Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 333558 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kongsmo

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #150 på: Februar 02, 2012, 01:54:48 »

Til alle Bates hatere: Jeg var nylig i England og så oppgjøret Arsenal-Leeds, her gikk jeg rundt etter noen halv litere å spurte folk om hva dem mente om Ken Bates, her svarer alle:

Hvor tror du Leeds United hadde vært om han ikke hadde hjulpet oss? Og det tror jeg vi skal tenke litt mer over , vi kunne i realiteten vært konkurs. Han har fått oss til å få om ikke en sterk økonomi, men stabil, istedenfor å blåse alt ut, som vi har brent oss på tidligere.



På hvilken planet i solsystemet var dette? Jeg har snakket med MANGE supportere om Bates ( både Leeds  og ikke-Leeds) og har møtt få som er positive til han. Min erfaring er i all hovedsak kategorien lett hoderysting over hva mannen finner på, til regelrett slakt. Spesielt mange av de som faktisk har MØTT mannen og "diskutert" (man diskuterer ikke med Ken Bates) med han, er kritiske. At Ken Bates har "reddet" klubben er i beste fall en halv sannhet, spesielt hvis man går inn på omstendighetene rundt administrasjonen i 2007.

Forøvrig er jeg (nokså) enig med deg.  ;)

stusset også over at ALLE svarte det  :P  flertallet er nok imot KB, det tror jeg nok det er ingen tvil om, men vi må jo ta til takke med det vi har.....
"SNIFFER"

sveifors

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #151 på: Februar 02, 2012, 02:12:24 »
Så vidt jeg vet søker klubben rolig etter ny erstatter. Jeg tror ikke vi ender med Redfearn mer enn en kamp eller to maks, om ikke absolutt alle andre takker nei.

Jeg vil tro Warnock er sterkt aktuell. Både med sin track record og siden han er fri på markedet. Personlig kan jeg ikke fordra mannen slik jeg kjenner ham i media, men jeg tviler ikke på at han er kapabel til å få oss opp allerede i år.

Jeg tror nemlig stallen har en betydelig oppside. Både i form av lettelse/frisk pust inn som kan gi ny energi, men også ved at ny mann kan stramme inn defensivt. Andy O'Brien KAN også bli en nøkkel med sin rutine i bakre firer, sammen med bl.a. Adam Smith.

Om det ikke blir Warnock tror jeg nok fort man ser på gamle bekjente, dvs Di Matteo, eller kanskje Wilkins. Ut over det har jeg ikke den store oversikten over hvem som er ledig på markedet.

Jeg vil ikke tro vi har noen ny manager klar før helgen.

SA

Om det skulle bli trener med italienske røtter, så ville ihvertfall det defensive få prioritet i og med at de blir fysisk syk av baklengsmål
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Evig Pint

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #152 på: Februar 02, 2012, 02:13:49 »

Til alle Bates hatere: Jeg var nylig i England og så oppgjøret Arsenal-Leeds, her gikk jeg rundt etter noen halv litere å spurte folk om hva dem mente om Ken Bates, her svarer alle:

Hvor tror du Leeds United hadde vært om han ikke hadde hjulpet oss? Og det tror jeg vi skal tenke litt mer over , vi kunne i realiteten vært konkurs. Han har fått oss til å få om ikke en sterk økonomi, men stabil, istedenfor å blåse alt ut, som vi har brent oss på tidligere.



På hvilken planet i solsystemet var dette? Jeg har snakket med MANGE supportere om Bates ( både Leeds  og ikke-Leeds) og har møtt få som er positive til han. Min erfaring er i all hovedsak kategorien lett hoderysting over hva mannen finner på, til regelrett slakt. Spesielt mange av de som faktisk har MØTT mannen og "diskutert" (man diskuterer ikke med Ken Bates) med han, er kritiske. At Ken Bates har "reddet" klubben er i beste fall en halv sannhet, spesielt hvis man går inn på omstendighetene rundt administrasjonen i 2007.

Forøvrig er jeg (nokså) enig med deg.  ;)

Stusset over dette selv, men her svarte du fint for meg Jon så da slipper jeg.. :)
Marching on together

sveifors

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #153 på: Februar 02, 2012, 02:22:09 »
Barnsley sin manager nevnes som en mulig erstatter. (sky news)

Keith Hill, han har hatt 25% av spillermidlene Grayson har hatt.

