Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 323978 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #420 på: Desember 29, 2015, 23:01:10 »
Enda mer ros til Steve Evans fra meg.
Han har skapt en fighting spirit og en enhet som er vanskelig å slå. Få inn 2-3 spillere som styrker laget så blir dette bra.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #421 på: Desember 30, 2015, 11:37:04 »
Selvsagt mangler vi kreativitet fremover. Men  Evans har gjort det beste av det laget han har (overtok i oktober) . Vi har rett og slett ikke gode offensive /kreative midtbanespiullere som samtidig holder mål defensivt.

Evans ' taktikk er akkurat nå den beste.: Trygg defensiv (4-1-4-1) og deretter sette inn Doukara / Ante på slutten av kamper. I nov/des har vi møtt både god og dårlig motstand og klart oss bra.

Kred også til Cellino som har satset på Evans. Tviler på om Rosler ville gjort det noe bedre om han fikk fortsette. Nå går alt ganske bra. Da mangler det bare at også Evans plutselig  får sparken!!!

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #422 på: Januar 02, 2016, 19:24:33 »
Hay

Karl Robinson talked up Cook afterwards. Evans: "I don't think much of Karl Robinson so I don't want to be quoted on anything he says."


Hay

Evidently there's some history there.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #423 på: Januar 09, 2016, 14:34:51 »
Artikkel i Times i dag, noen som har tilgang til hele?

http://www.thetimes.co.uk/tto/sport/football/article4660230.ece
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #424 på: Januar 09, 2016, 17:01:15 »
Har Evans vært å kuppet på transfermarkedet igjen?
 

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #425 på: Januar 09, 2016, 17:09:14 »
Har Evans vært å kuppet på transfermarkedet igjen?

Evans har peiling.
Historien hans viser det.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #426 på: Januar 09, 2016, 17:27:14 »
Har Evans vært å kuppet på transfermarkedet igjen?

Evans har peiling.
Historien hans viser det.

... Peiling og £££ , da får man d til! :)
 

HåvardK

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #427 på: Januar 09, 2016, 17:29:20 »
Har Evans vært å kuppet på transfermarkedet igjen?

Evans har peiling.
Historien hans viser det.

... Peiling og £££ , da får man d til! :)
Hva ga vi for Colargoal? Edit: Han kom jo på lån. Koster vel ikke så mange pund da.

HåvardK

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #428 på: Januar 09, 2016, 17:54:55 »
Seier i dag igjen, altså. Tror han sitter bra trygt for tiden (som selvsagt ikke betyr lenger enn ut måneden).

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #429 på: Januar 09, 2016, 18:04:47 »
Rullerer på laget og får resultater! Lenge siden noen har gjort det!

Evans imponerer meg!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

AndyMathie

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #430 på: Januar 09, 2016, 19:15:36 »
Elsker denne mannen mer og mer. Endelig traff El Presidente på en ansettelse, selv jeg begynte å tvile på om han noensinne kom til å treffe, men heldigvis så viser vår ohh store eier seg at til og med her har han teft :)
We are Leeds and we are proud of it!

Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #431 på: Januar 09, 2016, 19:46:19 »
Elsker denne mannen mer og mer. Endelig traff El Presidente på en ansettelse, selv jeg begynte å tvile på om han noensinne kom til å treffe, men heldigvis så viser vår ohh store eier seg at til og med her har han teft :)


Du må jo mene at han treffer, jeg håper du har rett-. Det er jo det beste, men hvilke uttalelser er det du sikter til? Synes det er mye uttalelser til høyre og venstre og de fleste gir ingen mening. Det er bra at laget vinne og ikke taper kamper, årets viktigste kamp spilles på tirsdag. Med tap er sesongen over, med seier er alt mulig,..

