Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 322062 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Erik M

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #870 på: April 18, 2016, 12:59:02 »
Er det ny "tupp i ræva og på hue ut"?

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  8 min8 minutter siden Vis oversettelse
Right, to Thorp Arch. They say that Evans is staging the presser but I think we all know it'll be Guardiola.
 

samadhi

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #871 på: April 18, 2016, 13:16:02 »
Mange er helt sikkert uengie, men jeg synes Steve Evans bør beholde jobben.
Har ikke bare imponert og påført laget en del stygge smeller, men synes han har klart å heve laget etter hvert og jeg ser tendens til forbedring. Formen den siste tiden har vært bra og også spillet har bedret seg.
Selv om han er tjukk, brautete og usympatisk  ::) synes jeg han fortjener en preseason og minst ett transfervindu til...

Men etter hva jeg leser i media om dagen ang uttalelser fra Cellino er det vel bare å gjøre seg klar til nytt skifte.
marching on together,
derudaf forever...

Lundewhites

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #872 på: April 18, 2016, 13:56:19 »
Mange er helt sikkert uengie, men jeg synes Steve Evans bør beholde jobben.
Har ikke bare imponert og påført laget en del stygge smeller, men synes han har klart å heve laget etter hvert og jeg ser tendens til forbedring. Formen den siste tiden har vært bra og også spillet har bedret seg.
Selv om han er tjukk, brautete og usympatisk  ::) synes jeg han fortjener en preseason og minst ett transfervindu til...

Men etter hva jeg leser i media om dagen ang uttalelser fra Cellino er det vel bare å gjøre seg klar til nytt skifte.

Ja du har helt rett!  Det er mange her som er uenige  ;)  Min grunn er først og fremst at jeg syn han er en alt for dårlig trener. Ingenting med at han er tjukk! Brautete kan en være hvis en leverer noe, men Evans gjør ikke det. Usympatisk... mulig, men syns vel heller han virker litt uintelligent?
Jeg vil faktisk gå så langt at, hvis han fortsetter som trener da kommer min Leedsinteresse til å nå bunnen og jeg kommer til å ta en pause fra å følge de.... Jeg kjenner at det gir ingen glede lenger og jeg blir bare i dårlig humør av det. Kombinasjonen Evans og Cellino har nesten ødelagt alt.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #873 på: April 18, 2016, 14:06:59 »
Mange er helt sikkert uengie, men jeg synes Steve Evans bør beholde jobben.
Har ikke bare imponert og påført laget en del stygge smeller, men synes han har klart å heve laget etter hvert og jeg ser tendens til forbedring. Formen den siste tiden har vært bra og også spillet har bedret seg.
Selv om han er tjukk, brautete og usympatisk  ::) synes jeg han fortjener en preseason og minst ett transfervindu til...

Men etter hva jeg leser i media om dagen ang uttalelser fra Cellino er det vel bare å gjøre seg klar til nytt skifte.
Ja, jeg er helt uenig med deg ;)
Bare synd det blir en ny Evans....

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #874 på: April 18, 2016, 14:07:35 »
Mange er helt sikkert uengie, men jeg synes Steve Evans bør beholde jobben.
Har ikke bare imponert og påført laget en del stygge smeller, men synes han har klart å heve laget etter hvert og jeg ser tendens til forbedring. Formen den siste tiden har vært bra og også spillet har bedret seg.
Selv om han er tjukk, brautete og usympatisk  ::) synes jeg han fortjener en preseason og minst ett transfervindu til...

Men etter hva jeg leser i media om dagen ang uttalelser fra Cellino er det vel bare å gjøre seg klar til nytt skifte.
Ja, jeg er helt uenig med deg ;)
Bare synd det blir en ny Evans....

Og hva er vitsen med å skifte da...??
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #875 på: April 18, 2016, 14:12:19 »
Mange er helt sikkert uengie, men jeg synes Steve Evans bør beholde jobben.
Har ikke bare imponert og påført laget en del stygge smeller, men synes han har klart å heve laget etter hvert og jeg ser tendens til forbedring. Formen den siste tiden har vært bra og også spillet har bedret seg.
Selv om han er tjukk, brautete og usympatisk  ::) synes jeg han fortjener en preseason og minst ett transfervindu til...