Slått oss 1-2 på Elland Road og 4-1 på Oakwell tillsammen 6-2, tre poeng bak oss på tabellen
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

SupALeedS

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #154 på: Februar 02, 2012, 03:27:49 »
Tror nok at dem fleste er det selv, men skal vi sitte å banne opp og ned en mann som faktisk har giddi å kjøpt opp Leeds å reddet dem? blir litt feil for meg når vi faktisk ikke har folk som akkurat står i kø for å kjøpe klubben....Spennende å sett hvor Leeds hadde vært uten mener nå jeg...selv om dem fleste vil at klubben skal være i PL, og kjøpe litt mere atraktive spillere enn Rabchubka og co!
Alex

Leedsfan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #155 på: Februar 02, 2012, 07:51:59 »
Skybet har Neil Warnock som favoritt:
Neil Warnock 4/9
Steve Bruce 6/1
Roberto Di Matteo 8/1
Lee Clark 12/1
Gordon Strachan 12/1
Gary Kelly 14/1
Dave Jones 16/1
Neil Redfearn 16/1

Samme hvem, bare vi går opp i Premier League......

The Guardian

Sitat
Neil Warnock has indicated he would be interested in filling the vacant manager's job at Leeds United after the dismissal of Simon Grayson.

Warnock, who is out of work following his sacking by Queens Park Rangers last month, is the favourite to take over at Elland Road.

The Leeds chairman, Ken Bates, offered Warnock the Chelsea job 20 years ago but was turned down.

Asked about Leeds, Warnock told the Independent: "It's a massive club, obviously I'm aware of that. Even in the third tier they were pulling in 30,000. It's a great job for whoever takes over."
« Siste redigering: Februar 02, 2012, 08:30:02 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #156 på: Februar 02, 2012, 09:41:29 »
Tror nok at dem fleste er det selv, men skal vi sitte å banne opp og ned en mann som faktisk har giddi å kjøpt opp Leeds å reddet dem? blir litt feil for meg når vi faktisk ikke har folk som akkurat står i kø for å kjøpe klubben....Spennende å sett hvor Leeds hadde vært uten mener nå jeg...selv om dem fleste vil at klubben skal være i PL, og kjøpe litt mere atraktive spillere enn Rabchubka og co!
Hvis du hørte intervjuet med Bates i går, så stemmer det ikke at han ikke har hatt kjøpere på døra. Han sa i praksis at det var en eller annen person hver måned som ville investere i klubben. Siste var han som nå har gått inn med midler i Portsmouth.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #157 på: Februar 02, 2012, 10:07:37 »
Dette er en tård om ny manager og ikke Bates folkens, Bates er "så vidt" omtalt i andre tråder.....kremt....kremt!!! Jeg synes trådstarter har et godt innlegg og som faktisk løftet meg litt etter en lang "deppeperiode"! Fra før jul synes jeg Grayson har vist sin mangel på evne til å skaffe resultater og få spillerne til å yte. Nå må det nytt blod inn!!

Det blir blant annet tilbakevist at ikke Simon har hatt nok midler til å skaffe spillere (se YEP i dag) og at han ikke har klart å finne de rette! Om dette er rett eller ikke er lite interessant nå. Det han viste var at han ikke fikk gutta til å prestere på høyt nivå over tid og dermed de blunderne vi har opplevd med hyppige mellomrom. Takk for nå Simon Grayson og lykke til videre!!

Trenerteamet ble også vist porten samtidig med SG. Tre stk. ut inkludert keepertreneren. Her gjøres det rent bord og det er bare Neil Redfearn som overlevde takket være hans jobb med de unge. Nå er det han som er caretaker inntil ny manager er på plass. Han vil sannsynligvis lede laget mot Bristol City til helgen.

Det spekuleres naturlig nok i hvem som overtar og slik jeg leser YEP innlegget er det Warnock som er den heiteste kandidaten men mange fans stemmer på Strachan. Curbishely er ledig så vidt jeg vet og han gjorde i sin tid godt arbeid med lille "Charlton" som etterhvert ble et habilt PL lag. Neste år møter vi de vel i serien etter at de har slitt noen sesonger.

Dette blir en spennende ventetid med spekulasjoner i massevis. Jeg håper egentlig at den som får jobben er en manager med PL erfaring og skikkelig bein i nesa!! Det har selvsagt Warnock, men spøsrmålet er om det er "bein te bånn" og det er heller ikke det beste. Jeg er usikker, men tror jeg hadde likt om det ble Curbish!!

