avstemning

Enkelt og greit: Er du for Cellino eller imot Cellino

Jeg støtter Cellino
19 (25.7%)
Jeg er imot Cellino
48 (64.9%)
Jeg er verken for eller imot Cellino
7 (9.5%)

Stemmer totalt: 70

Avstemning er avsluttet: Mars 04, 2016, 21:53:15

Skrevet av Emne: For eller imot Cellino  (Lest 26738 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: For eller imot Cellino
« Svar #30 på: Februar 14, 2016, 22:05:18 »
Jeg må være så ærlig å si at jeg er for Cellino om kan klarer å få Leeds til Premier League igjen, samme hva som skjer ellers rundt ham. Jeg gir ham 6 mnd til for å se hvor vi er ca  15.  september (en mnd ut i sesongen) . En eier trenger litt  mer tid for  å lykkes.

Jeg tror de fleste kan leve med en gal eier så lenge vi tar imot  lag som  Chelsea, Man U, Tottenham og Liverpool  på vår hjemmebane igjen. Da vil all kritikk forstumme.

Han må gjerne sparke  6 coaher  i de neste  månedene om han klarer målet. Gjerne  flere rettsaker og suspensjoner også, bare han lykkes på  fotballbanen.
Hvis 99 % av supporterne så klare tegn på sportslig fremgang og opprykk i overskuelig fremtid, ville 99 % støttet han. Ikke bare det, 99 % av oss ville elsket Cellino.

Mener du dette Jon?

Hvis du trekker fra spissformuleringene, så ja. Min erfaring er at Leeds supportere flest er utrolig lett å glede. Vinner vi noen kamper blir livet raskt lysere og lettere å leve. Problemet er at svært mange av oss med åra har blitt hyperallergiske mot løftebrudd og festtaler uten innhold. Det skal derfor lite til før vi føler oss sveket og lurt og frustrasjonen eller apatien tar oss. For hver uke- mnd - år uten skikkelig lys i tunellen, kommer motstanden til Cellino bare til å øke.

Som betyr Cellino in om sport går bra og out om det går dårlig....det er jo interresant :)
Ja det var nok litt av en bombe at supporteres misnøye henger sammen med hvor bra eller dårlig det går sportslig.  :P

Hvis Cellino hadde hatt evnen til å ta i mot råd fra andre, og bygget en profesjonell bedrift med "de beste folka", hadde naturligvis resultatene vært bedre også. Slik har det ikke vært til nå, og jeg ser heller ikke konturene av noe slikt. Jeg har også gitt opp tanken på at han skal lære i alder av nærmere 60...

Jeg har vært innom det før, 10 år med konstant reversering med Bates, ett par år med gfh og autopilot rett mot stupet, jeg gir Massimo mer en de to årene han har til nå for å få orden på sport, økonomi som er det grunnleggende ser vi ut nå etterhvert til å ha kontroll på.

Jon R

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #31 på: Februar 14, 2016, 22:48:28 »
Jeg må være så ærlig å si at jeg er for Cellino om kan klarer å få Leeds til Premier League igjen, samme hva som skjer ellers rundt ham. Jeg gir ham 6 mnd til for å se hvor vi er ca  15.  september (en mnd ut i sesongen) . En eier trenger litt  mer tid for  å lykkes.

Jeg tror de fleste kan leve med en gal eier så lenge vi tar imot  lag som  Chelsea, Man U, Tottenham og Liverpool  på vår hjemmebane igjen. Da vil all kritikk forstumme.

Han må gjerne sparke  6 coaher  i de neste  månedene om han klarer målet. Gjerne  flere rettsaker og suspensjoner også, bare han lykkes på  fotballbanen.
Hvis 99 % av supporterne så klare tegn på sportslig fremgang og opprykk i overskuelig fremtid, ville 99 % støttet han. Ikke bare det, 99 % av oss ville elsket Cellino.

Mener du dette Jon?

Hvis du trekker fra spissformuleringene, så ja. Min erfaring er at Leeds supportere flest er utrolig lett å glede. Vinner vi noen kamper blir livet raskt lysere og lettere å leve. Problemet er at svært mange av oss med åra har blitt hyperallergiske mot løftebrudd og festtaler uten innhold. Det skal derfor lite til før vi føler oss sveket og lurt og frustrasjonen eller apatien tar oss. For hver uke- mnd - år uten skikkelig lys i tunellen, kommer motstanden til Cellino bare til å øke.

