Skrevet av Emne: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-21  (Lest 652083 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Volda69

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #390 på: November 16, 2010, 21:32:00 »
Omvendt no. McCormack med glitrande forspel. Robbo avslutta dog litt utanfor.
MOT

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #391 på: November 16, 2010, 21:33:13 »
Digre Leedssjanser. Macca misser alene mot keeper, og redning på strek etter corner. Tipper det ender 6-3 til Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lawerve

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #392 på: November 16, 2010, 21:34:17 »
Watt og Sam har imponert. Higgs, Bromby og Naylor virker svært rustne.
SUPER LEEDS

Sølvreven

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #393 på: November 16, 2010, 21:34:27 »
Robbo har jammen vært god i dag. Fantastiske pasninger forover. Trygg og god med ballen. Og det mest sjokkerende..... Han jobber hardt både fremover og bakover på banen.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #394 på: November 16, 2010, 21:40:55 »
McCormack hat trick hero! 6-3!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #395 på: November 16, 2010, 21:44:10 »
McCormack hat trick hero! 6-3!

auren
Kjedelig spiller å ha i bakhånd....  :P STRÃ…LENDE !!

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #396 på: November 16, 2010, 21:51:27 »
Slutt. 6-3. Kampen var akkurat slik scoren tilsier. Mye bra fremover og til tider horribelt forsvarsspill. McCormack, Watt og Robinson var dagens beholdning for min del.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #397 på: November 16, 2010, 21:54:09 »
Håper jeg aldri får se Naylor på førstelaget igjen  :-\


Og for en angrepsrekke vi har nå som alle er tilbake fra skader og begynner å komme i form!

Paynter, Becchio, Gradel, Sam, Watt, Snodgrass, McCormack og Somma. Hvordan skal Grayson holde alle disse spillerne glade og fornøyde?

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #398 på: November 16, 2010, 21:55:31 »
Håper jeg aldri får se Naylor på førstelaget igjen  :-\


Og for en angrepsrekke vi har nå som alle er tilbake fra skader og begynner å komme i form!

Paynter, Becchio, Gradel, Sam, Watt, Snodgrass, McCormack og Somma. Hvordan skal Grayson holde alle disse spillerne glade og fornøyde?

Sende halvparten av dem på landslagssamlinger?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #399 på: November 16, 2010, 21:57:14 »
Håper jeg aldri får se Naylor på førstelaget igjen  :-\


Og for en angrepsrekke vi har nå som alle er tilbake fra skader og begynner å komme i form!

Paynter, Becchio, Gradel, Sam, Watt, Snodgrass, McCormack og Somma. Hvordan skal Grayson holde alle disse spillerne glade og fornøyde?

Det greier han ikkje....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #400 på: November 16, 2010, 21:58:35 »
http://www.leedsunited.com/news/20101116/ross-bags-hat-trick-in-reserves-success_2247585_2222616

Ross McCormack bagged his first hat-trick in a Leeds United shirt as the reserves beat Hull City 6-3 at Elland Road on Tuesday.

The Scotland international scored three superb goals to signal his intentions while Billy Paynter, Andy Robinson, and Lloyd Sam also got on the scoresheet.

Adam Clayton, Sanchez Watt, and Ben Parker also impressed, as Neil Redfearn got off to a wining start in his first game as reserve team manager.

Given the free-flowing nature of games at Elland Road perhaps it was no surprise that six goals came in the opening 45 minutes.

The goal frenzy started after just seven minutes when Watt and McCormack combined well, and Paynter capitalised to open the scoring.

Moments later, Paynter was denied by an offside flag after a great ball from Clayton, and Leeds were playing some great passing football.

But Hull were back on level terms, following a defensive error, when Jamie Devitt seized on a cross and converted from close range.

The visitors should have made it 2-1 moments later when Leeds failed to clear a corner, but Jason Crowe blocked a shot on the line and Sam got a decisive touch as Hull looked to convert the rebound.

United were soon back on the front foot, though. Paynter went close twice before Sam latched onto a ball over the top and was able to slot past an advancing goalkeeper from a tight angle.

And it was 3-1 shortly after the half-hour when Robinson raced through the Hull defence to convert a great ball from Clayton.

