Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 629774 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1320 på: August 25, 2014, 11:20:16 »
Er Casper Sloth så god? Synes vi har fått inn alt for mange spillere nå i det siste, og virker ikke som om det er noen "plan" over de nye spillerne.
Signerer vi alle som vil til Leeds?  ;D
Får håpe jeg tar feil.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1321 på: August 25, 2014, 12:01:04 »
Vi kjemper mot vindmøller her Jon. Selv om stemningen på forumet er i ferd med å snu, så virker det ikke som Cellino & co har planer om å ta rev i seilene på en stund.

Hvordan vi skal håndtere en stall på 30+, når det viser seg at at minst 10-15 ikke trengs eller duger på dette nivået?

flynn

Jeg er bekymret, flynn! Vi henter spillere som knapt nok har lykkes i ligaer som er dårligere en Championship. Jeg forstår virkelig ikke tankegangen og strategien...
Jon R.

Nørgaard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1322 på: August 25, 2014, 12:19:59 »
Er Casper Sloth så god? Synes vi har fått inn alt for mange spillere nå i det siste, og virker ikke som om det er noen "plan" over de nye spillerne.
Signerer vi alle som vil til Leeds?  ;D
Får håpe jeg tar feil.

Nej, Casper Sloth er ikke svaret på problemet på midtbanen. Vi signer alt for mange spillere i stedet for at signe kvalitet.
Casper Sloth er ok, men skal vænne sig til Championship.

Sølvreven

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1323 på: August 25, 2014, 13:37:50 »
Leste nettopp at Det var akseptert et bud på Chris Woods. Nå begynner det å bli vel mange spisser. Det er vel midtbanen som trenger litt kvalitet?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1324 på: August 25, 2014, 14:25:20 »
Leste nettopp at Det var akseptert et bud på Chris Woods. Nå begynner det å bli vel mange spisser. Det er vel midtbanen som trenger litt kvalitet?

Wood fra Leicester?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1325 på: August 25, 2014, 14:26:21 »
Leste nettopp at Det var akseptert et bud på Chris Woods. Nå begynner det å bli vel mange spisser. Det er vel midtbanen som trenger litt kvalitet?

Wood fra Leicester?
I så fall så begynner jeg å gråte av glede.

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1326 på: August 25, 2014, 14:27:13 »
Leste nettopp at Det var akseptert et bud på Chris Woods. Nå begynner det å bli vel mange spisser. Det er vel midtbanen som trenger litt kvalitet?

Men det er jo typisk Leeds. Går heller for kvantitet enn kvalitet.

Det var vel en periode under Grayson vi hadde et tosifret antall midstoppere. Vi slapp inn like mange mål for det.

Det samme gjelder vel spissene våre. Det er ikke noen proporsjonal sammenheng mellom antall spisser og antall scorte mål. Heller tvert i mot.

Dragev

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1327 på: August 25, 2014, 14:43:09 »
Chris Wood frå Leicester da e snakk om? Kan ikkje sei nei til ein sånn spelar!  Det vi treng er ving, men vi har jo doukara, ajose og antenucci som kan spele der!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1328 på: August 25, 2014, 15:06:10 »
Ytterst tvilsomt vil jeg tro:


 Jonathan Buchan @jonathanbuchan     Â·   25 min   

Nigel Clough tells me #SUFC like defender Jason Pearce & have looked at him. ove may be beyond them,diff to tempt #LUFC to let go but trying


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1329 på: August 25, 2014, 15:11:52 »
Ytterst tvilsomt vil jeg tro:


 Jonathan Buchan @jonathanbuchan     Â·   25 min   

Nigel Clough tells me #SUFC like defender Jason Pearce & have looked at him. ove may be beyond them,diff to tempt #LUFC to let go but trying


auren
Ja, vi har jo sånn overflod av midtstoppere ::). La oss selge de vi har. Omskoler Poleon til midtstopper.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1330 på: August 25, 2014, 15:12:35 »
Ytterst tvilsomt vil jeg tro:


 Jonathan Buchan @jonathanbuchan     Â·   25 min   

Nigel Clough tells me #SUFC like defender Jason Pearce & have looked at him. ove may be beyond them,diff to tempt #LUFC to let go but trying


auren
Ja, vi har jo sånn overflod av midtstoppere ::). La oss selge de vi har. Omskoler Poleon til midtstopper.

