Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1431871 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #900 på: Februar 17, 2014, 11:23:01 »
dette er ikke helt likt meg, men jeg tror faktisk dette går rett til helvete.

Har ikke troen på dette opplegget denne gangen.

My prediction:  "Gloomy days ahead".
Ups & Ups!!

erik4england

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #901 på: Februar 17, 2014, 11:52:33 »
Jeg gjentar at dette er en dårlig match for Leeds. Jeg er like sulteforet som enhver Leedssupporter, og det er fristende å godta en løsnings som på kort sikt innebærer PL status (bare lyden av de ordene...), men jeg er redd for de langsiktige konsekvensene for oss som klubb.

Etter å ha lest the Post må jeg si at det bare forsterker disse bekymringene. Jeg tror han blir den neste eier av LUFC, og jeg vil støtte ham/gi ham en sjanse, men om dette skal gå bra må han endre hele sin væremåte. Høres ikke ut som han er typen til det. Tror neppe 'ydmyk' står i hans vokabularliste. Jeg frykter full krasj med Leeds-supporterne og Yorkshire. Håper fortsatt på et nei fra FA og Farnan og gjengen...
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #902 på: Februar 17, 2014, 11:59:52 »
Et nei tilsier Farnan som ikke har penger til å dekke kostnadene. Ikke skjønner jeg hva det er som tilsier at folk vil ha Farnan istedenfor Cellino. Med Farnan ved roret får vi en eier som gjør at Bates ser ut som julenissen. Og ikke har han nok penger til å dekke det Cellino har lånt klubben. Så hvis valet er konkurs eller Cellino. Ja da må valget være lett

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #903 på: Februar 17, 2014, 12:08:04 »
Et nei tilsier Farnan som ikke har penger til å dekke kostnadene. Ikke skjønner jeg hva det er som tilsier at folk vil ha Farnan istedenfor Cellino. Med Farnan ved roret får vi en eier som gjør at Bates ser ut som julenissen. Og ikke har han nok penger til å dekke det Cellino har lånt klubben. Så hvis valet er konkurs eller Cellino. Ja da må valget være lett

for jævli å være plassert mellom to helt klare onder. Er heller ikke overbevist om at konkursen er reddet på sikt,selv om en selvgod italiener får seg et leketøy i noen måneder. Skal datteren han være manager?
Ups & Ups!!

Annesj

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #904 på: Februar 17, 2014, 12:13:24 »
Hvordan vet man at Farnans gruppe ikke har penger? Jeg bare spør.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #905 på: Februar 17, 2014, 12:31:44 »
Hvordan vet man at Farnans gruppe ikke har penger? Jeg bare spør.

Fordi de ikke greide å hoste opp det GFH forlangte i oktober. Da strandet det hele på at de ikke kunne verken garantere for nok penger, og at de ikke bød nok. Og siden de ikke kan vise garantier så sier det hele seg selv

Annesj

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #906 på: Februar 17, 2014, 12:36:50 »
Mye mulig. Men sier ikke de at de kan det da? Men at GFH har nektet å snakke med de. At de ikke bød mye penger betyr ikke det samme som at de ikke har penger? Er jo rimelig åpenbart at det er noen skjeletter i skapet som muligens kan ha gjort at man ikke bød mer?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #907 på: Februar 17, 2014, 12:38:44 »
Mye mulig. Men sier ikke de at de kan det da? Men at GFH har nektet å snakke med de. At de ikke bød mye penger betyr ikke det samme som at de ikke har penger? Er jo rimelig åpenbart at det er noen skjeletter i skapet som muligens kan ha gjort at man ikke bød mer?

Mulig. Men når de ikke kan garantere for at de har nok penger. Ja da sier det seg selv

Annesj

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #908 på: Februar 17, 2014, 12:44:49 »
Garantere ifht til hvem? Når ikke GFH engang vil snakke med de så blir det vrient å vise garantier til de. Ifølge de selv og uttalelser til LUST så sier de at de har garantier. Er vel derfor de har henvendt seg til FL som jeg forstår det? Eller?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #909 på: Februar 17, 2014, 12:56:20 »
Jeg frykter også at Cellino ikke blir godkjent. La oss si at han ikke blir det... da må det være lov til å spørre. hvordan i helvete kunne GHF-verdens blakkeste arabiske bank med amatører som ledere passere den samme testen til FL.?? Hvis Cellino ikke blir godkjent, bør man se på hvilke kriterier som har ligget til grunn for  andre oppkjøpere... ;)

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #910 på: Februar 17, 2014, 13:00:46 »
Jeg frykter også at Cellino ikke blir godkjent. La oss si at han ikke blir det... da må det være lov til å spørre. hvordan i helvete kunne GHF-verdens blakkeste arabiske bank med amatører som ledere passere den samme testen til FL.?? Hvis Cellino ikke blir godkjent, bør man se på hvilke kriterier som har ligget til grunn for  andre oppkjøpere... ;)

enig i dette, der er ting som skurrer her....
Ups & Ups!!

