Skrevet av Emne: Swindon - Leeds United  (Lest 75793 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Superfan

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #600 på: Januar 26, 2010, 22:52:13 »
Match Stats 
Swindon Town  Leeds United 
14(13) Shots (on Goal)  7(1)
11 Fouls  14
8 Corner Kicks  9
1  Offsides  4
50% Time of Possession  50%
2 Yellow Cards  3
0  Red Cards  0 
1  Saves  11


Se det positive i dette da. Hadde tross alt flest redninger. :(

bmoen

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #601 på: Januar 26, 2010, 22:52:36 »
Du må lære deg å skrive riktig - det skrives sesongen!
 ;)
Herlighet så mye svada og dritt som skrives her inne etter ett tap, skulle tro vi hadde tapt krigen og ikke ett slag..  Skuffet, ja. Resignert, nei..

Enig her, Bites, men det er fryktelig skuffende. Har likevel langt i fra gitt opp og gleder meg til det sårede dyret tar i mot Colchester til helgen!

Det sitter mellom ørene og jeg ser ikke helt argumentet "Norwich vinner lett". Vi kan fortsatt vinne divisjonen helt på egen hånd. Akkurat nå, er de i langt bedre form, men seSEongen er ikke ferdig før i mai.
BMo - Leeds-fan siden 1964

lojosang

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #602 på: Januar 26, 2010, 22:52:40 »
Mange blåøyde her! Skjønner dere ikke at sesongen er over!!
 ;D

 ;D ;D ;D

Hva med sesesongen?
- Leif Olav

Leedsulf

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #603 på: Januar 26, 2010, 22:53:57 »
Norwich ser fryktelig sterke ut. Vinner uten Holt i dag, og står faktisk med 62 scorede mål til nå.
Lurer på om Larry ordner noen flere forsterkninger i løpet av vinduet nå. En spiss som kan avlaste Becks litt, og en høyreback hadde vært en grei start. Sleng på en midtbanegeneral også når vi først er i gang.

bmoen

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #604 på: Januar 26, 2010, 22:54:30 »
Den kjenner jeg ikke til!!
 :D
Mange blåøyde her! Skjønner dere ikke at sesongen er over!!
 ;D

 ;D ;D ;D

Hva med sesesongen?
BMo - Leeds-fan siden 1964

B-m

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #605 på: Januar 26, 2010, 22:54:56 »
Herlighet så mye svada og dritt som skrives her inne etter ett tap, skulle tro vi hadde tapt krigen og ikke ett slag..  Skuffet, ja. Resignert, nei..

Enig her, Bites, men det er fryktelig skuffende. Har likevel langt i fra gitt opp og gleder meg til det sårede dyret tar i mot Colchester til helgen!

Det sitter mellom ørene og jeg ser ikke helt argumentet "Norwich vinner lett". Vi kan fortsatt vinne divisjonen helt på egen hånd. Akkurat nå, er de i langt bedre form, men seSEongen er ikke ferdig før i mai.

Godt poeng bites your legs!

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

TK20

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #606 på: Januar 26, 2010, 22:59:17 »
OK, greit, vi er åpenbart i dårlig form. Nå er jeg spent på fortsettelsen.

Til Larry og gutta: jeg vil ikke høre en ENESTE unnskyldning om cupfinaler og uflaks og liknende. Nå må det gjøres endringer. Vi slo Oldham 2-0 borte med et komplett forandret lag fra tidligere i sesongen, det er åpenbart at vi har mye å komme med i stallbredden: bruk den!

Promotion 2010

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #607 på: Januar 26, 2010, 22:59:54 »
Herlighet så mye svada og dritt som skrives her inne etter ett tap, skulle tro vi hadde tapt krigen og ikke ett slag..  Skuffet, ja. Resignert, nei..

Enig her, Bites, men det er fryktelig skuffende. Har likevel langt i fra gitt opp og gleder meg til det sårede dyret tar i mot Colchester til helgen!

