Skrevet av Emne: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????  (Lest 5745 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« på: Oktober 12, 2006, 23:08:52 »
Her er mitt tips.
Killa og Healy
Håper på
Douglas,Marques,Butler,Gregan,Lewis,Crainey samt diverse stallfyll over 25 som ikke har plass på laget.
Håper også
at Bates får gitt den nye manageren mere økonomisk spillerom og at det blir frigitt minimum 10 mill pund til spillerkjøp.



stian

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #1 på: Oktober 12, 2006, 23:13:22 »
vi bør vel ikke akkurat kvitte oss med hele stallen?



'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

Budda

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #2 på: Oktober 12, 2006, 23:18:48 »
De to beste spillerne våre kommer til å dra (Killa og Healy), mens de kommer til å bli erstattet med gråstein på godt over 30. Er kanksje pesimist, men lånet av Wright har vekket pesimisten i meg. Håper selvsagt at jeg tar feil og Leeds beholder de to og kjøper et par unge klassespillere, men tviler i grunn på det.
Endre

Karl Hot Shot

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #3 på: Oktober 12, 2006, 23:20:55 »
Hele dette spørsmålet avhenger av hvem som er manager i januar 2007. Dersom John Carver fortsatt er caretaker manager da, vil nok enten Matthew Kilgallon eller David Healy forsvinne. Erfaringsmessig er det mange Premier League-klubber i "faresonen" som febrilsk jakter forsterkninger i januarvinduet. Dersom Claudio Ranieri eller Alan Curbishley er vår manager i januar 2007, føler jeg meg rimelig sikker på at ingen av våre beste spillere forsvinner. Ranieri eller Curbishley ville nok heller forsøke å kvitte seg med "daukjøtt" i stallen og heller satse på klubbens eget akademi.
 

h.b

  • Gjest
Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #4 på: Oktober 12, 2006, 23:21:12 »
Ved et innkjøp av en spiss,en midtbanespiller og en venstreback så har vi faktisk erstattet de jeg nevner. Foxe kan ta Btlers plass den ney backen kan ta Craineys plass og en sentral midtbane kan ta en plass på midtbanen. Da er faktisk laget styrket i forhod til nå.Samtidig så bør ungdommen få større sjanser



Ferre

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #5 på: Oktober 12, 2006, 23:25:18 »
Er nok redd for at Killa forsvinner, noe Bates har antydet. Frykter det samme med Healy. Han må jo skjønne at vi ikke kan selge våre beste spillere hvis vi skal rykke opp!?

En ting er sikkert at vi må forsterke stallen i januar. En ny venstreback, en eller helst to vinger og kanskje en ny midtstopper. Men så var det jo pengene da...

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Oktober 12, 2006, 23:27:17 av Ferre »

Per-Stian

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #6 på: Oktober 12, 2006, 23:28:24 »
D ligg vel i korta at Kilgallon forsvinn for minimum £4M, og slik eg ser d står Healy som nummer to i køa. Ikkje fordi eg vil d, men desse to e våre heilt klart beste fotballspelarar. Dei eg ønskjer ska forsvinne e Marques, Gregan, Moore og kanskje Butler. I motsatt retning vil eg ha to stopparar, ein venstreback og to nye spissar. Så får vi håpe resten vert kvitt skadeproblema...
« Siste redigering: Oktober 12, 2006, 23:30:23 av Per-Stian »

Dennis

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #7 på: Oktober 12, 2006, 23:30:39 »
Jeg syns uansett at et salg av Kilgallon eller Healy vil svekke oss og ambisjonene våre betraktelig, ettersom vi tydeligvis ikke er i stand til å lokke kvalitet til Elland Road lenger.

I dag syns jeg Premiership virker milevis unna, dessverre!

Marching On Together!
Marching on together!

Per-Stian

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #8 på: Oktober 12, 2006, 23:42:13 »
Eit eventuelt tap av Healy og Kilgallon vil vere katastrofalt, både på kort og lang sikt. Dei e begge unge og gode, og vil svekke våre sjansar for opprykk, for ikkje å seie skrinleggje dei fullstendig.

Comebacket t Premier League let nok vente på seg myyyyyykje lengre enn eg hadde trudd. Vi klarar aldri i verda å skaffe fullgode erstattarar i januar[:(]

Ferre

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #9 på: Oktober 12, 2006, 23:42:43 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg syns uansett at et salg av Kilgallon eller Healy vil svekke oss og ambisjonene våre betraktelig, ettersom vi tydeligvis ikke er i stand til å lokke kvalitet til Elland Road lenger.

I dag syns jeg Premiership virker milevis unna, dessverre!

Marching On Together!