At vi slår Rotherham  er forventet, jeg reagerer på at ikke flere hviler til tirsdag, men vinner vi på tirsdag kan jeg nestem glede til de neste ukene :-)
 

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #432 på: Januar 09, 2016, 20:02:16 »
Evans har fått til en rekke på 8 ubeseirede kamper.
Hvor lenge er det siden sist? Dennis Wise i L1
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #433 på: Januar 09, 2016, 20:44:22 »
årets viktigste kamp spilles på tirsdag. Med tap er sesongen over, med seier er alt mulig,..

Skulle hatt en dollar for hver gang det ble sagt på dette forumet. :-P

sportcarl1

Sv: Sv: Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #434 på: Januar 09, 2016, 20:45:32 »
årets viktigste kamp spilles på tirsdag. Med tap er sesongen over, med seier er alt mulig,..

Skulle hatt en dollar for hver gang det ble sagt på dette forumet. :-P
tror vi inte vunnit en enda måstematch
 

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #435 på: Januar 09, 2016, 20:54:28 »
årets viktigste kamp spilles på tirsdag. Med tap er sesongen over, med seier er alt mulig,..

Skulle hatt en dollar for hver gang det ble sagt på dette forumet. :-P
tror vi inte vunnit en enda måstematch

Tjaaa... Vi slo vel Wolves.

Gufrias

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #436 på: Januar 09, 2016, 21:02:39 »
Evans har fått til en rekke på 8 ubeseirede kamper.
Hvor lenge er det siden sist? Dennis Wise i L1
Ikke fullt så galt. Vi hadde 12 på rad i Graysons første sesong i Championship. (Det var tider det, Ød...)
Hekta på Leeds siden 1974

AndyMathie

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #437 på: Januar 09, 2016, 21:30:55 »
Elsker denne mannen mer og mer. Endelig traff El Presidente på en ansettelse, selv jeg begynte å tvile på om han noensinne kom til å treffe, men heldigvis så viser vår ohh store eier seg at til og med her har han teft :)


Du må jo mene at han treffer, jeg håper du har rett-. Det er jo det beste, men hvilke uttalelser er det du sikter til? Synes det er mye uttalelser til høyre og venstre og de fleste gir ingen mening. Det er bra at laget vinne og ikke taper kamper, årets viktigste kamp spilles på tirsdag. Med tap er sesongen over, med seier er alt mulig,..

At vi slår Rotherham  er forventet, jeg reagerer på at ikke flere hviler til tirsdag, men vinner vi på tirsdag kan jeg nestem glede til de neste ukene :-)

Uttalelse??? Sikter ikke til noe uttalelse, men vil bare understreke at vi har sluttet å tape fotballkamper og da spiller det ingen rolle om det er tjukk engelsk mann som gjør det på den gode gamle måten for å vinne fotballkamper!! Du er vel litt mer positiv til han nå enn du var for et par mnd Runar?! ;)
We are Leeds and we are proud of it!

Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #438 på: Januar 09, 2016, 21:56:21 »
Mulig jeg blander kortene, innillte meg at du (mest sannsynlig noen andre) likte måten an yttalte seg på i presse,

Jeg er akkurat like "positive" nå som jeg var for noen mnd siden. Redfearn hadde og 8 kamper utentap i januar og februar før det raknet. Men jeg liker at vi vinner og vinner vi på tirsdag booket jeg ny tur.

Pokalen neste søndag?
 

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #439 på: Januar 09, 2016, 23:05:41 »
Evans hadde to opprykk før forrige sesong med Rotherham fra  League 2

Cellino,  som i 2014 var fersk Leeds-eier, så Rotherham - Preston  ringside  i play off  semifinale mai 2014. Jeg så faktisk kampen på TV.


Cellino på Rotherham - Preston  i play off 2014.


Var  Evans en av kandidatene som Leeds-trener sommeren 2014? Noen som vet eller husker noe fra den tiden? Har Cellino visst om Evans lenger enn vi tror? ???