Som betyr Cellino in om sport går bra og out om det går dårlig....det er jo interresant :)
Ja det var nok litt av en bombe at supporteres misnøye henger sammen med hvor bra eller dårlig det går sportslig.  :P

Hvis Cellino hadde hatt evnen til å ta i mot råd fra andre, og bygget en profesjonell bedrift med "de beste folka", hadde naturligvis resultatene vært bedre også. Slik har det ikke vært til nå, og jeg ser heller ikke konturene av noe slikt. Jeg har også gitt opp tanken på at han skal lære i alder av nærmere 60...

Jeg har vært innom det før, 10 år med konstant reversering med Bates, ett par år med gfh og autopilot rett mot stupet, jeg gir Massimo mer en de to årene han har til nå for å få orden på sport, økonomi som er det grunnleggende ser vi ut nå etterhvert til å ha kontroll på.
Og hvordan tenker du han skal få orden på det sportslige? Ved å fortsette å styre klubben som nå?
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: For eller imot Cellino
« Svar #32 på: Februar 14, 2016, 23:10:13 »
Jeg må være så ærlig å si at jeg er for Cellino om kan klarer å få Leeds til Premier League igjen, samme hva som skjer ellers rundt ham. Jeg gir ham 6 mnd til for å se hvor vi er ca  15.  september (en mnd ut i sesongen) . En eier trenger litt  mer tid for  å lykkes.

Jeg tror de fleste kan leve med en gal eier så lenge vi tar imot  lag som  Chelsea, Man U, Tottenham og Liverpool  på vår hjemmebane igjen. Da vil all kritikk forstumme.

Han må gjerne sparke  6 coaher  i de neste  månedene om han klarer målet. Gjerne  flere rettsaker og suspensjoner også, bare han lykkes på  fotballbanen.
Hvis 99 % av supporterne så klare tegn på sportslig fremgang og opprykk i overskuelig fremtid, ville 99 % støttet han. Ikke bare det, 99 % av oss ville elsket Cellino.

Mener du dette Jon?

Hvis du trekker fra spissformuleringene, så ja. Min erfaring er at Leeds supportere flest er utrolig lett å glede. Vinner vi noen kamper blir livet raskt lysere og lettere å leve. Problemet er at svært mange av oss med åra har blitt hyperallergiske mot løftebrudd og festtaler uten innhold. Det skal derfor lite til før vi føler oss sveket og lurt og frustrasjonen eller apatien tar oss. For hver uke- mnd - år uten skikkelig lys i tunellen, kommer motstanden til Cellino bare til å øke.

Som betyr Cellino in om sport går bra og out om det går dårlig....det er jo interresant :)
Ja det var nok litt av en bombe at supporteres misnøye henger sammen med hvor bra eller dårlig det går sportslig.  :P

Hvis Cellino hadde hatt evnen til å ta i mot råd fra andre, og bygget en profesjonell bedrift med "de beste folka", hadde naturligvis resultatene vært bedre også. Slik har det ikke vært til nå, og jeg ser heller ikke konturene av noe slikt. Jeg har også gitt opp tanken på at han skal lære i alder av nærmere 60...

Jeg har vært innom det før, 10 år med konstant reversering med Bates, ett par år med gfh og autopilot rett mot stupet, jeg gir Massimo mer en de to årene han har til nå for å få orden på sport, økonomi som er det grunnleggende ser vi ut nå etterhvert til å ha kontroll på.
Og hvordan tenker du han skal få orden på det sportslige? Ved å fortsette å styre klubben som nå?

I motsetning til deg med flere har jeg fremdeles litt is i magen og korttidshukommelsen inntakt :)

Gufrias

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #33 på: Februar 15, 2016, 07:10:10 »
De to årene med Leeds har vært akkurat som de 25 årene med Cagliari. Vi kommer ikke framover når vi skal rykke tilbake til start flere ganger per sesong.
Hekta på Leeds siden 1974

B_Ød

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #34 på: Februar 15, 2016, 09:28:07 »
er det i det hele tatt noe som peker i retning av at MC plutselig skal snu på flisa, og begynne å gjøre ting annerledes? Har han vel kjørt samme mønster ganske lenge. Har noe egentlig blitt bedre? Hvis ja, hvordan kan vi være sikre på det? Skal innrømme at jeg ikke studerer side opp og side ned mtp hvordan klubben styres, men læll....
Ups & Ups!!