Nei. Til Coach

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1331 på: August 25, 2014, 15:25:39 »
Midfielder Casper Sloth should sign for #lufc in the next 24/48 hours. Three-year deal agreed with him. #lufc

Phil Hay.

auren
Sloth er engelsk for dovendyr, så er det sagt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Nørgaard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1332 på: August 25, 2014, 15:30:04 »
Midfielder Casper Sloth should sign for #lufc in the next 24/48 hours. Three-year deal agreed with him. #lufc

Phil Hay.

auren
Sloth er engelsk for dovendyr, så er det sagt.

Er RoarG norsk for negativ?
Giv nu manden en chance  ;)

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1333 på: August 25, 2014, 15:35:18 »
Midfielder Casper Sloth should sign for #lufc in the next 24/48 hours. Three-year deal agreed with him. #lufc

Phil Hay.

auren
Sloth er engelsk for dovendyr, så er det sagt.

Er RoarG norsk for negativ?
Giv nu manden en chance  ;)
Absolutt. Syntes bare navnet var morsomt. Ser han gjerne i løpsdueller på midtbanen der han løper opp motstanderne med sugende returløp, jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Derrick

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1334 på: August 25, 2014, 15:40:04 »
Leste nettopp at Det var akseptert et bud på Chris Woods. Nå begynner det å bli vel mange spisser. Det er vel midtbanen som trenger litt kvalitet?
Chris Woods??? Er ikke han keeper. Også begynner han vel å bli litt gammel... ;D

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1335 på: August 25, 2014, 15:45:55 »
Begynner vel å bli bra med angripere nå ja!
På midten bør vi ha inn 1-2 nye, med fart og teknikk!

Nørgaard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1336 på: August 25, 2014, 15:50:02 »
Midfielder Casper Sloth should sign for #lufc in the next 24/48 hours. Three-year deal agreed with him. #lufc

Phil Hay.

auren
Sloth er engelsk for dovendyr, så er det sagt.

Er RoarG norsk for negativ?
Giv nu manden en chance  ;)
Absolutt. Syntes bare navnet var morsomt. Ser han gjerne i løpsdueller på midtbanen der han løper opp motstanderne med sugende returløp, jeg.

Det er også morsomt, men med 8 landskampe synes jeg det er en ok signing. Håber han kan gøre forskellen.
Forstår ikke hvor vi ikke lejer et par up and coming spillere fra Premier League.
« Siste redigering: August 25, 2014, 15:53:04 av Nørgaard »

Sølvreven

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1337 på: August 25, 2014, 16:10:57 »
Leste nettopp at Det var akseptert et bud på Chris Woods. Nå begynner det å bli vel mange spisser. Det er vel midtbanen som trenger litt kvalitet?

