Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 361114 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #240 på: Oktober 03, 2012, 00:01:04 »
For opprykk:
Vi har en keeper som er god nok - Kenny
Vi har en forsvarer som er god nok - Pearce
Vi har to midtbanespillere som er gode nok - Austin, Byram
Vi har to spisser som er gode nok - McCormack, Diof

Vi har stallfyll i :
Ashdown, Lees, Green, White og Beccio

Trenger 5 spillere som kan gå rett inn på laget, DA kan vi rykke opp i år!

Her har en stakkar plutselig har fått tilbake litt av troen, og så ødelegger du det hele...
Mistenker at du har en del rett også, det er det værste.
Men, jeg er villig til å oppgradere Lees, Green og Becchio. De er i mine øyne gode nok til å spille Leeds opp i PL, gitt de rette omgivelsene. Det betyr at vi først og fremst trenger forsvarsspillere som virker, alternativt at Warnock får jobbet inn en defensiv trygghet i de gutta vi allerede har. Ikke helt umulig det heller, men neppe bærekraftig i PL. Den tid, den sorg.

flynn

Lundewhites

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #241 på: Oktober 03, 2012, 09:29:20 »
For opprykk:
Vi har en keeper som er god nok - Kenny
Vi har en forsvarer som er god nok - Pearce
Vi har to midtbanespillere som er gode nok - Austin, Byram
Vi har to spisser som er gode nok - McCormack, Diof

Vi har stallfyll i :
Ashdown, Lees, Green, White og Beccio

Trenger 5 spillere som kan gå rett inn på laget, DA kan vi rykke opp i år!

Her har en stakkar plutselig har fått tilbake litt av troen, og så ødelegger du det hele...
Mistenker at du har en del rett også, det er det værste.
Men, jeg er villig til å oppgradere Lees, Green og Becchio. De er i mine øyne gode nok til å spille Leeds opp i PL, gitt de rette omgivelsene. Det betyr at vi først og fremst trenger forsvarsspillere som virker, alternativt at Warnock får jobbet inn en defensiv trygghet i de gutta vi allerede har. Ikke helt umulig det heller, men neppe bærekraftig i PL. Den tid, den sorg.

flynn

Var ikke meningen å ødelegge troen :-)  Men bare en liten oppsummering av sesongen hittil.
Vi slipper inn alt for mange mål og de kampene jeg har sett og fra de kampene jeg har hørt, er inntrykket at vi har alt for dårlige backer. Lees er et talent, men er ganske naiv i spillestilen til tider og jeg er redd vi ser oss litt blinde på at han er Leedsgutt. Altså ønsker oss at han er litt bedre enn det han faktisk er. Green har jeg ikke sett nok til å uttale meg egentlig, men er litt skeptisk. Så jeg er redd jeg kun vil beholde mine seks "førstelagsspillere"  Men et lag består av mer en førstelagsspillere!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

martind

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #242 på: Oktober 03, 2012, 09:50:01 »
For opprykk:
Vi har en keeper som er god nok - Kenny
Vi har en forsvarer som er god nok - Pearce
Vi har to midtbanespillere som er gode nok - Austin, Byram
Vi har to spisser som er gode nok - McCormack, Diof

Vi har stallfyll i :
Ashdown, Lees, Green, White og Beccio

Trenger 5 spillere som kan gå rett inn på laget, DA kan vi rykke opp i år!

Her har en stakkar plutselig har fått tilbake litt av troen, og så ødelegger du det hele...
Mistenker at du har en del rett også, det er det værste.
Men, jeg er villig til å oppgradere Lees, Green og Becchio. De er i mine øyne gode nok til å spille Leeds opp i PL, gitt de rette omgivelsene. Det betyr at vi først og fremst trenger forsvarsspillere som virker, alternativt at Warnock får jobbet inn en defensiv trygghet i de gutta vi allerede har. Ikke helt umulig det heller, men neppe bærekraftig i PL. Den tid, den sorg.

flynn

Var ikke meningen å ødelegge troen :-)  Men bare en liten oppsummering av sesongen hittil.
Vi slipper inn alt for mange mål og de kampene jeg har sett og fra de kampene jeg har hørt, er inntrykket at vi har alt for dårlige backer. Lees er et talent, men er ganske naiv i spillestilen til tider og jeg er redd vi ser oss litt blinde på at han er Leedsgutt. Altså ønsker oss at han er litt bedre enn det han faktisk er. Green har jeg ikke sett nok til å uttale meg egentlig, men er litt skeptisk. Så jeg er redd jeg kun vil beholde mine seks "førstelagsspillere"  Men et lag består av mer en førstelagsspillere!

