Skrevet av Emne: Dagens quiz  (Lest 2214 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Dagens quiz
« på: Desember 03, 2009, 22:00:45 »
Ok, her er det bare å skjerpe sansene for her kommer et artig lite spørsmål:

Vi har stats for det meste og vi ruler både offensivt og defensivt. Siden mye av spillet foregår på motstanderens banehalvdel og vi er det laget som kommer til flest avslutninger, vil det  normalt tilsi mange insidenter innenfor motstanderens 16 meter.  Spørsmålet blir dermed:

Hvor mange straffespark har Leeds blittt tildelt denne sesongen, alle turneringer medregnet?

Navn på ekskutører og målscorere er en bonus.  ;D

Jon R.

Sleivind

Sv: Dagens quiz
« Svar #1 på: Desember 03, 2009, 22:06:58 »
Før jeg eventuelt svarer, hva vinner jeg?

lojosang

Sv: Dagens quiz
« Svar #2 på: Desember 03, 2009, 22:07:53 »
Du blir mann for din egen, ferdigmarinerte hatt!
Høy å ha i den må du skaffe selv.
- Leif Olav

Jon R

Sv: Dagens quiz
« Svar #3 på: Desember 03, 2009, 22:26:34 »
Før jeg eventuelt svarer, hva vinner jeg?

Heder og ære!  Svarer du rett skal du heretter bli omtalt som "han med peil, ikke kjelvi men han andre". Svarer du feil vil du bli kalt "Keiserens nye Leeds ekspert".  :)
Jon R.

berlin

Sv: Dagens quiz
« Svar #4 på: Desember 03, 2009, 22:52:56 »
Vi har vel ikke fått straffespark i år, eller?  ???

What the heck, vi trenger det uansett ikke.  8)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Dagens quiz
« Svar #5 på: Desember 03, 2009, 22:53:39 »
Husker bare en, Beckford på sin egen retur hjemme mot Carlisle!?

Ble jeg hoffnarr nå :-\ :)

Trulsaren

Sv: Dagens quiz
« Svar #6 på: Desember 03, 2009, 23:26:35 »
Bommet ikke Becchio på en straffe? Eller var det i fjor?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

testo

Sv: Dagens quiz
« Svar #7 på: Desember 04, 2009, 00:43:51 »
Husker bare en, Beckford på sin egen retur hjemme mot Carlisle!?

Ble jeg hoffnarr nå :-\ :)


Det teller ikke som straffemål men spillemål når straffen blir reddet først. :D  ;D




Ok, her er det bare å skjerpe sansene for her kommer et artig lite spørsmål:

Vi har stats for det meste og vi ruler både offensivt og defensivt. Siden mye av spillet foregår på motstanderens banehalvdel og vi er det laget som kommer til flest avslutninger, vil det  normalt tilsi mange insidenter innenfor motstanderens 16 meter.  Spørsmålet blir dermed:

Hvor mange straffespark har Leeds blittt tildelt denne sesongen, alle turneringer medregnet?

Navn på ekskutører og målscorere er en bonus.  ;D



Vi har blitt tildelt 1 straffe og den bomma Beckford på.Som Rudi G sier så satte han ballen i mål etter straffen. :P
Legger til at vi har kun 1 straffe mot oss også.(kampen mot Walsall som Higgs ikke klarte å stoppe) obs!! Vi vant den kampen 2-1 forøvrig (Johnson og Beckford)

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Bites Yer Legs

Sv: Dagens quiz
« Svar #8 på: Desember 04, 2009, 01:17:34 »
Husker bare en, Beckford på sin egen retur hjemme mot Carlisle!?

Ble jeg hoffnarr nå :-\ :)


Det teller ikke som straffemål men spillemål når straffen blir reddet først. :D  ;D




Ok, her er det bare å skjerpe sansene for her kommer et artig lite spørsmål:

Vi har stats for det meste og vi ruler både offensivt og defensivt. Siden mye av spillet foregår på motstanderens banehalvdel og vi er det laget som kommer til flest avslutninger, vil det  normalt tilsi mange insidenter innenfor motstanderens 16 meter.  Spørsmålet blir dermed:

Hvor mange straffespark har Leeds blittt tildelt denne sesongen, alle turneringer medregnet?

Navn på ekskutører og målscorere er en bonus.  ;D



Vi har blitt tildelt 1 straffe og den bomma Beckford på.Som Rudi G sier så satte han ballen i mål etter straffen. :P
Legger til at vi har kun 1 straffe mot oss også.(kampen mot Walsall som Higgs ikke klarte å stoppe) obs!! Vi vant den kampen 2-1 forøvrig (Johnson og Beckford)



Ooops. 2 straffer mot.

Higgs hadde en fantastisk redning borte mot Southend (0-0)
KEEP FIGHTING!!

Pål

Sv: Dagens quiz
« Svar #9 på: Desember 04, 2009, 22:29:44 »
Fikk ikke Colchester straffe mot oss også? Eller er jeg på jordet nå...
Full mann, full kontroll