Det sitter mellom ørene og jeg ser ikke helt argumentet "Norwich vinner lett". Vi kan fortsatt vinne divisjonen helt på egen hånd. Akkurat nå, er de i langt bedre form, men seSEongen er ikke ferdig før i mai.

Godt poeng bites your legs!



Borte mot: Soton, Norwich, Charlton, med fler...

Jepp denne divisjonen vinner vi greit!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #608 på: Januar 26, 2010, 23:00:30 »
Så du er ikke urolig over hvordan vi spiller om dagen Bites Yer Legs ?  Siste seier i Ligaen kom om leg ikke husker feil , 28 des. Vi har prestert i FA - cupen ja det er bare det at vi ikke har prestert i ligaen på en mnd nå. Men, men det er jo bare fotball  ;D LEEDS4EVER.

Dennis

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #609 på: Januar 26, 2010, 23:01:14 »
Herlighet så mye svada og dritt som skrives her inne etter ett tap, skulle tro vi hadde tapt krigen og ikke ett slag..  Skuffet, ja. Resignert, nei..

Enig her, Bites, men det er fryktelig skuffende. Har likevel langt i fra gitt opp og gleder meg til det sårede dyret tar i mot Colchester til helgen!

Det sitter mellom ørene og jeg ser ikke helt argumentet "Norwich vinner lett". Vi kan fortsatt vinne divisjonen helt på egen hånd. Akkurat nå, er de i langt bedre form, men seSEongen er ikke ferdig før i mai.

Godt poeng bites your legs!



Borte mot: Soton, Norwich, Charlton, med fler...

Jepp denne divisjonen vinner vi greit!  ;D

Så det er gitt at vi taper de kampene, promo? Kjedelig da... Vi får gjøre klart for play off igjen da, sesesongen er over.
Marching on together!

bmoen

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #610 på: Januar 26, 2010, 23:02:00 »
Herlig!!
 ;D
Herlighet så mye svada og dritt som skrives her inne etter ett tap, skulle tro vi hadde tapt krigen og ikke ett slag..  Skuffet, ja. Resignert, nei..

Enig her, Bites, men det er fryktelig skuffende. Har likevel langt i fra gitt opp og gleder meg til det sårede dyret tar i mot Colchester til helgen!

Det sitter mellom ørene og jeg ser ikke helt argumentet "Norwich vinner lett". Vi kan fortsatt vinne divisjonen helt på egen hånd. Akkurat nå, er de i langt bedre form, men seSEongen er ikke ferdig før i mai.

Godt poeng bites your legs!



Borte mot: Soton, Norwich, Charlton, med fler...

Jepp denne divisjonen vinner vi greit!  ;D

Så det er gitt at vi taper de kampene, promo? Kjedelig da... Vi får gjøre klart for play off igjen da, sesesongen er over.
BMo - Leeds-fan siden 1964

auren

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #611 på: Januar 26, 2010, 23:02:23 »
Norwich ser fryktelig sterke ut. Vinner uten Holt i dag, og står faktisk med 62 scorede mål til nå.
Lurer på om Larry ordner noen flere forsterkninger i løpet av vinduet nå. En spiss som kan avlaste Becks litt, og en høyreback hadde vært en grei start. Sleng på en midtbanegeneral også når vi først er i gang.

