Skrevet av Emne: Bakke  (Lest 12455 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Re: Bakke
« Svar #30 på: Juli 18, 2006, 02:12:19 »
Oops! Jeg rundet visst 6000 posts. Sett på maken,heldiggrisene. [:)]

Jon R.
Jon R.

baste

Re: Bakke
« Svar #31 på: Juli 18, 2006, 02:27:01 »
heldig og heldig fru blom (vdr 6004 post)

Men enig i en (1) ting JonR..Bakke får blanke ark..kryss fingre og tær..håper han holder seg skadefri..ser han starter i dag og.. come on Bakke

Milou

Re: Bakke
« Svar #32 på: Juli 18, 2006, 03:26:39 »
quote:
Originally posted by baste

En ny "Lee Bowyer" spiller ? Sign ny kontrakt Bakke...eller så selg om vi kan ? Noe å tenke på det..men samtidig kan nettopp Bakke hjelpe oss opp..og da må han gjerne gå gratis neste sesong...Ikke lett dette...Noen som har en fasit ??



Er einig i at Leeds fort havnar i ein tap-tap situasjon her. Eg ser det som lite sannsynleg at nokon er interessert i å kjøpa Bakke i det første overgangsvinduet. Enten spelar Bakke godt nok til at ein PL-klubb fattar interesse og får kjøpt han får ein billeg penge i januar (då han kun har 1/2 år att av kontrakten), eller så blir Bakke skada eller har problem med å finna tilbake formen og blir verande ut sesongen utan å bidra stort.

Viss eg hadde vore KB & KB ville eg ha foreslått følgande deal for Bakke: Ny 2(3) års kontrakt, med betydeleg redusert løn (f.ex. halvparten), men med ein solid bonus og lønsauke om me rykker opp og Bakke har spela minst x kampar i løpet av sesongen. Om Bakke ser seg tent med ein slik deal er jo meir usikkert.

asLeeds

Re: Bakke
« Svar #33 på: Juli 18, 2006, 18:24:59 »
Eirik sa til meg igår at han rekna med 1 snarlig avklaring og at han ville spille for Leeds.
har sans for gutten eg!!! stå på Bakke.
DALHEIM WHITES

Førde

Re: Bakke
« Svar #34 på: Juli 18, 2006, 21:18:37 »
Håper Bakke blir, fått de inntrykket at han trives bra i Leeds, (gjorde ein bra kamp i sarpsborg)så om han vil, gjerne..
Eg trur Bakke Kommer til å hjelpe Leeds mykje i sesongen, med ein skade fri Bakke så klart!


...Marching On Together , Leeds...
Marching On Together

veteranen

  • Gjest
Re: Bakke
« Svar #35 på: Juli 19, 2006, 01:07:03 »
quote:
Originally posted by Milou

Sitat
Viss eg hadde vore KB & KB ville eg ha foreslått følgande deal for Bakke: Ny 2(3) års kontrakt, med betydeleg redusert løn (f.ex. halvparten), men med ein solid bonus og lønsauke om me rykker opp og Bakke har spela minst x kampar i løpet av sesongen. Om Bakke ser seg tent med ein slik deal er jo meir usikkert.



Helt enig, Milou. Men det skjer nok ikke... Grunnen er rett og slett at spillerene (og agentene!) er så korttenkte og grådige at de ikke skjønner at dette er noe som alle parter kan være tjent med på sikt.

En skadefri og spillesugen Bakke vil selvsagt være en klar forsterkning for vår klubb. Nå er Bakke skadefri, og i følge rapportene er han også sugen på å gjøre en innsats for Leeds. Så hvorfor klarer jeg ikke da å ta han med i min egen "Leeds-planlegging." Kanskje fordi jeg ikke klarer å se for meg at Bakke er skadefri når vi kommer to måneder ut i sesongen....

