Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 361131 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #330 på: Juli 29, 2013, 17:52:30 »
...at Varney, Ross & Poleon ikke er med til Irland i dag, i motsetning til Hunt/Smith, er jo en direkte indikasjon på at de tre førstnevnte er tiltenkt en startplass på lørdag - i motsetning til den sistnevnte duoen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #331 på: Juli 29, 2013, 18:02:12 »
...at Varney, Ross & Poleon ikke er med til Irland i dag, i motsetning til Hunt/Smith, er jo en direkte indikasjon på at de tre førstnevnte er tiltenkt en startplass på lørdag - i motsetning til den sistnevnte duoen...

Vil tro du har rett, men har ikke Hunt og Smith vært småskadet? Tror nok både Hunt og Smith er aktuelle til lørdag, jo bedre de spiller i dag jo lengre unna blir benken.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sølvreven

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #332 på: Juli 29, 2013, 18:59:55 »
Jeg mener dette er det beste (og den beste måten å spille på) vi kan stille med pdd, litt usikker på Murphy, har ikke sett han i den possisjonen før, kun som holding og venstre i "diamanten" og det var ikke noe stor suksess, spesielt ikke som holding. Poleon og Hunt og gode til å komme seg rundt backene og i tillegg farlige når de går innover og mot mål. Smith vinner mye i luften og er smart med tilrettelegging når han har aktivitet rundt seg, får han innlegg fra kantene tror jeg han kan score mye denne sesongen.

Jeg mener også Varney kan få et løft denne sesongen, han er en god fotballspiller, både langs bakken og i luften, i Diouf vet vi hva vi får...



                                                                 Paddy

Byram                           Lees                                  Peltier                                   Warnock (White)

                                                Austin                            Murphy (Green)

        Poleon (Diouf)                             McCormack                                 Hunt (Varney)

                                                                 
                                                                    Smith
Peltier er et vandrende frispark så her vil jeg ha inn en annen stopper. Og så ville jeg byttet plass på Smith og McCormack. Tror Smith kan flikke mange baller videre til McCormack ved hjelp av sin fysikk og hodestyrke. Ellers ser ikke dette laget ille ut (på papiret)........
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

stigahauge

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #333 på: Juli 29, 2013, 22:41:24 »
                                    Paddy
Byram        Lees             Peltier/Pearce      White/Warnock
       
                                  Murphy
               Mowatt/Green             Austin
                                McCormack

                        Smith/Diouf       Hunt/Poleon


Kanskje litt for offansivt?? :) Men utifrå det eg har hørt om treningskampane sålangt så trur eg ikkje dette laget hadde vært så gale. Siden vi ikkje har nokon gode vingar utanom Hall og kanskje Poleon/Hunt så treng vi ikkje spele med det heller. Med White og Byram på kvar sin back har vi vingbackar så lenge Murphy, Austin og Mowatt/Green les spelet og gjer jobben deffansivt. Sjølvsagt vil vi være såbare men kjekkare å vinna 3-2 enn 1-0 :)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #334 på: August 17, 2013, 20:46:24 »
4 kamper (tre seriekamper, though) inn i sesongen, jeg har sett 2 live, 1 på tv, samt de siste 20 minuttene av forrige tv-kamp...

Paddy Kenny har levert! Vi har en solid keeper.
Han vil nok gjøre sine feil, han også, alle gjør det. Men han virker meget commanding for tiden, gjør bra redninger en mot en, og virker å kommunisere bra med forsvaret foran seg.

Forsvaret vårt ja, til tider rimelig utskjelt de siste sesongene, har klart seg bra så langt. Jeg er enig i at det er for tynt besatt, covermessig, men det har gått bra så langt.
I midtforsvaret har Pearce vært bestemann. Jeg hadde stor tro på ham da han kom, kapteinen, men han overbeviste ikke, og mistet etter hvert plassen i første-elleveren. Han er nok ikke Guds største gave til fotball-familien, men har gjort sine saker decent denne sesongen - more so than Tom Lees. Denne sesongen har Lees bemerket seg med sine avgjørende feil i nesten hver kamp. Men man skulle mene at han har mer inne, det kommer!