Får vi et stort navn (Ranieri, Curbs...) er det lettere å lokke til spillere av høyere kvalitet. Spillere vil komme til en klubb med høye ambisjoner, og det lukter ikke akkurat av det når vi selger våre beste spillere.

Hvis ikke Bates skjønner det, så kan han finne på noe annet å gjøre.

Peter7

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #10 på: Oktober 12, 2006, 23:49:17 »
Gregan, Butler og Lewis forsvinner.
Og selvsagt Horsefield og annet lånecrap.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

R - R

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #11 på: Oktober 12, 2006, 23:55:36 »
Eg gidd faktisk ikkje bruke tid på å vere pessimist. Eg vel å tru at både Healy og Killa vil vere i klubben når overgangsvindauget er stengt. Eit eventuelt sal vil ikkje bli godt mottatt, men inntil vidare ser ikkje eg vitsen i å vere så negativ. Feks lånet av Wright - herregud, bli nedtrykt av det. Sjå alternativa vår på venstrebacken. Få, og dårlige. Wright, i det minste bra at vi får back-up. Og er han betre enn Crainey - flott. Vi er utanfor overgangsvindauget, og når ein ikkje lukkast i å få tak i venstreback då, så må ein ta til takke med lånesigningar. Folk har eit sinnssjukt bilete av at Leeds er ein toppklubb i England fortsatt, med all verdens pengar. DETTE ER IKKJE REALITETEN.

Og for guds skuld - Ranieri er blant dei dårlegaste alternativa når det kjem til manager. Mykje heller Penney, Carver eller Curbs. Ranieri, vant med mykje pengar og fin fotball i toppen av PL og Spania. Høyrest dette ut som CCC?

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Dennis

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #12 på: Oktober 12, 2006, 23:57:28 »
quote:
Originally posted by R - R

Folk har eit sinnssjukt bilete av at Leeds er ein toppklubb i England fortsatt, med all verdens pengar. DETTE ER IKKJE REALITETEN.
- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******



Ikke alle har det inntrykket, men vi håper vi engang kan bli det!

Marching On Together!
Marching on together!

R - R

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #13 på: Oktober 13, 2006, 00:11:40 »
Håpet og TRUA lever der så absolutt, men enn så lenge må vi bygge oss opp til å bli det igjen. Vi er ikkje ein toppklubb no, og vi har ikkje midlane eller statusen til det.

Om ein spelar står mellom eit forholdsvis likt tilbod mellom Leicester og Leeds, så vel han mest sannsynleg Leeds pga statusen. Men dette er mellom Leeds og Leicester, og ikkje Leeds og Chelsea. Vi må bygge frå scratch. Vi har fortsatt gjeld, som vi vil vere kvitt mesteparten av etter sesongen.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

R - R

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #14 på: Oktober 13, 2006, 00:19:14 »
Ein som allereie har forlatt oss fortset i same gamle spor:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133972

Good riddance.....

Når skal folk forstå at den gutten der ikkje kan spele på toppnivå. Han har jo bein som ei 80 år gamal dame med beinskjørheit...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Leedsulf

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #15 på: Oktober 13, 2006, 00:31:02 »
Jeg blir ikke overrasket om Healy og Killa forsvinner, og blir erstattet med noe møl ingen andre i de to øverste divisjonene vil ha.
Ellers håper jeg at Butler, Gregan og Lewis snart forsvinner, nå mens det enda kanskje går an å få noe for dem.

MacMurder

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #16 på: Oktober 13, 2006, 01:19:20 »
quote:
Originally posted by R - R

Eg gidd faktisk ikkje bruke tid på å vere pessimist. Eg vel å tru at både Healy og Killa vil vere i klubben når overgangsvindauget er stengt. Eit eventuelt sal vil ikkje bli godt mottatt, men inntil vidare ser ikkje eg vitsen i å vere så negativ. Feks lånet av Wright - herregud, bli nedtrykt av det. Sjå alternativa vår på venstrebacken. Få, og dårlige. Wright, i det minste bra at vi får back-up. Og er han betre enn Crainey - flott. Vi er utanfor overgangsvindauget, og når ein ikkje lukkast i å få tak i venstreback då, så må ein ta til takke med lånesigningar. Folk har eit sinnssjukt bilete av at Leeds er ein toppklubb i England fortsatt, med all verdens pengar. DETTE ER IKKJE REALITETEN.

Og for guds skuld - Ranieri er blant dei dårlegaste alternativa når det kjem til manager. Mykje heller Penney, Carver eller Curbs. Ranieri, vant med mykje pengar og fin fotball i toppen av PL og Spania. Høyrest dette ut som CCC?

