Skrevet av Emne: Ex-spiller: Lee Peltier  (Lest 64036 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #120 på: Desember 08, 2012, 19:19:45 »
850 00 pund? I så fall smilte Pearson hele veien til banken.
 

Leedsfan

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #121 på: Desember 08, 2012, 19:39:18 »
Vinnie Jones @therealvinniej
 Great signing by warnock this lad is a solid right back welcolm to the field of dreams bro vj

Høyreback?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #122 på: Desember 08, 2012, 22:35:16 »
Skremmende at NW benytter Peltier som v.back, ein posisjon Pelts heilt klart ikkje behersker.
Pelts er best som midtstopper, og om ikkje NW finn plass til han der, ja da må Peltier plasseres på benken. Enkelt.
Helt utrolig at han ikke ser det. Enda mer bekymringsverdig er det at han uttaler at han ikke er på jakt etter en ny venstreback.  :-\
« Siste redigering: September 25, 2017, 19:07:31 av Alta-White »

Leedsfan

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #123 på: Desember 08, 2012, 22:39:09 »
Stolthet og stahet er ikke alltid lurt.

Det tok mange kamper med White på høyreving før han skjønte at det ikke lønte seg..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #124 på: Desember 09, 2012, 01:46:22 »
Stolthet og stahet er ikke alltid lurt.

Det tok mange kamper med White på høyreving før han skjønte at det ikke lønte seg..

Tja, har han skjønt det? White kom da inn på høyreflanken i dag?
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #125 på: Desember 09, 2012, 02:00:20 »
Stolthet og stahet er ikke alltid lurt.

Det tok mange kamper med White på høyreving før han skjønte at det ikke lønte seg..

Tja, har han skjønt det? White kom da inn på høyreflanken i dag?

Når vi jager en utligning så skjønner jeg at Warnock vil bruke White offensivt.

White har ikke spilt mye i det siste, så noe må Warnock ha innsett?

Peltier kunne kanskje spilt defensiv midtbane med Green og Norris foran seg?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #126 på: Desember 09, 2012, 09:49:00 »
Peltier bør kun brukes på høyreback eller som stopper.
Skjønner godt at han er usikker i posisjonen sin når han til stadighet skifter rolle i forsvaret. Er helt sikker på at Peltier ville gjort en bedre figur viss han fikk spille fast i en posisjon.

Blir litt irritert over denne taktikken til NW der han skal plasserer spillere ute av posisjon hele tiden!
Drury har da for pokker ikke gjort noen dårligere jobb en Peltier på venstrebacken. Heller ikke White!
Kjør fast Drury eller White på backen. Ferdig diskutert!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsulf

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #127 på: Desember 09, 2012, 10:45:30 »
Noe av problemet med Peltier i går, var rett og slett innsatsen. Den bør ikke senkes ned til 40% selv om han spilles utav posisjon.
Se spesielt ved 3-1-scoringen der han først mister ballen, for deretter å stoppe helt opp midt på banen i stedet for å løpe hjem. I tillegg var det flere andre situasjoner der han bare småjogget rundt mens spillet foregikk på hans side. Ufattelig irriterende å se på.

Lundewhites

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #128 på: Desember 09, 2012, 12:18:00 »
Vært skeptisk mot denne karen helt siden vi kjøpte han. Min Leicesterfan kompis som var kjempefornøyd med at vi kjøpte han, hadde dessverre rett. Det jeg har sett av han i år er for dårlig uansett hvor han har spilt. Like dårlig på begge backene og når han i alle fall nå har tre midtstoppere som er bedre enn han på hans beste plass, burde han ikke være i nærheten av laget.
Har vært veldig skeptisk til flere av kjøpene i år og fått til de grader rett med denne karen og Varney. Heldigvis  bommet jeg litt på Norris og Green.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Jon R

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #129 på: Desember 09, 2012, 15:22:42 »
Vært skeptisk mot denne karen helt siden vi kjøpte han. Min Leicesterfan kompis som var kjempefornøyd med at vi kjøpte han, hadde dessverre rett. Det jeg har sett av han i år er for dårlig uansett hvor han har spilt. Like dårlig på begge backene og når han i alle fall nå har tre midtstoppere som er bedre enn han på hans beste plass, burde han ikke være i nærheten av laget.
Har vært veldig skeptisk til flere av kjøpene i år og fått til de grader rett med denne karen og Varney. Heldigvis  bommet jeg litt på Norris og Green.

At vi brukte opp store deler av transferpotten på han, gjør ikke saken bedre.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #130 på: Desember 09, 2012, 15:51:50 »
De fleste av oss var positive til Peltier, og noen av oss har prøvd å være det en stund.