Men en ekstra mann i midtforsvaret, ja, gjennom en hel sesong er vi nok avhengige av det! Med Byram tilbake kan vi bruke Peltier, ellers er det vel Ross Killock å stole på (eller Warnock?)...

Backene våre har klart seg bra! Warnock er solid. Ikke blendende, langt der i fra, men solid. Drury har også fått sin andel av opptredener, og det har ikke svekket oss i særlig grad. Vi er bra forspent der for tiden, faktisk! (litt uvant å si det)
På høyrebacken har endelig Peltier fått et run på sin foretrukne plass. Og det har vært godt for ham. Defensivt har han gjort jobben. Han kommer til stadig flere løp offensivt. Hittil har innleggene vært rævva - men de kommer kanskje de også etter hvert som han blir vant til å være i de posisjonene...
Sam Byram er i trening igjen, kanskje får han setback og trenger operasjon - i motsatt fall har vi luksuseffekten at vi kan vurdere ham høyere oppe på banen! :)

Midtbanen.
Austin har nå to seriekamper på sentral defensiv midtbane, og han blir sett på som vår beste i posisjonen.
...det er faktisk litt negtivt for Green. Han gjorde en decent jobb der før Austin-comebacket! Etter at han ble flyttet over til høyre har han ikke funnet seg til rette, yet, i alle fall.Tonge hadde en bra åpningskamp, og viste vel i dag igjen at han er et vel så bra alternativ som Green der ute til høyre.
Murphy er en annen sak. Vi ser han har klasse, men hittil har han ikke fått det helt ut. God i perioder av kamper, men helhetsinntrykket er bare middels...
McCormack på offensiv midtbane har slitt mer å komme skikkelig med i kampene. I glimt, som ved dagens mål, ser vi hva han kan levere i posisjonen.
Personlig vil jeg ha ham høyere på banen. Jeg tror vi går glipp av en potensiell 20 måls-scorer ved at han blir liggende såpass langt fra mål...

Kanskje ville laget hatt bedre av å ha fortsatt med Green bak og utnyttet mer av Austins sugende løp fremover?

Foran.
Smith har - i mine øyne, that is, vært en skuffelse. Joda, han bidrar med aeral ability. Men han virker veik, og måten han sløste bort tre situasjoner alene med keeper mot Chesterfield var vondt å se. Håper han klarer å løfte seg! Varney fortjener i alle fall å starte fremfor ham, selv om han ikke har fått levert så mange tellende resultater ennå. Poleon er frisk, har fart, og viser at han har myye inne (litt Gradel-aktig). Men hittil blir det å gå seg bort og misse ballen uten egentlige end-products. Men det er klart, han har alderen til sin fordel, det er ved å spille han vil utvikle seg. Og han er en frisking en mot en, og slikt trenger vi!

Men jeg ville altså heller brukt McCormack på topp  ::)

Vi har hatt en grei start (litt over middels, kanskje). Men jeg er håpefull for fortsettelsen, vi virker solid, vi utvikler oss 'bakfra' som noen sier. Vi får kanskje noen nye brikker på plass, og da kan vi være med helt der oppe.

Men det var synd med dagens resultat, dette var en kamp vi skulle vinne!
...men ved å skrive det kunne jeg vist direkte uvitenhet om hva Championship dreier seg om (dessverre har jeg fått altfor god kjennskap til det). Dette er divisjonen med uventede resultater, dips in form osv.
Vi er ennå ubeseirede, borteformen vår virker å kunne bli bedre enn på mange år. Jeg har ennå troen på at vi kan henge med rundt playoff-plassene hele veien inn :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Woody

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #335 på: August 17, 2013, 22:10:46 »
Flott oppsumering Asbjørn,det er fortstt ein del å ta tak i,forsvaret vårt er kansje bedre enn på lenge men ønsker men ein MAN i forsvaret,Lees har skuffa litt,var svak i duellen ved scoringa...sjølv om den skulle vore avklart i angrepet før,Warnock burde satt inn tackling før innlegget :(Ein bauta i midtforsvaret og fart ala Byram på begge backane,det hadde vore saker det.Warnock er solid og held greit nivået i denne divisjonen men manglar tempo,noko som blir viktigare og viktigare i fotballen
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #336 på: August 18, 2013, 10:07:50 »
Flott oppsummering Asbjørn..:)

For å få plass til Diouf så kunne Ross spilt sammen med Poleon på topp. Hvis Diouf hadde vært i form så hadde gårsdagens kamp vært perfekt for han, han kunne holdt på ballen når vi trengte å flytte opp laget.