Hva med å kjøpe Chris Martin fra Norwich? Mannen er bare 20 år og har scoret 17 mål denne sesongen. Løp og kjøøøp!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #612 på: Januar 26, 2010, 23:03:19 »
Mange blåøyde her! Skjønner dere ikke at sesongen er over!!
 ;D

 ;D ;D ;D

Hva med sesesongen?
Selv ligger jeg utslått på sjeselongen. ;D

DenHviteYeboah

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #613 på: Januar 26, 2010, 23:03:46 »
Det verste med dette er at TVILEN har sneket seg inn hos alle.Både hos spillere,stab,trenere,supportere-alle.Ikke bra dette >:(

euphor9

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #614 på: Januar 26, 2010, 23:08:01 »
Norwich ser fryktelig sterke ut. Vinner uten Holt i dag, og står faktisk med 62 scorede mål til nå.
Lurer på om Larry ordner noen flere forsterkninger i løpet av vinduet nå. En spiss som kan avlaste Becks litt, og en høyreback hadde vært en grei start. Sleng på en midtbanegeneral også når vi først er i gang.

Hva med å kjøpe Chris Martin fra Norwich? Mannen er bare 20 år og har scoret 17 mål denne sesongen. Løp og kjøøøp!

auren


Dem vil vel ikke selge til oss uansett?    Og trudde Chris Martin var vokalist i Coldplay ;)

Carl Fisker

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #615 på: Januar 26, 2010, 23:09:41 »
Det verste med dette er at TVILEN har sneket seg inn hos alle.Både hos spillere,stab,trenere,supportere-alle.Ikke bra dette >:(
Hvordan vet du det?

Tom S

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #616 på: Januar 26, 2010, 23:10:06 »
KEEP FIGHTING!
COME ON LEEDS !!

Andersen

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #617 på: Januar 26, 2010, 23:10:43 »
Vi må ha en seier snarest! Føler om dagen at jeg er blitt en helt vanlig Leeds supporter som sier ja takk til en seier i ny og ne og et dempet lite hurra hvis vi gjør det godt i en eller annen cup!  :-[ LEEDS4EVER.

Trulsaren

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #618 på: Januar 26, 2010, 23:10:46 »
Norwich ser fryktelig sterke ut. Vinner uten Holt i dag, og står faktisk med 62 scorede mål til nå.
Lurer på om Larry ordner noen flere forsterkninger i løpet av vinduet nå. En spiss som kan avlaste Becks litt, og en høyreback hadde vært en grei start. Sleng på en midtbanegeneral også når vi først er i gang.

Hva med å kjøpe Chris Martin fra Norwich? Mannen er bare 20 år og har scoret 17 mål denne sesongen. Løp og kjøøøp!

auren


Dem vil vel ikke selge til oss uansett?    Og trudde Chris Martin var vokalist i Coldplay ;)
To fluer i en smekk da :D Musikk til julebordet neste år, og en som kan gålle :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Dennis

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #619 på: Januar 26, 2010, 23:13:02 »
Marching on together!

pedro

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #620 på: Januar 26, 2010, 23:20:03 »
Helt annet kampforløp iflg dette referatet http://www.leedsunited.com/news/20100126/united-crash-at-swindon_2247585_1944750 enn hva vår tråd bar preg av. Allikevel vi tapte med stygge siffer og må allerede snu trenden kraftig førstkommende lørdag!! Trist som faen i kveld, men dette skal vi klare gutter ;)
Leedsomaniac

TK20

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #621 på: Januar 26, 2010, 23:21:35 »
Helt annet kampforløp iflg dette referatet http://www.leedsunited.com/news/20100126/united-crash-at-swindon_2247585_1944750 enn hva vår tråd bar preg av. Allikevel vi tapte med stygge siffer og må allerede snu trenden kraftig førstkommende lørdag!! Trist som faen i kveld, men dette skal vi klare gutter ;)

Akkurat på nyanserte kampreferater tror jeg ikke den offisielle siden er noe særlig å støtte seg på.

lojosang

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #622 på: Januar 26, 2010, 23:24:57 »
Helt annet kampforløp iflg dette referatet http://www.leedsunited.com/news/20100126/united-crash-at-swindon_2247585_1944750 enn hva vår tråd bar preg av. Allikevel vi tapte med stygge siffer og må allerede snu trenden kraftig førstkommende lørdag!! Trist som faen i kveld, men dette skal vi klare gutter ;)

Akkurat på nyanserte kampreferater tror jeg ikke den offisielle siden er noe særlig å støtte seg på.