Uansett; vi går helt sikkert bedre tider i møte og Marching on together!!!!
Yeboahs vitne

Masinga

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #158 på: Februar 02, 2012, 10:16:24 »
Nå blir dette en Bates-diskusjon igjen. Men OK. Ting hører sammen. Jeg hørte radiointervjuet med Bates i går. Det som er interessant er at han snakker om et budsjett. Hvor mange andre klubber gjør dette? Gjør Manchester City eller Chelsea det? Jeg skal ikke overdrive, mange klubber har et budsjett hengende over seg. Nesten like mange strever med å holde nettopp dette budsjettet og driver hasardiøs gambling. Mange av disse vil få problemer. Rike asiatere, folk med turban eller russiske oligarker står neppe i kø for å kjøpe seg inn i engelsk fotball. Vi kan ikke håpe på at noen rike kommer og redder klubben din. En klubb må drives bærekraftig. Sakte, sakte går dette opp for fler og fler. Men sannsynligvis vil det komme flere ras. Da snakker vi om større klubber enn Portsmouth. Jeg legger merke til at Bates nevner Portsmouth spesielt. Hans filosofi er at mange driver over evne, men det plager ham sikkert at ikke flere har problemer med banken. Men det vil komme. Og gamlingen på 80 sitter rolig og venter! Fotball er knallhard business og Bates er i sitt ess i denne verden. Dette kan han. Han burde oftere kommunisere med fansen det faktum at en fotballklubb skal drives etter vanlige forretningsmessige prinsipper, noe han kanskje gjør? Men ingen vil lytte på det øret. Vi hører bare utskjellingen av motstandere. Det kan Bates med fordel plukke av seg.

Forventningen om at en eier skal spre om seg med penger kan vi bare glemme.

Så til temaet: Tanker rundt ny trener. En ny trener vil fra første øyeblikk få høre; her er ditt budsjett! Det er dette du har. Nå skal du utvikle og foredle disse 30 du har til rådighet til et vinnerlag! For vi tror at det ikke er noe i veien med råmaterialet. Det bør være godt nok til plass i playoff, kanskje opprykk. Vi i Leeds har slitt med forsvaret, men det er nok av spillere å ta av. Nå må det vises tillit, nå må det terpes forsvarsorganisering etter en klar plan om "safety first". En trener skal ikke slå opp i læreboka om forsvarsspill. Dette skal treneren kunne fra før. Så får vi håpe at spillerne fremover kan tilpasse seg dette. De er gode, men er de gode på å jobbe hjemover? Er det 3 spillere rundt når motstanderen har ballen? Kan Clayton, Snodgrass etc. tilpasse seg et strammere spillermønster? Ja, det kan de hvis de vil.
Masinga, medl.nr. 1250

SDalen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #159 på: Februar 02, 2012, 10:25:53 »
Hva med Joe Jordan? Har virkelig sansen for han, men har ingen anelse om han har nok kompetanse.. Men han er vertfall en mann med bein i nesa :)
Rogaland whites!

Yeboahs vitne

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #160 på: Februar 02, 2012, 10:28:58 »
Har også lyst til å berømme trådstarter (selv om jeg ikke er enig i alt som blir skrevet). Pilen har pekt nedover en stund, og at det nå kommer inn en ny manager som forhåpentligvis kan snu pilen igjen er helt på sin plass. Grayson har etter min mening løftet laget så langt som han har kapasitet til - og når vi nå har "peaket" er det et fornuftig valg. 2,5 sesong med positiv utvikling, og en sesong i år som har vært under pari. Når det er sagt så er jeg av den oppfatning at årets lag er vesentlig svekket ifht fjorårets, ja kanskje til og med ifht opprykksesongen (?)

Så at vi (dvs noen fans) i det hele tatt har lansert oss selv som en opprykkskandidat i år er vel en smule overoptimistisk.

Det jeg spør meg selv om er hvem av de managerne som er ledige på markedet og som er en kapasitet til å løfte og bygge dette laget er villig til å ta jobben uten ressurser til å kunne gjøre akkurat det? Vi trenger utvilsomt en sterk leder - med ryggrad og baller til å takle utfordringene både ifht forventningsfulle fans og ikke minst ifht å få backing av Bates til å hente inn de spillerne som trengs for å ta steget opp.

Og hvem blir dette? Strachan? Svennis? Benitez????? Roy Keane? Steve Bruce? Eller blir det en up`n coming manager fra lavere nivå som har fått til noe?  Det vesentlige vil uansett være å få inn en manager som klarer å tiltrekke seg de rette spillerne.

