Skrevet av Emne: Kamp: vs Wolverhampton Wanderers @ Elland Road lørdag 25/10 2014, kl 16.00 på TV  (Lest 31714 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SirOlsen

Og den her dritten betalte jeg da månedsabonnement på Sumo for... hvis dette får gå upåaktet hen, Cellino.. da kan du gjerne ta alle millionene dine og stappe dem et visst sted også!
(Huffamei og huffamei, jeg er så sint som fy! For alt er bare tøys og tull i Elland Road... *melodi: Tante Sofie driten*)
-SirOlsen-

Leedsfan

Inngangen til 2. omgang er lik den i Rotherham. Rett og slett evneveikt!

Et grått Wolves skal kjøres over, ikke slippes inn i kampen fordi vi ligger lavt og ikke presser ballfører!

Noen som tror Milanic sa "Go For It" i pausen????
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Manager

Ikke vanskelig å skjønne at MC må sparke mange managere/trenere.... han evner jo ikke å ansette noen som holder mål... Helvete så kjipt dette er.

TallyHo

Vannvittig avstand mellom lagdelene. Ikke noe kollektivt samsplill. Mest klassisk " kick and run " mentalitet. Nok en trener som ikke vet hva han holder på med.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

GeirO

Sv: Kamp: vs Wolverhampton Wanderers @ Elland Roadkl 16.00 på TV
« Svar #124 på: Oktober 25, 2014, 17:54:34 »
Slapp av alle sammen. Det er hverken spillerne eller Darkos feil. Vi nehøver fortsatt tid til å spille inn et nytt lag med helt ny manager. En måned til nå og Darko blir skrytt opp i skyene.
MOT

SirOlsen

Sånn... da var marerittet over for denne gang....

Dette her er direkte skammelig tarvelig... det her er så utilgivelig dårlig dette... her må hoder rulle!!!
-SirOlsen-

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Wolverhampton Wanderers kl 16.00 på TV
« Svar #126 på: Oktober 25, 2014, 17:55:01 »
bedrövlig andra halvlek, kan man inte knyta igen säcken så går det oftast så här, men man är van de sista åren
 

Kickthemdown

BLIR BARE MER OG MER OPPGITT OVER AT REDDERS BLE ERSTATTET MED DENNE EVNEVEIKE KRØKKA AV EN MANAGER  >:(
THIS

Josch

Samme som mot Rotherham. Spillerne fikser ikke den fysiske fotballen. Vi falt igjennom i 2. omgang, igjen. Spiller ingen rolle hven som er manager.  I dag var Austin savnet. >:(

Sleivind

Sv: Kamp: vs 25/10 2014, kl 16.00 på TV
« Svar #129 på: Oktober 25, 2014, 17:55:57 »
Håpløs 2.omgang. Kan ikke fatte og begripe at det skal være så j***** vanskelig å gjøre de samme arbeidsoppgavene i to omganger?

Presset vårt er under enhver kritikk.

Bromancer

Sånn... da var marerittet over for denne gang....

Dette her er direkte skammelig tarvelig... det her er så utilgivelig dårlig dette... her må hoder rulle!!!

Det er godt noen har trua.... Jeg har mistet den fullstendig. Synes Darko virker clueless etter spesielt R'ham og denne kampen.

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Wolverhampton Wanderers @ Elland Roadkl 16.00 på TV
« Svar #131 på: Oktober 25, 2014, 17:56:59 »
Slapp av alle sammen. Det er hverken spillerne eller Darkos feil. Vi nehøver fortsatt tid til å spille inn et nytt lag med helt ny manager. En måned til nå og Darko blir skrytt opp i skyene.
både spelarna, tränaren och ägaren behöver lugn och ro, för mycket turbulens i denna klubb,
 

SirOlsen

Sv: Kamp: vs Wolverhampton Wanderers @ Elland Roadkl 16.00 på TV
« Svar #132 på: Oktober 25, 2014, 17:57:45 »
Slapp av alle sammen. Det er hverken spillerne eller Darkos feil. Vi nehøver fortsatt tid til å spille inn et nytt lag med helt ny manager. En måned til nå og Darko blir skrytt opp i skyene.
Jeg skal ha deg unnskyldt dersom du ikke har sitti og sett kampen...
Men dersom du har sett kampen, så må jeg nesten anklage deg for å være et annet lags supporter. For dette var så dårlig og tafatt prestasjon fra Leeds, som jeg ikke kan huske å ha sett på lenge. Fullstendig demotivert lag som ikke gidder.. nesten ALT foregikk på vår banehalvdel, med en og annen hoofball opp mot Antennucci.. Rett og slett fryktelig pinilig å se på... er vel stort sett Silvestri som fortjener bære drakta med stolthet etter denne kampen, som i stor grad bidro til at vi ikke tapte med styggere sifre!
-SirOlsen-

leedstomadness

4 poeng på 6 kamper etter at Darko Milanic tok over. Med Neil Redfearn ble det 10 poeng på 4 kamper. Noen har misforstått begrepet "always change a winning team"

gulle

Det startet 5 min før pause, vi ga det bort selv ,mista trykket og lot Wolves spille seg bedre.
Før det var vi "på" hele gjengen og bedre en dem.

