Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 220888 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

sveifors

Sv: Alan Smith
« Svar #180 på: Desember 11, 2010, 01:34:04 »
Eg hadde blitt særdeles glad viss vi fekk til ein låneavtale med Newcastle i januar, som erstattar for Faye.

Det var en fin tanke å legge hodet på puten med, God Natt. Måtte vi våkne snart å være sanndrømte
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #181 på: Desember 11, 2010, 02:42:09 »
Tenk om vi kunne fått Annan eller Kara eller Smith i januar. Fått liksom. Helt gratis. Det hadde vært noe gitt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

McVallister

Sv: Alan Smith
« Svar #182 på: Desember 11, 2010, 08:16:42 »
Vil IKKE ha Smith tilbake! Han dro til ManU. Så enkelt er det! Ingen blir tvinget til å spille for et lag. Vi var kanskje i økonomisk krise den tiden, men det nytter ikke. Ingen må komme å si at han måtte hjelpe et Leeds i pengenød, han kunne valgt et annet lag-flere var interesserte.
 Han kysset Unitedemblemet en gang han scoret på Old T; et hån mot oss!! "Heller død enn rød" sa Smith da han spilte for oss. Klubbfølelse???? I tillegg er han ikke god nok, mulig han er bedre enn Johnson ,men vi må vel satse høyere enn som så? Tror også han vil "ødelegge" flere kamper for oss med sin røffe spillestil. Hvis han savner "hjem"og blir leid ut kan han sikkert spille for Harrogate ;)
Vi er LEEDS!! Vi tilgir aldri. Heller død enn rød ;D
MOT

asLeeds

Sv: Alan Smith
« Svar #183 på: Desember 11, 2010, 09:26:10 »
Vil IKKE ha Smith tilbake! Han dro til ManU. Så enkelt er det! Ingen blir tvinget til å spille for et lag. Vi var kanskje i økonomisk krise den tiden, men det nytter ikke. Ingen må komme å si at han måtte hjelpe et Leeds i pengenød, han kunne valgt et annet lag-flere var interesserte.
 Han kysset Unitedemblemet en gang han scoret på Old T; et hån mot oss!! "Heller død enn rød" sa Smith da han spilte for oss. Klubbfølelse???? I tillegg er han ikke god nok, mulig han er bedre enn Johnson ,men vi må vel satse høyere enn som så? Tror også han vil "ødelegge" flere kamper for oss med sin røffe spillestil. Hvis han savner "hjem"og blir leid ut kan han sikkert spille for Harrogate ;)
Vi er LEEDS!! Vi tilgir aldri. Heller død enn rød ;D
MOT
Seriøst??
Trur AS kunne gitt midtbana vår dei "ballane" dei så sårt trenger!!
Men dette er vell igrunn tema her på forumet,ingen reele rykter som går....
DALHEIM WHITES

jarle

Sv: Alan Smith
« Svar #184 på: Desember 11, 2010, 09:29:46 »
Vil IKKE ha Smith tilbake! Han dro til ManU. Så enkelt er det! Ingen blir tvinget til å spille for et lag. Vi var kanskje i økonomisk krise den tiden, men det nytter ikke. Ingen må komme å si at han måtte hjelpe et Leeds i pengenød, han kunne valgt et annet lag-flere var interesserte.
 Han kysset Unitedemblemet en gang han scoret på Old T; et hån mot oss!! "Heller død enn rød" sa Smith da han spilte for oss. Klubbfølelse???? I tillegg er han ikke god nok, mulig han er bedre enn Johnson ,men vi må vel satse høyere enn som så? Tror også han vil "ødelegge" flere kamper for oss med sin røffe spillestil. Hvis han savner "hjem"og blir leid ut kan han sikkert spille for Harrogate ;)
Vi er LEEDS!! Vi tilgir aldri. Heller død enn rød ;D
MOT


Men du syns det OK for oss å motta spillere som Strachan og Giles med andre fra de eller?

Så når vi får gode spillere fra de tar vi de imot som helter når de leverer varene, men våre spillere som går til Man U skal vi hate!

LOGISK!