That lead lasted barely 10  minutes before Robinson was bizarrely adjudged to have commited a foul and Devitt stepped up to convert the penalty.

There was still time for another goal to conclude a free-scoring half, though, and that came when Watt pulled back a Robinson cross and McCormack knocked the ball home from close range to make it 4-2 at the break.

The fifth goal came early in the second half when McCormack bagged his second of the night with a terrific free-kick.

But while the Scot was still searching for his first hat-trick in a Leeds shirt, it was Hull's Devitt who recorded the first treble of the night when he reduced the arrears again, to 5-3, following another well-struck free-kick.

McCormack almost bagged his hat-trick on 70 minutes, but was denied by the woodwork. And moments later, he cut inside to feed Robinson, but his shot was just wide of the mark.

McCormack went close again as he looked to add to his tally, and from the resultant corner skipper Richard Naylor was denied as United pressed for a sixth goal in the closing stages.

The hat-trick and the sixth goal did come, though, when Ben Parker played a delightful ball into McCormack and the Scot showed good composure to deliver a superb finish to complete his first treble in a Leeds shirt to secure a 6-3 victory.

United: Higgs, Crowe, Bromby, Naylor, Parker, Robinson, Clayton, Sam (Hatfield 60), Watt (Booker 85), McCormack, Paynter.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

haak-d

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #401 på: November 16, 2010, 22:00:52 »
Veldig sterkt lag vi stilte med, kunne jo startet med disse elleve i en seriekamp jo. Det lover jo veldig godt :)
 

Evig Pint

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #402 på: November 16, 2010, 22:20:38 »
Dagens reservelag er faktisk noe jeg vil karakterisere som et relativt godt league one lag! Vi begynner å få en syk rekke fremover på banen nå som folk kommer tilbake fra skade... :D
Marching on together

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #403 på: November 16, 2010, 22:54:29 »
Dagens reservelag er faktisk noe jeg vil karakterisere som et relativt godt league one lag! Vi begynner å få en syk rekke fremover på banen nå som folk kommer tilbake fra skade... :D

Dagens reservelag er faktisk noe jeg vil karakterisere som et relativt godt league one lag! Vi begynner å få en syk frisk rekke fremover på banen nå som folk kommer tilbake fra skade... :D

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ragnar

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #404 på: November 16, 2010, 22:54:57 »
Kanskje robbo kan forsvare en plass på benken etterhvert? ,-)
*In El Loco we trust!*

Woody

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #405 på: November 16, 2010, 22:59:18 »
Kanskje robbo kan forsvare en plass på benken etterhvert? ,-)

med den formstigningen fleire av spelarane viser for tiden,så kan det bli trongt på benken etter kvart ;)
LIFE IS LEEDS

ragnar

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #406 på: November 16, 2010, 23:13:14 »
Kamp om plassene er viktig. ;-)

Det samme kan man ikke si om plassene bakover på banen da. Men det er artigere å vinne 3-2 enn 1-0 så lenge man vinner.  8)
*In El Loco we trust!*

samadhi

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #407 på: November 17, 2010, 07:52:43 »
Hvordan klarte Ben Parker seg?
marching on together,
derudaf forever...

pale

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #408 på: November 17, 2010, 08:50:56 »
Sitat
And it was 3-1 shortly after the half-hour when Robinson raced through the Hull defence to convert a great ball from Clayton.


Jøss, i all verden!


Leedsulf

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #409 på: November 17, 2010, 08:53:45 »
Kanskje robbo kan forsvare en plass på benken etterhvert? ,-)

med den formstigningen fleire av spelarane viser for tiden,så kan det bli trongt på benken etter kvart ;)

Når kommer første vitsen med at det kan bli trangt på benken dersom Robbo også skal sitte der?  ::)

Når det er sagt, trodde jeg han kunne vært en mann å hatt på benken i de ukene flere av de offensive spillerene våre har vært skadet, for så å komme innpå de siste 20 når backene var slitne.
Uten å legge altfor mye i det, har han vært veldig god i det jeg har sett av reservelagskamper. Nå når Sam, Watt, Snoddy osv er friske igjen, er nok veien tilbake til førstelagstroppen i lengste laget.

