Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20  (Lest 366798 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1290 på: Januar 31, 2013, 15:00:26 »
Leeds are in talks over a swoop for Chris Burke. (Sky Sports)

http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Burke_(footballer)


http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Burke_(footballer)

On January 31st 2013 he signed for Leeds United for ₤ 1 million . Five minutes later he was sold to Norwich.

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1291 på: Januar 31, 2013, 15:15:17 »
Går sterke rykter om Warnock, Habibou, en ving og Matt Phillips. Sistnevnte har jeg STORE tvil på, Warnock og Habibou mer sannsynlig. Men trenger vi Warnock? Min magefølelse sier NEI.

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1292 på: Januar 31, 2013, 15:25:13 »
Leeds are in talks over a swoop for Chris Burke. (Sky Sports)
http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Burke_(footballer)
Virker bra. Er han høyre el venstre kant? Er han venstrekant, begynner det å ligne på noe..
Main position:   Right Wing
Secondary position:   Left Wing

http://www.transfermarkt.co.uk/en/chris-burke/profil/spieler_9618.html
Og her er en videosnutt: http://www.youtube.com/watch?v=rFLhiAfkTUo
He plays on the left, He plays on the right, That boy Chris Burke ...
I dag tatt ut i Skottlands landslagstropp mot Estland (6/2)
http://www.scottishfa.co.uk/scottish_fa_news.cfm?page=2986&newsID=11280&newsCategoryID=1

Burke jages også av Nottingham!

""However there is still hope that Birmingham winger Chris Burke will re-join his former manager Alex McLeish. That deal is still on the table and may go down to the wire. And there are also rumblings that there could be other incoming news developing." (Owen Phillips, BBC East Midlands Sport)

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1293 på: Januar 31, 2013, 15:32:05 »
Går sterke rykter om Warnock, Habibou, en ving og Matt Phillips. Sistnevnte har jeg STORE tvil på, Warnock og Habibou mer sannsynlig. Men trenger vi Warnock? Min magefølelse sier NEI.
Hvis vi henter Warnock, så står vi plutselig med TRE spillere som KUN kan spille venstre back. White har jo prøvd seg både som høyre og venstre ving, men det er vel på backen han har vist at han kan duge....

Mener at vi ikke bør hente Warnock, heller låne en back dersom White framstår som udugelig eller blir skadet før Drury er fit for fight igjen.

Men det er klart, Habibou, Philips og en ving (Burke...) vil være høyst velkomne.
The future's so White I've got to wear shades 8)

ziganda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1294 på: Januar 31, 2013, 15:35:44 »
Leeds are in talks over a swoop for Chris Burke. (Sky Sports)

http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Burke_(footballer)


http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Burke_(footballer)

On January 31st 2013 he signed for Leeds United for ₤ 1 million . Five minutes later he was sold to Norwich.

 ;D

Leeds United offisiell farmerklubb til Norwich.  :-[

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1295 på: Januar 31, 2013, 15:41:51 »
Da var det gjort gitt, Becchio drar. Det er synd, han jobbet godt i de fleste kamper. Litt rart at en måned etter han sier han vil bli i Leeds ut karrieren så velger han å levere inn en transfer request. Da er det like greit å la han dra. Morrison er en god spiller som også er en spiller som gir alt. Håper på at han scorer like mye som Becchio.
Becchio sier og han måtte vekk for å forsørge familien osv. Er det da så gunstig å dra til Norwich? De er ikke akkurat verdens rikeste klubb, eller PL for å si det sånn.. Tviler på han får så veldig mye mer enn det seneste tilbudet Leeds ga han. Kutt ned på luksusen gutt, så kunne du blitt her likevel!  :P
Ryktes om Habib Habibou igjen, at han har snakket om en kontrakt og at Leeds har lagt inn et bud. Håper vi får han, for vi trenger fler enn 2 spisser.
OM GHF hadde hatt penger burde vi henter Samba. Men nei, tviler på vi bruker mer enn 1 million pund på en spiller. Snakk om å være styrket økonomisk, dere.
när och var sa han för en månad sedan att han skulle spela i karriären ut? och vad agenten säger kan du ju inte påstå att han sagt, agenter kan ju trycka på för försäljningar för att få sina procent,  man skall diock inte undervärdera betydelsen av att få spela på den högsta nivån, är stort stort stort för becchio att så spela på samma plan som spelare som aguero och tevez
 

