Skrevet av Emne: Leeds-darlington 06.10-09 paint trophy  (Lest 40706 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Runar

Sv: Leeds-darlington 06.10-09 paint trophy
« Svar #300 på: Oktober 08, 2009, 00:17:15 »
Nå var det mye skader, men det som skuffer meg litt i slike kamper er at vi ikke stiller med et antatt "dårligere" lag... Så utrolig som det ekan høres ut, min hypotese er at flere spillere fra akademiet ville hatt mer entusiasme for å spille en kamp om FL's dårligste lag og i øs pøs regn foran 8 tusen tilskuere.

En kan selvfølgelig hevde at dette var kampen der Prutton, Robbo, Grella, Kandol, Naylor, Kilkenny skulle spille seg inn igjen på laget. Men disse spillerne er profesjonelle etablerte spillere i divisjonssystemet. Det vet hva det vil si å møte Darlo, de vet hva de står for og de får ikke det helt store "buzzet" uavheningig om de ideelt sett kunne spille seg innpå laget.

Jeg vil påstå at de har alt og tape i en slik kamp. Det skal godt gjøres å imponere så mye mot liagens dårligste lag slik at du spiller neste kamp, for et lag som ikke har tapt på 10 seriekamper. Det blir litt som Grayson sa etter kampen, flere som spiller seg ut enn inn i hans planer.

Kandol var nok den spilleren som i størst grad ønsket å vise seg fra sin beste side, han ønsket å bevise noe fordi han har vært robbet for mulighter siden våren 07! Han var som en ungutt igjen!

Når Darlo stiller med noen juniorspillere og itillegg er ligaensdårligste så synes jeg at vi skulle ta høyde for å stille med Darville, White, Falkingham eventuelt andre... Jeg er ikke i noen posisjon til å si hvem det skulle vært, men som jeg skrev før kampen. Noen ungutter sammen med noen rutinerte tror jeg ville gitt kampen en annen dimensjon. Jeg ser ikke poenget med at en halvtene Bromby skal spille høyreback når en har en spille som Darville tilgjengelig. Såvidt jeg vet så har han noen U-englandskamper for noen år tilbake.

Men her et jeg tilbake til litt av min frustrasjon, vi ser ikke ut til å ha noen policy når det gjeder akademispillerne våre. Vel er vi en klubb som produserer over gjennomsnittet mange gode spillere. Men i dissse dager så står vel i fare for å miste vår 10ende spillere fra akademiet til en PL klubb . Dette gjelder storsett spillere som er for ung til å spille på LA-laget vårt, men det handler om å sette eksempler.

Bevise at vi har en klubbpolicy som gir resultater og muligheter dersom du ønsker og bli god.
Howson og Parker er etablerte i laget vårt og er produsert fra egen stall, jeg vil påstå at det er litt rart at det ikke er flere som ligger nærmere.

Dersom du ikke får muligheten mot det dårligste laget i divisjonsystemet hvem skal du da får muligheten mot?

Nå vet jeg at at en del av våre beste yngre er på lån til andre kluubber, så det kan rett å slett være at det ikke finnes noen gode alternativer å sette inn, men jeg har sett Darville spille fotball og noen av disse fotrappe midtbanespillerne våre Falkingham og Withwell? Så jeg synes at det er rart at ikke de hadde en fair mulighet til å så spille tid i gårsdagens oppgjør
 

testo

Sv: Leeds-darlington 06.10-09 paint trophy
« Svar #301 på: Oktober 08, 2009, 00:50:16 »
Intervjuet med Grayson var noe nytt. Mannen ser ut til å være oppriktig forbanna over innsatsen.

Så, noe jeg ALDRI trodde jeg skulle si:

Jeg håper Kandol får sjansen igjen. chumbawamba er for øyeblikket ikke god nok til en plass på benken

Hvis ikke Showunmi er god nok, er ikke Kandol det heller.

auren

Hvor henter du det fra auren?
Har du på deg en eller annen form for Showunmiforsvarsdrakt eller hva er det du ikke ser. ::)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Sv: Leeds-darlington 06.10-09 paint trophy
« Svar #302 på: Oktober 08, 2009, 07:55:57 »
Intervjuet med Grayson var noe nytt. Mannen ser ut til å være oppriktig forbanna over innsatsen.

Så, noe jeg ALDRI trodde jeg skulle si:

Jeg håper Kandol får sjansen igjen. chumbawamba er for øyeblikket ikke god nok til en plass på benken

Hvis ikke Showunmi er god nok, er ikke Kandol det heller.

auren

Hvor henter du det fra auren?
Har du på deg en eller annen form for Showunmiforsvarsdrakt eller hva er det du ikke ser. ::)

Jeg taler de svakes sak ;)

Blir litt provosert når Showunmi til de grader blir uthengt etter kampen mot Charlton. At han er en skam for drakta osv. Tydeligvis så ble han "uthengt" av publikum live på ER også, og det skal vi holde oss for god til.

Tror nok Showman er avhengig av tillit (som ALLE spillere) for å spille noenlunde bra. Dessverre så viser han til tider keitete takter med ball og avslutningene er vel sjelden så veldig skremmende (hadde dog en god vendig og godt skudd mot Charlton).

At Tresor Kandol er bedre enn Showman tror jeg ikke. Har vi glemt tilnavnet Kan't goal? En svale gjør ingen sommer. At han var "imponerende" mot et likblekt Darlington-lag gir ikke et stort pluss i margen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bwirum

Sv: Leeds-darlington 06.10-09 paint trophy
« Svar #303 på: Oktober 08, 2009, 08:23:50 »
Jeg taler de svakes sak ;)

Blir litt provosert når Showunmi til de grader blir uthengt etter kampen mot Charlton. At han er en skam for drakta osv. Tydeligvis så ble han "uthengt" av publikum live på ER også, og det skal vi holde oss for god til.
Synes vel Showumni fikk forholdsmessig mer pepper her enn på ER, som jeg sa, han prøvde og prøvde han, men han fikk ikke så mye til. Noen positive ting gjorde jo han og, men det ble stort sett med prøvinga, og da er det heller ikke så rart at det kommer et og annet "Oh nooo" fra tribunen når det er nesten 32000 mennesker der.

Mest gjennomgående mot Charlton ble godt uttrykt av ei dame som satt på skrå bak meg når hun ropte "DO SOMETHING!!".
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Runar

Sv: Leeds-darlington 06.10-09 paint trophy
« Svar #304 på: Oktober 08, 2009, 14:47:50 »
Både Kandol og Skomgummi er ikke god nok. Nå er det få om noen som er "god nok" til å bære den hvite drakten!

At Kandol var en svale mot Darlo var ingen bombe og skulle strengt tatt ingen bombe, men å se hvor svak Skomgommi var mot Charlton var faktisk frustrerende... Vi trenger en link up player som cover på topp. En med de samme tekniske ferdighetene som Freedman.

Jeg har tidligere lansert at Robbo kan være en slik type spiller, men det ser ikke ut til at Grayson verken mener vi trenger en slik spillertype eller at Robbo eventuelt kunne være han. Når vi har midtbanespillere som ikke kan passere eller drible, så blir det viktig med en bevegelig spiss som klarer å holde på ballen. Da mener jeg ikke holde på ballen slik typiske "target" man gjør, men en som klarer å gjøre seg spillbar ta i mot ballen å slå den til en medspiller.