Nei, der er det best å holde seg til bannskapsmålinger på OEF.  ;D
- Leif Olav

TK20

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #623 på: Januar 26, 2010, 23:27:03 »
Helt annet kampforløp iflg dette referatet http://www.leedsunited.com/news/20100126/united-crash-at-swindon_2247585_1944750 enn hva vår tråd bar preg av. Allikevel vi tapte med stygge siffer og må allerede snu trenden kraftig førstkommende lørdag!! Trist som faen i kveld, men dette skal vi klare gutter ;)

Akkurat på nyanserte kampreferater tror jeg ikke den offisielle siden er noe særlig å støtte seg på.

Nei, der er det best å holde seg til bannskapsmålinger på OEF.  ;D

Nei, men den offisielle siden kan ikke begynne med uttalelser av typen "Grayson valgte et feil lag" og "Kilkenny er åpenbart ikke i form". Det er ikke sånn den siden fungerer.

auren

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #624 på: Januar 26, 2010, 23:27:10 »
Noen som har hørt hva Grayson har sagt etter kampen? Eller tar det fortsatt en god halvtime til før de kommer ut av garderoben? Forventer torden!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pedro

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #625 på: Januar 26, 2010, 23:27:41 »
Helt annet kampforløp iflg dette referatet http://www.leedsunited.com/news/20100126/united-crash-at-swindon_2247585_1944750 enn hva vår tråd bar preg av. Allikevel vi tapte med stygge siffer og må allerede snu trenden kraftig førstkommende lørdag!! Trist som faen i kveld, men dette skal vi klare gutter ;)

Akkurat på nyanserte kampreferater tror jeg ikke den offisielle siden er noe særlig å støtte seg på.

Mulig det, men det var da voldsomt så forskjellig da, og tar i skuffelsen inn over meg det lille jeg kan spore av positivitet før jeg legger meg i sengen (en natt med antagelig null søvn) ;)
Leedsomaniac

nord

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #626 på: Januar 26, 2010, 23:29:40 »
Detta var surt og meget uventet  >:(. Det eneste positive var at Charlton tapte igår!
 

Dennis

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #627 på: Januar 26, 2010, 23:30:51 »
Til de som ikke hørte kampreferatet til Simon Grayson, så fortalte han noe i denne duren:

* verste kampen til nå, kun Ankergren får noe bort imot godkjent
* spillerne må gå i seg selv, ingenting å forsvare i dette oppgjøret
* vurderer nye spillere inn, eller flere forandringer, men skal være rasjonell ettersom han fortsatt anser dette som en blip og at den samme gjengen frem til nyttår spilte inn flest poeng i ligaen

Virket i det hele som om dette var bunnen, ikke verken mot Exeter (hvor det i følge han fantes lyspunkt) eller Wycombe. Thom Kirwin sammenlignet dette oppgjøret med Hereford i fjor, på tross av at Swindon jo er av et annen kaliber. 
Marching on together!

Tom S

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #628 på: Januar 27, 2010, 06:49:52 »
Trøtt, ikkje sovet godt i natt, og like skuffa når eg stod opp som eg var når eg la meg!
Larry har litt av ein jobb å gjere inn mot lørdag, så spørs det om han takler det?
COME ON LEEDS !!

4ever arcticwhite

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #629 på: Januar 27, 2010, 08:48:24 »
Så var det sant, likevel.
Hadde et lønnlig håp om at det bare hadde vært en dårlig drøm, at det faktisk var tirsdag, og at vi skulle gruse Swindon på bortebane i kveld, samtidig som Norwich gikk på et tap. Men, neida....

Blir i stedet en lang og tung onsdag, men lørdag er det match igjen. Da skal det pinadø knuses....
The future's so White I've got to wear shades 8)