Alan Smith gjorde det han kunne for å "redde" Leeds i en vanskelig økonomisk situasjon...
Man U betalte best og AS fra sa seg penger han kunne putte i lomma og ga de til Leeds


peacock

Sv: Alan Smith
« Svar #185 på: Desember 11, 2010, 09:37:02 »
Vil IKKE ha Smith tilbake! Han dro til ManU. Så enkelt er det! Ingen blir tvinget til å spille for et

Hvem er "vi?" Du får nok snakke for deg selv. I mine øyne kan han komme tilbake når som helst. By the way; du er historieløs.

sveifors

Sv: Alan Smith
« Svar #186 på: Desember 11, 2010, 09:47:10 »
Vil IKKE ha Smith tilbake! Han dro til ManU. Så enkelt er det! Ingen blir tvinget til å spille for et lag. Vi var kanskje i økonomisk krise den tiden, men det nytter ikke. Ingen må komme å si at han måtte hjelpe et Leeds i pengenød, han kunne valgt et annet lag-flere var interesserte.
 Han kysset Unitedemblemet en gang han scoret på Old T; et hån mot oss!! "Heller død enn rød" sa Smith da han spilte for oss. Klubbfølelse???? I tillegg er han ikke god nok, mulig han er bedre enn Johnson ,men vi må vel satse høyere enn som så? Tror også han vil "ødelegge" flere kamper for oss med sin røffe spillestil. Hvis han savner "hjem"og blir leid ut kan han sikkert spille for Harrogate ;)
Vi er LEEDS!! Vi tilgir aldri. Heller død enn rød ;D
MOT




Men du syns det OK for oss å motta spillere som Strachan og Giles med andre fra de eller?

Så når vi får gode spillere fra de tar vi de imot som helter når de leverer varene, men våre spillere som går til Man U skal vi hate!

LOGISK!

Alan Smith gjorde det han kunne for å "redde" Leeds i en vanskelig økonomisk situasjon...
Man U betalte best og AS fra sa seg penger han kunne putte i lomma og ga de til Leeds



P.Lorimer har vel i ettertid også bekreftet at AS nærmest ble "presset" av Leeds-styret/Ledelsen til å gå til Scum pga av økonomi. AS hadde vel egentlig lite å stille opp med.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #187 på: Desember 11, 2010, 11:02:07 »
Herregud så mange latterlige innlegg ;D
Smith ikke god nok?hehe, så vi har en stall som har så mye kvalitet at han er for dårlig?
yeah right....BRING HIM HOME -Gnomefar ;D

Så plutselig er det greit med Premier League-reserver, likevel?


Er alle PL reserver like gode...
Er alle som spiller fast i PL like gode...

Idiotisk innlegg.... ( fortjener idiotisk svar)

http://dictionary.reference.com/browse/hypocrite

 ::)


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jarle

Sv: Alan Smith
« Svar #188 på: Desember 11, 2010, 11:13:07 »
Herregud så mange latterlige innlegg ;D
Smith ikke god nok?hehe, så vi har en stall som har så mye kvalitet at han er for dårlig?
yeah right....BRING HIM HOME -Gnomefar ;D

Så plutselig er det greit med Premier League-reserver, likevel?


Er alle PL reserver like gode...
Er alle som spiller fast i PL like gode...

Idiotisk innlegg.... ( fortjener idiotisk svar)

http://dictionary.reference.com/browse/hypocrite

 ::)


auren


Morsom eller?

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #189 på: Desember 11, 2010, 11:13:56 »
Herregud så mange latterlige innlegg ;D
Smith ikke god nok?hehe, så vi har en stall som har så mye kvalitet at han er for dårlig?
yeah right....BRING HIM HOME -Gnomefar ;D

Så plutselig er det greit med Premier League-reserver, likevel?


Er alle PL reserver like gode...
Er alle som spiller fast i PL like gode...

Idiotisk innlegg.... ( fortjener idiotisk svar)

http://dictionary.reference.com/browse/hypocrite

 ::)


auren

Bensin på bålet dette auren :(
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

asLeeds

Sv: Alan Smith
« Svar #190 på: Desember 11, 2010, 13:19:54 »
Vil IKKE ha Smith tilbake! Han dro til ManU. Så enkelt er det! Ingen blir tvinget til å spille for et

Hvem er "vi?" Du får nok snakke for deg selv. I mine øyne kan han komme tilbake når som helst. By the way; du er historieløs.