Det kan være mange grunner til at folk sliter mye med skader. Spillestil er selvfølgelig en grunn. Men det har også mye med klokskap (for ikke å si mangel på klokskap!) å gjøre. Det dreier seg ofte om å vite når man skal gjøre hva, og når man skal la være å gjøre tåpelige ting. Her har ikke Bakke vært spesielt dyktig.

Det er ingen som tviler på at Bakke er en hyggelig og jovial person, og det er selvsagt ikke uviktig. Men la oss ikke glemme at når vår økonomisk hardt pressede klubb betaler ham 300 000 kr i uka, så blir ikke dette gjort fordi klubben vil at han skal sitte på pub og drikke øl, og være "sosial" sammen med "førtiser" fra Norge!

Her fikk dere servert mer "pisspreik"! [;)]

« Siste redigering: Juli 19, 2006, 02:00:17 av veteranen »

Jon R

Re: Bakke
« Svar #36 på: Juli 19, 2006, 06:18:54 »
quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by Milou

Sitat
Viss eg hadde vore KB & KB ville eg ha foreslått følgande deal for Bakke: Ny 2(3) års kontrakt, med betydeleg redusert løn (f.ex. halvparten), men med ein solid bonus og lønsauke om me rykker opp og Bakke har spela minst x kampar i løpet av sesongen. Om Bakke ser seg tent med ein slik deal er jo meir usikkert.



Helt enig, Milou. Men det skjer nok ikke... Grunnen er rett og slett at spillerene (og agentene!) er så korttenkte og grådige at de ikke skjønner at dette er noe som alle parter kan være tjent med på sikt.

En skadefri og spillesugen Bakke vil selvsagt være en klar forsterkning for vår klubb. Nå er Bakke skadefri, og i følge rapportene er han også sugen på å gjøre en innsats for Leeds. Så hvorfor klarer jeg ikke da å ta han med i min egen "Leeds-planlegging." Kanskje fordi jeg ikke klarer å se for meg at Bakke er skadefri når vi kommer to måneder ut i sesongen....

Det kan være mange grunner til at folk sliter mye med skader. Spillestil er selvfølgelig en grunn. Men det har også mye med klokskap (for ikke å si mangel på klokskap!) å gjøre. Det dreier seg ofte om å vite når man skal gjøre hva, og når man skal la være å gjøre tåpelige ting. Her har ikke Bakke vært spesielt dyktig.

Det er ingen som tviler på at Bakke er en hyggelig og jovial person, og det er selvsagt ikke uviktig. Men la oss ikke glemme at når vår økonomisk hardt pressede klubb betaler ham 300 000 kr i uka, så blir ikke dette gjort fordi klubben vil at han skal sitte på pub og drikke øl, og være "sosial" sammen med "førtiser" fra Norge!

Her fikk dere servert mer "pisspreik"! [;)]


Hi-hi... fnise... [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Juli 19, 2006, 06:20:52 av Jon R »
Jon R.

sindre12

Re: Bakke
« Svar #37 på: Juli 19, 2006, 22:20:12 »
håper bakke får bli han er god i form, veldig god mn lønna blir kansje dyr vi får se!
Beckford 4 England!

Leedsfan

Re: Bakke
« Svar #38 på: Juli 26, 2006, 17:30:00 »
Skal vi ikke snart bli kvitt denne karen?? Noen som vet hva som skjer?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Papi

Re: Bakke
« Svar #39 på: Juli 26, 2006, 18:06:15 »
Kva er det alle har i mot denne stakkarsen??? Finnes da ikkje nokom midtbanespiller som har han sitt kaliber i Leeds. Er vel første pre season på lenge han har vore skadefri..

