Skrevet av Emne: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)  (Lest 56130 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #270 på: Februar 09, 2009, 22:41:52 »
10 Leeds just have the edge. Key player: Robert Snodgrass
20 Millwall just have the edge. Key player: Adam Bolder
30 Neither team can gain control of the match. Key player: Nadjim Abdou
40 Millwall just have the edge. Key player: Nadjim Abdou
H.T.:
STAT ATTACK 
4 Shots On Target 1
3 Shots Off Target 1
9 Fouls (Conceded) 8
3 Corners 3
1 Yellow Cards 2
0 Red Cards 0
50 Millwall just have the edge. Key player: David Martin
60 Neither team can gain control of the match. Key player: Fabian Delph
70 Neither team can gain control of the match. Key player: Gary Alexander
80 Neither team can gain control of the match. Key player: Zak Whitbread
90 Millwall just have the edge. Key player: Richard Naylor

F.T.:

STAT ATTACK  
7 Shots On Target 3
5 Shots Off Target 7
15 Fouls (Conceded) 16
5 Corners 6
3 Yellow Cards 3
0 Red Cards 0

Fygle

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #271 på: Februar 09, 2009, 22:42:34 »
Grattis alle Leeds fans. Detta har vi førtjænt!!!! MOT!!!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Andreas-H

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #272 på: Februar 09, 2009, 22:42:42 »
Ingen overbevisende forestilling, men 3 poeng er det viktigste :)

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #273 på: Februar 09, 2009, 22:42:57 »
Nydelig igjen av Beckford. Får bare håpe at han holder hodet kaldt og dampen oppe fremover, så skal vi i alle fall klare Play-Off.

Men selv med en seier sitter man med en litt blandet følelse. Langt fra noen stor kamp av oss, og i lange perioder så skjønner man hvorfor vi er der vi er. Syns vi mangler en plan over det vi foretar oss, og samhandling virker å være et ukjent begrep på Elland Road.
The future's so White I've got to wear shades 8)

arneg

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #274 på: Februar 09, 2009, 22:43:09 »
Utrolig herlig, vi har Delph og en måskytter av dimensjoner.  Skal dette gå hele veien?
 

nord

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #275 på: Februar 09, 2009, 22:43:28 »
Fantastiskt reesultat!  ;D nu er det kun poengene som tæller. Vi møder Millwall i finalen på Wembley! :-)
 

Knut-

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #276 på: Februar 09, 2009, 22:44:07 »
La oss nå ikke ta helt av. Det er sikkert mulig å finne noe negativt ved denne seieren som vi kan opprette 13 nye tråder om  ;)
medlem 191

Trond90

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #277 på: Februar 09, 2009, 22:44:43 »
Jermaine Beckford! :) MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #278 på: Februar 09, 2009, 22:45:07 »
Ingen overbevisende forestilling, men 3 poeng er det viktigste :)

Må si at forsvarsorganiseringen bare blir bedre og bedre.

Kanskje vi låner inn en superduper midtbanespiller i løpet av våren. Mangler litt tyngde og trygghet der når vi går ned til 4 eller 5 på midten.

Flott seier!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ronald

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #279 på: Februar 09, 2009, 22:47:05 »
Takker for link til athd.net fikk sett kampen og det gjorde godt.

Leeds sliter i midtbaneleddet, men det kriges bra. Skremmende at Beckford e så dust at han bruker albu mot keeper. Det må han få luka vekk! Heldig som slipper rødt kort.

Det som imponerer mest er de vanvittig raske overgangene, hadde bare presisjonen på pasningene vært bedre hadde det vært mange flere mål i protokollen.

Milou

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #280 på: Februar 09, 2009, 22:48:30 »
La oss nå ikke ta helt av. Det er sikkert mulig å finne noe negativt ved denne seieren som vi kan opprette 13 nye tråder om  ;)

Bra kommentar  :). 2. omgang er ikkje pen, men Leeds kjemper bra og har god kontroll.

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #281 på: Februar 09, 2009, 22:48:52 »
men.. plutselig så kan Becks dukke opp igjen vet du..
...og det gjorde han. Heldig (?) med den!  :D
Super Leeds since 1968

KeyserSoze

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #282 på: Februar 09, 2009, 22:49:40 »
Ettersom dommeren så forseelsen OG straffet den (om enn med feil kort), kan det da komme ytterligere reaksjoner i ettertid?


Tenkte på det samme. Tror han skal være trygg.
 

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #283 på: Februar 09, 2009, 22:50:06 »
Glad Rev nå  ;D. Grattis alle Leedsfans. There is still hope in the hanging snore...........
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Oggy

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #284 på: Februar 09, 2009, 22:50:43 »
Dickinson gjorde det etter mitt syn bra, vår kaptein var best før pause.

Beckford putta to mål, og det var det han gjorde. Svake pasninger og
idiotisk oppførsel der han burde vært utvist.