4-4-2:

                    Kenny
Peltier  Lees   Pearce  Warnock
Byram  Austin  Murphy  White(ny mann)
            Ross    Poleon

Tror nok McD kommer til å fortsette med diamanten, men da må Warnock og Peltier skjerpe seg offensivt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #337 på: August 18, 2013, 10:21:59 »
Kenny


Peltier ny mann Pearce Warnock

                  Austin
      Byram.           Luke

      Macca.           Diouf
                   Dom

Cannavaro

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #338 på: August 18, 2013, 11:30:56 »
Jeg antok at vi spilte i en 4-5-1 formasjon igår, med Varney på topp og Macca i en støttende spissrolle.  D.v.s at Poleon og Green hadde hver sin kant.  Jeg ser tydelig at vi sliter mer offensivt enn defensivt, men det er muligheter for forbedringer.  Poleon har farta som kreves, men spesielt igår hadde han noen touch for mye på ballen som hindret ham til innlegg eller mer avansering fremover.  Green ser jeg ikke for meg som en typisk kant-spiller.  Varney blir for enkel som enslig spiss.  Da ville jeg heller brukt Matt Smith som enslig spiss, en med mer muskler og høyde enn Varney.  Jeg ville ikke brukt Macca i spissrollen, han er ballbesittende, god teknisk og kan dra av motstandere med fart og er en ypperlig tilrettelegger også.  Han er utrolig flink til å holde på ballen og har pasningssikkerhet.  En fri rolle bak spissen passer ham ypperlig, hvor han kan komme litt fra dypet og gjøre det vanskelig for motstanderen (akkurat som på målet igår).  Jeg ville gått for Poleon og White på kantene.  Diouf er langt unna match form ennå ser det ut til.  Er usikker på om Hunt kan bekle en kantrolle, han er vel mer rendyrket spiss antar jeg. Eller bruke Varney på kant (det var der han var og fant Macca før målet igår) ?
Noen justeringer er mulig her for å forbedre den offensive delen av spillet.  Vi trenger spillere som kan holde på ball, utfordre og bruke fart fremover, understøttet av en midtbane som er pasningssikker og ballvinnende.
MFLU - Miracles For Leeds United

Woody

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #339 på: August 19, 2013, 23:13:39 »
Kenny


Peltier ny mann Pearce Warnock

                  Austin
      Byram.           Luke

      Macca.           Diouf
                   Dom

Etter å ha sett manc valsa over eit i utgangspungtet bra newcastle lag kan det kansje vere like greitt at vi tok ein sesong til i nest øverste divisjon... :D
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #340 på: August 20, 2013, 18:35:07 »
Hvis vi fortsetter med diamanten, blir dette da det beste laget?

                   Kenny
Peltier  Lees  Pearce  Warnock
                   Austin
          Tonge        Murphy
                    Diouf
            Ross         Poleon

Håper McD kan finne plass til både Diouf, Ross og Poleon.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #341 på: September 05, 2013, 19:06:55 »
Slik ville jeg spilt i påvente av Byram og en ving eller to:

 
                       Kenny
Peltier  Wootton  Pearce  Warnock
                        Austin
               Tonge      Murphy
                       Diouf
              Ross          Varney
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

amundhk

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #342 på: September 07, 2013, 12:13:12 »
Hei Leedsfan.
Her får McDermott plass til Dioufy, Ross og Dom. Send denne midtbanen til Brian, tror dette vil skape mer sjanser enn hva forrige helgs startende midtbane/angrep kom med.

Sist kamp så vi verdien av å få inn en ballspiller i Diouf på slutten, han skapte noe. Dessverre må Green vike plassen for en mer ballspillende type.
 