Men etter hva jeg leser i media om dagen ang uttalelser fra Cellino er det vel bare å gjøre seg klar til nytt skifte.
Ja, jeg er helt uenig med deg ;)
Bare synd det blir en ny Evans....

Og hva er vitsen med å skifte da...??
For å unngå apati blant supporterne.....

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #876 på: April 18, 2016, 14:16:51 »
Mange er helt sikkert uengie, men jeg synes Steve Evans bør beholde jobben.
Har ikke bare imponert og påført laget en del stygge smeller, men synes han har klart å heve laget etter hvert og jeg ser tendens til forbedring. Formen den siste tiden har vært bra og også spillet har bedret seg.
Selv om han er tjukk, brautete og usympatisk  ::) synes jeg han fortjener en preseason og minst ett transfervindu til...

Men etter hva jeg leser i media om dagen ang uttalelser fra Cellino er det vel bare å gjøre seg klar til nytt skifte.
Ja, jeg er helt uenig med deg ;)
Bare synd det blir en ny Evans....

Og hva er vitsen med å skifte da...??
For å unngå apati blant supporterne.....

Du mener problemet ligger der?
Tror du ikke frustrasjonen blir enda større om Cellino finner en ny manager som fansen blir misfornøyd med..?

Så lenge Cellino er i klubben kan Evans bare fortsette. Han gjør en ok jobb under vanskelige forhold.
Tror ikke han er en fremtidens mann, men ser ikke noen vits i å bytte manager akkurat nå.

For all del, det er jo mulig at Cellino plutselig treffer gullfuglen som fører oss til toppen. Men det kan like gjerne bli en som fører oss mot L1...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

raggen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #877 på: April 18, 2016, 16:47:14 »
problemer stikker dyperer enn bare head coach og steve evans...er hele organisjasjonen i Leeds,eller mangelen på dette under cellino som er problemet. Cellino skal tydeligvis styre alt og ikke stole på noen og det går ikke i lengden.. så før cellino ordner opp(som jeg tviler på) så kan vi ansette mourinho eller andre store navn uten at det hjelper noe særlig med de manglende tinga rundt klubben.. ikke noe fan av Evans jeg heller og hadde sett noen andre i hans posisjon men slik d er nå så kan det faktisk bli verre med slik organisasjonen i klubben er
Forever Leeds United!!!!!!!!

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #878 på: April 18, 2016, 23:17:41 »
Jeg synes å se at Cellino har begynt å snakke  Evans  "ned"  i det siste.  Hvis Evans  skal fortsette så burde Cellino gitt uttrykk for det nå, i alle fall skryte litt mer av ham. Jeg tipper han er på vei ut. Evans har "sine" to lånespillere i stallen (Bridcutt og  Carayol), som kan ryke samtidig. Jeg mener at Evans på vei ut kan tyde på at Cellino vil satse mer denne gangen.

Jeg ser to muligheter i sommer:
-En ny coach som alle blir skuffet over en gang til, og skuffende spillerkjøp (samme leksa igjen)
-En ny coach (mer kjent) som gis  penger til vesentlig forsterkning, med sjans til  5-8. plass  (en nivåheving).

 Jeg tror mest på det siste, men Leeds vil neppe kjempe om opprykk neste  sesong.

B_Ød

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #879 på: April 19, 2016, 09:12:57 »
Jeg synes å se at Cellino har begynt å snakke  Evans  "ned"  i det siste.  Hvis Evans  skal fortsette så burde Cellino gitt uttrykk for det nå, i alle fall skryte litt mer av ham. Jeg tipper han er på vei ut. Evans har "sine" to lånespillere i stallen (Bridcutt og  Carayol), som kan ryke samtidig. Jeg mener at Evans på vei ut kan tyde på at Cellino vil satse mer denne gangen.

