Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 632371 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1350 på: Oktober 21, 2013, 18:51:16 »
Vi er visst close på å signere Dexter Blackstock.

leon wobschall ‏@LeonWobYP 2 m
Rumours about Leeds being in for Blackstock are concrete. Looks close #lufc

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1351 på: Oktober 21, 2013, 20:26:15 »
Fra Wikipedia...

On 26 March 2009 it was announced that Blackstock had signed for Nottingham Forest on loan until the end of the season, with an undisclosed fee agreed should Forest avoid relegation.[3] Blackstock subsequently made his debut for Forest against Barnsley on 4 April 2009 at Oakwell,[4] scoring his first goal, the winner, for the club against Bristol City in a dramatic 3–2 win at the City Ground on 11 April 2009.[5]

On 22 July 2009, Blackstock signed a 4-year contract with Nottingham Forest for a seven figure fee.[6] He scored his first goal of the season when he notched in a first round Football League Cup win over Bradford City on 12 August 2009.[7] He scored his first goal of the 2010–11 season in a 1–1 draw against newly promoted side Leeds United.

On 20 November 2010 Blackstock suffered serious knee ligament damage after scoring the second goal in Forests 2–0 win at Cardiff City and was subsequently sidelined for 12 months. He made his comeback in a friendly against York City on 14 November 2011 and scored along with Paul Anderson another long term injured player.

In August 2011, there was reported interest from Blackpool in Blackstock.[8]

He scored both goals, his first ones back after being injured, in a 2–1 win against Birmingham City on 25 February 2012.

Despite interest from Leeds United, he signed a new four and a half-year contract with Forest on 24 January 2013.

27 år gammel.
Super Leeds since 1968

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1352 på: Oktober 22, 2013, 00:09:21 »
Det store spørsmålet er, trenger vi egentlig Dexter? Vil han gjøre oss bedre?

Min første tanke er at han ikke har så mye å tilføre at det vil gjøre oss til et bedre lag. Han har jo en del fart, og jeg regner vel med at det er akkurat det McDermott har sett i han hvis dette går i orden.

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1353 på: Oktober 22, 2013, 00:30:32 »
Det store spørsmålet er, trenger vi egentlig Dexter? Vil han gjøre oss bedre?

Min første tanke er at han ikke har så mye å tilføre at det vil gjøre oss til et bedre lag. Han har jo en del fart, og jeg regner vel med at det er akkurat det McDermott har sett i han hvis dette går i orden.
Trenger han ikke, skulle ønske Poleon fikk flere innhopp. Som nå sist, med sin fart og kontringsmuligheter i fleng.

MOT

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1354 på: Oktober 22, 2013, 08:07:08 »
veldig usikker på om Dex vil heve oss nevneverdig, men kommer han, ønsker jeg å "put right".
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1355 på: Oktober 22, 2013, 08:25:57 »
Vi har Smith og McC på topp nå og bør fortsette med det etter suksessen mot Birmingham.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1356 på: Oktober 22, 2013, 08:49:27 »
Det store spørsmålet er, trenger vi egentlig Dexter? Vil han gjøre oss bedre?

Min første tanke er at han ikke har så mye å tilføre at det vil gjøre oss til et bedre lag. Han har jo en del fart, og jeg regner vel med at det er akkurat det McDermott har sett i han hvis dette går i orden.

Det eneste jeg vil vite er om han er rask??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1357 på: Oktober 22, 2013, 09:23:57 »
Det eneste jeg vil vite er om han er rask??

hva legger du i "rask" her  ;)
Ups & Ups!!

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1358 på: Oktober 22, 2013, 09:54:36 »
Trenger vi ikke desperat noen kantspillere som kan treffe en target man?  Trodde det var opplest og vedtatt.
 

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1359 på: Oktober 22, 2013, 10:40:32 »
Vi har vel mer enn nok spisser i troppen allerede?

Hunt, Diouf, Varney, Poleon, Smith og McCormack
 

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1360 på: Oktober 22, 2013, 11:39:54 »
Vi har vel mer enn nok spisser i troppen allerede?

Hunt, Diouf, Varney, Poleon, Smith og McCormack


Som alle ikke scorer nok. Vi trenger en som putter minimum 25+

Furu

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1361 på: Oktober 22, 2013, 11:51:17 »
Trenger vi ikke desperat noen kantspillere som kan treffe en target man?  Trodde det var opplest og vedtatt.

Med Byram på plass og i form har vi fått en rask spiller som kommer på kant og vil gi mange flotte innlegg til Smith!

Neste kamp vil bli utrolig spennende. Følger de opp storspillet?  ???

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1362 på: Oktober 22, 2013, 11:57:11 »
Det store spørsmålet er, trenger vi egentlig Dexter? Vil han gjøre oss bedre?

Min første tanke er at han ikke har så mye å tilføre at det vil gjøre oss til et bedre lag. Han har jo en del fart, og jeg regner vel med at det er akkurat det McDermott har sett i han hvis dette går i orden.
Trenger han ikke, skulle ønske Poleon fikk flere innhopp. Som nå sist, med sin fart og kontringsmuligheter i fleng.