Ferdighetsmessig syns jeg Millwall var bedre enn oss, vi må bli flinkere
også å støte opp i ballfører.

Men jøss, 3 poeng varmet  :)
Oggy

Trond90

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #285 på: Februar 09, 2009, 22:50:47 »
Takker for link til athd.net fikk sett kampen og det gjorde godt.

Leeds sliter i midtbaneleddet, men det kriges bra. Skremmende at Beckford e så dust at han bruker albu mot keeper. Det må han få luka vekk! Heldig som slipper rødt kort.

Det som imponerer mest er de vanvittig raske overgangene, hadde bare presisjonen på pasningene vært bedre hadde det vært mange flere mål i protokollen.
Keeperen deres da? Han dryler til med albuen først han også! og han som Fuseini(?) som plantet en albu rett i Andy Robinson! Men Beckford burde ikke slått tilbake, men sånn er det vel i kampens hete..  ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #286 på: Februar 09, 2009, 22:51:32 »
Ettersom dommeren så forseelsen OG straffet den (om enn med feil kort), kan det da komme ytterligere reaksjoner i ettertid?


Tenkte på det samme. Tror han skal være trygg.
  Ja, sånn er regelverket. Litt merkelig, men heldig for oss denne gangen.
Super Leeds since 1968

Sleivind

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #287 på: Februar 09, 2009, 22:53:01 »
Synes det var en rufsete kamp bakover. Vi er dårlige til å presse og vi er dårlige på å vinne andreballene. Dette er noe som må bli bedre! Fremover på banen er vi forholdsvis bra og skaper en del sjanser. Ellers så skulle jeg ønske Beckford kunne ha spilt med en ispose på hodet, slik at han ikke går varm slik som han gjorde idag!

Ankergren 7: Gjør en god kamp, blir ikke satt på de store prøvene, men er trygg i det han foretar seg.

Hughes 5: Ingen feil bakover, men er ikke med fremover i det hele tatt.

Dicinson 6: Solid bakover på banen, men er ikke med fremover han heller.

Naylor 7: En solid kamp av vår nye kaptein.

Marques 5: Han har en hel haug med avgjørende taklinger, men han roter det til innimellom. Hadde han luket vekk feilene så hadde han hatt en praktkamp.

Robinson 6: Jobber bedre enn det han gjorde tidligere i sesongen. Men mangler det lille ekstra.

Snodgrass 6: Han jobber hardt, har en avgjørende pasning, men altfor ofte blir det litt for lite ut av det.

Delph 8: Solid bakover og bra fremover, et ekstremt stort fotballtalent!

Douglas 6: Han gjør jobben sin, men det er ikke noe mer enn det, litt for usynlig.

Trundle 3: Har ett par gode pasninger og det er alt. Slapp, uinspirert og uvenn med ballen.

Beckford 8: Scorer 2 mål, burde hatt ett mål til. Han surner og dummer seg, men han scorer to mål og vinner kampen for oss.

Becchio: Var frisk når han kom inn, ser helt klart at han er vår beste hodespiller fremover på banen. Skapte mer på 15 minutter enn hva Trundle gjorde på 75.

GeirO

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #288 på: Februar 09, 2009, 22:59:48 »
Ganske dårlig dag for oss. Vi vinner pga en ting: Becks spisskompetanse.

Det viser hver gang når han er ute, så går det dårlig!
Er bekymret på vegne av resten av laget!

Men: 3 poeng og vi er med i en eller annen opprykkskamp, sannsynligvis play-off.
MOT

kilgallon

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #289 på: Februar 09, 2009, 23:01:58 »

Ankergren 7: Gjør en god kamp, blir ikke satt på de store prøvene, men er trygg i det han foretar seg.


Etter min mening hadde han et par fantastiske redninger. Feilfri kamp og MOM for meg.

En bra kamp synes jeg. Højt tempo, gode overganger fra Leeds og en målscorer av rang. Snodgrass imponerte meg i perioder, han er veldig bra i overgangsspillet. Det rykket han har og pasningen til Beckford før 1-0 målet er klasse  :)
« Siste redigering: Februar 09, 2009, 23:07:41 av kilgallon »

Peter7

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #290 på: Februar 09, 2009, 23:05:31 »
God jobbing (og litt flaks) ga seier mot et godt organisert L1-lag.

Ankergren 8
Hughes 6
Naylor 7
Marques 4
Dickinson 6
Snodgrass 7
Delph 8
Douglas 4
Robinson 7
Trundle 4
Beckford 7

Becchio 6
Johnson 6
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Andreas-H

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #291 på: Februar 09, 2009, 23:06:54 »
Ettersom dommeren så forseelsen OG straffet den (om enn med feil kort), kan det da komme ytterligere reaksjoner i ettertid?


Tenkte på det samme. Tror han skal være trygg.
  Ja, sånn er regelverket. Litt merkelig, men heldig for oss denne gangen.