Jeg ser to muligheter i sommer:
-En ny coach som alle blir skuffet over en gang til, og skuffende spillerkjøp (samme leksa igjen)
-En ny coach (mer kjent) som gis  penger til vesentlig forsterkning, med sjans til  5-8. plass  (en nivåheving).

 Jeg tror mest på det siste, men Leeds vil neppe kjempe om opprykk neste  sesong.

jeg ser kun dette som en mulighet jeg, kun en ny...alt annet..i positiv retning, vil være meget overraskende.
Ups & Ups!!

willum

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #880 på: April 19, 2016, 11:22:00 »

Cherry

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #881 på: April 19, 2016, 12:38:36 »
Noel Whelan fra YEP i dag - mye sant i disse ordene..:

There’s no point just having ‘a name’ – you can go out and get bigger names if you wanted. But they know nothing about the Championship, they know nothing about this league and they know nothing about the players they need to bring in or what you need to get out of this league.

Read more: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/evans-has-done-enough-to-earn-an-extended-crack-at-leeds-united-job-whelan-1-7858277#ixzz46Gef1whS
 

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #882 på: April 19, 2016, 20:29:36 »
Må si at jeg liker Steve Evans bedre og bedre. Skriver dette før kampen i kveld, for taper vi så hadde jeg ikke skrevet det.

Etter Brighton (selv om vi gikk på en smell mot Hudderscum) så har han vært helt forandret i måten han opptrer på. Han har kuttet ut mye bullshit prat, som han sier "han er ikke noen PR-mann for LUFC lengre".

Måten han rullerer på laget liker jeg også, selv om det noen ganger er påtvunget pga skader og lignende. Man kan også i det siste se konturene av en kampplan og en måte å spille på som er å kjenne igjen.

Slik jeg ser det nå så kan det ikke være lurt å sparke Evans for å begynne på nytt igjen med en ny melon.

Akkurat nå mener jeg Big Steve Stay!

https://www.youtube.com/watch?v=QoyTuQY5xLY
« Siste redigering: April 19, 2016, 20:32:47 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #883 på: April 19, 2016, 20:46:19 »
Syns også han opptrer mer fornuftig nå, men det er vel ikke så langt til han tar for seg enkeltspillere i media igjen.
Det som er langt viktigere, er som du er inne på, Leedsfan, at laget fremstår med en spillestil og en kampplan. Kantspill med plenty innlegg og folk i boksen. Det er positivt.

Cherry

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #884 på: April 19, 2016, 23:01:20 »
Syns også han opptrer mer fornuftig nå, men det er vel ikke så langt til han tar for seg enkeltspillere i media igjen.
Det som er langt viktigere, er som du er inne på, Leedsfan, at laget fremstår med en spillestil og en kampplan. Kantspill med plenty innlegg og folk i boksen. Det er positivt.

Må du slutte a'..... Botaka spiller jo til og med igjen >:( :D
 

HåvardK

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #885 på: April 20, 2016, 08:14:37 »
Syns også han opptrer mer fornuftig nå, men det er vel ikke så langt til han tar for seg enkeltspillere i media igjen.
Det som er langt viktigere, er som du er inne på, Leedsfan, at laget fremstår med en spillestil og en kampplan. Kantspill med plenty innlegg og folk i boksen. Det er positivt.

Må du slutte a'..... Botaka spiller jo til og med igjen >:( :D
?

B_Ød

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #886 på: April 20, 2016, 09:38:01 »
savner så klart Simon og Brian  ;), men vi kan like gjerne fortsette med SE, hvis planen nå er å rendyrke stallen han har, inn imot en plan/spillestil/måte å fremstå på.
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #887 på: April 20, 2016, 12:09:42 »
Syns også han opptrer mer fornuftig nå, men det er vel ikke så langt til han tar for seg enkeltspillere i media igjen.
Det som er langt viktigere, er som du er inne på, Leedsfan, at laget fremstår med en spillestil og en kampplan. Kantspill med plenty innlegg og folk i boksen. Det er positivt.

Må du slutte a'..... Botaka spiller jo til og med igjen >:( :D
?