Takk til SG for hans bidrag - nå er det på tide å dra klubben et hakk videre.

Venter i spenning! MOT

Masinga

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #161 på: Februar 02, 2012, 10:37:15 »
Det vesentlige vil uansett være å få inn en manager som klarer å tiltrekke seg de rette spillerne.
Ja, det var det! Jeg tror en ny manager må venne seg til tanken om at han må klare seg med det han har. Dette er den ultimate utfordring for en manager/ trener! Kan du ikke utvikling er du i virkeligheten ingen trener.
Masinga, medl.nr. 1250

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #162 på: Februar 02, 2012, 10:38:35 »
 
Har også lyst til å berømme trådstarter (selv om jeg ikke er enig i alt som blir skrevet). Pilen har pekt nedover en stund, og at det nå kommer inn en ny manager som forhåpentligvis kan snu pilen igjen er helt på sin plass. Grayson har etter min mening løftet laget så langt som han har kapasitet til - og når vi nå har "peaket" er det et fornuftig valg. 2,5 sesong med positiv utvikling, og en sesong i år som har vært under pari. Når det er sagt så er jeg av den oppfatning at årets lag er vesentlig svekket ifht fjorårets, ja kanskje til og med ifht opprykksesongen (?)

Så at vi (dvs noen fans) i det hele tatt har lansert oss selv som en opprykkskandidat i år er vel en smule overoptimistisk.

Det jeg spør meg selv om er hvem av de managerne som er ledige på markedet og som er en kapasitet til å løfte og bygge dette laget er villig til å ta jobben uten ressurser til å kunne gjøre akkurat det? Vi trenger utvilsomt en sterk leder - med ryggrad og baller til å takle utfordringene både ifht forventningsfulle fans og ikke minst ifht å få backing av Bates til å hente inn de spillerne som trengs for å ta steget opp.

Og hvem blir dette? Strachan? Svennis? Benitez????? Roy Keane? Steve Bruce? Eller blir det en up`n coming manager fra lavere nivå som har fått til noe?  Det vesentlige vil uansett være å få inn en manager som klarer å tiltrekke seg de rette spillerne.

Takk til SG for hans bidrag - nå er det på tide å dra klubben et hakk videre.

Venter i spenning! MOT





:o :o :o  måtte alle fotballguder forby..........!!!!!
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #163 på: Februar 02, 2012, 10:41:52 »
Skybet har Neil Warnock som favoritt:
Neil Warnock 4/9
Steve Bruce 6/1
Roberto Di Matteo 8/1
Lee Clark 12/1
Gordon Strachan 12/1
Gary Kelly 14/1
Dave Jones 16/1
Neil Redfearn 16/1

Samme hvem, bare vi går opp i Premier League......

The Guardian

Sitat
Neil Warnock has indicated he would be interested in filling the vacant manager's job at Leeds United after the dismissal of Simon Grayson.

Warnock, who is out of work following his sacking by Queens Park Rangers last month, is the favourite to take over at Elland Road.

The Leeds chairman, Ken Bates, offered Warnock the Chelsea job 20 years ago but was turned down.

Asked about Leeds, Warnock told the Independent: "It's a massive club, obviously I'm aware of that. Even in the third tier they were pulling in 30,000. It's a great job for whoever takes over."



Hva med Joe Jordan? Har virkelig sansen for han, men har ingen anelse om han har nok kompetanse.. Men han er vertfall en mann med bein i nesa :)



Joe Jordan.....er han fortsatt hjelpemann i Pompey??? Tror ærlig talt ikke han har nok pondus til å greie dette. Ser at Warnock er interessert og at han omtaler klubben vår på "rett" måte dvs. massive etc. Hvorfor er ikke Curbishley nevnt her tro??
Yeboahs vitne

pesi

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #164 på: Februar 02, 2012, 10:46:45 »
Skybet har Neil Warnock som favoritt:
Neil Warnock 4/9
Steve Bruce 6/1
Roberto Di Matteo 8/1
Lee Clark 12/1
Gordon Strachan 12/1
Gary Kelly 14/1
Dave Jones 16/1
Neil Redfearn 16/1

Samme hvem, bare vi går opp i Premier League......

The Guardian

Sitat
Neil Warnock has indicated he would be interested in filling the vacant manager's job at Leeds United after the dismissal of Simon Grayson.

Warnock, who is out of work following his sacking by Queens Park Rangers last month, is the favourite to take over at Elland Road.

The Leeds chairman, Ken Bates, offered Warnock the Chelsea job 20 years ago but was turned down.