Annesj

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #35 på: Februar 15, 2016, 10:00:00 »
Fullstendig imot Cellino. Dog er jeg meget bekymret for fremtida om han selger også. Hva blir det neste? Surr avler surr i vår klubb.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Flottdet

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #36 på: Februar 15, 2016, 13:54:43 »
Var skeptisk allerede første dag når fyren kom inn og uten en mine sparket alle trofaste bak kulissene som hadde vært i Leeds i en årrekke. Men når Brian Mcdermot måtte gå beste jeg meg. Klarer ikke og ha troen på noen som er født uten tålmodighet og som sprer usikkerhet rundt seg...

Hallgeir *

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #37 på: Februar 15, 2016, 18:52:04 »
Var skeptisk allerede første dag når fyren kom inn og uten en mine sparket alle trofaste bak kulissene som hadde vært i Leeds i en årrekke. Men når Brian Mcdermot måtte gå beste jeg meg. Klarer ikke og ha troen på noen som er født uten tålmodighet og som sprer usikkerhet rundt seg...

At han sprer kun usikkerhet, var vel  å si det svært forsiktig.  :-\
Super Leeds since 1968

Flottdet

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #38 på: Februar 15, 2016, 20:30:48 »
Var skeptisk allerede første dag når fyren kom inn og uten en mine sparket alle trofaste bak kulissene som hadde vært i Leeds i en årrekke. Men når Brian Mcdermot måtte gå bestemte jeg meg. Klarer ikke og ha troen på noen som er født uten tålmodighet og som sprer usikkerhet rundt seg...

At han sprer kun usikkerhet, var vel  å si det svært forsiktig.  :-\


Ja det er mildt sagt :-D Også har det jo skjedd mye siden den gang BM fikk fyken også. Og nesten ingenting har vært positivt dessverre. Er så glad i klubben så det er frustrerende og sitte hjelpesløs og se på.

Folk har på en måte rett i at det kunne vært verre og at MC kom inn, kjøpte klubben og reddet oss....Men samtidig så ønsker jeg han vekk for jeg kan heller ikke se at han har gjort noe bedre.. Hjelper heller ikke at folk ifra utsiden ler av oss. Ja, okey media vrir og vender på mye som Cellino sier, men fy faen så mye dumt han sier også da..

Josch

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #39 på: Februar 16, 2016, 21:21:01 »
Vi har nå flere kategorier  Leeds-fans vedrørende Cellino. Her er noen:

1. Ja til  Cellino hvis  vi gjør det bra/rykker opp (uansett oppførsel)
2. Ja, Cellino er på riktig vei, gi ham mer tid
3. Nei til Cellino for enhver pris (kan ikke utså ham)
4. Nei til Cellino pga sportslig uføre.
5. Nei til Cellino pga utenomsportslig omtale, Leeds gjøres til latter
6. Nei til Cellino pga vanstyre av Leeds
7. Nei til Cellino pga kombinasjon av 3, 4, 5 og 6
8. Nei til Cellino , han sparker for mange coacher
9. Nei til Cellino, han  ødelegger min hverdag
10.  Nei til  Cellino, han  har gjort meg apatisk som Leeds-fan

 :)
Noen som vet om flere varianter??

Er et mulig å lage en poll?
« Siste redigering: Februar 17, 2016, 17:44:44 av Josch »

Hallgeir *

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #40 på: Februar 16, 2016, 23:06:39 »
Vi har nå flere kategorier  Leeds-fans vedrørende Cellino. Her er noen:

1. Ja til  Cellino hvis  vi gjør det bra/rykker opp (uansett oppførsel)
2. Ja, Cellino er på riktig vei, gi ham mer tid
3. Nei til Cellino for enhver pris (kan ikke utså ham)
4. Nei til Cellino pga sportslig uføre.
5. Nei til Cellino pga utenomsportslig omtale, Leeds gjøres til latter
6. Nei til Cellino pga vanstyre av Leeds
7. Nei til Cellino pga kombinasjon av 3, 4, 5 opg 6
8. Nei til Cellino , han sparker for mange coacher
9. Nei til Cellino, han  ødelegger min hverdag
10.  Nei til  Cellino, han  har gjort meg apatisk som Leeds-fan

 :)
Noen som vet om flere varianter??