VIL.....står ikke VI noen plasser ;)
PS! enig med du
DALHEIM WHITES

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #191 på: Desember 11, 2010, 13:24:40 »
Herregud så mange latterlige innlegg ;D
Smith ikke god nok?hehe, så vi har en stall som har så mye kvalitet at han er for dårlig?
yeah right....BRING HIM HOME -Gnomefar ;D

Så plutselig er det greit med Premier League-reserver, likevel?


Er alle PL reserver like gode...
Er alle som spiller fast i PL like gode...

Idiotisk innlegg.... ( fortjener idiotisk svar)

http://dictionary.reference.com/browse/hypocrite

 ::)


auren

Bensin på bålet dette auren :(

Jada, det var nok litt unødvendig. Men linken er ment som "kommentar" til at jarle tidligere skrev at hans siste ord i denne tråden var skrevet, men så kommer han likevel tilbake med lavnivå-innlegg. Litt trist dette ettersom jarle har skrevet mye bra i hele høst og holdt seg unna slike typer innlegg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jarle

Sv: Alan Smith
« Svar #192 på: Desember 11, 2010, 15:52:56 »
Herregud så mange latterlige innlegg ;D
Smith ikke god nok?hehe, så vi har en stall som har så mye kvalitet at han er for dårlig?
yeah right....BRING HIM HOME -Gnomefar ;D

Så plutselig er det greit med Premier League-reserver, likevel?


Er alle PL reserver like gode...
Er alle som spiller fast i PL like gode...

Idiotisk innlegg.... ( fortjener idiotisk svar)

http://dictionary.reference.com/browse/hypocrite

 ::)


auren

Bensin på bålet dette auren :(

Jada, det var nok litt unødvendig. Men linken er ment som "kommentar" til at jarle tidligere skrev at hans siste ord i denne tråden var skrevet, men så kommer han likevel tilbake med lavnivå-innlegg. Litt trist dette ettersom jarle har skrevet mye bra i hele høst og holdt seg unna slike typer innlegg.

auren


VEk Auren... jeg svarte vel bare på ditt lavnivå innlegg...  med kommentaren idiotisk innlegg fortjener idiotisk svar...

Litt merkelig at dere som hever dere opp over visse andre her er nå de som skal provosere!

dobbeltmoral er den verste moralen vet du  ;)

Jon R

Sv: Alan Smith
« Svar #193 på: Desember 11, 2010, 15:58:32 »
Jepp, du har vært flink gutt lenge nå, jarle.

Syns derimot ikke det gagner diskusjonen rundt Smith å kalle andres meninger latterlige, det var det som var hele poenget mitt. Feil måte å gå frem på? Mulig det, men det er forklarer her at det var det som var meningen med sarkasmen.

Stemningen på forumet har vært langt bedre den siste tiden, bør være mulig å legge frem sine meninger på en mer saklig måte, selv om man forskjellige meninger.

God helg.
Latterlig var et dårlig valgt ord Kaizer-beklager. Men jeg blir ganske oppgitt av å lese innlegg som bare avfeier Smith som for dårlig for dette Leeds laget. Derfor syntes jeg at noen innlegg var latterlige.Ellers legger jeg merke til at det blir strikt reagert når feks undertegnende bruker et noe negativt ladet ord som latterlig.Da synes jeg du og andre moderatorer bør kikke litt på hva slags ord og uttrykk som noen har brukt imot hb på dette forum....men det er kanskje ikke så nøye siden han har "feil" meninger..?

Det enkleste er hvis alle feier for egen dør og tar ansvar for hva man selv skriver. Forøvrig er det moderert MYE ift utsagn mot h.b, både åpenlyst og via personlige meldinger. Utover dette er det ingen som har lyst til å være barnevakter 24/7 på frivillig basis, så det beste er at selvjustisen får styre mest mulig av dialogen forumistene imellom. Synes det stort sett går grei jeg. Litt takhøyde for spissformuleringer må man ha på et aktivt og levende forum som dette. Og så er det selvfølgelig lov å legge seg litt flat for egne formuleringer når det er på sin plass.   :)

Jon R.

Gufrias

Sv: Alan Smith
« Svar #194 på: Desember 11, 2010, 17:02:17 »
Herregud så mange latterlige innlegg ;D
Smith ikke god nok?hehe, så vi har en stall som har så mye kvalitet at han er for dårlig?
yeah right....BRING HIM HOME -Gnomefar ;D

Så plutselig er det greit med Premier League-reserver, likevel?