Gi han to mnd i. Havner han på fylla, gjør noko dumt el liknande skal eg heller trekkje tilbake det eg har skreve. Men foreløpelig håper eg på ein kanonsesong for Eirik!Fortjener litt oppgang han også. Kan skjønne at han har vore deprimert til tider så skadeforfulgt han har vore.....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Leedsfan

Re: Bakke
« Svar #40 på: Juli 26, 2006, 18:11:46 »
Hva er det Bakke egentlig er god til?? I Sogndal var han en "slepen" teknikker med hovmesterblikk. I begynnelsen i Leeds var han en arbeidshest med godt hodespill.. Hva er det Bakke er god til nå???
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Papi

Re: Bakke
« Svar #41 på: Juli 26, 2006, 18:25:24 »
Bakke er meir eller god nok for Leeds. Spiller fast på Aston Villa og sliter benken i Leeds?
Og det er ikkje bare fordi DOL "digger" han. Han var den beste på Villa midtbanen den tiden han var der.
(Dette er min meining)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Leedsfan

Re: Bakke
« Svar #42 på: Juli 26, 2006, 18:36:33 »
Men hva er det han er god til? Hvilke kvaliteter har han som fotballspiller?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rasandeokse

Re: Bakke
« Svar #43 på: Juli 26, 2006, 19:03:35 »
Bakke er en Box til box midtbane.. Stort arbeidsfelt, taklingsterk, Sterk i lufta, god passningsfot og skuddfot.

- Ikke så veldig rask men rask nok. Høy lønn, mye skader.

that about sums it up.
 

Papi

Re: Bakke
« Svar #44 på: Juli 26, 2006, 19:42:29 »
Villig til og gi han ein sjangs også rasandeokse?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

rasandeokse

Re: Bakke
« Svar #45 på: Juli 26, 2006, 19:59:01 »
Håper han blir.. og ikke at han blir frosset ut. Spilte kretsfinale mot Bakke i 1995, var mansmarkering på han hele kampen ;) så jeg har kjent til han lenge. litt gøy at han senere ble leeds spiller :)..  Håper han får vist hva han er god for denne sessongen.
 

Papi

Re: Bakke
« Svar #46 på: Juli 26, 2006, 20:19:02 »
Hehehee... Han har etter deg eg kan huske også rula på grusbana i Vik sammen med Skjeldestad ein gong i tiden:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

rasandeokse

Re: Bakke
« Svar #47 på: Juli 26, 2006, 20:56:07 »
Kan eg tenke meg.. Vi vann 2-0 borte mot sogndal og tapte 0-2 heime og røk på straffer.. Der hadde blant annet bakke to fantastiske volley skudd i tverligger.. Så han hadde eit tungt skudd, har ikkje sett så mykje til det i Leeds trøya. Skjeldestad rula i straffespark konkuransen.
« Siste redigering: Juli 26, 2006, 20:56:35 av rasandeokse »
 

Førde

Re: Bakke
« Svar #48 på: Juli 26, 2006, 21:56:51 »
Blir Eirik bakke i Leeds denne sesongen, og han får ein skade fri sesong og speler bra, hjelper han mykje til med å få Leeds tilbake i PL! han er ein knakande god spiller med alt for høg lønn!!! enig i det!

Marching On Together!
Marching On Together

kjellern

Re: Bakke
« Svar #49 på: Juli 27, 2006, 18:41:26 »
Ingen viktig melding, men hørte akkurat på et intervju med med Ken Bates hvor hoveddelen av intervjuet var en hyllest til Rob Hulse - hvor flott fyr han var. Han hadde vistnok ringt opp Bates etter at alt vedrørende overgangen til Sheff. Utd var klar for å personlig takke for tiden i Leeds, noe som vistnok ikke var vanlig for (Mr. Bates.) Etter en del fraser om at Leeds igjen var blitt en "happy club" (som Bates mente var viktigere enn om man spilt godt eller dårlig i en enkeltstående kamp) kom han inn på kommende sesong hvor Bates mente midtbanen var klart styrket - Miller "was a disappointment" - neste års midtbane med Stone, Derry, Nicholls og Livermore "blir vansklig å komme forbi" for motstanderlaget....Ikke så viktig som sagt, men under normale omstendiheter hadde kanskje den spilleren som har spilt mest i preseason (Bakke) kanskje blitt nevnt.....Men nå er det vel ikke styreformannen som tar ut laget.
 