Kian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1296 på: Januar 31, 2013, 15:45:25 »
Da var det gjort gitt, Becchio drar. Det er synd, han jobbet godt i de fleste kamper. Litt rart at en måned etter han sier han vil bli i Leeds ut karrieren så velger han å levere inn en transfer request. Da er det like greit å la han dra. Morrison er en god spiller som også er en spiller som gir alt. Håper på at han scorer like mye som Becchio.
Becchio sier og han måtte vekk for å forsørge familien osv. Er det da så gunstig å dra til Norwich? De er ikke akkurat verdens rikeste klubb, eller PL for å si det sånn.. Tviler på han får så veldig mye mer enn det seneste tilbudet Leeds ga han. Kutt ned på luksusen gutt, så kunne du blitt her likevel!  :P
Ryktes om Habib Habibou igjen, at han har snakket om en kontrakt og at Leeds har lagt inn et bud. Håper vi får han, for vi trenger fler enn 2 spisser.
OM GHF hadde hatt penger burde vi henter Samba. Men nei, tviler på vi bruker mer enn 1 million pund på en spiller. Snakk om å være styrket økonomisk, dere.
när och var sa han för en månad sedan att han skulle spela i karriären ut? och vad agenten säger kan du ju inte påstå att han sagt, agenter kan ju trycka på för försäljningar för att få sina procent,  man skall diock inte undervärdera betydelsen av att få spela på den högsta nivån, är stort stort stort för becchio att så spela på samma plan som spelare som aguero och tevez

Ja så klart det er stort for han, men jeg personlig syns Morrison er bedre, pluss han har mer erfaring. Så jeg syns det er en god deal. Når det gjelder bli i Leeds så leste jeg det i et intervju med Becchio. Husker ikke helt hvor det var, men stod at han helst ville få til en ny kontrakt, og at han ikke ville dra pga kjærlighet til fansen og klubben. Vi velger selv hva vi vil tro og ikke tro på, sier bare det jeg har lest. Desverre, uten troverdig kilde.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1297 på: Januar 31, 2013, 15:52:26 »
Nå er ikke Becchio et rykte lenger så det hadde vært fint om vi slapp mere Becchio skriveri her, det fine med det er at vi kan lese om de virkelige ryktene i sluttspurten.
HAN ER HISTORIE!!!!!!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1298 på: Januar 31, 2013, 16:48:13 »
Nå er ikke Becchio et rykte lenger så det hadde vært fint om vi slapp mere Becchio skriveri her, det fine med det er at vi kan lese om de virkelige ryktene i sluttspurten.
HAN ER HISTORIE!!!!!!!

<3. Becchio  :-*
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Anders P

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1299 på: Januar 31, 2013, 17:00:30 »
 STEVE MORISON -STRIKER

    Nationality: Welsh
    DOB: 29/08/1983
    Height: 6'2" (187.9 cm)
    Weight: 13st 5lbs (84.8 kg)

Mer target spiss enn Becchio...hope he scores more goals...
 

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1300 på: Januar 31, 2013, 18:28:04 »
Tiden går og Leeds sine januarvinduer består.

100% sikker på at det ikke kommer flere inn i dag.

Milou

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1301 på: Januar 31, 2013, 18:34:18 »
Tiden går og Leeds sine januarvinduer består.

100% sikker på at det ikke kommer flere inn i dag.

100% var litt for kategorisk, men eg er stygt redd for at du har rett. Spesielt om referatet frå Warnock intervjuet stemmer.

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1302 på: Januar 31, 2013, 18:35:08 »
Becchio solgt til Norwich, ja.  Så tok jeg jammen feil av de nye eierne.

Nå kommer vell frem at det ikke er lett å handle i Januar. Andre klubber skrur opp prisen når kjøper heter Leeds, ble ikke tid til å fullføre handelen osv.

Jeg er så møkkalei denne klubben, makan til møkkafolk som skal drive oss mot.... ehhh INGENMANNSLAND?

Til alle de som håper Norwich rykker ned å at Johnson, Howson, Snodgrass og Becchio gjør det dårlig.. Ta dere en bolle eller pære, hva det måtte være! De ønsker å spille i toppdivisjonen, og der er ikke Leeds i dag og ikke kan de lokke med det heller. De er ikke dumme.. de ser at klubben ikke satser på opprykk med de spillerne som kommer inn i Leeds. Leeds er gode på å snakke om målene sine i media, men de evner ikke å satse på det.

Jeg kan ikke fatte hvordan denne gjengen som er i klubben i dag skal kunne rykke opp med en manager som Neil Warnock.

Jeg vet ikke om jeg gidder å fortsette å skrive, frustrasjonen er nå så stor at jeg takler snart ikke mer av denne dritten!!

f**k off David High and Salem Patel! (Stygt sagt, men det komme rett fra leveren)

Til slutt:

LOVE LEEDS !

Marching On Together!!
Rogaland Whites

Bjorn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1303 på: Januar 31, 2013, 18:38:38 »
Becchio solgt til Norwich, ja.  Så tok jeg jammen feil av de nye eierne.

Nå kommer vell frem at det ikke er lett å handle i Januar. Andre klubber skrur opp prisen når kjøper heter Leeds, ble ikke tid til å fullføre handelen osv.

Jeg er så møkkalei denne klubben, makan til møkkafolk som skal drive oss mot.... ehhh INGENMANNSLAND?

Til alle de som håper Norwich rykker ned å at Johnson, Howson, Snodgrass og Becchio gjør det dårlig.. Ta dere en bolle eller pære, hva det måtte være! De ønsker å spille i toppdivisjonen, og der er ikke Leeds i dag og ikke kan de lokke med det heller. De er ikke dumme.. de ser at klubben ikke satser på opprykk med de spillerne som kommer inn i Leeds. Leeds er gode på å snakke om målene sine i media, men de evner ikke å satse på det.

Jeg kan ikke fatte hvordan denne gjengen som er i klubben i dag skal kunne rykke opp med en manager som Neil Warnock.

Jeg vet ikke om jeg gidder å fortsette å skrive, frustrasjonen er nå så stor at jeg takler snart ikke mer av denne dritten!!

f**k off David High and Salem Patel! (Stygt sagt, men det komme rett fra leveren)

Til slutt:

LOVE LEEDS !

Marching On Together!!

Gud hjelpe så negativ da? får Tussi-fornemmelser lang vei her. Kan ikke se annet enn at dette går oppover. Mark my words!
Marching On! 4276

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1304 på: Januar 31, 2013, 18:39:12 »
Tiden går og Leeds sine januarvinduer består.

100% sikker på at det ikke kommer flere inn i dag.
Håper du tar feil men begynner å tvile selv .
Her har vi fått nye eiere og ingen spennende spillere inn .Hvor mye skal vi tåle som leeds supportere da .
Får du rett så er det f..... ikke rart at våre beste spillere forvinner en etter en, vi har blitt en klubb blottet for ambisjoner .
Hjelper veldig lite at blir sterkt linket til jerome thomas ,han er vist svært nær å signere en permanent deal .
« Siste redigering: Januar 31, 2013, 18:44:44 av marve »
 

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1305 på: Januar 31, 2013, 18:40:15 »
Becchio solgt til Norwich, ja.  Så tok jeg jammen feil av de nye eierne.

Nå kommer vell frem at det ikke er lett å handle i Januar. Andre klubber skrur opp prisen når kjøper heter Leeds, ble ikke tid til å fullføre handelen osv.

Jeg er så møkkalei denne klubben, makan til møkkafolk som skal drive oss mot.... ehhh INGENMANNSLAND?

Til alle de som håper Norwich rykker ned å at Johnson, Howson, Snodgrass og Becchio gjør det dårlig.. Ta dere en bolle eller pære, hva det måtte være! De ønsker å spille i toppdivisjonen, og der er ikke Leeds i dag og ikke kan de lokke med det heller. De er ikke dumme.. de ser at klubben ikke satser på opprykk med de spillerne som kommer inn i Leeds. Leeds er gode på å snakke om målene sine i media, men de evner ikke å satse på det.

Jeg kan ikke fatte hvordan denne gjengen som er i klubben i dag skal kunne rykke opp med en manager som Neil Warnock.

Jeg vet ikke om jeg gidder å fortsette å skrive, frustrasjonen er nå så stor at jeg takler snart ikke mer av denne dritten!!

f**k off David High and Salem Patel! (Stygt sagt, men det komme rett fra leveren)

Til slutt:

LOVE LEEDS !

Marching On Together!!

Gud hjelpe så negativ da? får Tussi-fornemmelser lang vei her. Kan ikke se annet enn at dette går oppover. Mark my words!

Hva hadde du ventet...? Det er samme greia hver overgangsvindu.
Rogaland Whites

Bjorn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1306 på: Januar 31, 2013, 18:46:52 »
Becchio solgt til Norwich, ja.  Så tok jeg jammen feil av de nye eierne.

Nå kommer vell frem at det ikke er lett å handle i Januar. Andre klubber skrur opp prisen når kjøper heter Leeds, ble ikke tid til å fullføre handelen osv.

Jeg er så møkkalei denne klubben, makan til møkkafolk som skal drive oss mot.... ehhh INGENMANNSLAND?

Til alle de som håper Norwich rykker ned å at Johnson, Howson, Snodgrass og Becchio gjør det dårlig.. Ta dere en bolle eller pære, hva det måtte være! De ønsker å spille i toppdivisjonen, og der er ikke Leeds i dag og ikke kan de lokke med det heller. De er ikke dumme.. de ser at klubben ikke satser på opprykk med de spillerne som kommer inn i Leeds. Leeds er gode på å snakke om målene sine i media, men de evner ikke å satse på det.

Jeg kan ikke fatte hvordan denne gjengen som er i klubben i dag skal kunne rykke opp med en manager som Neil Warnock.

Jeg vet ikke om jeg gidder å fortsette å skrive, frustrasjonen er nå så stor at jeg takler snart ikke mer av denne dritten!!

f**k off David High and Salem Patel! (Stygt sagt, men det komme rett fra leveren)

Til slutt:

LOVE LEEDS !

Marching On Together!!

Gud hjelpe så negativ da? får Tussi-fornemmelser lang vei her. Kan ikke se annet enn at dette går oppover. Mark my words!

Hva hadde du ventet...? Det er samme greia hver overgangsvindu.

Vel.. I motsetning til deg og sikkert flere andre er jeg glad vi off-loadet Becchio og anskaffet Morison. Synes dette vinduet er betraktelig bedre enn de foregående. Har vært atskillig flere rykter om interesse og mulige kjøp av spillere vi tidligere bare kunne drømme om (da lån og free transfer var eneste utvei). For meg peker pilene oppover gitt. Du får vel rast fra deg idag, så er det glemt etter at vi utspiller og slår Cardiff i helgen.  ;)
Marching On! 4276

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1307 på: Januar 31, 2013, 18:50:57 »
Vel.. I motsetning til deg og sikkert flere andre er jeg glad vi off-loadet Becchio og anskaffet Morison.
Så du syns det er en prestasjon av de nye eierne at de greide å bli kvitt toppscoreren i divisjonen?

Jeg er målløs.

Tobbe9210

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1308 på: Januar 31, 2013, 18:52:42 »
 Andrew Haigh ‏@AndrewHaigh

Stephen Warnock has signed for #lufc from #avfc and it looks like @HabibHabibou7 will join from Zulte Waregem tonight too. @SunSportNow
Leksvik whites

kongsmo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1309 på: Januar 31, 2013, 18:53:12 »
Becchio solgt til Norwich, ja.  Så tok jeg jammen feil av de nye eierne.

Nå kommer vell frem at det ikke er lett å handle i Januar. Andre klubber skrur opp prisen når kjøper heter Leeds, ble ikke tid til å fullføre handelen osv.

Jeg er så møkkalei denne klubben, makan til møkkafolk som skal drive oss mot.... ehhh INGENMANNSLAND?

Til alle de som håper Norwich rykker ned å at Johnson, Howson, Snodgrass og Becchio gjør det dårlig.. Ta dere en bolle eller pære, hva det måtte være! De ønsker å spille i toppdivisjonen, og der er ikke Leeds i dag og ikke kan de lokke med det heller. De er ikke dumme.. de ser at klubben ikke satser på opprykk med de spillerne som kommer inn i Leeds. Leeds er gode på å snakke om målene sine i media, men de evner ikke å satse på det.

Jeg kan ikke fatte hvordan denne gjengen som er i klubben i dag skal kunne rykke opp med en manager som Neil Warnock.

Jeg vet ikke om jeg gidder å fortsette å skrive, frustrasjonen er nå så stor at jeg takler snart ikke mer av denne dritten!!

f**k off David High and Salem Patel! (Stygt sagt, men det komme rett fra leveren)

Til slutt:

LOVE LEEDS !

Marching On Together!!

Gud hjelpe så negativ da? får Tussi-fornemmelser lang vei her. Kan ikke se annet enn at dette går oppover. Mark my words!

Hva hadde du ventet...? Det er samme greia hver overgangsvindu.

Vel.. I motsetning til deg og sikkert flere andre er jeg glad vi off-loadet Becchio og anskaffet Morison. Synes dette vinduet er betraktelig bedre enn de foregående. Har vært atskillig flere rykter om interesse og mulige kjøp av spillere vi tidligere bare kunne drømme om (da lån og free transfer var eneste utvei). For meg peker pilene oppover gitt. Du får vel rast fra deg idag, så er det glemt etter at vi utspiller og slår Cardiff i helgen.  ;)

hipp-hipp-hurra for at vi er blitt linket til flere og bedre spillere!!!!!! disse eierne er vel bedre PR messig de da, til å skape rykter om at vi er interessert i spillere.

en ting er sikkert, man vinner ikke kamper med spiller man ble linket til men ikke maktet å skaffe  :(
"SNIFFER"

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1310 på: Januar 31, 2013, 18:53:55 »
Andrew Haigh ‏@AndrewHaigh

Stephen Warnock has signed for #lufc from #avfc and it looks like @HabibHabibou7 will join from Zulte Waregem tonight too. @SunSportNow

Enda en spiss? Hvor blir det av vingen vi så sårt trenger?

Tobbe9210

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1311 på: Januar 31, 2013, 19:07:28 »
Andrew Haigh ‏@AndrewHaigh

Stephen Warnock has signed for #lufc from #avfc and it looks like @HabibHabibou7 will join from Zulte Waregem tonight too. @SunSportNow

Enda en spiss? Hvor blir det av vingen vi så sårt trenger?
Hvis Warnock kommer inn, så blir vel White satset på som ving?
Leksvik whites

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1312 på: Januar 31, 2013, 19:08:25 »
Andrew Haigh ‏@AndrewHaigh

Stephen Warnock has signed for #lufc from #avfc and it looks like @HabibHabibou7 will join from Zulte Waregem tonight too. @SunSportNow

Enda en spiss? Hvor blir det av vingen vi så sårt trenger?
Warnock tror at Haribo gutten er en ny Yeboah, thats why. Somma er nok snart ferdig i klubben han også..

Få signert Chris Bruke nå så går vi mot en vakker vår, det er jeg sikker på !

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1313 på: Januar 31, 2013, 19:09:04 »
Andrew Haigh ‏@AndrewHaigh

Stephen Warnock has signed for #lufc from #avfc and it looks like @HabibHabibou7 will join from Zulte Waregem tonight too. @SunSportNow
är detta den riktiga andrew haigs adress eller är det fake? är det rätt så skall ju warnock vara klar annars ljuger han, får vi in bägge är jag nöjd
 

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1314 på: Januar 31, 2013, 19:09:37 »
Andrew Haigh ‏@AndrewHaigh

Stephen Warnock has signed for #lufc from #avfc and it looks like @HabibHabibou7 will join from Zulte Waregem tonight too. @SunSportNow

Enda en spiss? Hvor blir det av vingen vi så sårt trenger?
Hvis Warnock kommer inn, så blir vel White satset på som ving?

Jepp, en ving så langt ute på kanten at det rett og slett kan kalles en benkesliter.

Tobbe9210

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1315 på: Januar 31, 2013, 19:10:19 »
Andrew Haigh ‏@AndrewHaigh

Stephen Warnock has signed for #lufc from #avfc and it looks like @HabibHabibou7 will join from Zulte Waregem tonight too. @SunSportNow
är detta den riktiga andrew haigs adress eller är det fake? är det rätt så skall ju warnock vara klar annars ljuger han, får vi in bägge är jag nöjd

Skysports:
Leeds are reported to be close to bringing in Aston Villa defender Stephen Warnock and are hoping to announce the transfer shortly. It is our understanding he has agreed a deal to be released from his contract at Villa Park.

Da er det vel relativt i boks.
Leksvik whites

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1316 på: Januar 31, 2013, 19:12:35 »
med dessa 2 så är jag nöjd med GFH
 

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1317 på: Januar 31, 2013, 19:18:03 »
med dessa 2 så är jag nöjd med GFH

Nesten enig. Vi mangler en ving.

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1318 på: Januar 31, 2013, 19:19:07 »
Warnock, Habibou og en ving (Burke?) inn og jeg er relativt fornøyd.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1319 på: Januar 31, 2013, 19:19:23 »
med dessa 2 så är jag nöjd med GFH

Nesten enig. Vi mangler en ving.
Chris Burke signerer 2 minutter før midnatt. *Be pent på sine knær*
« Siste redigering: Januar 31, 2013, 19:25:40 av Alta-White »