« Siste redigering: Januar 11, 2016, 17:59:47 av Josch »

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AndyMathie

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #441 på: Januar 10, 2016, 14:52:10 »
Mulig jeg blander kortene, innillte meg at du (mest sannsynlig noen andre) likte måten an yttalte seg på i presse,

Jeg er akkurat like "positive" nå som jeg var for noen mnd siden. Redfearn hadde og 8 kamper utentap i januar og februar før det raknet. Men jeg liker at vi vinner og vinner vi på tirsdag booket jeg ny tur.

Pokalen neste søndag?

Jepp jeg kommer. Er i Oslo for å være sammen med min datter og hun er opptatt med andre ting den søndagen :) Så da sees vi. Gleder meg til å treffe igjen hele Oslo gjengen :-)
We are Leeds and we are proud of it!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #442 på: Januar 10, 2016, 15:45:58 »
Mulig jeg blander kortene, innillte meg at du (mest sannsynlig noen andre) likte måten an yttalte seg på i presse,

Jeg er akkurat like "positive" nå som jeg var for noen mnd siden. Redfearn hadde og 8 kamper utentap i januar og februar før det raknet. Men jeg liker at vi vinner og vinner vi på tirsdag booket jeg ny tur.

Pokalen neste søndag?

Jepp jeg kommer. Er i Oslo for å være sammen med min datter og hun er opptatt med andre ting den søndagen :) Så da sees vi. Gleder meg til å treffe igjen hele Oslo gjengen :-)

Lørdag?  :)

AndyMathie

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #443 på: Januar 10, 2016, 16:01:55 »
Mulig jeg blander kortene, innillte meg at du (mest sannsynlig noen andre) likte måten an yttalte seg på i presse,

Jeg er akkurat like "positive" nå som jeg var for noen mnd siden. Redfearn hadde og 8 kamper utentap i januar og februar før det raknet. Men jeg liker at vi vinner og vinner vi på tirsdag booket jeg ny tur.

Pokalen neste søndag?

Jepp jeg kommer. Er i Oslo for å være sammen med min datter og hun er opptatt med andre ting den søndagen :) Så da sees vi. Gleder meg til å treffe igjen hele Oslo gjengen :-)

Lørdag?  :)

Ã…ja lørdag hmmm det va synd. Da får jeg ikke med meg kampen. Har viktigere ting enn Leeds på gang den lørdagen. Tro det eller ei ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #444 på: Januar 10, 2016, 16:51:02 »
Steve Evans reveals how he copes under Massimo Cellino at Leeds Utd
By Callum Burroughs
Posted on January 10, 2016
image: http://www.squawka.com/news/wp-content/uploads/2015/11/4702102-e1447249899415.jpg

Leeds United boss Steve Evans has revealed how he manages under Massimo Cellino, the Yorkshire club’s controversial chairman, with constant uncertainty over his job security.
Evans joined Leeds after three years with Rotherham United with the ambition of achieving Premier League football on the agenda for the club that was relegated at the end of the 2003/04 season.
Leeds are currently 13th in the Championship and are unbeaten in seven league games.

The former Crawley boss joined the club on the same day it’s chairman, Massimo Cellino was disqualified by the Football League after failing the Owners’ and Directors’ Test.
Cellino used to be chairman of Italian side Cagliari and has been in charge of the Whites since 2014, sacking Uwe Rösler to give Evans his current job.

In an exclusive interview with Henry Winter, Evans told The Times: “I remember asking the president, Mr [Massimo] Cellino, ‘Why Leeds?’ He spoke about the history, tradition, size of opportunity and then he said, ‘One club, one city.’
 
“If we can put ourselves in the top ten by the end of the month, the office staff tell me there will be 35,000 at Elland Road for Championship games and could sell out for some games — 43,000. Fans are the sign of whether you are a truly big club and Leeds United in terms of support are a giant.

image: http://www.squawka.com/news/wp-content/uploads/2015/10/4668568.jpg

Chris Wood is Leeds United's top scorer in the Championship with eight goals.