Enig i mye av det du sier jeg og. Green har hvertfall tidligere bevist at han bør være god nok. Håper han kommer sterkt tilbake etter skade. Vi har en av toppscorerne i divisjonen i Becchio, og så lange han blir brukt riktig, så er han i min øyne også god nok. Peltier var positiv i begynnelsen, men har vært utrygg den siste tiden. White mener jeg er god nok for laget.

Blir uansett spennende å se. Laget har imponert den siste tiden, og hvis vi holder følge til Januar, så tror jeg dette kan være sesongen vi går opp! MOT
MOT!! We are Leeds!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #243 på: Oktober 03, 2012, 09:50:22 »
Green har jeg stor tro på. syns han gjorde en god jobb mot wolves, frem til han ble skadet. Lees har framtiden foran seg, men han bør selvsagt ikke ha klippekort. Becchio er ikke min favoritt, men se på statistikken: 8 mål allerede i år, det er eksepsjonelt.

Lundewhites

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #244 på: Oktober 03, 2012, 10:43:59 »
Beccio ER en god målscorer, men jeg mener Diof og McCormack (når han er skadefri) er et bedre spisspar. Og vi trenger enda en spiss til. White har og framtiden foran seg, men føler ikke helt at han er god nok enda. Le Peltier.... Har en kompis som er Leicester fan og han lo da vi kjøpte han. Jeg skjønner dessverre nå hvorfor :-(  Green ser jeg på som en stallspiller, da jeg mener vi trenger en general ved siden av Austin som nok kommer til å være litt ujevn denne sesongen. Men Byram er jo sesongens åpenbaring!! Må nok ha nye eiere snart, ellers er jeg redd han er plukket opp av en av de større klubbene i Pl (IKKE Norwich)
Det var heller aldri meningen å svartmale situasjonen med å ønske 5 spillere til, syns det har vært mye bra denne sesongen. Men poenget mitt var at vi ikke er gode nok til å rykke opp. Jeg trur nok vi kan kjempe om en plass mellom 10 og 6 med dette laget og. Men det er vel ikke godt nok ?
« Siste redigering: Oktober 03, 2012, 14:37:50 av Lundewhites »
For the sake of Leeds United he would break himself in two

kalle_92

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #245 på: Oktober 03, 2012, 11:35:01 »
Beccio ER en god målscorer, men jeg mener Diof og McCormack (når han er skadefri) er et bedre spisspar. Og vi trenger enda en spiss til. White har og framtiden foran seg, men føler ikke helt at han er god nok enda. Har en kompis som er Leicester fan og han lo da vi kjøpte han. Jeg skjønner dessverre nå hvorfor :-(  Green ser jeg på som en stallspiller, da jeg mener vi trenger en general ved siden av Austin som nok kommer til å være litt ujevn denne sesongen. Men Byram er jo sesongens åpenbaring!! Må nok ha nye eiere snart, ellers er jeg redd han er plukket opp av en av de større klubbene i Pl (IKKE Norwich)
Det var heller aldri meningen å svartmale situasjonen med å ønske 5 spillere til, syns det har vært mye bra denne sesongen. Men poenget mitt var at vi ikke er gode nok til å rykke opp. Jeg trur nok vi kan kjempe om en plass mellom 10 og 6 med dette laget og. Men det er vel ikke godt nok ?
:)

Gufrias

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #246 på: Oktober 03, 2012, 17:31:11 »
For opprykk:
Vi har en keeper som er god nok - Kenny
Vi har en forsvarer som er god nok - Pearce
Vi har to midtbanespillere som er gode nok - Austin, Byram
Vi har to spisser som er gode nok - McCormack, Diof

Vi har stallfyll i :
Ashdown, Lees, Green, White og Beccio

Trenger 5 spillere som kan gå rett inn på laget, DA kan vi rykke opp i år!
Litt i overkant pessimistisk, synes jeg. Jeg trenger bare en venstreback, en venstre midtbane og kanskje en stopper.