Akkurat samme mønster sist jeg så kamp.  Mot Rotherham
Kanskje vi må starte fra scratch, med søvn og kosthold, sånn at vi holder en hel kamp.?
Nå rykker vi opp! Jasederja

GeirO

Sv: Kamp: vs 25/10 2014, kl 16.00 på TV
« Svar #135 på: Oktober 25, 2014, 17:58:20 »
Håpløs 2.omgang. Kan ikke fatte og begripe at det skal være så j***** vanskelig å gjøre de samme arbeidsoppgavene i to omganger?

Presset vårt er under enhver kritikk.

Kanskje Wolves gjorde noen lure grep i pausen og ble MYE bedre...
MOT

TallyHo

Er ikke lett å være supporter for møkkalag. Skal det aldri løsne ?
« Siste redigering: Oktober 25, 2014, 18:02:23 av TallyHo »
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Andersen

Leeds mot Wolverhampton
« Svar #137 på: Oktober 25, 2014, 18:00:51 »
Frykter Cardiff kampen .

GeirO

Sv: Kamp: vs Wolverhampton Wanderers @ Elland Roadkl 16.00 på TV
« Svar #138 på: Oktober 25, 2014, 18:00:55 »
Slapp av alle sammen. Det er hverken spillerne eller Darkos feil. Vi nehøver fortsatt tid til å spille inn et nytt lag med helt ny manager. En måned til nå og Darko blir skrytt opp i skyene.
Jeg skal ha deg unnskyldt dersom du ikke har sitti og sett kampen...
Men dersom du har sett kampen, så må jeg nesten anklage deg for å være et annet lags supporter. For dette var så dårlig og tafatt prestasjon fra Leeds, som jeg ikke kan huske å ha sett på lenge. Fullstendig demotivert lag som ikke gidder.. nesten ALT foregikk på vår banehalvdel, med en og annen hoofball opp mot Antennucci.. Rett og slett fryktelig pinilig å se på... er vel stort sett Silvestri som fortjener bære drakta med stolthet etter denne kampen, som i stor grad bidro til at vi ikke tapte med styggere sifre!


Du leser ikke hva jeg skriver.

Selvsagt var vi dårlig i halve kampen, men poenget mitt er at det er for tidlig å forvente et godt samspilt team med en ny manager. Du er for utålmodig!
MOT

baste

Sv: Kamp: vs Wolverhampton Wanderers @ Elland Roadkl 16.00 på TV
« Svar #139 på: Oktober 25, 2014, 18:01:16 »
Slapp av alle sammen. Det er hverken spillerne eller Darkos feil. Vi nehøver fortsatt tid til å spille inn et nytt lag med helt ny manager. En måned til nå og Darko blir skrytt opp i skyene.
Dummeste kommentaren i dag. Du treng ikke kjenne laget, for å få dem til å presse ballfører. Så enkelt er det, null press = TAP

ziganda

Det som Morison påpekte om manglende agressivitet og innsats på trening kan vi tydelig se på banen. De makter ikke å komme opp i press og tåler ikke tempoet når det skrus opp.

Hallgeir *

Dagens kamp
« Svar #141 på: Oktober 25, 2014, 18:02:06 »
I all elendigheten etter denne kampen... Noen har det verre...

Birmingham-Bournemouth 0-8
Super Leeds since 1968

TallyHo

Sv: Dagens kamp
« Svar #142 på: Oktober 25, 2014, 18:03:23 »
I all elendigheten etter denne kampen... Noen har det verre...

Birmingham-Bournemouth 0-8

Føles ikke sånn.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Cherry

Sv: Kamp: vs 25/10 2014, kl 16.00 på TV
« Svar #143 på: Oktober 25, 2014, 18:03:52 »
Håpløs 2.omgang. Kan ikke fatte og begripe at det skal være så j***** vanskelig å gjøre de samme arbeidsoppgavene i to omganger?

Presset vårt er under enhver kritikk.

Midt på spikern'..
Vi mister presset, og ligger for langt fra hverandre i lagdelene.... Slik er det.
Midtbanen løper i mellom og går tomme en for en..
 

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Wolverhampton Wanderersl 16.00 på TV
« Svar #144 på: Oktober 25, 2014, 18:04:18 »
Det startet 5 min før pause, vi ga det bort selv ,mista trykket og lot Wolves spille seg bedre.
Før det var vi "på" hele gjengen og bedre en dem.

Akkurat samme mønster sist jeg så kamp.  Mot Rotherham
Kanskje vi må starte fra scratch, med søvn og kosthold, sånn at vi holder en hel kamp.?
visste  att när wolves kvitterat att det här lutar mot förlust, orn sprider sig bland spelarna ingen vill ta ansvar och stiga fram, kan acceptera och förstå att spelare som cook och mowatt  inte orkar 90 minuter, men bianchi som skall vara så himla bra visar det i princip aldrig när jag ser Leeds, ärligt talat var han värdelös idag, matchavgörande moment med facit i hand var mowatts frilägesmiss när Leeds ledde med 1-0
 

auren

Veldig glad jeg valgte å se FKH gruse Godset i dag!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SirOlsen

Sv: Kamp: vs Wolverhampton Wanderers @ Elland Roadkl 16.00 på TV
« Svar #146 på: Oktober 25, 2014, 18:07:11 »
Slapp av alle sammen. Det er hverken spillerne eller Darkos feil. Vi nehøver fortsatt tid til å spille inn et nytt lag med helt ny manager. En måned til nå og Darko blir skrytt opp i skyene.
Jeg skal ha deg unnskyldt dersom du ikke har sitti og sett kampen...
Men dersom du har sett kampen, så må jeg nesten anklage deg for å være et annet lags supporter. For dette var så dårlig og tafatt prestasjon fra Leeds, som jeg ikke kan huske å ha sett på lenge. Fullstendig demotivert lag som ikke gidder.. nesten ALT foregikk på vår banehalvdel, med en og annen hoofball opp mot Antennucci.. Rett og slett fryktelig pinilig å se på... er vel stort sett Silvestri som fortjener bære drakta med stolthet etter denne kampen, som i stor grad bidro til at vi ikke tapte med styggere sifre!


Du leser ikke hva jeg skriver.

Selvsagt var vi dårlig i halve kampen, men poenget mitt er at det er for tidlig å forvente et godt samspilt team med en ny manager. Du er for utålmodig!
Jeg skal selvsagt ikke ta ifra deg håpet, GeirO. Og egentlig så er det litt godt (på en absurd måte) å se at noen fortsatt har det :) Men nå er det jo ikke ukjent at jeg var rasende over at Redfan ble erstattet med Darko i utgangspunktet. I tillegg så har Darko vist grove taktiske feil ved flere anledninger nå. Og at laget fremstår helt umotivert og står bare og ser på... det handler vel, etter mitt syn, mer om moral og innsatsvilje, enn kjennskap til laget sitt.

Her kunne Darko løst ting ganske enkelt med å kjøre press på ballfører. Allerede da ville Wolves begynt å få problemer. Jeg er ikke utdannet noe fotballfagmann.. men til og med det forstår jeg også...
-SirOlsen-

Mortenha

Føles ofta ut som Leeds er redd for å angripa. Når ein først kjem på kontring så er det ikkje så mange som er med og den som har ballen ser ofta bak seg og sendar ballen bakover. Også blir den delen av midtbanen som er kreativ erstatta med nokon som ofte ikkje veit kva dei skal gjer. Ikkje løye at ein slepper inn to mål då. Ser ut som Milanic alltid vil spela defansivt og det fungerer ikkje når laget alltid rotar vekk ballen og prøvar å spela høgt. Noko som ikkje går når nesten ingen er sterke på hovudet. Når det kjem låge pasningar så har dei mykje større "suksess" enn dei høge. Idag fortente Leeds å tapa når dei spelar så dårleg og tannlaust.

morten1966

Takk Leeds United     enda en lørdag i dass!!!!!

GeirO

Sv: Kamp: vs Wolverhampton Wanderers @ Elland Roadkl 16.00 på TV
« Svar #149 på: Oktober 25, 2014, 18:14:15 »
Slapp av alle sammen. Det er hverken spillerne eller Darkos feil. Vi nehøver fortsatt tid til å spille inn et nytt lag med helt ny manager. En måned til nå og Darko blir skrytt opp i skyene.
Dummeste kommentaren i dag. Du treng ikke kjenne laget, for å få dem til å presse ballfører. Så enkelt er det, null press = TAP
Ja, hvis det hadde vært så enkelt...null press = tap, press = seier,
Selvsagt var spill og press dårlig i andre omgang, ting henger sammen, men dette vil forhåpentligvis bedre seg.
MOT