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******



Og hvor startet Ranieri sin karriere? Man havner som regel ikke i managerstolen hos de ypperste klubbene uten en viss success tidligere, gjør man?

jarle

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #17 på: Oktober 13, 2006, 01:41:42 »
HVA HAR SKJEDD MED LUSCOS GJENGET... resignasjon!!!???

Hvis vi selger flere av våre kvalitetspillere nå så gir vi klare signaler om at vi ikke vil rykke opp.
Ingen med en hvis forståelse av fotball tror vel at man rykker opp med middelmådigheter??

NEI! BATES og ny MANAGER... det må brukes penger... man kan ikke spare seg til suksess...
Det er vel neppe slik at de klubbene i verden med ambisjoner selger unna og erstatter med pensjonister!

Poenget mitt blir Mr Bates... om du ikke mener noe mer med ditt eierskap enn det det ser ut som, selg klubben til en som har det og nyt selv solen i Monaco.
Slik du fremstår nå forstår jeg faktisk ingen ting.

Jeg vil se en kvalitetsmanager, og jeg vil se innkjøp av kvalitet vi trenger får å rykke opp.
Det betyr forandringer i forsvaret (ikke salg av Killa), ny venstreback,
Ny motor inn på midten, Playmaker med fart ( vi er for trege), og en venstrekant med kvalitet og fart.

Foran vil det bli bra med Healy/ Cress / Horse...

LAGET
Sully
Frazier - Killa - NY - NY

Stone - Nicholls/Derry - NY  - NY

Healy - Cress


benk: ungutter som matches inn gradvis...

raggen

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #18 på: Oktober 13, 2006, 02:05:47 »
tror også kealy og killa ligger i faresonen i januar... men en ting jeg ikke skjønner er at dersom klubben om 1 år ligger så godt an økonomisk som ble uttalt tidligere, går det ikke an å spytte inn penger og ha ambisjonene om opprykk i tankene da... vet at en ikke skal selge skinnet før bjørnen er skutt osv... men hvis de vet økonomien blir bedre så har de jo teoretisk penger å bruke eller??

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Per-Stian

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #19 på: Oktober 13, 2006, 02:28:07 »
Så lenge Bates driv klubben ALEINE og vi ikkje får avklart trenarspørsmålet, går vi ei uviss tid i møte. Bates verkar å ville tene mest mogleg (og då må han selje d som seljast kan) før han gir seg i Leeds. Klart ein ny manager kan lokke t seg gode spelarar, men pdd. ser d ikkje lovande ut.

Personleg e eg redd vi per 30.januar 2007 står sjokka og frustrerte tilbake me ein klubb midt på CCC-tabellen totalt ribba for gode spelarar. Måtte mine spådommar gjerast t latter!!!

Ferre

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #20 på: Oktober 13, 2006, 03:20:25 »
Er redd for det samme som deg Per-Stian! Vi får bare håpe at Bates er såpass oppegående at dette ikke skjer, men det er jo ingen som vet hva som skjer oppe i hodet til gamlefar.

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #21 på: Oktober 13, 2006, 03:37:09 »
Er og redd det er mye i det Per-Stian sier her.. Men som og nevnt i samme innlegg; "måtte hans spådommer gjøres til latter!"

Vi har pr dags dato (etter min mening) mye "rusk og rask" i stallen vår, men også en del potensiale.. som nevnt er jo Kilgallon. Det ville vel ikke vært lurt å kvitte seg med potensialet vi sitter inne med. Da burde vi heller fokusere på å kvitte oss med spillere som har vist omtrent nada, som Crainey og tidvis Lewis. Spesiellt Crainey er en jeg stadig har forundrret meg over har fått spille så mye som han har gjort. Men det begrenser seg vel hva man kan bruke når man ikke har noe å erstatte med...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

jarle

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #22 på: Oktober 13, 2006, 15:54:39 »
Etter litt god søvn...og tanker
 vel 8-9 millioner pund for KILLA / HEALY... kan vel få 4/5 meget bra erstattere for denne summen... To tre kjøp og noen free agents med god lønn...

Kanskje det løser vårt problem med tynn stall...

Killa er ingen Woody (enda)
Og Healy er bedre på Landslaget enn i hvit...


Men to salg for lommerusk blir helt meningsløst...

h.b

  • Gjest
Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #23 på: Oktober 13, 2006, 16:02:50 »
6 mill pund for killa = selg og hent inn en erstatter.
7 mill pund for Healy = selg og hent inn en erstatter.
Hvis Manageren da får 10 mill av disse pengene så er jeg tilbøyelig til å si selg. Men slik jeg tror Bates gjør, så er dette ikke tilfellet. Manageren får kun 1 mill pund til spillerkjøp/lån.
Hvis vi suportere tror at de pengene som kommer inn i et salg vil generere penger til manageren med Bates ved roret, så er vi dummere enn vi tror.
Så min konklusjon er enkel. Ikke selg.