Er alle PL reserver like gode...
Er alle som spiller fast i PL like gode...

Idiotisk innlegg.... ( fortjener idiotisk svar)

http://dictionary.reference.com/browse/hypocrite

 ::)


auren

Bensin på bålet dette auren :(

Jada, det var nok litt unødvendig. Men linken er ment som "kommentar" til at jarle tidligere skrev at hans siste ord i denne tråden var skrevet, men så kommer han likevel tilbake med lavnivå-innlegg. Litt trist dette ettersom jarle har skrevet mye bra i hele høst og holdt seg unna slike typer innlegg.

auren


VEk Auren... jeg svarte vel bare på ditt lavnivå innlegg...  med kommentaren idiotisk innlegg fortjener idiotisk svar...

Litt merkelig at dere som hever dere opp over visse andre her er nå de som skal provosere!

dobbeltmoral er den verste moralen vet du  ;)
Hå nei du! Når moral er bra, må dobbeltmoral være dobbelt så bra.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Alan Smith
« Svar #195 på: Desember 13, 2010, 09:00:37 »
Vil IKKE ha Smith tilbake! Han dro til ManU. Så enkelt er det! Ingen blir tvinget til å spille for et lag. Vi var kanskje i økonomisk krise den tiden, men det nytter ikke. Ingen må komme å si at han måtte hjelpe et Leeds i pengenød, han kunne valgt et annet lag-flere var interesserte.
 Han kysset Unitedemblemet en gang han scoret på Old T; et hån mot oss!! "Heller død enn rød" sa Smith da han spilte for oss. Klubbfølelse???? I tillegg er han ikke god nok, mulig han er bedre enn Johnson ,men vi må vel satse høyere enn som så? Tror også han vil "ødelegge" flere kamper for oss med sin røffe spillestil. Hvis han savner "hjem"og blir leid ut kan han sikkert spille for Harrogate ;)
Vi er LEEDS!! Vi tilgir aldri. Heller død enn rød ;D
MOT

Akkurat den trenger et bildebevis! På WACCOE gikk det en debatt over et par måneder, men ingen fant noe. Faktum er at han neppe kysset noe annet emblem enn Leeds United sitt!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: Alan Smith
« Svar #196 på: Desember 13, 2010, 09:18:53 »
Og om det skulle være tilfelle  ???

At en spiller viser lojalitet til sin nåværende (vel, daværende...) klubb, skal det liksom forhindre ham fra å kunne gjøre en jobb for andre senere? Mulig jeg er naiv, men akkurat denne symbolhandlingen mener jeg det må være helt ok å utføre på opptil flere ulike drakter/logoer i løpet av en lang karriere.

flynn

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #197 på: Desember 13, 2010, 10:27:59 »
Og om det skulle være tilfelle  ???

At en spiller viser lojalitet til sin nåværende (vel, daværende...) klubb, skal det liksom forhindre ham fra å kunne gjøre en jobb for andre senere? Mulig jeg er naiv, men akkurat denne symbolhandlingen mener jeg det må være helt ok å utføre på opptil flere ulike drakter/logoer i løpet av en lang karriere.

flynn
jeg kan forstå at man blir revet med etter en scoring,og kanskje kysser klubbemblemet, men et sted går grensen for en Leedsgutt: og det er Scums logo.Dette er vanskelig-jeg mener å huske at jeg så nettopp denne kampen hvor han angivelig skal ha kysset emblemet.Hukommelsen sier at han gjorde det-fornuften sier at han IKKE gjorde det...Uansett lar jeg tvilen komme Smith til gode.Få han hjem :)

Per Arne

Sv: Alan Smith
« Svar #198 på: Desember 13, 2010, 11:13:57 »
Personlig driter jeg fullstendig i hva spillerne har gjort i andre klubber tidligere. Er såpass rasjonell at jeg ønsker enhver spiller som kan heve nivået hjertelig velkommen.

Og ihvertfall når det gjelder Alan Smith.

 ;)

euphor9

Sv: Alan Smith
« Svar #199 på: Desember 13, 2010, 19:41:24 »
Personlig driter jeg fullstendig i hva spillerne har gjort i andre klubber tidligere. Er såpass rasjonell at jeg ønsker enhver spiller som kan heve nivået hjertelig velkommen.