Det tenkte jeg faktisk ikke på, dette var en lettelse :)

Milou

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #292 på: Februar 09, 2009, 23:09:15 »

Ankergren 7: Gjør en god kamp, blir ikke satt på de store prøvene, men er trygg i det han foretar seg.


Etter min mening hadde han et par fantastiske redninger. Feilfri kamp og MOM for meg.

Ankergren og Beckford avgjorde på kvar sin måte kampen for Leeds. Becchio, Robinson on Hughes (spesielt i første omg) var også gode, mens Trundle var svært anonym. Elles ein kamp på det jamne for dei andre spelarane, men bra innstats over heile linja!

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #293 på: Februar 09, 2009, 23:11:12 »
Nå har jeg sett Leeds live for første gang på lenge.Gleder meg enormt med seier, men det er for meg en gåte at flere her på forumet mener at dette laget er mer enn godt nok for opprykk og ccc.Mener bestemt at dette laget hadde blitt høvlet over i ccc.Er rystet over hvor dårlig ballmottak,pasningssikkerhet og fart enkelte på Leeds har.Håper dette var en dårlig dag for gutta...

kjelvi

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #294 på: Februar 09, 2009, 23:11:46 »
Beckford could still be in trouble!
 
 
 
 
Beckford could still be in trouble!



Jermaine Beckford could still find himself in trouble with the Football League for his clear elbow on the Millwall keeper in Monday night`s game.
Beckford was seen to strike the Millwall keeper but referee Alan Wiley only thought the incident at the time merited a yellow card.
Alan Wiley can change the decision in his match report if after a second look he deems the incident as violent conduct and a straight red card.

Let`s hope Mr Wiley doesn`t watch the TV!

Runar

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #295 på: Februar 09, 2009, 23:13:13 »
kan trøste deg med at nivået i ccc ikke er så mye bedre...
 

TK20

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #296 på: Februar 09, 2009, 23:14:21 »
Hva skjer med at folk ikke heier på Delph? Mannen var jo overalt. Nede på bakken og taklet, strødde pasninger i alle høyder, og fintet og koste seg. Han var klart banens for meg hvertfall.

Ankers, Snoddy, Naylor og åpenbart Becks bidro til en fortreffelig aften.

Marquez klønete, men bedre enn på lenge. Backene våre har offensivt potensiale, men fikk det ikke helt ut i dag.

Douglas jobber hardt, men ble løpende en del i mellom. Var ofte på feil side av ballen i nedslagsfeltet.

Trundle hadde en rolig dag, men viste seg frem ved flere anledninger.

Robbo er der han skal være på en middels dag på jobben. Bidrar mye uansett form.

Ankers 7
Hughes 5
Naylor 7
Marques 6
Dicko 5

Snodgrass 7
Douglas 5
Delph 8 MOM
Robbo 6

Becks 7
Trundle 5

Milou

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #297 på: Februar 09, 2009, 23:15:18 »
Ettersom dommeren så forseelsen OG straffet den (om enn med feil kort), kan det da komme ytterligere reaksjoner i ettertid?


Tenkte på det samme. Tror han skal være trygg.
  Ja, sånn er regelverket. Litt merkelig, men heldig for oss denne gangen.

Det tenkte jeg faktisk ikke på, dette var en lettelse :)

Dei sa i studio på SKy sports at det kan bli reaksjonar mot Beckford dersom dommaren tar det med i kamprapporten og skriv at det var feil å ikkje gje raudt kort.

Robert

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #298 på: Februar 09, 2009, 23:15:44 »
Deilig med seier, og morsomt å være på Oslo Sportsbar igjen.
Synes forøvrig kampen var dårlig, spesielt 2. omgang (sett med Leeds-øyne). Vi hadde svært få muligheter og skapte lite. Greit forsvar dog.

Idiotisk av Beckford, som burde hatt rødt kort.

Eneste som var kjedelig var at jeg satt på 19-trikken hjem, og kjørte over en stakkars person ved Jernbanetorget. Håper han overlevde smellen.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Sleivind

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #299 på: Februar 09, 2009, 23:17:54 »
Beckford could still be in trouble!
 
 
 
 
Beckford could still be in trouble!



Jermaine Beckford could still find himself in trouble with the Football League for his clear elbow on the Millwall keeper in Monday night`s game.
Beckford was seen to strike the Millwall keeper but referee Alan Wiley only thought the incident at the time merited a yellow card.
Alan Wiley can change the decision in his match report if after a second look he deems the incident as violent conduct and a straight red card.

Let`s hope Mr Wiley doesn`t watch the TV!

Hvis de har tenkt å straffe Beckford (noe de helt sikkert kommer til og bør gjøre), så bør de se på sitasjonen der Fuseini deljer Robbo i bakken, klart rødt kort etter min mening. På den andre siden så var det totalt unødvendig av Beckford, idiotisk rett og slett.