Peltier har vist bedre tendenser som midtstopper. Kan være god nok der.

Kombinasjonen Byram RB / White RM har mye for seg. White er disiplinert bakover, og Byram er villig offensivt. I sum blir dette en høyreside som faktisk kan ta nuven av det meste i NPC (og Everton, for den del).

Det er for tidlig å dømme ut Green etter en (meget god) halvtimes spill for klubben før han måtte ut med skade.

Venstresiden er kanskje vårt svake punkt akkurat nå. Verken Drury eller White har løst backproblemet, og Tonge er vel bedre på midten enn på kant (selv om han i følge rapportene har klart seg bra der ute).
Hekta på Leeds siden 1974

Lundewhites

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #247 på: Oktober 03, 2012, 17:52:55 »
For opprykk:
Vi har en keeper som er god nok - Kenny
Vi har en forsvarer som er god nok - Pearce
Vi har to midtbanespillere som er gode nok - Austin, Byram
Vi har to spisser som er gode nok - McCormack, Diof

Vi har stallfyll i :
Ashdown, Lees, Green, White og Beccio

Trenger 5 spillere som kan gå rett inn på laget, DA kan vi rykke opp i år!
Litt i overkant pessimistisk, synes jeg. Jeg trenger bare en venstreback, en venstre midtbane og kanskje en stopper.

Peltier har vist bedre tendenser som midtstopper. Kan være god nok der.

Kombinasjonen Byram RB / White RM har mye for seg. White er disiplinert bakover, og Byram er villig offensivt. I sum blir dette en høyreside som faktisk kan ta nuven av det meste i NPC (og Everton, for den del).

Det er for tidlig å dømme ut Green etter en (meget god) halvtimes spill for klubben før han måtte ut med skade.

Venstresiden er kanskje vårt svake punkt akkurat nå. Verken Drury eller White har løst backproblemet, og Tonge er vel bedre på midten enn på kant (selv om han i følge rapportene har klart seg bra der ute).

Trur nok du har en bedre løsning en Warnock her. Enig i at Byram/ White kan være en løsning på høyresiden, men jeg vil gjerne ha Byram på kant og da mangler vi sårt en høyreback og er like langt. Green ser jeg som en konkurrent til Austin, men vurderer han hakket svakere. Så er sta og opprettholder mitt ønske om 5 nye spillere! Men da blir vi bra og!!!   
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Gufrias

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #248 på: Oktober 03, 2012, 18:51:58 »
For opprykk:
Vi har en keeper som er god nok - Kenny
Vi har en forsvarer som er god nok - Pearce
Vi har to midtbanespillere som er gode nok - Austin, Byram
Vi har to spisser som er gode nok - McCormack, Diof

Vi har stallfyll i :
Ashdown, Lees, Green, White og Beccio

Trenger 5 spillere som kan gå rett inn på laget, DA kan vi rykke opp i år!
Litt i overkant pessimistisk, synes jeg. Jeg trenger bare en venstreback, en venstre midtbane og kanskje en stopper.

Peltier har vist bedre tendenser som midtstopper. Kan være god nok der.

Kombinasjonen Byram RB / White RM har mye for seg. White er disiplinert bakover, og Byram er villig offensivt. I sum blir dette en høyreside som faktisk kan ta nuven av det meste i NPC (og Everton, for den del).

Det er for tidlig å dømme ut Green etter en (meget god) halvtimes spill for klubben før han måtte ut med skade.

Venstresiden er kanskje vårt svake punkt akkurat nå. Verken Drury eller White har løst backproblemet, og Tonge er vel bedre på midten enn på kant (selv om han i følge rapportene har klart seg bra der ute).