« Siste redigering: Oktober 13, 2006, 23:23:58 av h.b »

Papi

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #24 på: Oktober 13, 2006, 17:21:55 »
Alldri i livet om vi får så mykje for Killa og Healy, rekner med det er ein liten skriveleif hos deg h.b. :)
For vi 7mill pund skal vi vera heldige.

Men for all del, vi burde ikkje diskutere sal av desse to, fy skam på oss.
Det er ufattelig viktig og beholde desse to ut sesongen, og inn i dei nyare tidene til klubben med sunn økonomi.






As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

R - R

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #25 på: Oktober 13, 2006, 18:18:30 »
Vil tru rundt £4m pund er det vi kan forvente av Killa. Dawson blei vel solgt for ca. same sum når han gjekk frå Forest til Spurs. Om det er verdt eit sal er ei heilt anna sak. Eg meinar ikkje Killa burde bli solgt. I mine auge er £4m pund eit kupp for Healy, då eg aldri har meint han fortenar den gudestatusen han har fått hos enkelte her inne.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Oktober 13, 2006, 18:19:00 av R - R »
- Rune

Karl Hot Shot

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #26 på: Oktober 13, 2006, 18:28:29 »
quote:
Originally posted by R - R

Vil tru rundt £4m pund er det vi kan forvente av Killa. Dawson blei vel solgt for ca. same sum når han gjekk frå Forest til Spurs. Om det er verdt eit sal er ei heilt anna sak. Eg meinar ikkje Killa burde bli solgt. I mine auge er £4m pund eit kupp for Healy, då eg aldri har meint han fortenar den gudestatusen han har fått hos enkelte her inne.

- Rune



De fleste her inne har vel nå innsett at David Healy "gir mer innsats" på landslaget enn for Leeds United. Det er kanskje ikke så rart. Det er langt lettere å motivere seg når man spiller mot Spania og Sverige, enn når man møter Cardiff City og West Bromwich Albion. Healy har blitt en meget fryktet landslagsspiss, men er samtidig en nokså ordinær CCC-spiss. Poenget er at Healy har potensial til så mye mer i ligasammenheng. En god manager vil gi Healy den rette coachinga og oppfølginga. Claudio Ranieri f.eks. ville garantert gitt Healy tro på framtida i Leeds United.
 

Dennis

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #27 på: Oktober 13, 2006, 18:29:41 »
quote:
Originally posted by jarle


Killa er ingen Woody (enda)



Det er da endelig godt! Mannen er jo alltid skadet.

Marching On Together!
Marching on together!

flynn

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #28 på: Oktober 13, 2006, 19:08:11 »
Healy beviser jo jevnlig at han er en spiss av internasjonal klasse. Det å pøse inn mål for Nord-Irland gjør bare spillere som har noe ekstraordinært ved seg, da laget ofte er motstanderen underlegne i banespill. Det store spørsmåltegnet er da hvorfor han ikke lykkes like bra i Leeds-trøya, noe vi også har hatt oppe til debatt i andre tråder. Jeg tror ikke som det antydes her at det er et spørsmål om mer innsats fra Healy, m.a.o. at han ikke gidder å ofre seg i Leeds-trøya. Slike holdninger har rett og slett ikke ekte britiske spillere i seg, og om de har det blir dette fersket av managere relativt raskt.
Jeg tror derfor at dette koker ned til spillestil, Leeds evner rett og slett ikke å skape situasjoner og sjanser som Healy kan utnytte, og han har i mange sammenhenger blitt benyttet i feil posisjon på banen. Føler meg overbevist om at han vil blomstre om han gis vedvarende tillit i spiss-posisjon, og om laget som helhet blir mer risikoorienterte i den forstand at de satser med framover for å skape trykk og ettertrykk mot motstandernes mål.

Jeg mener derfor også at Healy prinsippielt er viktigere å beholde enn Killa, som har tilgode å bevise at han kan bli mer enn ung og lovende. Ikke dermed sagt at jeg håper Killa selges, det gjør jeg definitivt ikke. Spesielt fordi det en riktig og viktig å ha ekte local-lads på banen, og fordi han besitter egenskaper som kan gjøre ham til en klassespiller også i PL, dersom utviklingen ikke stopper opp.

En annen sak er at en erstatter for Healy trolig vil koste mer enn en erstatter for Killa. Oppsummert betyr dette at jeg håper begge blir, men at jeg nesten er mer redd for å miste Healy enn Killa.

sindre12

Re: Hvem forsvinner i Januar. ???????????????????
« Svar #29 på: Oktober 13, 2006, 21:10:17 »
hvorfor douglas han  er jo nettåp komt
Beckford 4 England!