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #410 på: November 17, 2010, 12:26:02 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Evig Pint

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #411 på: November 17, 2010, 13:53:45 »
Dagens reservelag er faktisk noe jeg vil karakterisere som et relativt godt league one lag! Vi begynner å få en syk rekke fremover på banen nå som folk kommer tilbake fra skade... :D

Dagens reservelag er faktisk noe jeg vil karakterisere som et relativt godt league one lag! Vi begynner å få en syk frisk rekke fremover på banen nå som folk kommer tilbake fra skade... :D

 ;D

 :D sant nok
Marching on together

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #412 på: November 17, 2010, 13:57:07 »
Håper jeg aldri får se Naylor på førstelaget igjen  :-\


Og for en angrepsrekke vi har nå som alle er tilbake fra skader og begynner å komme i form!

Paynter, Becchio, Gradel, Sam, Watt, Snodgrass, McCormack og Somma. Hvordan skal Grayson holde alle disse spillerne glade og fornøyde?

Med alle disse friske og raske er mitt valg følgende i et 4-4-2 system:

Snodgrass, Howson, Kilkenny, Watt - Becchio og McCormack. I et 4-5-1 system byttes McCormack ut med Faye.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #413 på: November 17, 2010, 15:46:11 »
Håper jeg aldri får se Naylor på førstelaget igjen  :-\


Og for en angrepsrekke vi har nå som alle er tilbake fra skader og begynner å komme i form!

Paynter, Becchio, Gradel, Sam, Watt, Snodgrass, McCormack og Somma. Hvordan skal Grayson holde alle disse spillerne glade og fornøyde?

Med alle disse friske og raske er mitt valg følgende i et 4-4-2 system:

Snodgrass, Howson, Kilkenny, Watt - Becchio og McCormack. I et 4-5-1 system byttes McCormack ut med Faye.

auren

Ingen defansive mitdbanespillere med bare to mann på midten, men med tre mann på midten må vi sikre oss bakover med et anker?
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #414 på: November 17, 2010, 17:03:32 »
Håper jeg aldri får se Naylor på førstelaget igjen  :-\


Og for en angrepsrekke vi har nå som alle er tilbake fra skader og begynner å komme i form!

Paynter, Becchio, Gradel, Sam, Watt, Snodgrass, McCormack og Somma. Hvordan skal Grayson holde alle disse spillerne glade og fornøyde?

Med alle disse friske og raske er mitt valg følgende i et 4-4-2 system:

Snodgrass, Howson, Kilkenny, Watt - Becchio og McCormack. I et 4-5-1 system byttes McCormack ut med Faye.

auren

Ingen defansive mitdbanespillere med bare to mann på midten, men med tre mann på midten må vi sikre oss bakover med et anker?

Jeg synes det er rart at vi skal spille med 6 mann i et 4-4-2 system jeg da...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #415 på: Desember 13, 2010, 23:06:55 »
Et forsterket reservelag spilte mot et uerfarent Newcastle-lag "behind closed doors" i dag og vant 4-1:
Laget (målskårere uthevet):
Higgs, Hughes (Thompson 70), Bromby, Bessone, Parker, Faye, Watt, Sam, McCormack (Somma 45), Paynter (Nunez 45), Morrison (Hatfield 70)


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=224626#ixzz1822pcyrI

http://www.leedsunited.com/news/20101213/united-hit-the-toon-for-four_2247585_2243497

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=224626

http://www.nufc.co.uk/articles/20101213/harper-heroics-not-enough_2281670_2243394
(På bildet her så ser det ut til at kampen ble spilt inne på kunstgress.)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #416 på: Januar 11, 2011, 21:40:12 »
Leeds leder 3-0 borte mot Scunthorpe etter scoringer av Davide Somma (pen), Lewis Turner og Mike Grella. Samme resultat til helgen?  ;)

Nyervervelsen Zac Thompson spiller kampen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #417 på: Januar 11, 2011, 22:01:20 »
Slutt. Det endte 3-0 til Leeds. Richard Naylor spilte 45 minutter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #419 på: Januar 11, 2011, 22:26:36 »
Slutt. Det endte 3-0 til Leeds. Richard Naylor spilte 45 minutter.

auren

Artig med tvillingene Turner da. De blir vel de første siden the Wallaces om de slår gjennom. Men tvillinger fra akademiet har vi vel ikke hatt før? (som har slått gjennom)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan