Skrevet av Emne: Dear fellow supportere - Proud of you  (Lest 1231 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

erik4england

Dear fellow supportere - Proud of you
« på: April 02, 2014, 10:11:11 »
Uansett ståsted, jeg er fortsatt BMD tilhenger som dere vet, er det ikke så mye mer noen av oss orker å ta nå, og da tenker jeg ikke bare på de siste ukene men påkjenningen, usikkerheten og skuffelsene og at det aldri ser ut til å nå bunnen de siste årene etter nedrykk.

Jeg har en sønn som blir 12 om tre uker. Utrolig nok er han like ivrig Leedssupporter som meg, og det er ikke greit at jeg ser han lider seg gjennom kameratflokken som alle er Chelsea og Man Utd eller Liverplool, MEN HAN STÃ…R I DET, OG PÃ… DEN MÃ…TEN REPRESENTERER HAN OSS ALLE SAMMEN. Jeg er veldig stolt av ham, samtidig som jeg har dårligere og dårligere samvittighet for at jeg utsetter ham for dette, ved alltid å forklare skuffelsene med tradisjon og hvor store vi var og at det snart snur... Jeg mener, hans favoritt og idol når han selv spiller er Billy Bremner. Det burde ha vært en som 'ruler' midtbanen i disse dager... Jeg hadde Billy som favoritt som guttunge for 40 år siden....

Hjertesukk, men jeg er stolt av oss alle sammen.
« Siste redigering: April 02, 2014, 14:58:31 av erik4england »
 

B_Ød

Sv: Dear fellow supportere - Proud of you
« Svar #1 på: April 02, 2014, 10:24:39 »
rørende....gjorde godt i et gammelt Leeds-hjerte å lese dette  :'(

Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Dear fellow supportere - Proud of you
« Svar #2 på: April 02, 2014, 10:32:11 »
Er selv forholdsvis ung supporter ift klubben, men like fullt et produkt av Super Leeds. Fatter og mange av hans kamerater er Leedsfans og har dermed, mer eller mindre direkte, rekruttert brodern og meg til klubben. Det samme gjelder flere kjente på vår alder, fra rundt midten av tjue til midten av tredve-åra.

Det sier seg derimot selv at klubben rekrutterer få nye fans her til lands, utover de som "arver" klubben. Vi hadde et oppsving med gullet i 92 (litt tidlig for meg) og O'Learys Likely Lads, men hvem er det nå som peker på tabellen og velger Leeds? Vi er jo ikke engang på den mest aktuelle tabellen!

Likevel er jeg grusomt stolt over klubben, mest av alt fansen. Det jeg føler er spesielt med oss, utover at vi overhodet ikke er medgangs- eller plastikksupportere, er at det er et samhold, kanskje nettopp fordi vi er "døende". Det finnes helt sikkert andre lag som føler det samme, men det gjelder ikke de nyrike eller de klubbene som alltid har suksess - selv om også disse har sine kjernesupportere.

Skjønner godt du er stolt av gutten! MOT! :)

 
Marching on together!

Woody

Sv: Dear fellow supportere - Proud of you
« Svar #3 på: April 02, 2014, 10:40:48 »
Uansett ståsted, jeg er fortsatt BMD tilhenger som dere vet, er det ikke så mye mer noen av oss orker å ta nå, og da tenker jeg ikke bare på de siste ukene men påkjenningen, usikkerheten og skuffelsene og at det aldri ser ut til å nå bunnen de siste årene etter nedrykk.

Jeg har en sønn som blir om tre uker. Utrolig nok er han like ivrig Leedssupporter som meg, og det er ikke greit at jeg ser han lider seg gjennom kameratflokken som alle er Chelsea og Man Utd eller Liverplool, MEN HAN STÃ…R I DET, OG PÃ… DEN MÃ…TEN REPRESENTERER HAN OSS ALLE SAMMEN. Jeg er veldig stolt av ham, samtidig som jeg har dårligere og dårligere samvittighet for at jeg utsetter ham for dette, ved alltid å forklare skuffelsene med tradisjon og hvor store vi var og at det snart snur... Jeg mener, hans favoritt og idol når han selv spiller er Billy Bremner. Det burde ha vært en som 'ruler' midtbanen i disse dager... Jeg hadde Billy som favoritt som guttunge for 40 år siden....

Hjertesukk, men jeg er stolt av oss alle sammen.


Flott innlegg som eg føl deg i nesten alt på,men tvilar på om MCD har ei framtid i klubben,korleis kan han få opprette tillitten igjen i spelargruppa og blant ein stadig murrande fanskare?Har sjølv ein sønn på 17 som eg har dratt inn i elendigheten og vi lider oss igjennom resten av sesongen og ser fram til avgjørelse og neste sesong...i dag meir enn nokon gong MOT
LIFE IS LEEDS