Er et mulig å lage en poll?

Dersom kun halvparten av det som Redfearn forteller om Cellino i artikkelen i Daily Star er korrekt, trenger vi ikke flere "bevis".  (skriver bevis i hermetegn for ikke å provosere unødvendig)

Jeg blir bare trist og oppgitt over italieneren. Kommer egoet noen gang til å sprekke?
Super Leeds since 1968

samadhi

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #41 på: Februar 16, 2016, 23:15:10 »
Vi har nå flere kategorier  Leeds-fans vedrørende Cellino. Her er noen:

1. Ja til  Cellino hvis  vi gjør det bra/rykker opp (uansett oppførsel)
2. Ja, Cellino er på riktig vei, gi ham mer tid
3. Nei til Cellino for enhver pris (kan ikke utså ham)
4. Nei til Cellino pga sportslig uføre.
5. Nei til Cellino pga utenomsportslig omtale, Leeds gjøres til latter
6. Nei til Cellino pga vanstyre av Leeds
7. Nei til Cellino pga kombinasjon av 3, 4, 5 opg 6
8. Nei til Cellino , han sparker for mange coacher
9. Nei til Cellino, han  ødelegger min hverdag
10.  Nei til  Cellino, han  har gjort meg apatisk som Leeds-fan

 :)
Noen som vet om flere varianter??

Er et mulig å lage en poll?

Tror alle er på pkt 1 om vi rykker opp.
Dessverre så gjør pkt 3-10 at pkt 1 aldri blir noe av.
marching on together,
derudaf forever...

Eriksen55

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #42 på: Februar 17, 2016, 08:15:04 »
Vi har nå flere kategorier  Leeds-fans vedrørende Cellino. Her er noen:

1. Ja til  Cellino hvis  vi gjør det bra/rykker opp (uansett oppførsel)
2. Ja, Cellino er på riktig vei, gi ham mer tid
3. Nei til Cellino for enhver pris (kan ikke utså ham)
4. Nei til Cellino pga sportslig uføre.
5. Nei til Cellino pga utenomsportslig omtale, Leeds gjøres til latter
6. Nei til Cellino pga vanstyre av Leeds
7. Nei til Cellino pga kombinasjon av 3, 4, 5 opg 6
8. Nei til Cellino , han sparker for mange coacher
9. Nei til Cellino, han  ødelegger min hverdag
10.  Nei til  Cellino, han  har gjort meg apatisk som Leeds-fan

 :)
Noen som vet om flere varianter??

Er et mulig å lage en poll?

Tror alle er på pkt 1 om vi rykker opp.
Dessverre så gjør pkt 3-10 at pkt 1 aldri blir noe av.

Jeg vil ha han bort for enhver pris. Det vil overaske meg stort om han kan føre Leeds til noe opprykk. Hvis så skulle skje, så vil jeg ikke støtte han som eier uansett. Mannen er og vil trolig alltid forbli en tikkende bombe. Det finnes håp for alle mennesker er det noe som heter, selvsagt også for Cellino. Men med det store egoet, den totalt fraværende ydmykheten og selvinnsikten den mannen besitter så tviler jeg på at det finnes håp.. det tar uansett fryktelig mye lenger tid å bygge opp enn å rive ned..og det siste har han svart belte i!

Så nei, jeg er ikke på pkt 1.


DenHviteYeboah

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #43 på: Februar 17, 2016, 08:27:08 »
Vi har nå flere kategorier  Leeds-fans vedrørende Cellino. Her er noen:

1. Ja til  Cellino hvis  vi gjør det bra/rykker opp (uansett oppførsel)
2. Ja, Cellino er på riktig vei, gi ham mer tid
3. Nei til Cellino for enhver pris (kan ikke utså ham)
4. Nei til Cellino pga sportslig uføre.
5. Nei til Cellino pga utenomsportslig omtale, Leeds gjøres til latter
6. Nei til Cellino pga vanstyre av Leeds
7. Nei til Cellino pga kombinasjon av 3, 4, 5 opg 6
8. Nei til Cellino , han sparker for mange coacher
9. Nei til Cellino, han  ødelegger min hverdag
10.  Nei til  Cellino, han  har gjort meg apatisk som Leeds-fan

 :)
Noen som vet om flere varianter??