Ref " tar for seg enkeltspillere igjen"..... Ironi ;)
 

ibster

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #888 på: April 20, 2016, 13:04:18 »
Deila er ferdig i Celtic. Bytter gjerne ut Evans med Ronny!

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #889 på: April 20, 2016, 13:22:38 »
Deila er ferdig i Celtic. Bytter gjerne ut Evans med Ronny!

Enig, men vil ikke funke i Leeds. Deila vil gjerne bruke tid på å sette sitt eget lag. Tid er fremmedord for Cellino

Kontakinte

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #890 på: April 20, 2016, 13:40:14 »
Deila er ferdig i Celtic. Bytter gjerne ut Evans med Ronny!
Nei takk, heller Fagermo. Deilas lærermester.

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #891 på: April 20, 2016, 13:53:23 »
Deila er ferdig i Celtic. Bytter gjerne ut Evans med Ronny!
Nei takk, heller Fagermo. Deilas lærermester.

Fagermo er Leedssupporter, vil det funke?:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #892 på: April 20, 2016, 14:15:15 »
Jeg håper MC lar SE forsette.
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #893 på: April 20, 2016, 14:19:21 »
Deila er ferdig i Celtic. Bytter gjerne ut Evans med Ronny!
Nei takk, heller Fagermo. Deilas lærermester.

Fagermo er Leedssupporter, vil det funke?:)
None of the above.
Men la oss dømme Evans etter resultatene hittil. Evans har hittil skaffet leeds 1,46 poeng pr kamp. Og la oss si at han vinner de tre resterende kampene. Da har han skaffet Leeds 1,6 poeng pr kamp. Dette tilsier 70 poeng på en sesong. Og med 70 poeng, ja da er det ikke sikkert at man engang når playoff.
Så sett på poengstatistikken. Ja da holder ikke dette idet hele tatt. Neste sesong er målet direkte opprykk. Og da må man minst ha 90 poeng. Altså 1,95 poeng pr kamp minimum.
Så skal man dømme Evans etter resultater, ja da er det på hue og ræva ut. Men skal man dømme han etter det at vi har en klin gal idiot av eier. Ja selv med den tankegangen holder ikke jobben Evans har gjort.
So next train for Evans





Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #894 på: April 20, 2016, 14:23:03 »
Deila er ferdig i Celtic. Bytter gjerne ut Evans med Ronny!
Nei takk, heller Fagermo. Deilas lærermester.

Fagermo er Leedssupporter, vil det funke?:)
None of the above.
Men la oss dømme Evans etter resultatene hittil. Evans har hittil skaffet leeds 1,46 poeng pr kamp. Og la oss si at han vinner de tre resterende kampene. Da har han skaffet Leeds 1,6 poeng pr kamp. Dette tilsier 70 poeng på en sesong. Og med 70 poeng, ja da er det ikke sikkert at man engang når playoff.
Så sett på poengstatistikken. Ja da holder ikke dette idet hele tatt. Neste sesong er målet direkte opprykk. Og da må man minst ha 90 poeng. Altså 1,95 poeng pr kamp minimum.
Så skal man dømme Evans etter resultater, ja da er det på hue og ræva ut. Men skal man dømme han etter det at vi har en klin gal idiot av eier. Ja selv med den tankegangen holder ikke jobben Evans har gjort.
So next train for Evans






Her må jeg si meg uenig.
Det du må se på er progresjon i den perioden Evans har vært her. Du må jo innrømme at det begynner å se bedre ut??

Siste 10 kamper har vi fått 6 seiere, 1 uavgjort og 3 tap. Dette gir et kampsnitt på 1,9.
Det vil gi en total poengsum over 46 kamper på 87,4!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #895 på: April 20, 2016, 14:26:01 »
 :o
Deila er ferdig i Celtic. Bytter gjerne ut Evans med Ronny!
Nei takk, heller Fagermo. Deilas lærermester.