Problemet startet nok når han fikk kapteinsbindet, utrolig vanskelig for Warnock å benke kapteinen han selv har utsett.
En falliterklæring å benke kapteinen pga elendig spill og dårlig innsats, spesielt når han spiller på feil plass.

Nå vet ikke jeg så mye om Peltier før han kom til klubben, men han må jo ha noen kvaliteter??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #131 på: Desember 09, 2012, 16:41:16 »
Jeg konstaterer nå at Varney har fått en konkurrent i det å være klubbens hakkekylling.  ;)
Super Leeds since 1968

Gufrias

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #132 på: Desember 09, 2012, 16:49:00 »
Jeg konstaterer nå at Varney har fått en konkurrent i det å være klubbens hakkekylling.  ;)
Og begge har levert gode søknader på stillingen.
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #133 på: Desember 09, 2012, 17:26:44 »
Jeg konstaterer nå at Varney har fått en konkurrent i det å være klubbens hakkekylling.  ;)
Og begge har levert gode søknader på stillingen.

Venstrebacken vår skal jo være hakkekylling uansett. Det er nedskrevet i vedtektene til alle fanorganisasjonene våre. Varney derimot er det kun i kraft av dårlig fotballspill.
- Leif Olav

Jon R

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #134 på: Desember 09, 2012, 17:42:55 »

Problemet startet nok når han fikk kapteinsbindet, utrolig vanskelig for Warnock å benke kapteinen han selv har utsett.
En falliterklæring å benke kapteinen pga elendig spill og dårlig innsats, spesielt når han spiller på feil plass.

Norris skal vel være kaptein mot gamleklubben Ipswich i neste kamp?  ::)
Jon R.

kongsmo

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #135 på: Desember 09, 2012, 21:05:51 »
bra vi ikke møter Portsmouth i år, da hadde det jo blitt stor krangel om hvem som skulle vært kaptein!! Eller kanskje de kunne tatt 15min  hver  ;D
"SNIFFER"

stefan

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #136 på: Desember 09, 2012, 21:12:12 »
Peltier var eeelendig mot Derby men det var desverre resten av laget, spesielt midtbanen også. Greit nok at vi ikke har mye fotballferdigheter i laget, men at man da ikke kan kompensere med innsats provoserer meg.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Leedsfan

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #137 på: Desember 09, 2012, 23:06:38 »
bra vi ikke møter Portsmouth i år, da hadde det jo blitt stor krangel om hvem som skulle vært kaptein!! Eller kanskje de kunne tatt 15min  hver  ;D

Ã…rets innlegg..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eirik

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #139 på: Desember 19, 2012, 22:50:02 »
Vi betalte penger for denne mannen. Gode penger. Slik han framsto i dag, noe som visstnok er representativt for hans prestasjoner i det siste, er dette komplett uforståelig.

Peltier er hjelpeløs i posisjoneringen, står ut av leddet når resten faller eller slipper seg en meter eller to bak stoppernes linje. Valget hans på 1-4 taler vel for seg selv. Venstrebenet er også svakt, han slår vel knapt et oppspill uten å trekke seg litt inn i banen først.

Utover i andre fikk han også flere muligheter til å doble på kanten, rundt Diouf eller Thomas. Det er åpenbart at han ikke stoler nok på venstrefoten til å komme på utsiden, men da bør han dra forbi på innsiden i blant. I hvert fall èn - 1 - gang!

Gi meg Adam Drury any day of the week.
 

Kato

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #140 på: Desember 19, 2012, 22:51:10 »
Vi betalte penger for denne mannen. Gode penger. Slik han framsto i dag, noe som visstnok er representativt for hans prestasjoner i det siste, er dette komplett uforståelig.

Peltier er hjelpeløs i posisjoneringen, står ut av leddet når resten faller eller slipper seg en meter eller to bak stoppernes linje. Valget hans på 1-4 taler vel for seg selv. Venstrebenet er også svakt, han slår vel knapt et oppspill uten å trekke seg litt inn i banen først.

Utover i andre fikk han også flere muligheter til å doble på kanten, rundt Diouf eller Thomas. Det er åpenbart at han ikke stoler nok på venstrefoten til å komme på utsiden, men da bør han dra forbi på innsiden i blant. I hvert fall èn - 1 - gang!

Gi meg Adam Drury any day of the week.

Helt enig. Ser utrygg ut i kroppsspråket også.
 