Er et mulig å lage en poll?

Tror alle er på pkt 1 om vi rykker opp.
Dessverre så gjør pkt 3-10 at pkt 1 aldri blir noe av.

Jeg vil ha han bort for enhver pris. Det vil overaske meg stort om han kan føre Leeds til noe opprykk. Hvis så skulle skje, så vil jeg ikke støtte han som eier uansett. Mannen er og vil trolig alltid forbli en tikkende bombe. Det finnes håp for alle mennesker er det noe som heter, selvsagt også for Cellino. Men med det store egoet, den totalt fraværende ydmykheten og selvinnsikten den mannen besitter så tviler jeg på at det finnes håp.. det tar uansett fryktelig mye lenger tid å bygge opp enn å rive ned..og det siste har han svart belte i!

Så nei, jeg er ikke på pkt 1.


Spot on!

Blank_File

Sv: Sv: Sv: For eller imot Cellino
« Svar #44 på: Februar 17, 2016, 11:03:27 »
Vi har nå flere kategorier  Leeds-fans vedrørende Cellino. Her er noen:

1. Ja til  Cellino hvis  vi gjør det bra/rykker opp (uansett oppførsel)
2. Ja, Cellino er på riktig vei, gi ham mer tid
3. Nei til Cellino for enhver pris (kan ikke utså ham)
4. Nei til Cellino pga sportslig uføre.
5. Nei til Cellino pga utenomsportslig omtale, Leeds gjøres til latter
6. Nei til Cellino pga vanstyre av Leeds
7. Nei til Cellino pga kombinasjon av 3, 4, 5 opg 6
8. Nei til Cellino , han sparker for mange coacher
9. Nei til Cellino, han  ødelegger min hverdag
10.  Nei til  Cellino, han  har gjort meg apatisk som Leeds-fan

 :)
Noen som vet om flere varianter??

Er et mulig å lage en poll?

Tror alle er på pkt 1 om vi rykker opp.
Dessverre så gjør pkt 3-10 at pkt 1 aldri blir noe av.

Jeg vil ha han bort for enhver pris. Det vil overaske meg stort om han kan føre Leeds til noe opprykk. Hvis så skulle skje, så vil jeg ikke støtte han som eier uansett. Mannen er og vil trolig alltid forbli en tikkende bombe. Det finnes håp for alle mennesker er det noe som heter, selvsagt også for Cellino. Men med det store egoet, den totalt fraværende ydmykheten og selvinnsikten den mannen besitter så tviler jeg på at det finnes håp.. det tar uansett fryktelig mye lenger tid å bygge opp enn å rive ned..og det siste har han svart belte i!

Så nei, jeg er ikke på pkt 1.

Enig. Det hadde selvsagt vært mer stas å få følge Leeds i PL, selv med Cellino, men jeg kan aldri se for meg noe annet enn at det må være til det beste for Leeds United at Cellino forsvinner. Går vi i administrasjon av at Cellino selger seg ut, så er det likevel bedre enn den nåværende situasjonen.

De to siste kildene bekreftet bare alt som finnes av fordommer mot Cellino. Pai skatt, bare for å irritere oss etter at det for første gang var "time to go Massimo" på Elland Road. Jeg vet han sa det var kødd, men selvsagt er det ikke det. Det passer perfekt inn i mønsteret som Neil Redfearn beskriver.

Dette udyret må bort fra vår klubb!