Og ihvertfall når det gjelder Alan Smith.

 ;)

AltaWhite har sagt at Smith kommer i Januar,æ krysse fingran på at han rett :)

abbe

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #200 på: Desember 13, 2010, 20:53:43 »
Er jeg den eneste som er skeptisk?
Kan ikke huske at AS satte fotball verdenen på hodet akkurat i sin tid i Leeds. Kjempet alltid, var ung og lovende og alt det der, men har vel ikke en legendarisk track record utover det. (16 mål og 7 assists på 85 starter i PL....)

Mange år har gått, og han har alt å tape på å komme tilbake. Tror "legenden" og myten er mye større enn mannen. Det blir tidenes nedtur om han kommer tilbake og flopper :-(

jarle

Sv: Alan Smith
« Svar #201 på: Desember 13, 2010, 21:04:00 »
Er jeg den eneste som er skeptisk?
Kan ikke huske at AS satte fotball verdenen på hodet akkurat i sin tid i Leeds. Kjempet alltid, var ung og lovende og alt det der, men har vel ikke en legendarisk track record utover det. (16 mål og 7 assists på 85 starter i PL....)

Mange år har gått, og han har alt å tape på å komme tilbake. Tror "legenden" og myten er mye større enn mannen. Det blir tidenes nedtur om han kommer tilbake og flopper :-(


38 mål i PL gutten min..
pluss 18 mål i FA cup og Europe...

16 mål ha ha!!!


abbe

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #202 på: Desember 13, 2010, 21:20:32 »
Er jeg den eneste som er skeptisk?
Kan ikke huske at AS satte fotball verdenen på hodet akkurat i sin tid i Leeds. Kjempet alltid, var ung og lovende og alt det der, men har vel ikke en legendarisk track record utover det. (16 mål og 7 assists på 85 starter i PL....)

Mange år har gått, og han har alt å tape på å komme tilbake. Tror "legenden" og myten er mye større enn mannen. Det blir tidenes nedtur om han kommer tilbake og flopper :-(


38 mål i PL gutten min..
pluss 18 mål i FA cup og Europe...

16 mål ha ha!!!



Føler du deg bedre nå når du har fått bruke "gutten min" og "ha ha"? Livet mitt går videre som før, men får håpe det gir en eller annen form for innhold til ditt liv.

Nuvel. Blingset litt og rotet med år.
Mine stats er de 3 siste sesongene, og jeg er ikke voldsomt imponert.

"Legende" ryktet hans baserer seg på at han var Leeds fan og kjempte. Baserer seg som sagt ikke på en voldsom suksess, noe som fint illustreres ved hans videre karriere som delvis flopp i MU og fall til benkesliter i Newcastle.

Syns vi Leeds fans har en lei tendens til å utelukkende ønske tilbake folk fra DOL tiden i stedet for å se fremover.

Uansett, jeg husker ham som en "nesten" spiller og har liten tro på at at AS skal komme tilbake å frelse oss alle.

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #203 på: Desember 13, 2010, 21:37:56 »
Blir litt teit når dere sier at det er en skam at Alan Smith jubler et mål ved å kysse ManU emblemet. Han går vel strengt tatt ikke rundt på ManUs treningsfelt og tenker "Ã… fy faen jeg hater ManU". Om jeg kom fra Barcelona og spilte for Real Madrid, ville det da vært en skam å bli solgt tilbake til Barca siden jeg sa at Real er en flott klubb.

Synes enkelte er veldig pirkete her. Dessuten ser jeg på det som nærmest umulig for en norsk supporter å være så dedikert i å hate motstandere som engelskmenn selv. Personlig liker jeg ikke Sunderland fordi det er rivalen til Newcastle, men jeg vil ALDRI lære å hate Sunderland sånn som engelskmenn gjør. Uansett hvor mye jeg vil.

Du har et godt poeng her Gambi.
Den som betaler lønna di mater man slik sjefen vil se det, men den som er i ditt hjerte elsker du til siste åndedrag.
Smith kommer nok aldrig til Leeds før en evnt free transf.Jeg kan ikke tenke meg at Newcastle gir bort en spiller bare for å slippe lønninga.Kontrakten hans går vel ut i 2012 og det kan hende Smith entrer ER men i feil drakt dessverre.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #204 på: Desember 13, 2010, 22:00:44 »
Er jeg den eneste som er skeptisk?
Kan ikke huske at AS satte fotball verdenen på hodet akkurat i sin tid i Leeds. Kjempet alltid, var ung og lovende og alt det der, men har vel ikke en legendarisk track record utover det. (16 mål og 7 assists på 85 starter i PL....)