“Massimo is fantastically supportive to me. He may sack me next week, who knows? If I get the backing, I’ll take Leeds to the Premier league.

“I’m not talking about spending multimillions of pounds and putting this club in the [parlous] state it was in before. The president has made it very clear the spend will be controlled.”
Cellino has courted controversy during his time in England having been banned by the Football League, u-turned selling the club to a fan’s group and recently banned broadcaster Sky Sports from accessing the stadium to provide coverage of Leeds’ match with Derby County.

Stuart Dallas has created the most chances for Leeds in the Championship this season with 30.

The club have improved since Evans took over, losing just three of his 14 games in charge. Leeds have created 108 chances since the 19th of October when the Scottish manager took charge, the third-fewest in the Championship.
However, Leeds have been more combative, winning 50% of their duels since Evans became manager – the fourth most in the Championship.

Their right-back Sam Byram has attracted attention from a number of clubs after his excellent performances over the festive period where he scored three goals in six matches and created eight chances.
The club’s next fixture is away against Ipswich Town in the Championship after they beat Evans’ former side Rotherham in the FA Cup last weekend

Read more at http://www.squawka.com/news/steve-evans-reveals-how-he-copes-under-massimo-cellino-at-leeds-utd/568990#u1yzc8AehAIZ5Ef0.99
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #445 på: Januar 11, 2016, 13:32:21 »
Litt usikker på hvor jeg skulle ta denne.
Men om vi beholder nåværende form ut sesongen, er det godt nok til playoff? (ut ifra det som har vært vanlig poengsum for 6.plass siste sesongene)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #446 på: Januar 11, 2016, 14:01:43 »
Var  Evans en av kandidatene som Leeds-trener sommeren 2014? Noen som vet eller husker noe fra den tiden? Har Cellino visst om Evans lenger enn vi tror? ???

Det kan godt være han kikka på Evans, men i utgangspunktet var vel Ben Pringle, Lee Frecklington og Matt Derbyshire linka? Det kan selvsagt hende dette kom som et følge av at Cellino var til stede på kampen.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #447 på: Januar 11, 2016, 15:37:08 »

Var  Evans en av kandidatene som Leeds-trener sommeren 2014? Noen som vet eller husker noe fra den tiden? Har Cellino visst om Evans lenger enn vi tror? ???

Det kan godt være han kikka på Evans, men i utgangspunktet var vel Ben Pringle, Lee Frecklington og Matt Derbyshire linka? Det kan selvsagt hende dette kom som et følge av at Cellino var til stede på kampen.

Har ikke Rotherham en spiller vi kan ta fra de? Hvor spiller Frecklington?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #448 på: Januar 11, 2016, 17:30:46 »
Litt usikker på hvor jeg skulle ta denne.
Men om vi beholder nåværende form ut sesongen, er det godt nok til playoff? (ut ifra det som har vært vanlig poengsum for 6.plass siste sesongene)

Jeg fant ikke igjen tallene, men jeg er nokså sikker på at konklusjonen er nei. Vi må opp på rett over 2p pr kamp for å ha mulighet.

sportcarl1

Sv: Sv: Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #449 på: Januar 11, 2016, 18:02:46 »
Litt usikker på hvor jeg skulle ta denne.
Men om vi beholder nåværende form ut sesongen, er det godt nok til playoff? (ut ifra det som har vært vanlig poengsum for 6.plass siste sesongene)

Jeg fant ikke igjen tallene, men jeg er nokså sikker på at konklusjonen er nei. Vi må opp på rett over 2p pr kamp for å ha mulighet.
om vi fortsätter den positiva trenden och det poängsnittet vi haft på de 7 sista ligamatcherna kommer vi hamna på 71 poäng, fortsätter ipswich i samma poängsnitt de haft hela säsongen kommer de landa på 75-76 ponäg