Erik M

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #45 på: Februar 17, 2016, 12:38:41 »
Vi har nå flere kategorier  Leeds-fans vedrørende Cellino. Her er noen:

1. Ja til  Cellino hvis  vi gjør det bra/rykker opp (uansett oppførsel)
2. Ja, Cellino er på riktig vei, gi ham mer tid
3. Nei til Cellino for enhver pris (kan ikke utså ham)
4. Nei til Cellino pga sportslig uføre.
5. Nei til Cellino pga utenomsportslig omtale, Leeds gjøres til latter
6. Nei til Cellino pga vanstyre av Leeds
7. Nei til Cellino pga kombinasjon av 3, 4, 5 opg 6
8. Nei til Cellino , han sparker for mange coacher
9. Nei til Cellino, han  ødelegger min hverdag
10.  Nei til  Cellino, han  har gjort meg apatisk som Leeds-fan

 :)
Noen som vet om flere varianter??

Er et mulig å lage en poll?

Tror alle er på pkt 1 om vi rykker opp.
Dessverre så gjør pkt 3-10 at pkt 1 aldri blir noe av.

Jeg vil ha han bort for enhver pris. Det vil overaske meg stort om han kan føre Leeds til noe opprykk. Hvis så skulle skje, så vil jeg ikke støtte han som eier uansett. Mannen er og vil trolig alltid forbli en tikkende bombe. Det finnes håp for alle mennesker er det noe som heter, selvsagt også for Cellino. Men med det store egoet, den totalt fraværende ydmykheten og selvinnsikten den mannen besitter så tviler jeg på at det finnes håp.. det tar uansett fryktelig mye lenger tid å bygge opp enn å rive ned..og det siste har han svart belte i!

Så nei, jeg er ikke på pkt 1.


Spot on!
Hammer on nail, eriksen.

11. Cellino eier ikke peiling på hvordan han skal bygge organisasjon, bygge et team, trekke til seg kvalitet i alle posisjoner, legge langsiktige planer og følge dem.  Dette er gyldig for all næringsvirksomhet - profesjonell fotball ikke untatt.

Cellino har kommet lett til midler gjennom sin fars imperium og han splæsjer de ut vilkårlig.  Dette er det eneste "positive" som kan nevnes og oppfattes av noen som finansiell opprydning.
 

Cherry

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #46 på: Februar 17, 2016, 17:15:17 »
.... Vil ha/ hva er alternativet?
 

ar9

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #47 på: Februar 20, 2016, 23:03:26 »
Cellino hadde vært ute av klubben om det hadde vært alternativer med nok penger på bordet. Glem 'fundraisers' og pengeinnsamlinger. For å kjøpe og drifte klubben trengs det uforskammet mye penger. Ikke bare pengene. Trengs også vilje til å kaste dem ned i ett sluk slik jeg ser det. Sluket vil da sikkert være åpent i minst 5 år før driften begynner å ligne fornuftig.

Josch

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #48 på: Februar 20, 2016, 23:10:54 »
Cellino hadde vært ute av klubben om det hadde vært alternativer med nok penger på bordet. Glem 'fundraisers' og pengeinnsamlinger. For å kjøpe og drifte klubben trengs det uforskammet mye penger. Ikke bare pengene. Trengs også vilje til å kaste dem ned i ett sluk slik jeg ser det. Sluket vil da sikkert være åpent i minst 5 år før driften begynner å ligne fornuftig.  
Enig . Og da må man finne en eier som vil gi bort mye penger. Få investorer tenker slik. De vil som oftest ha noe igjen for det de investerer, selv om de elsker Leeds aldri så mye.  Ingen vil kaste bort penger bare fordi fansen skal få det moro. Driften blir viktigst nå. Deretter  kjøp av gode spillere.
« Siste redigering: Februar 24, 2016, 19:21:35 av Josch »

Superfan

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #49 på: Februar 24, 2016, 16:10:21 »
http://bit.ly/LUFC-2402

Cellino har fått ned tapene betraktelig og har puttet inn  over MNOK 500 i klubben. Positivt.

Eriksen55

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #50 på: Februar 24, 2016, 16:30:30 »
http://bit.ly/LUFC-2402

Cellino har fått ned tapene betraktelig og har puttet inn  over MNOK 500 i klubben. Positivt.

Sikkert bra, men jeg stoler ikke på noe som kommer fra Cellino og Leeds. Regnskapet til Leeds vil jeg helst lese fra en uavhengig kilde, ikke noe som Cellino redigerer og legger ut på hjemmesiden.

Cellino er en jeg ønsker bort, laaangt bort fra Leeds.