Asked about Leeds, Warnock told the Independent: "It's a massive club, obviously I'm aware of that. Even in the third tier they were pulling in 30,000. It's a great job for whoever takes over."



Hva med Joe Jordan? Har virkelig sansen for han, men har ingen anelse om han har nok kompetanse.. Men han er vertfall en mann med bein i nesa :)



Joe Jordan.....er han fortsatt hjelpemann i Pompey??? Tror ærlig talt ikke han har nok pondus til å greie dette. Ser at Warnock er interessert og at han omtaler klubben vår på "rett" måte dvs. massive etc. Hvorfor er ikke Curbishley nevnt her tro??


Joe Jordan er assistenten til Redknapp i Spurs
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Sleivind

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #165 på: Februar 02, 2012, 10:49:12 »
Skybet har Neil Warnock som favoritt:
Neil Warnock 4/9
Steve Bruce 6/1
Roberto Di Matteo 8/1
Lee Clark 12/1
Gordon Strachan 12/1
Gary Kelly 14/1
Dave Jones 16/1
Neil Redfearn 16/1

Samme hvem, bare vi går opp i Premier League......

The Guardian

Sitat
Neil Warnock has indicated he would be interested in filling the vacant manager's job at Leeds United after the dismissal of Simon Grayson.

Warnock, who is out of work following his sacking by Queens Park Rangers last month, is the favourite to take over at Elland Road.

The Leeds chairman, Ken Bates, offered Warnock the Chelsea job 20 years ago but was turned down.

Asked about Leeds, Warnock told the Independent: "It's a massive club, obviously I'm aware of that. Even in the third tier they were pulling in 30,000. It's a great job for whoever takes over."



Hva med Joe Jordan? Har virkelig sansen for han, men har ingen anelse om han har nok kompetanse.. Men han er vertfall en mann med bein i nesa :)



Joe Jordan.....er han fortsatt hjelpemann i Pompey??? Tror ærlig talt ikke han har nok pondus til å greie dette. Ser at Warnock er interessert og at han omtaler klubben vår på "rett" måte dvs. massive etc. Hvorfor er ikke Curbishley nevnt her tro??

Joe Jordan har vel vært førstelagstrener i Tottenham i noen år nå. Og om han har pondus? Tja, han kranglet nå med en liten hissig italiener for en stund siden  ::)

Masinga

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #166 på: Februar 02, 2012, 10:54:29 »
Hva med Joe Jordan? Har virkelig sansen for han, men har ingen anelse om han har nok kompetanse.. Men han er vertfall en mann med bein i nesa :)
Men tannløs!  :)
Masinga, medl.nr. 1250

Blank_File

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #167 på: Februar 02, 2012, 11:02:02 »

Masinga

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #168 på: Februar 02, 2012, 11:06:59 »
Da er Gus ute av dansen:

http://www.theargus.co.uk/sport/9508479.Poyet__I_m_not_going_to_Leeds/?
Men i hvert fall et eksempel på en manager som liker Bates! Selv om Gus ikke skjønner hvorfor Grayson fikk fyken.
Masinga, medl.nr. 1250

B_Ød

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #169 på: Februar 02, 2012, 11:11:23 »

Har også lyst til å berømme trådstarter (selv om jeg ikke er enig i alt som blir skrevet). Pilen har pekt nedover en stund, og at det nå kommer inn en ny manager som forhåpentligvis kan snu pilen igjen er helt på sin plass. Grayson har etter min mening løftet laget så langt som han har kapasitet til - og når vi nå har "peaket" er det et fornuftig valg. 2,5 sesong med positiv utvikling, og en sesong i år som har vært under pari. Når det er sagt så er jeg av den oppfatning at årets lag er vesentlig svekket ifht fjorårets, ja kanskje til og med ifht opprykksesongen (?)

Så at vi (dvs noen fans) i det hele tatt har lansert oss selv som en opprykkskandidat i år er vel en smule overoptimistisk.

Det jeg spør meg selv om er hvem av de managerne som er ledige på markedet og som er en kapasitet til å løfte og bygge dette laget er villig til å ta jobben uten ressurser til å kunne gjøre akkurat det? Vi trenger utvilsomt en sterk leder - med ryggrad og baller til å takle utfordringene både ifht forventningsfulle fans og ikke minst ifht å få backing av Bates til å hente inn de spillerne som trengs for å ta steget opp.

