Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 632401 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1470 på: November 28, 2013, 11:03:03 »
Få inn Dorrans! Er vel en spillertype som ligner på Snoddgrass?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Oppdrettslaksen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1471 på: November 28, 2013, 16:44:53 »
Få inn Dorrans! Er vel en spillertype som ligner på Snoddgrass?

Dorrans er langt ifra den samme spillertypen som Snodgrass er. Mannen er en(offensiv) midtbanespiller, som igjen er en av få områder vi ikke trenger å forsterke atm

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1472 på: November 28, 2013, 19:21:03 »
Få inn Dorrans! Er vel en spillertype som ligner på Snoddgrass?

Dorrans er langt ifra den samme spillertypen som Snodgrass er. Mannen er en(offensiv) midtbanespiller, som igjen er en av få områder vi ikke trenger å forsterke atm

Akkurat DET forbeholder jeg min rett til og være ubetinget uenig i.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1473 på: November 29, 2013, 12:21:43 »
Ryktee igjen i dag at Dorrans går til Forest....

Noen som vet/hører mer ang Somma ??
 

#lufc


testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1475 på: Desember 02, 2013, 00:53:44 »
Nathaniel Chalobah http://www.chelsea.no/nyheter/4140-leeds-vil-ha-chalobah-pa-lan-.html

Lovende ung 19 åring som sikkert vil sette spor etter seg i PL etterhvert, men det vi trenger er vel spillere litt høyere opp i banen. I utgangspunktet så ønsker jeg spillere med mye erfaring fra en toppserie som kan dra et opprykk i land for oss. Bortsett fra det så er det posetivt at vi blir linket til en spiller fra en PL klubb.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1476 på: Desember 03, 2013, 11:00:11 »
Pålitelige The Sun i dag;
Leeds and Bolton want to sign Charlton captain Johnnie Jackson, who is out of contract at the end of the season.

31 år gammel (er 32 når neste sesong starter).
Venstre midtbane. Kan spille venstreback og sentral midt i tillegg.
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1477 på: Desember 03, 2013, 11:59:05 »
Pålitelige The Sun i dag;
Leeds and Bolton want to sign Charlton captain Johnnie Jackson, who is out of contract at the end of the season.

31 år gammel (er 32 når neste sesong starter).
Venstre midtbane. Kan spille venstreback og sentral midt i tillegg.

Putter ikke han mange mål fra sin midtbaneposisjon?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1478 på: Desember 03, 2013, 12:35:14 »
Pålitelige The Sun i dag;
Leeds and Bolton want to sign Charlton captain Johnnie Jackson, who is out of contract at the end of the season.

31 år gammel (er 32 når neste sesong starter).
Venstre midtbane. Kan spille venstreback og sentral midt i tillegg.

Putter ikke han mange mål fra sin midtbaneposisjon?
soccerbase sier 38 mål på 115 kamper for Charlton. Slett ikke ille for en midtbanespiller.
http://www.soccerbase.com/players/player.sd?player_id=31170

Denne sesongen har han imidlertid bare 1 mål på 12 ligakamper. Gjett hvem motstanderen var? (Tips: vi vant 4-2 ;) )
The future's so White I've got to wear shades 8)

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1479 på: Desember 03, 2013, 13:31:22 »
Pålitelige The Sun i dag;
Leeds and Bolton want to sign Charlton captain Johnnie Jackson, who is out of contract at the end of the season.

31 år gammel (er 32 når neste sesong starter).
Venstre midtbane. Kan spille venstreback og sentral midt i tillegg.
IRONIALARM ;D

Nørgaard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1480 på: Desember 03, 2013, 14:23:28 »
Pålitelige The Sun i dag;
Leeds and Bolton want to sign Charlton captain Johnnie Jackson, who is out of contract at the end of the season.