Trur nok du har en bedre løsning en Warnock her. Enig i at Byram/ White kan være en løsning på høyresiden, men jeg vil gjerne ha Byram på kant og da mangler vi sårt en høyreback og er like langt. Green ser jeg som en konkurrent til Austin, men vurderer han hakket svakere. Så er sta og opprettholder mitt ønske om 5 nye spillere! Men da blir vi bra og!!!   
Hvis de fem er bra så
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #249 på: Oktober 03, 2012, 19:04:48 »
Tror Warnock ønsker å spille med Austin og Green på midten. Green er en spillende "box to box" midtbanespiller med en nese for mål.

Tror vi trenger 2-3-4 forsterkninger for å kunne blande oss inn blant de 2 beste. Definitivt en spiss eller to, ving(er) med fart og kreativitet, og en forsvarsspiller av kvalitet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #250 på: Oktober 04, 2012, 18:18:59 »
Litt fra dagens Lorimer-spalte i YEP:

At no point did I ever doubt the talent of El-Hadji Diouf. The things that worried me when he joined Leeds United were his temperament – for obvious reasons – and his general attitude at 31 years of age.

When I say attitude I mean his passion and enthusiasm for football. A couple of months ago he seemed to be at a bit of a crossroads. There was an offer for him to play in the Middle East and that made you wonder if his career was starting to wind down.

Diouf’s had his chances in football, chances at big clubs like Liverpool and Rangers, but he saw out most of last season with Doncaster Rovers.

He had two options in the summer – either take the riches on offer in Saudi Arabia or try to resurrect his reputation in England. I don’t think he’ll regret his decision to stay put and sign for Leeds.

Watching his performances, you realise what a waste it would have been had Diouf decided to head for the Middle East. If he’d taken that path, I doubt we’d have heard of him again or at least anything more than a passing mention.

Many players have found this club too big for them but not Diouf. He’s in his element.

It has to be said that his form and contribution so far has been a bonus for Neil Warnock.

Let’s not pretend that Diouf was one of Neil’s main signings. He brought him in on non-contract terms and eventually signed him to a deal which is not massive by Championship standards.

I’m sure he believed that Diouf had the potential to make waves at Elland Road but the signing was a bit of a gamble. At the moment it’s paying off and if Leeds go on to have a successful season, I feel certain that Diouf will be at the centre of it.

In many ways, the unsung or unheralded performers have been the story of the last two months for Leeds. There are plenty of proven Championship players in the squad at Elland Road and some of them have made an impact, but for me three players stand out: Diouf, Rodolph Austin and Sam Byram.

In all three cases we had no idea what to expect from them. But nine games in, they’re basically fixtures in the team. It goes to show that the obvious signings and obvious players are not always the best ones.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #251 på: Oktober 04, 2012, 19:46:08 »
"Had no idea what to expect from them  ????" Hva skal man med ekspertise da? En hvilken som helst gjøk med interesse for fotball kan treffe med signeringene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #252 på: Oktober 08, 2012, 14:21:50 »
Keeper: Kenny
V. back: Drury/White?
Midtstopper: Lees
Midstopper: Pearce
H. back: Peltier
V. midtbane/ving: Tonge
Sentral midtbane: Austin
Sentral midtbane: Norris
H. midtbane/ving: Byram
Offensiv midtbane/spiss: Diouf
Spiss: Becchio

Benk: Ashdown, White/Drury, Green, Brown, Varney, Gray og Poleon.

Så har vi Ross og Somma på skadelisten som kan/vil forsterke oss når de er klare igjen.

Fringe players: Rachubka, Kisnorbo, Bromby, Connolly, Pugh, Nunez og Rogers.

Kunne vi kvittet oss med noen av de overflødige og samtidig fått inn 3-4 forsterkninger så ser det jo så ganske bra ut, takeover eller ikke takeover..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #253 på: Oktober 08, 2012, 19:48:57 »
tippar green tar norris plats efter uppehållet, tycker vi har så bred trupp att det räcker med 1-2 förstärkningar, och det är nog vad vi kan räkna med, med eller utan bates,är ju minst 3-4 spelare som vi skulle förska få utlånade/ sälja typ connolly somma etc
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #254 på: Oktober 09, 2012, 10:44:13 »
Denne er lang, men fin, og passer vel best her...