HåvardK

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #141 på: Desember 19, 2012, 22:51:27 »
Vi betalte penger for denne mannen. Gode penger. Slik han framsto i dag, noe som visstnok er representativt for hans prestasjoner i det siste, er dette komplett uforståelig.

Peltier er hjelpeløs i posisjoneringen, står ut av leddet når resten faller eller slipper seg en meter eller to bak stoppernes linje. Valget hans på 1-4 taler vel for seg selv. Venstrebenet er også svakt, han slår vel knapt et oppspill uten å trekke seg litt inn i banen først.

Utover i andre fikk han også flere muligheter til å doble på kanten, rundt Diouf eller Thomas. Det er åpenbart at han ikke stoler nok på venstrefoten til å komme på utsiden, men da bør han dra forbi på innsiden i blant. I hvert fall èn - 1 - gang!


Gi meg Adam Drury any day of the week.
Word.

Oggy

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #142 på: Desember 20, 2012, 00:35:33 »
Vi betalte penger for denne mannen. Gode penger. Slik han framsto i dag, noe som visstnok er representativt for hans prestasjoner i det siste, er dette komplett uforståelig.

Peltier er hjelpeløs i posisjoneringen, står ut av leddet når resten faller eller slipper seg en meter eller to bak stoppernes linje. Valget hans på 1-4 taler vel for seg selv. Venstrebenet er også svakt, han slår vel knapt et oppspill uten å trekke seg litt inn i banen først.

Utover i andre fikk han også flere muligheter til å doble på kanten, rundt Diouf eller Thomas. Det er åpenbart at han ikke stoler nok på venstrefoten til å komme på utsiden, men da bør han dra forbi på innsiden i blant. I hvert fall èn - 1 - gang!

Gi meg Adam Drury any day of the week.

+1

Oggy

Sydhagen

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #143 på: Desember 20, 2012, 07:05:58 »
Gi meg White på venstreback. Har stor tro på at han kan bli meget bra i den posisjonen med litt tillitt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fjellhaugen

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #144 på: Desember 20, 2012, 07:32:15 »
Gi meg White på venstreback. Har stor tro på at han kan bli meget bra i den posisjonen med litt tillitt.

Da må ny manager inn først
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

stefan

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #145 på: Desember 20, 2012, 12:29:07 »
Gi meg White på venstreback. Har stor tro på at han kan bli meget bra i den posisjonen med litt tillitt.

Enig.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

oivindh

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #146 på: Desember 20, 2012, 17:46:20 »
Se på noen av måla både i Derby og Chelsea-kampen, så ser dere problemet til Peltier: Helt ute av posisjon, og likegyldig. Holder ikke offside-linja en gang.. Helt håpløst. Om han er god, skal jeg ikke uttale meg om, da det jo ikke vises så veldig mange kamper på tv, men det er i alle fall IKKE på back-plass !

Eirik

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #147 på: Desember 20, 2012, 19:04:44 »
Gi meg White på venstreback. Har stor tro på at han kan bli meget bra i den posisjonen med litt tillitt.
Håper du har rett, men jeg tviler sterkt på at White noen gang blir en nyttig spiller for Leeds. Fikk flere gode muligheter en mot en i går, men evner i liten grad å bruke den farten han (visstnok) besitter. Mulig han kan bli en grei back, men da må det jobbes hardt med både fysikk, innstilling og fotballhode.
 

lojosang

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #148 på: Desember 20, 2012, 21:02:11 »
Se på noen av måla både i Derby og Chelsea-kampen, så ser dere problemet til Peltier: Helt ute av posisjon, og likegyldig. Holder ikke offside-linja en gang.. Helt håpløst. Om han er god, skal jeg ikke uttale meg om, da det jo ikke vises så veldig mange kamper på tv, men det er i alle fall IKKE på back-plass !

Han spiller vel venstreback omtrent som en midtstopper pleier spille venstreback?
- Leif Olav

Woody

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #149 på: Desember 21, 2012, 14:09:57 »
Se på noen av måla både i Derby og Chelsea-kampen, så ser dere problemet til Peltier: Helt ute av posisjon, og likegyldig. Holder ikke offside-linja en gang.. Helt håpløst. Om han er god, skal jeg ikke uttale meg om, da det jo ikke vises så veldig mange kamper på tv, men det er i alle fall IKKE på back-plass !

Han spiller vel venstreback omtrent som en midtstopper pleier spille venstreback?

Peltier var vel i utgangspungtet ikkje tenkt å være hverken midtstopper eller venstreback?var vel høgreback han vart henta som?men der ruver jo for tiden byram
LIFE IS LEEDS