31 år gammel (er 32 når neste sesong starter).
Venstre midtbane. Kan spille venstreback og sentral midt i tillegg.
IRONIALARM ;D

Haha, ja det er da den mest upålidelige avis i England

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1481 på: Desember 03, 2013, 14:40:29 »
Pålitelige The Sun i dag;
Leeds and Bolton want to sign Charlton captain Johnnie Jackson, who is out of contract at the end of the season.

31 år gammel (er 32 når neste sesong starter).
Venstre midtbane. Kan spille venstreback og sentral midt i tillegg.
IRONIALARM ;D

 ::)
marching on together,
derudaf forever...

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1482 på: Desember 03, 2013, 19:36:32 »
Pålitelige The Sun i dag;
Leeds and Bolton want to sign Charlton captain Johnnie Jackson, who is out of contract at the end of the season.

31 år gammel (er 32 når neste sesong starter).
Venstre midtbane. Kan spille venstreback og sentral midt i tillegg.
IRONIALARM ;D

Han har alderen og det er muligens tilstrekkelig:)
 ::)

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1483 på: Desember 03, 2013, 20:02:08 »
Pålitelige The Sun i dag;
Leeds and Bolton want to sign Charlton captain Johnnie Jackson, who is out of contract at the end of the season.

31 år gammel (er 32 når neste sesong starter).
Venstre midtbane. Kan spille venstreback og sentral midt i tillegg.
hmmm,rask :(
Holder ikke ;)

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1484 på: Desember 03, 2013, 21:22:00 »
Gitt at vi får midler til kjøp i Januar, hva med å prøve seg på Nahki Wells? 13 mål på 15 kamper (1 som innbytter) for Bradford i League One i år. Spennende type som er klar for et høyere nivå (spør du meg). 
Endre

ibster

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1485 på: Desember 04, 2013, 13:21:09 »
Nathaniel Chalobah http://www.chelsea.no/nyheter/4140-leeds-vil-ha-chalobah-pa-lan-.html

Lovende ung 19 åring som sikkert vil sette spor etter seg i PL etterhvert, men det vi trenger er vel spillere litt høyere opp i banen. I utgangspunktet så ønsker jeg spillere med mye erfaring fra en toppserie som kan dra et opprykk i land for oss. Bortsett fra det så er det posetivt at vi blir linket til en spiller fra en PL klubb.

Noen som fortsatt har troa på at denne karen kan bli en realitet? Ifølge chelseavenner er han en av de mest lovende i akademiet.

http://www.youtube.com/watch?v=r4gJaS_jHpM <-- yeboah style!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1486 på: Desember 04, 2013, 15:24:01 »
Er ikke noe særlig tilhenger av å låne unge spillere fra PL som skal spille på seg erfaring/form.
Da vil jeg heller at vi kjøper de spillerne viss det er mulig.
Eventuelt henter de store talentene fra championship/L1.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1487 på: Desember 04, 2013, 16:13:38 »
Hvis vi kan låne en spiller som virkelig forsterker laget så hvorfor ikke? Null tro på at lån ødelegger lagmoralen såfremt ikke den vi låner er et råttent egg.

Se på Everton, låner Lukaku og han fra Barcelona som jeg ikke kan stave navnet på.

Hvorfor ikke låne Ibe fra Liverpool, eller en annen rå vingspiller? Hvis Tonge, Brown og Varney blir furten av det så kan de bare legge opp..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Nørgaard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1488 på: Desember 04, 2013, 17:53:02 »
Hvis vi kan låne en spiller som virkelig forsterker laget så hvorfor ikke? Null tro på at lån ødelegger lagmoralen såfremt ikke den vi låner er et råttent egg.

Se på Everton, låner Lukaku og han fra Barcelona som jeg ikke kan stave navnet på.

Hvorfor ikke låne Ibe fra Liverpool, eller en annen rå vingspiller? Hvis Tonge, Brown og Varney blir furten av det så kan de bare legge opp..