Tom S

Re: Bakke
« Svar #50 på: Juli 27, 2006, 19:03:30 »
quote:
Originally posted by kjellern

Men nå er det vel ikke styreformannen som tar ut laget.



...men det er han som selger...[;)]

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Peter7

Re: Bakke
« Svar #51 på: Juli 27, 2006, 22:10:34 »
I år har jo Bakke noe å spille for (utenom lønna da ...). Kontraktløs neste år, og bør imponere for å få en ny (lavere betalt) kontrakt i Leeds eller så gode betingelser som mulig et annet sted. Håper han ikke blir skadet, så han kan bidra noe i opprykksesongen.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Peter7

Re: Bakke
« Svar #52 på: Juli 30, 2006, 00:41:11 »
Bank i bordet, det glemte jeg jo ... smell i kneet mot Forest i dag.
Forhåpentligvis ikke alvorlig (ønsketenking)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Kristoffer_E

Re: Bakke
« Svar #53 på: Juli 30, 2006, 02:32:27 »
Från waccoe:

is bakke really injured??

yup. physio was 'pointing at his knee' when he came on to tend to him. here we go again


 

asLeeds

Re: Bakke
« Svar #54 på: Juli 31, 2006, 03:12:10 »
bakke i form er selfølgeligt bra for LEEDS.
OPP e alfa omega!!!!!
la være å tenk so masse på kroner!!!!!!


asleeds 4389
DALHEIM WHITES

flynn

Re: Bakke
« Svar #55 på: August 24, 2006, 17:17:29 »
I den verdensomspennende gleden over at Solskjær scoret igjen for Man.Utd, 1073 dager etter den forrige, noterer jeg meg at Bakkes mål var hans første for Leeds siden 29 februar 2004, mot Liverpool. Dette skulle gi grovt regnet 910 dager. Selv jeg forstår hvorfor Solskjær får mer presse enn vår mann, men det bør bemerkes internt synes jeg.

Flynn

samadhi

Re: Bakke
« Svar #56 på: August 24, 2006, 17:49:06 »
http://www.leedstoday.net/ViewArticle2.aspx?SectionID=46&ArticleID=1717616

artikkel om Bakke som snart eneste gjenværende fra Risdale perioden, om det stemmer at Kelly legger opp etter sesongen?!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Re: Bakke
« Svar #57 på: August 24, 2006, 17:54:14 »
Mot Chester spilte vel Bakke sin første 90 minutter på mange år også? [8)]

Jon R.
Jon R.

lojosang

Re: Bakke
« Svar #58 på: August 24, 2006, 22:02:32 »
Jeg er i ferd med å vurdere å trekke tilbake det mindre flatterende jeg har skrevet om ham siden playoffinalen.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Peter7

Re: Bakke
« Svar #59 på: August 25, 2006, 01:38:36 »
eatsleepsport.com

Bakke focused on Whites glory    Thu, Aug 24 2006 13:50
 
Midfielder Eirik Bakke says he is not worried about where his future lies and is concentrating on helping Leeds to success this season.
 
The Norwegian star is in the final year of his lucrative £23,000-a-week contract at Elland Road and is almost certain to depart at the end of the season. However he is refusing to think about sorting out an alternative deal and is looking to help the Whites back into the Premiership.

He told the Yorkshire Evening Post: "Of course I want to impress, but whatever happens after this season I want to do well for the club. They've been good to me when I've been injured, and I've had some excellent years here.

"The main thing is to be fit for selection and involved every week. After that I'll see where it takes me.

"But I'm just looking forward to the next game. I don't like to look much further ahead than that because you never know what's round the corner. I've seen that with injuries many times.

"I still feel I'm a long way from being back to my best but hopefully it will come. I need to get some more games in. I always set myself high standards, and I'm quite far off them."

"What I need this season is to play as many games as possible, and to see what happens after that."
 


***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'