Superfan

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #51 på: Februar 24, 2016, 16:32:09 »

http://bit.ly/LUFC-2402

Cellino har fått ned tapene betraktelig og har puttet inn  over MNOK 500 i klubben. Positivt.

Sikkert bra, men jeg stoler ikke på noe som kommer fra Cellino og Leeds. Regnskapet til Leeds vil jeg helst lese fra en uavhengig kilde, ikke noe som Cellino redigerer og legger ut på hjemmesiden.

Cellino er en jeg ønsker bort, laaangt bort fra Leeds.

Eeh. Dette er det offisielle regnskapet som jeg regner med er revidert.

Josch

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #52 på: Februar 24, 2016, 16:53:04 »
Det er regnskapet i perioden 30.06.14 til 30.06.15, hans  første fulle år som eier. Det virker usannsynlig at han skal trikse med regnskapet (vil bli avslørt). Disse  tallene er faktisk mer viktig en mye annet han har bedrevet og fått kritikk for i Leeds .  Sutring over spillerkjøp og coacher blir peanuts  i forhold til  økonomistyring. Ã… legge lite vekt på dette blir helt feil.

« Siste redigering: Februar 24, 2016, 17:22:56 av Josch »

HåvardK

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #53 på: Februar 24, 2016, 17:06:48 »
Kan se ut som om Cellino har kontroll på økonomien, men jeg oppfatter det slik som at han har pumpet inn over førti millioner pund for å holde skuta gående. Dette er vel ikke å betrakte som en gave, så vi er vel ikke HELT friskmeldt ennå.

baste

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #54 på: Februar 24, 2016, 17:22:01 »
Regner sterkt med at tallene er riktig, det er jo først å fremst det sportslige, ustabile delen som drar ned.
Cellino sa tidlig at klubben var død, at økonomien var rasert.
Kudos for å rydde opp. Hadde han vært like strukturert ellers, så hadde æ støttet han som presiden i mange mange år


Kommer det penger til sommeren, og Leeds forsterker med 2-3 klassespillere, da kan alt skje. Cellino bli tilgitt, og vi er alle en happy happy gjeng  ??? ::)


MOT

Lundewhites

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #55 på: Februar 24, 2016, 17:27:00 »
Vi eier absolutt ingenting. Eller noen få unge talenter på veldig korte kontrakter har vi jo. Men hvis det stemmer som noen har kommentert at vi skylder nærmere 60 mill pund, så er ikke det positivt og hvordan er det i så fall mulig??  Vi hadde også en omsetting på 24,5 mill pund... Var ikke den på godt over 30 for noen få år siden?  Og før jeg roper hurra, så skulle jeg gjerne vist hvordan vi fikk utgifter på nærmere 50 mill pund året før dette?
Nå vet ikke jeg hvor detaljert regnskapet vi får se i mars er, men det skal i alle fall bli veldig spennende å lese.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Promotion 2010

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #56 på: Februar 24, 2016, 19:08:48 »
64 stemmer.

Avstemmingen avsluttes 4.mars.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #57 på: Februar 25, 2016, 20:39:40 »
64 stemmer.

Avstemmingen avsluttes 4.mars.

Og 64% er imot Cellino.
MOT

rd1

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #58 på: Februar 25, 2016, 22:16:11 »
64 stemmer.

Avstemmingen avsluttes 4.mars.

Og 64% er imot Cellino.
Stemte også imot, men det er intet alternativ dessverre.
"Who needs Cantona??"

Gufrias

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #59 på: Februar 25, 2016, 22:29:18 »
http://bit.ly/LUFC-2402

Cellino har fått ned tapene betraktelig og har puttet inn  over MNOK 500 i klubben. Positivt.

Vi kan tydeligvis takke McCormack for at underskuddet ikke ble større.
Sitat
- The position has been helped by an improvement in player trading and a significant reduction in the overall cost of sales at the club of £2.29m (-58%) on the previous year.
 - Investment in the first-team playing squad totalled £6.1m during the year ending June 30 2015, compared to £2.3m during the year ending June 30 2014.

Men positivt at Cellino har skutt inn aksjekapital i stedet for å kalle all kapitaltilførsel "lån".
Hekta på Leeds siden 1974