Og hvem blir dette? Strachan? Svennis? Benitez????? Roy Keane? Steve Bruce? Eller blir det en up`n coming manager fra lavere nivå som har fått til noe?  Det vesentlige vil uansett være å få inn en manager som klarer å tiltrekke seg de rette spillerne.

Takk til SG for hans bidrag - nå er det på tide å dra klubben et hakk videre.

Venter i spenning! MOT





:o :o :o  måtte alle fotballguder forby..........!!!!!
Veldig enig!
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #170 på: Februar 02, 2012, 11:12:52 »
Ups & Ups!!

Blank_File


Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #173 på: Februar 02, 2012, 11:32:57 »
Virker nesten som at det er gitt at Warnock blir vår neste manager.
Tror dette er en bra mann med tanke på situasjonen Leeds er i nå. Han har vel rykket opp til PL både med Sheff Utd og QPR.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #174 på: Februar 02, 2012, 11:34:34 »

Har også lyst til å berømme trådstarter (selv om jeg ikke er enig i alt som blir skrevet). Pilen har pekt nedover en stund, og at det nå kommer inn en ny manager som forhåpentligvis kan snu pilen igjen er helt på sin plass. Grayson har etter min mening løftet laget så langt som han har kapasitet til - og når vi nå har "peaket" er det et fornuftig valg. 2,5 sesong med positiv utvikling, og en sesong i år som har vært under pari. Når det er sagt så er jeg av den oppfatning at årets lag er vesentlig svekket ifht fjorårets, ja kanskje til og med ifht opprykksesongen (?)

Så at vi (dvs noen fans) i det hele tatt har lansert oss selv som en opprykkskandidat i år er vel en smule overoptimistisk.

Det jeg spør meg selv om er hvem av de managerne som er ledige på markedet og som er en kapasitet til å løfte og bygge dette laget er villig til å ta jobben uten ressurser til å kunne gjøre akkurat det? Vi trenger utvilsomt en sterk leder - med ryggrad og baller til å takle utfordringene både ifht forventningsfulle fans og ikke minst ifht å få backing av Bates til å hente inn de spillerne som trengs for å ta steget opp.

Og hvem blir dette? Strachan? Svennis? Benitez????? Roy Keane? Steve Bruce? Eller blir det en up`n coming manager fra lavere nivå som har fått til noe?  Det vesentlige vil uansett være å få inn en manager som klarer å tiltrekke seg de rette spillerne.

Takk til SG for hans bidrag - nå er det på tide å dra klubben et hakk videre.

Venter i spenning! MOT





:o :o :o  måtte alle fotballguder forby..........!!!!!
Eh, finnes de?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Masinga

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #175 på: Februar 02, 2012, 11:36:10 »
Det er vel med managere som med spillere; når de får høre lønnsvilkårene dropper de ut!

Og jeg vil ikke ha Benitez, Bruce eller Ince heller! I det hele tatt er det mye rask på disse listene.
Masinga, medl.nr. 1250

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #176 på: Februar 02, 2012, 11:54:10 »
Virker nesten som at det er gitt at Warnock blir vår neste manager.
Tror dette er en bra mann med tanke på situasjonen Leeds er i nå. Han har vel rykket opp til PL både med Sheff Utd og QPR.

Warnock har rykket opp i premier league med Sheff Utd og QPR, og tapte playoff med Palace. Har i tillegg rykket opp med Huddersfield og Plymouth .

En opprykksgarantist 2013?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28967
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #177 på: Februar 02, 2012, 11:57:37 »
Hva med Joe Jordan? Har virkelig sansen for han, men har ingen anelse om han har nok kompetanse.. Men han er vertfall en mann med bein i nesa :)
Men tannløs!   :)

Hehe, det var bare på 70-tallet han var tannløs ;)  Han har vært innom sin lokale dentist og fått ordnet opp i det nå :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Somma27

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #178 på: Februar 02, 2012, 12:05:30 »
Warnock

Masinga

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #179 på: Februar 02, 2012, 12:06:38 »
Hva med Joe Jordan? Har virkelig sansen for han, men har ingen anelse om han har nok kompetanse.. Men han er vertfall en mann med bein i nesa :)
Men tannløs!   :)

Hehe, det var bare på 70-tallet han var tannløs ;)  Han har vært innom sin lokale dentist og fått ordnet opp i det nå :)
Likefullt snakker vi om implantat! Hvis Jordan skal til Leeds, forventer jeg at han tar ut tennene når han står på sidelinjen. Da er han like fryktelig som Jaws i James Bond!
Masinga, medl.nr. 1250