Wood fra Leicester?
Leste det på en leeds  fanside på facebook, men det står ingenting på newsnow så da regner jeg med at det var bare tull.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1338 på: August 25, 2014, 16:36:09 »
Er Casper Sloth så god? Synes vi har fått inn alt for mange spillere nå i det siste, og virker ikke som om det er noen "plan" over de nye spillerne.
Signerer vi alle som vil til Leeds?  ;D
Får håpe jeg tar feil.
om han är tillräckligt bra återstår att se, men han har A-landskamper att jämföra med den danske backen vi blev länkade till som bara hade U21-landskamper,de möten jag sett mellan sverige och danmark de sista åren tycker jag att danskarna spelar en bra och teknisk fotboll, men han är väl inte nyckelspelaren. är nog tänkt att adryan skall bli vår playmaker, jag tycker cellino värvat bra, de mesta tar en plats i laget som silvestri bellusci bianschi doukara  och sharp plus den nya italienska anfallaren,sedan har vi den slovenske mittfältaren som man inte sett men som skall vara lovande men som ärlite efter träningsmässigt, bernardi har i de matcher jag sett visat byramklass, cooper står väl på gränsen att ta en plats med,jämför gärna med tidigare år och varney norris, hunt,stewart, pugh kebe och allt vad de heter, men nu måste vi visa tålamod och ge dem chans att spela ihop sig,  tyvärr har skador och avstängningar slö pappersgång på spelare som doukara bellusci bernardi tex försvårat läget
 

DW

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1339 på: August 25, 2014, 17:03:08 »
Kunne vel kjøpt et par gode spillere i stedet for det folkehavet som har arrivert Leeds den siste tiden..

raggen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1340 på: August 25, 2014, 17:10:10 »
Hvordan ligger adryan an..?? Hadde håpet på han jeg
Forever Leeds United!!!!!!!!

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1341 på: August 25, 2014, 17:13:22 »
Det er jo det som er det store problemet.  Folkehavet må finne sammen og fungere og det kan ta laaang tid.  Jeg syns jo det er greit å få en danske til forandring som jeg på generelt grunnlag vil tro tilpasser seg engelsk fotball og kultur fortere en italienera...
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28965
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1342 på: August 25, 2014, 17:18:44 »
Hvordan ligger adryan an..?? Hadde håpet på han jeg

Vent til mandag, og det er jo lenge ti... ehh wait :o


Emanuele Giulianelli @EmaGiulianelli     Â·   Aug 22   

+++ Pitta, agent of Adryan, is not in Italy! He is in Brazil as he told me now. If i told you to wait for me on Monday, wait. #lufc



Emanuele har knapt twitret ennå i dag...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1343 på: August 25, 2014, 17:52:54 »
Hvordan ligger adryan an..?? Hadde håpet på han jeg

Vent til mandag, og det er jo lenge ti... ehh wait :o


Emanuele Giulianelli @EmaGiulianelli     Â·   Aug 22   

+++ Pitta, agent of Adryan, is not in Italy! He is in Brazil as he told me now. If i told you to wait for me on Monday, wait. #lufc



Emanuele har knapt twitret ennå i dag...

Han har sikkert skrevet 50 ganger at det kommer nyheter i kveld.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28965
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1344 på: August 25, 2014, 17:59:10 »

Han har sikkert skrevet 50 ganger at det kommer nyheter i kveld.
51 :)



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28965
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1345 på: August 25, 2014, 18:19:42 »
Hvordan ligger adryan an..?? Hadde håpet på han jeg

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 9h 
Club still after Adryan too but it's not clear yet if that one's going to happen. Seven days of the transfer window to go.


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stefan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1346 på: August 25, 2014, 18:30:07 »
Hvor er alle vingene?  Har Cellino tenkte å vinne ligaen med å handle alle de kreative sentrale midtbanespillerne?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1347 på: August 25, 2014, 18:35:54 »
No wings on a diamond.

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1348 på: August 25, 2014, 19:47:40 »
Kunne vel kjøpt et par gode spillere i stedet for det folkehavet som har arrivert Leeds den siste tiden..
Blir litt hypotetisk siden så gode spillere ikke vil til midten av 2. divisjon. Tror jeg.
MOT

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1349 på: August 25, 2014, 19:58:19 »
Hvor er alle vingene?  Har Cellino tenkte å vinne ligaen med å handle alle de kreative sentrale midtbanespillerne?

Tror planen er å kjøpe inn alle spillerne som er linket til Championship-klubber. På den måten får ikke de andre klubbene kjøpt noe. Litt sånn som Chelsea og City.  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973