Stephen Clark comment column, Leeds United half term report.

By
Stephen Clark
 â€“ October 9, 2012


http://www.clarkeonenil.co.uk/10/2012/stephen-clark-comment-column-leeds-united-half-term-report/


“Yes Mrs Warnock”.
 
Stephen does the school report style.
 
The international break is a double edged sword for Leeds United. With the ultra-thin squad having looked out on its feet in recent matches, it’s pretty clear that a rest is required for most of the players. On the other hand, the forthcoming World Cup qualifiers come just as Leeds have found a nice groove, building a decent little run of results which have kept them in touch with the top six.
 
Whilst the player most in need of a rest, Rodolph Austin, has to shuttle back and forth across the Atlantic Ocean, most of the squad can put their feet up and recharge the batteries as they enjoy a short break from the pressures of Championship football. Although it’s not the school half term holidays for a couple of weeks yet, I thought I would take this opportunity to be teacher and grade the team on their performances so far this season.
 
Paddy Kenny – The teacher’s pet has made a solid start to his first term at Elland Road. He is becoming as popular with the fans as he is with the staff, and has had some excellent moments. Needs to improve on crosses, but all in all a satisfying start to the year. GRADE B
 
Lee Peltier – Impressed the staff early on, so much so he was made head boy. However he has failed to live up to his early expectations. He is a very quiet leader, and has failed to convince in his duties. Needs to improve in the coming weeks if he is to succeed GRADE D
 
Adam Drury – Adam needs to improve his attendance if he is to become a valued member of the class of 2012/13. When he turns up he adds balance to the side, but seems to be susceptible to any ailment that afflicts him. I would like to see more of him before I make a full assessment of his abilities. GRADE C-
 
Tom Lees – A superb start to the year, which has seen him become a key part of the class. He has improved immeasurably now he has found his rightful position in the centre of defence. His achievements have been recognised nationally, with selection for the England U21’s. We hope his improvement continues for the rest of the year. GRADE B+
 
Jason Pearce – Jason has justified Mr Warnock’s faith in him with a consistently high standard of performance. His bravery has been much admired, and his commitment to work, even when injured has endeared him to the support. He does have a habit of getting a little careless at times, but if he can cut that out, he has a chance to be a head boy in the future. GRADE A
 
Rodolph Austin – A very impressive introduction to Leeds. Came with huge expectations based on his previous work in Norway, he certainly has not disappointed. His enthusiasm is impressive as his athleticism. I am sure Rodolph does not know his own strength sometimes, and needs to concentrate on accuracy in his passing and shooting. He could really do with a break as he has looked very tired in the last week of term. GRADE B+
 
Luciano Becchio – Luciano should be an inspiration to his classmates. Whilst not the best at everything, his effort cannot be faulted. He continues to do all that is expected of him, and there has been a marked improvement in some of his work, particularly his penalties. His English could do with improving, but if he remains to be “f***ing unbelievable” in his other work, we will forgive him. GRADE B+
 
Luke Varney – Luke has been a massive disappointment. Despite a good start he has declined to such an extent that he has been forced to sit out for the last few weeks. Needs to make a massive improvement in the coming months if he is to make the grade. GRADE E
 
Jamie Ashdown – Has been living in the shadow of Mr Kenny, but has not let himself down when he has been given the opportunity. He is a useful member of the class. GRADE C
 
Aidan White – A very inconsistent start to the year. He occasionally produces moments of brilliance (see his work v Everton) but can just as often frustrate with his inability to finish what he starts. If he can concentrate on completing the tasks given to him, rather than rushing his work, we should see a marked improvement in his results – GRADE C
 
Michael Brown – Michael has shown much improved behaviour and performance this year. There are suspicions that he is looking better because Rodolph is doing much of his work for him, but it cannot be denied that he has been much better than last year. He is still liable to the odd moment of psychotic behaviour, and I can see him being suspended at some point once again this year. GRADE C.
 