                                                                          Austin   Murphy
Midtbane/angrep:
                                                Diouf                      McCormack                  Poleon

                                                                                     Smith
Hva sier folket til dette?
Her synes jeg vi får mer angrepskraft.
Diouf, Ross og Dom kan skape muligheter og fore Smith i boksen. Eller de kan spille opp hverandre. Her får vi inn mer angrepsfotball ved å fjerne Paul feilpasning Green, men beholder en defensiv trygghet med Austin Murphy...

Stian l

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #343 på: September 07, 2013, 12:45:28 »
                                                               Kenny

  Peltier      -                 Wooton           -           Pearce/lees            -      Warnock

                                                               Austin
                           Byram                                                               Murphy

                                                                 Diouf
                                                  
                              McCormack                                 Poleon/varney

hva med denne formasjonen? :)
« Siste redigering: September 07, 2013, 21:37:10 av Stian l »

lojosang

Sv: Re: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #344 på: September 07, 2013, 18:04:43 »
Enorme rom for Warnock å jobbe i, ser jeg. ;D
- Leif Olav

baste

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #345 på: September 11, 2013, 06:43:59 »
Jeg mener dette er det beste (og den beste måten å spille på) vi kan stille med pdd, litt usikker på Murphy, har ikke sett han i den possisjonen før, kun som holding og venstre i "diamanten" og det var ikke noe stor suksess, spesielt ikke som holding. Poleon og Hunt og gode til å komme seg rundt backene og i tillegg farlige når de går innover og mot mål. Smith vinner mye i luften og er smart med tilrettelegging når han har aktivitet rundt seg, får han innlegg fra kantene tror jeg han kan score mye denne sesongen.

Jeg mener også Varney kan få et løft denne sesongen, han er en god fotballspiller, både langs bakken og i luften, i Diouf vet vi hva vi får...



                                                                 Paddy

Byram                           Lees                                  Peltier                                   Warnock (White)

                                                Austin                            Murphy (Green)

        Poleon (Diouf)                             McCormack                                 Hunt (Varney)

                                                                 
                                                                    Smith
Peltier er et vandrende frispark så her vil jeg ha inn en annen stopper. Og så ville jeg byttet plass på Smith og McCormack. Tror Smith kan flikke mange baller videre til McCormack ved hjelp av sin fysikk og hodestyrke. Ellers ser ikke dette laget ille ut (på papiret)........
Peltier kan beholde høyre back...og som Kelly og æ mein... In Short the smart money is on Peltier staying at right back – with Byram playing on the right wing.[/color]

Now that means most likely that one of either; Murphy, Austin, Varney, McCormack or Hunt may well drop to the bench but this just illustrates the options Byram gives you in terms of the depth he brings once fit. An awful lot of expectation on one young man, but Leeds have the team spirit now to carry him through that

Tore

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #346 på: Oktober 09, 2013, 13:44:15 »
             Paddy
Peltier       Lees             Pearce      White
       
                                  Austin
Byram               Mowatt  Green             
                               

                        Diouf       Macc.
Tore
Marching on together...

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #347 på: Oktober 09, 2013, 14:11:24 »
Jeg vil spille 4-2-3-1 slik som Høgmo.
Og jeg mener faktisk at vi har spillerne til det:

                         Kenny
Peltier - Wootton - Pearce - Warnock
               Austin - Murphy
    Byram - McCormack - White(Diouf)
                      Varney (Smith)

Eventuelt dytte Mowatt inn på offensiv midtbane og kjøre McC som spiss.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #348 på: Oktober 09, 2013, 14:37:40 »
Jeg vil spille 4-2-3-1 slik som Høgmo.
Og jeg mener faktisk at vi har spillerne til det:

                         Kenny
Peltier - Wootton - Pearce - Warnock
               Austin - Murphy
    Byram - McCormack - White(Diouf)
                      Varney (Smith)

Eventuelt dytte Mowatt inn på offensiv midtbane og kjøre McC som spiss.

Det gikk dritt sist gang jeg støttet "laget" ditt, men for meg ser dette bra ut.

White og Byram er anvendelige hvis vi dominerer kamper og hvis vi blir presset bakover, da de har fart og jobber godt for laget.