Mange år har gått, og han har alt å tape på å komme tilbake. Tror "legenden" og myten er mye større enn mannen. Det blir tidenes nedtur om han kommer tilbake og flopper :-(


38 mål i PL gutten min..
pluss 18 mål i FA cup og Europe...

16 mål ha ha!!!



Føler du deg bedre nå når du har fått bruke "gutten min" og "ha ha"? Livet mitt går videre som før, men får håpe det gir en eller annen form for innhold til ditt liv.

Nuvel. Blingset litt og rotet med år.
Mine stats er de 3 siste sesongene, og jeg er ikke voldsomt imponert.

"Legende" ryktet hans baserer seg på at han var Leeds fan og kjempte. Baserer seg som sagt ikke på en voldsom suksess, noe som fint illustreres ved hans videre karriere som delvis flopp i MU og fall til benkesliter i Newcastle.

Syns vi Leeds fans har en lei tendens til å utelukkende ønske tilbake folk fra DOL tiden i stedet for å se fremover.

Uansett, jeg husker ham som en "nesten" spiller og har liten tro på at at AS skal komme tilbake å frelse oss alle.

Vi snakker vel om Smith som midtbanespiller og som spilte på topp i Leeds?
Husker du David Batty så spillte han over 300 kamper for Leeds men lagde nesten aldrig mål, men var alikevel den nøkkelspilleren som Leeds trenkte da. Smith er ikke den rette mannen for enhver pris, men han hadde hatt store muligheter til å styrt midtbanen slik Batty gjorde det om det ikke hadde stått på penga.
Det som kunne vært interesant og visst var om Newcastle hadde noen videre planer for ham eller om han bare spiller reserve kamper ut kontrakten.........Jobb for Gambi ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsulf

Sv: Alan Smith
« Svar #205 på: Desember 13, 2010, 23:03:59 »
Blir litt teit når dere sier at det er en skam at Alan Smith jubler et mål ved å kysse ManU emblemet. Han går vel strengt tatt ikke rundt på ManUs treningsfelt og tenker "Ã… fy faen jeg hater ManU". Om jeg kom fra Barcelona og spilte for Real Madrid, ville det da vært en skam å bli solgt tilbake til Barca siden jeg sa at Real er en flott klubb.

Synes enkelte er veldig pirkete her. Dessuten ser jeg på det som nærmest umulig for en norsk supporter å være så dedikert i å hate motstandere som engelskmenn selv. Personlig liker jeg ikke Sunderland fordi det er rivalen til Newcastle, men jeg vil ALDRI lære å hate Sunderland sånn som engelskmenn gjør. Uansett hvor mye jeg vil.

Godt sagt, og spesielt enig i de siste linjene.
Har aldri skjønt greia med å sitte her på bjerget å intenst hate lag i byer vi knapt nok har vært i.

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #206 på: Desember 15, 2010, 13:57:12 »
Alan Pardew vil nok gjøre som enhver NY manager i en klubb- ta en skikkelig ryddesjau i stallen i 1.mulige vindu...altså nå i januar....baner vei dette her.

Er Grayson våken så har vi han i hvit drakt ila neste mnd ;)
 

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #207 på: Desember 15, 2010, 14:00:12 »
Alan Pardew vil nok gjøre som enhver NY manager i en klubb- ta en skikkelig ryddesjau i stallen i 1.mulige vindu...altså nå i januar....baner vei dette her.

Er Grayson våken så har vi han i hvit drakt ila neste mnd ;)

Eller at Pardew ser på Smith som en viktig del av Newcastles stall og gir ham enda mer spilletid.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Alan Smith
« Svar #208 på: Desember 15, 2010, 14:21:18 »
Smith er ikke god nok for oss (i forhold til forventingene eller pris) eller til å spille i PL som sentralmidtbane.
 

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #209 på: Desember 15, 2010, 15:56:23 »
Smith er ikke god nok for oss (i forhold til forventingene eller pris) eller til å spille i PL som sentralmidtbane.
en horribel påstand jeg er fullstendig uenig i!!!!!