhørt seg om Djed Spence i Spurs. Han siterer seg selv fra 18.august, som igjen siterte Fabrizio Romano som da meldte at Russel Martin og Soton skal være interessert i Drameh. Har gått meg hus forbi dette ryktet, men andre har sikkert fått det med seg.

23. aug.
Joe Tiffany
@Rhino12344
UPDATE #LUFC as a stated Leeds have been in contact with Tottenham of a deal for Djed Spence. Tottenham are open to a Loan or sales of the RB. Now being reported by @SkySports

18. aug.
Leeds are looking at a replacement for Cody Drameh should he depart. Djed Spence is someone Leeds have looked at over the last few weeks. Tottenham open to a loan or Sale for the RB. twitter.com/FabrizioRomano…
For n’te gang. Tiffany er en veldig kjent bullshitter. Null troverdighet.

Når det skal sies så er Djed Spence helt sikkert en spiller Leeds hadde vært etter om muligheten hadde vært der.

Vel, muligheten ER der. Han er transferlista, bekreftet av SkySports. Om han ender opp hos oss er en annen sak dog. Kun sett Rhino påstå vi er etter han..

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9475 på: August 23, 2023, 21:03:46 »
At han er lista er det ingen tvil om nei. Det har også Spurs-nettsteder meldt tidligere. Ble nevnt i samme slengen som Ndombele.

Så betyr ikke dette at Djed Spence vil til Championship nødvendigvis.
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9476 på: August 23, 2023, 22:10:37 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
EXCL: Leeds Utd have sent formal bid to Bayer Leverkusen for Nadiem Amiri as Farke would like to sign him ⚪️🇩🇪

Leeds offering a four year deal to Amiri and it will be now up to the player to decide his future.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9477 på: August 23, 2023, 22:10:49 »
Ut av det blå!!



Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
Follow
EXCL: Leeds Utd have sent formal bid to Bayer Leverkusen for Nadiem Amiri as Farke would like to sign him ⚪️

Leeds offering a four year deal to Amiri and it will be now up to the player to decide his future.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9478 på: August 23, 2023, 22:17:03 »
Marseille visstnok interessert også. Tviler på at han vil spille Championship-fotball akkurat. Men vi sikter høyt! Det er bra, men er det litt vel høyt?



Florian Plettenberg
@Plettigoal
As revealed today: @OM_Officiel is leading the race for Nadiem #Amiri!

There’s a total verbal agreement between Amiri & Marseille now
Bayer 04 demands around €6-7m
Marseille wants to pay less. Negotiations ongoing.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9479 på: August 23, 2023, 22:31:03 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
EXCL: Leeds Utd have sent formal bid to Bayer Leverkusen for Nadiem Amiri as Farke would like to sign him ⚪️🇩🇪

Leeds offering a four year deal to Amiri and it will be now up to the player to decide his future.

Andrea Russo
@AndRusso_16
For the ones asking, he is very good, a level above the Championship. This would be some signing, especially considering the other clubs interested. He can play in various positions, especially in the number 10. Had him in my fantasy team when he was at Genoa, approved #LUFC