Fagermo er Leedssupporter, vil det funke?:)
None of the above.
Men la oss dømme Evans etter resultatene hittil. Evans har hittil skaffet leeds 1,46 poeng pr kamp. Og la oss si at han vinner de tre resterende kampene. Da har han skaffet Leeds 1,6 poeng pr kamp. Dette tilsier 70 poeng på en sesong. Og med 70 poeng, ja da er det ikke sikkert at man engang når playoff.
Så sett på poengstatistikken. Ja da holder ikke dette idet hele tatt. Neste sesong er målet direkte opprykk. Og da må man minst ha 90 poeng. Altså 1,95 poeng pr kamp minimum.
Så skal man dømme Evans etter resultater, ja da er det på hue og ræva ut. Men skal man dømme han etter det at vi har en klin gal idiot av eier. Ja selv med den tankegangen holder ikke jobben Evans har gjort.
So next train for Evans





Helt enig!
Og hvorfor skal vi ha en ukjent norsk trener? Hyggelig at Fagermo er Leedsfan, men han vil ikke tiltrekke seg spillere vi er ute etter ;) Evans? nei takk

B_Ød

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #896 på: April 20, 2016, 14:26:44 »
So next train for Evans

hva nå det måtte bety....??

Er vel ett fett hvem som er coach så lenge toppledelsen er som den er?
Så, behold laget...håp i det lengste på at ingen blir solgt, behold coach..og gjør et helhjertet forsøk neste sesong.
Gitt at eierforhold ikke endrer seg, blir alt annet bare dyrt, tidkrevende og meningsløst..mener jeg.
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #897 på: April 20, 2016, 14:31:34 »
Meningene er tydeligvis delte om Evans. Denne karen går inn for å beholde ham.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/your-leeds-united-views-whites-fast-becoming-a-unit-with-evans-at-the-helm-1-7864374

Selv har jeg ingen sterke meninger om ham, men han bør slutte å henge ut enkeltspillere etter kamper.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

willum

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #898 på: April 20, 2016, 15:40:58 »
Evans om Cook: He's in my office almost in tears, thanking me for the improvement we've given him in six months.

Herregud, Evans bare må få det til å handle om seg.

Blank_File

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #899 på: April 20, 2016, 15:46:48 »
Jeg har fått et utrolig ambivalent forhold til Steve Evans. Som noen sier så kan det hende at han har roet seg et lite hakk, jeg vet hvor sinnsykt mye det koster for en så feit type å slanke seg, at han klarer å holde seg i skinnet (no pun intended), samtidig som kiloene raser av er intet mindre enn imponerende.

Vi trenger desperat noe å holde fast i. Ingen stillinger utenom spillernes ser ut til å vare i mer enn et max et halvt år av gangen. Jeg har vært helt overbevist om at det var rett at vi ikke bør beholde Steve Evans lenger enn til etter sesongen er over. De siste kampene, etter at alt var kjørt i praksis, har gjort at jeg er litt mer i tvil igjen. Om ikke annet så viser de aller siste kampene at vi ikke er milevis unna å henge med play off lagene.

Alt koker derfor ned til hva slags satsning vi skal holde på med neste sesong. Interessen min var falt til et bunnivå, men har krøpet opp et par hakk igjen.

Gårsdagens lovnad fra Cellino MÃ… bety at han har tenkt å satse på kommende sesong. Alle andre løgnaktige uttalelser vil være som småfisk å regne i forhold til om han går tilbake på denne. Løftebrudd på den betyr boikott for min del i alle fall.

Så er det store spørsmålet om vi bør ha med Steve Evans på dette lasset. Det stritter i mot noe voldsomt for min del. Jeg kan ikke se at det er Evans vi skal ha med til PL og Europa. Samtidig så trenger vi altså desperat litt kontinuitet i Leeds. Det hadde vært enklere om vi lå nærmer nedrykk. Nå kan vi faktisk nå det som var målet for sesongen...

Jeg tror ikke jeg kommer til å bli enig med meg selv i dette før jeg kan være etterpåklok. Jeg vet ikke en gang om jeg våger å håpe på at det skal satses på opprykk neste sesong. Er så utrolig lei av å bli skuffa. Leeds er blitt som Game of Thrones. Det er bare å vente på nestemann man er blitt glad i skal mislykkes og dø.

Winter has Come.