Deulofeu

ibster

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1489 på: Desember 04, 2013, 22:19:12 »
Kjemi er jo alfa omega når man skal låne spillere. McD virker å være svært fokusert på å utvikle unge spillere, og derfor tror jeg han har mye større sjanse til å tiltrekke seg de rette typene. Noe Warnock ikke fikk til i særlig stor grad.

Jaja, julegavene kommer forhåpentligvis ila. Januar i form av permanente eller midlertidige forsterkninger.

Man kjeder seg ikke som Leeds-supporter i allefall.

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1491 på: Desember 06, 2013, 19:16:20 »
http://hereisthecity.com/en-gb/2013/12/06/french-outfit-ready-to-sell-former-leeds-hero-is-an-elland-road/

Har man tro på at man har råd??

Hadde han kommet tilbake så hadde jeg begynt å grine, en Gradel i form hadde vært perfekt.

Kunne ikke Gradel, Howson og Snodgrass kommet tilbake?!?:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1492 på: Desember 06, 2013, 20:24:13 »
http://hereisthecity.com/en-gb/2013/12/06/french-outfit-ready-to-sell-former-leeds-hero-is-an-elland-road/

Har man tro på at man har råd??

Hadde han kommet tilbake så hadde jeg begynt å grine, en Gradel i form hadde vært perfekt.

Kunne ikke Gradel, Howson og Snodgrass kommet tilbake?!?:)
Hadde vært enormt!

nord

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1493 på: Desember 06, 2013, 20:30:03 »
Vi har havt dem alle tre samtidig, men det var ikki nok til at komme i PL . Lad os glemme de som var,  og se fremad. Der findes mange spillere som er bedre end disse tre. Vi er ikke det nye Norwich  :(
 

ArneS

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1494 på: Desember 06, 2013, 21:12:25 »
Vi har havt dem alle tre samtidig, men det var ikki nok til at komme i PL . Lad os glemme de som var,  og se fremad. Der findes mange spillere som er bedre end disse tre. Vi er ikke det nye Norwich  :(

Støttes!   Framtiden er framover - ikke bakover
Den 17. mann

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1495 på: Desember 07, 2013, 02:18:17 »
De er alle tre bedre spillere enn da de forlot oss, så jeg er på ingen måte enig i det. Særlig de to vingene ville forsterket oss kraftig.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1496 på: Desember 07, 2013, 07:35:19 »
De er alle tre bedre spillere enn da de forlot oss, så jeg er på ingen måte enig i det. Særlig de to vingene ville forsterket oss kraftig.
Tja... vi måtte i så fall vrake en formasjon som har gitt oss 5 seire på 7 kamper. Også kjent som opprykksform.
Hekta på Leeds siden 1974

haak-d

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1497 på: Desember 07, 2013, 07:58:41 »
Gradel kan spille vingback i 3-5-2 og med han på plass ser jeg ikke hvorfor vi ikke skal kunne legge om til 4-4-2 igjen. Men vil først se om han kommer tilbake. Kommer han, så vil det bety at vi satser og ikke selger oss ut av en PO kamp :)
 

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1498 på: Desember 07, 2013, 09:58:30 »
Gradel kan spille vingback i 3-5-2 og med han på plass ser jeg ikke hvorfor vi ikke skal kunne legge om til 4-4-2 igjen. Men vil først se om han kommer tilbake. Kommer han, så vil det bety at vi satser og ikke selger oss ut av en PO kamp :)
Gradel på vingback? Han var jo så godt som spiss sist han var her. Snoddocop gjorde en mye mer helhjertet defensiv jobb. Uansett, lite trolig at noen kommer hjem.

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1499 på: Desember 07, 2013, 10:27:04 »
Gjenforeninger med eks. spillere er sjelden vellykket (Baird et av unntakene) Se på både Smith og Beckford, som mange ville ha tilbake. De har gjort sitt. Må innrømme at jeg ØNSKER Gradel tilbake, men noe sier meg at vi kommer til å bli skuffet hvis det skjer ... la oss se fremover.