MOT

Hadde Poleon innhopp nå sist kamp?trudde han var i kulda etter sine uttalelser og twitrer...Tur han går på lån til første og beste som vil ha han ;)
LIFE IS LEEDS

Bjorn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1363 på: Oktober 22, 2013, 12:13:14 »
Det store spørsmålet er, trenger vi egentlig Dexter? Vil han gjøre oss bedre?

Min første tanke er at han ikke har så mye å tilføre at det vil gjøre oss til et bedre lag. Han har jo en del fart, og jeg regner vel med at det er akkurat det McDermott har sett i han hvis dette går i orden.
Trenger han ikke, skulle ønske Poleon fikk flere innhopp. Som nå sist, med sin fart og kontringsmuligheter i fleng.

MOT

Har Poleon også Twitret på seg vrede?? Trodde bare det var Ryan Hall jeg..?

Hadde Poleon innhopp nå sist kamp?trudde han var i kulda etter sine uttalelser og twitrer...Tur han går på lån til første og beste som vil ha han ;)
Marching On! 4276

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1364 på: Oktober 22, 2013, 12:47:59 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1366 på: Oktober 22, 2013, 14:24:22 »
Trodde det i hovedsak var angrepsspillere vi trengte jeg men  ??? ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sander

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1367 på: Oktober 22, 2013, 14:32:31 »
Trodde det i hovedsak var angrepsspillere vi trengte jeg men  ??? ::)

Neida, Hunt har scora hattrick for development nå, så det trenger vi ikke ;)
 

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1368 på: Oktober 22, 2013, 14:34:27 »
Hehe. Kanskje det virkelig løsner for angriperne våre da. Ã… stemmer ryktene om Blackstock så får vi bra med tempo og dytte utpå også.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Bromancer

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1369 på: Oktober 22, 2013, 14:45:21 »
En Forestfan har rota seg inn på YEP og har følgende å si om Blackstock:

Firstly, I think a few of you seem to be a little misguided as to Blackstock's abilities. He is in no way shape or form, quick. He is pretty slow. He isn't a direct 'run a defenders' striker either.

He's more of a hard-working target man. A few years ago, he was an important team member, however he got seriously injured at Cardiff and was out for a long time, when he first came back he seemed fine, but the past season he's been awful for us. No-one is quite sure what it is, but everything has been bouncing off him, he's been unable to win headers and never looks like scoring.

A loan move and a fresh start might do him some good.

He isn't an awful footballer by any means, but he doesn't have an outstanding feature, he's reasonable at most things, but it all equals to a reasonable Championship striker.


Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1371 på: Oktober 22, 2013, 14:52:38 »
Blackstock på det nærmeste klar også, i flg Rumours.......(flere rykter om samme spiller etter hverandre pleier og stemme!) ;)
Vært skadet........
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1372 på: Oktober 22, 2013, 14:55:55 »
Blackstock på det nærmeste klar også, i flg Rumours.......(flere rykter om samme spiller etter hverandre pleier og stemme!) ;)
Vært skadet........

...hick-up på maskinen min gjorde denne "nyheten" svært gammel....godt ment da!
Skremmende å lese hva Forst mannen skriver....er det noe vi IKKE trenger så er det nok en medium spiller!
 

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1373 på: Oktober 22, 2013, 15:10:17 »
http://www.leedsunited.com/news/article/x2bga3ogclc1lkybpu4tfxcj/title/clearance-granted-for-defender

Kjøp? Kontrakt?
Blir vel ikke kjøp all den tid han er "Free agent", dvs. at han ikke har kontrakt med noen klubb for øyeblikket.

Kontrakt kan det derimot bli  :)
The future's so White I've got to wear shades 8)

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1374 på: Oktober 22, 2013, 15:11:05 »
Tja, er vel ikke så mye å tape på en sånn avtale kanskje?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1375 på: Oktober 22, 2013, 15:45:56 »
Tja, er vel ikke så mye å tape på en sånn avtale kanskje?


Lønnsutgifter. Se på Hunt. Bortkasta lønnsutgifter

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1376 på: Oktober 22, 2013, 16:22:09 »
Adam Pope ‏@APOPEY 44s
"Good news for #lufc fans. They are closing in on a deal to sign Nottingham Forest forward Dexter Blackstock" reports BBC East Midlands.
KEEP FIGHTING!!

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1377 på: Oktober 22, 2013, 16:55:36 »
Betinget skeptisk til Blackstock. Skal vi ha enda en spiss, må det være fordi han er klart bedre enn de vi har.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1378 på: Oktober 22, 2013, 17:08:50 »
personligen så tycker jag att kan de inte få låna in någon bättre än blackstock så kan det lika väl kvitta, då kan de köra med poleon och  hunt som back up för mccormack och smith, skall vi ta in spelare skall det vara förstärkningar och inte squadspelare
 

Bromancer

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1379 på: Oktober 22, 2013, 17:20:51 »
personligen så tycker jag att kan de inte få låna in någon bättre än blackstock så kan det lika väl kvitta, då kan de köra med poleon och  hunt som back up för mccormack och smith, skall vi ta in spelare skall det vara förstärkningar och inte squadspelare

Amen to that!