Michael Tonge – An exchange student from Stoke, where he has failed to live up to his early potential, Michael has shown signs of improvement. Despite a difficult start on a trip to Cardiff, he has quietly knuckled down to the task given to him. A superb piece of work on the trip to Bristol shows what he can do if he applies himself. GRADE C
 
David Norris – Unfortunately his prolonged absence has spoilt what was a decent start. Gained top marks on the first day of the year, before disappearing with injury shortly afterwards. Now he is back, hopefully he can pick up where he left off. GRADE C
 
Andy Gray – Although it always nice to see old boys return to the class, Andy looks a little out of his depth. It is difficult to see him making much more than a token contribution. GRADE D
 
El-Hadji Diouf – I think I can speak for everybody when I say we had reservations about taking on this problem child. However EHD has surprised everyone with his outstanding contribution so far. His behaviour has been impeccable and he has turned around most people’s perceptions and is quickly becoming the most popular kid in the class. If he can improve his end product, he will be within spitting distance of the top of the class. GRADE A-
 
Samuel Byram – This young man has been a revelation. Moved up to the top class earlier than expected he has impressed almost everyone this year. He is a very versatile member of the class, excellent in all departments and has produced the best piece of work so far this season (see his work v Oxford United). He has already attracted the attention of some of the bigger institutions; however we are all very hopeful that he will stay at Leeds for the foreseeable future. GRADE A
 
Ross McCormack – Ross had made a very good start to the year and we were all sorry to see him subjected to such a vicious assault during our trip to Cardiff. We all hope he makes a speedy recovery and look forward to seeing him back after Christmas. GRADE B
 
Patrick Kisnorbo, Paul Green, Danny Pugh, Zac Thompson, Dominic Poleon – Not graded due to insufficient work produced.
 
COMMENTS – This class have performed above my expectations this year. They are a long way from being the best in the division, but have shown a great amount of effort to get where they are. Hopefully Mr (or is that Mrs? – Ed) Warnock will be given additional resources to improve things by a new board of governors next term to try to achieve the target set of being in the top six.
 
OVERALL CLASS GRADE 7th/24
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ollan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #255 på: Oktober 09, 2012, 11:23:40 »
"Had no idea what to expect from them  ????" Hva skal man med ekspertise da? En hvilken som helst gjøk med interesse for fotball kan treffe med signeringene.
;D ;D vi har hatt mange gjøker de siste sesongene, både som manager og spillere.
Ollan

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #256 på: Oktober 30, 2012, 18:02:14 »
Keeper: Kenny
V. back: White
Midtstopper: Peltier
Midstopper: Pearce
H. back: Green
V. midtbane/ving: Hall
Sentral midtbane: Austin
Sentral midtbane: Norris
H. midtbane/ving: Byram
Offensiv midtbane/spiss: Diouf
Spiss: Becchio

Benk: Ashdown, Lees, Drury, Tonge, Brown, Varney og Gray

Vet ikke om Green er et alternativ på høyrebacken? Er i hvertfall litt fart fremover på banen med dette laget, spesielt på venstresiden!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #257 på: November 22, 2012, 17:13:50 »
Jerome Thomas og Alan Tate inn i dag.

Keeper: Kenny
V. back: Drury
Midtstopper: Tate
Midstopper: Lees
H. back: Peltier
V. midtbane/ving: Thomas
Sentral midtbane: Green
Sentral midtbane: Tonge/Norris
H. midtbane/ving: Diouf
Offensiv midtbane/spiss: Ross
Spiss: Becchio

Blir det slik??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #258 på: November 22, 2012, 17:17:10 »
Jerome Thomas og Alan Tate inn i dag.

Keeper: Kenny
V. back: Drury
Midtstopper: Tate
Midstopper: Lees
H. back: Peltier
V. midtbane/ving: Thomas
Sentral midtbane: Green
Sentral midtbane: Tonge/Norris
H. midtbane/ving: Diouf
Offensiv midtbane/spiss: Ross
Spiss: Becchio

Blir det slik??