Varney får duge, han er det beste alternativet vi har enn så lenge..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #349 på: Oktober 09, 2013, 19:28:51 »
Jeg vil spille 4-2-3-1 slik som Høgmo.
Og jeg mener faktisk at vi har spillerne til det:

                         Kenny
Peltier - Wootton - Pearce - Warnock
               Austin - Murphy
    Byram - McCormack - White(Diouf)
                      Varney (Smith)

Eventuelt dytte Mowatt inn på offensiv midtbane og kjøre McC som spiss.

Det gikk dritt sist gang jeg støttet "laget" ditt, men for meg ser dette bra ut.

White og Byram er anvendelige hvis vi dominerer kamper og hvis vi blir presset bakover, da de har fart og jobber godt for laget.

Varney får duge, han er det beste alternativet vi har enn så lenge..
Kenny
Peltier Wotton Pearce Warnock
Byram Green Austin Diouf
McCormack Varney

med Byram och Diouf blir det mer utmaningar och mindre spel i sidled , har varit tråkigt att se LU i höst, klagats i flera år över vårt spel men matchen mot Millwall var lågvatten och rockbottom, tråkigare spel har jag aldrig sett  med dom(däremot sämre resultat, var bl a på plats på den legendariska förlusten mot Nottingham F)
 

Bellini

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #350 på: Oktober 09, 2013, 22:52:41 »
Peltier       Lees             Wotton         Warnock
       
                                 
Byram               Mowatt     Green        Poleon

                           

                        Diouf     
                                       Macc.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #351 på: Oktober 20, 2013, 21:37:32 »
Kenny
Byram   Lees   Wootton   Pearce   Warnock
            Mowatt   Austin   Murphy
                     Smith   Ross
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #352 på: Oktober 20, 2013, 22:13:45 »
Nå spilte Austin foran Mowatt og Murphy
 

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #353 på: Oktober 20, 2013, 22:33:35 »
Kenny
Byram   Lees   Wootton   Pearce   Warnock
            Mowatt   Austin   Murphy
                     Smith   Ross

Eller slik....

                               Kenny
 
                   Lees Wootton Pearce

  Byram.                                          Warnock

                   Mowatt Murphy

                         Austin

                                  Macca
                   Smith

 
           

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #354 på: Oktober 21, 2013, 13:50:02 »
Det som er positivt med denne nye formasjonen er at mangelen på vinger ikke synes lenger.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #355 på: Oktober 21, 2013, 14:02:42 »
Det som er positivt med denne nye formasjonen er at mangelen på vinger ikke synes lenger.

Litt synd på Aidy White, denne formasjonen hadde passet han perfekt.

Håper vi kan fortsette å spille slik, ikke at det var et mottrekk på Birmingham sin taktikk.

Det er jo en veldig fleksibel formasjon som kan passe oss bra med de spillerene vi har nå. Så jo at det gikk litt rundt for spillerne våre med tanke på plassering, men hvis de fortsetter å spille slik så kan de jo bare bli bedre.

Midstopperne til Birmingham var høye og Smith grusa de gang på gang, tenk når vi spiller mot mindre hodesterke spillere..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #356 på: Oktober 21, 2013, 14:11:46 »
Bevegelsen i laget var mye bedre og relasjonene på midtbanen likeså.
Smith kom også til sin rett.
Synes i det hele tatt at det meste satt som støpt. Eneste minuset var noen dårlige avklaringer i forsvaret og dårlige avslutninger alene med keeper.

Spent på Kato sin analyse.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #357 på: Oktober 21, 2013, 15:24:29 »
Bevegelsen i laget var mye bedre og relasjonene på midtbanen likeså.
Smith kom også til sin rett.
Synes i det hele tatt at det meste satt som støpt. Eneste minuset var noen dårlige avklaringer i forsvaret og dårlige avslutninger alene med keeper.

Spent på Kato sin analyse.
ingen formasjon i verden kan reparere det
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #358 på: Oktober 21, 2013, 15:34:39 »
Bevegelsen i laget var mye bedre og relasjonene på midtbanen likeså.
Smith kom også til sin rett.
Synes i det hele tatt at det meste satt som støpt. Eneste minuset var noen dårlige avklaringer i forsvaret og dårlige avslutninger alene med keeper.

Spent på Kato sin analyse.
ingen formasjon i verden kan reparere det

Sant  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #359 på: Januar 07, 2014, 14:34:48 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.