Njaaa...

Tate er visst ikke så verst som back heller.
Hekta på Leeds siden 1974

SOL

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #259 på: November 22, 2012, 18:35:21 »
Ashdown
Byram Lees Tate White
Hall Green Norris Thomas
Becchio Diouf
 

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #260 på: November 22, 2012, 18:39:18 »
Ashdown
Byram Lees Tate White
Hall Green Norris Thomas
Becchio Diouf

Ikke så verst, men hva med Ross?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #261 på: November 22, 2012, 18:40:36 »
Ashdown
Byram Lees Tate White
Hall Green Norris Thomas
Becchio Diouf

Ikke så verst, men hva med Ross?

Få ut Diouf og inn med Ross.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #262 på: November 22, 2012, 18:50:46 »
Ashdown
Byram Lees Tate White
Hall Green Norris Thomas
Becchio Diouf

Ikke så verst, men hva med Ross?

Få ut Diouf og inn med Ross.
Ut med Becchio og inn med Ross.

gudme

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #263 på: November 22, 2012, 19:13:37 »
Ashdown
Byram Lees Tate White
Hall Green Norris Thomas
Becchio Diouf

Ikke så verst, men hva med Ross?

Få ut Diouf og inn med Ross.
Ut med Becchio og inn med Ross.
Må nok si meg enig der Kalle ;)
LEEDS 4 EVER

kongsmo

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #264 på: November 22, 2012, 20:25:46 »
Jerome Thomas og Alan Tate inn i dag.

Keeper: Kenny
V. back: Drury
Midtstopper: Tate
Midstopper: Lees
H. back: Peltier
V. midtbane/ving: Thomas
Sentral midtbane: Green
Sentral midtbane: Tonge/Norris
H. midtbane/ving: Diouf
Offensiv midtbane/spiss: Ross
Spiss: Becchio

Blir det slik??


tviler meget på at diouf kommer til å bli brugt på kant i en slik formasjon.
"SNIFFER"

bjoggis

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #265 på: November 22, 2012, 20:28:15 »
Liker Leedsfan sitt lag. Diouf og Becchio er viktige spør du meg  :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #266 på: November 22, 2012, 20:33:28 »
Spill 4-2-3-1, ut med Becchio og inn med Diouf på topp med Ross i midten av en angrepsvillig 3er som skaper alternativer for Diouf når han holder på ballen og glem det utgåtte 4-4-2 systemet!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #267 på: November 22, 2012, 22:34:41 »
Ashdown
Byram Lees Tate White
Hall Green Norris Thomas
Becchio Diouf

Ikke så verst, men hva med Ross?

Få ut Diouf og inn med Ross.
Ut med Becchio og inn med Ross.
Må nok si meg enig der Kalle ;)
Herlig Gudme! ;)

Becchio en notorisk målscorer, men hjelper ikke så mye når vi ikke har spillere til å spille ballen frem til deres 16 en gang... Ross mer bevegelig, kreativ og bedre med ball i beina enn Becchio.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #268 på: Desember 22, 2012, 19:08:20 »
Keeper: Kenny
V. back: White
Midtstopper: Tate
Midstopper: Lees
H. back: Peltier
V. midtbane/ving: Thomas
Sentral midtbane: Green
Sentral midtbane: Norris
H. midtbane/ving: Byram
Offensiv midtbane/spiss: Diouf
Spiss: Becchio

Benk: Ashdown, Pearce, Austin, Ross, Somma, Brown og Hall.

Et par skikkelige forsterkninger nå og vi er klare for opprykk??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #269 på: Desember 22, 2012, 23:07:30 »
Ashdown
Byram Lees Tate White
Hall Green Norris Thomas
Becchio Diouf

Ikke så verst, men hva med Ross?

Få ut Diouf og inn med Ross.
Ut med Becchio og inn med Ross.
ja ut med becchio som är vår enda lysande målskytt denna säsongen; vi är så bra så vi klarar oss utan honom ;)