fjellhaugen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #911 på: Februar 17, 2014, 13:02:28 »
Jeg frykter også at Cellino ikke blir godkjent. La oss si at han ikke blir det... da må det være lov til å spørre. hvordan i helvete kunne GHF-verdens blakkeste arabiske bank med amatører som ledere passere den samme testen til FL.?? Hvis Cellino ikke blir godkjent, bør man se på hvilke kriterier som har ligget til grunn for  andre oppkjøpere... ;)

veeeldig enig med dette  ??? ??? ??? ???
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #912 på: Februar 17, 2014, 13:16:11 »
Det var da fælt da......

Har det dukket opp noe nytt som tilsier at Cellino ikke blir godkjent? Er det ikke nærmest bekreftet at forsinkelsen skyldes at Cellinos advokater ikke hadde levert alle nødvendige papirene?

Jeg vet nesten ikke hva som er mest slitsomt, selve prosessen eller alle dommedagsprofetiene fra folk på forumet....
Jon R.

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #913 på: Februar 17, 2014, 13:33:08 »
Hvordan vet man at Farnans gruppe ikke har penger? Jeg bare spør.

Fordi de ikke greide å hoste opp det GFH forlangte i oktober. Da strandet det hele på at de ikke kunne verken garantere for nok penger, og at de ikke bød nok. Og siden de ikke kan vise garantier så sier det hele seg selv

Greide ikke å hoste opp? Det er vel mer sannsynlig at det hele strandet fordi de ikke ville betale det GHF forlangte, som trolig var en pris hinsides all fornuft. Markedskrefter kaller man slikt. GHF har havnet i trøbbel fordi de betalte en kraftig overpris til Bates, i tillegg til at de har satset over evne. Viktig at fremtidige eiere ikke kommet like skjevt ut som GHF åpenbart må ha gjort.

Nå har Farnan henvendt seg direkte til FL, noe de sannsynligvis har gjort for å rydde forsinkelser av veien hvis Cellino ikke får godkjenning. Vanskelig å se for seg at de skulle gjøre noe slikt hvis de ikke har garantier.

Av meg får både Cellino og Farnan blanke ark, skulle det bli noen av dem. Det er trolig heftet pluss og minus ved begge løsninger og kun ettertiden vil gi oss fasiten.

Jon R.

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #914 på: Februar 17, 2014, 13:33:57 »
Det var da fælt da......

Har det dukket opp noe nytt som tilsier at Cellino ikke blir godkjent? Er det ikke nærmest bekreftet at forsinkelsen skyldes at Cellinos advokater ikke hadde levert alle nødvendige papirene?

Jeg vet nesten ikke hva som er mest slitsomt, selve prosessen eller alle dommedagsprofetiene fra folk på forumet....

prosessen det...når den er over kan vi hvertfall så smått begynne å jobbe oss ut av skyggenes dal.
Ups & Ups!!

Kontakinte

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #915 på: Februar 17, 2014, 15:13:58 »
As I walk through the valley of the shadow of the death I will fear no evil!!

Annesj

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #916 på: Februar 17, 2014, 15:14:33 »
Det gjenstår å se. Ikke så sikker på at denne Cellino er vår frelser. Men han må gjerne motbevise det  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #917 på: Februar 17, 2014, 15:27:07 »
Det gjenstår å se. Ikke så sikker på at denne Cellino er vår frelser. Men han må gjerne motbevise det  ;)

ikke jeg heller, men begynner nå å bli redd for "skyggedal" uansett utkomme av takeover... :-\
Ups & Ups!!

Annesj

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #918 på: Februar 17, 2014, 15:35:40 »
Ja, det er skremmende greier som kommer for dagen for tida  :-[ Er det noen luringer her inne som veit hvorfor klubben har trøbbel med cashflow?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #919 på: Februar 17, 2014, 15:49:35 »
Det gjenstår å se. Ikke så sikker på at denne Cellino er vår frelser. Men han må gjerne motbevise det  ;)

ikke jeg heller, men begynner nå å bli redd for "skyggedal" uansett utkomme av takeover... :-

Vi bruker mer penger enn det vi har..:) Selv om mange mener at lønnsbudsjettet er for lavt så er det egentlig for høyt.

Bates ble beskyldt for å putte masse penger i egen lomme, allikevel så gikk vi nesten i balanse. GFH har like forutsetninger som Bates, men har ikke solgt noen av "stjernene" våre.

Lønninger + leie av ER/TA spiser vel opp alle inntektene våre? De siste årene så har vi vel hatt en omsetning på 300 mill nkr. Lønninger til A-stallen var vel på 100-120 mill under Bates, men har sikkert økt nye under GFH.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #920 på: Februar 17, 2014, 16:05:12 »
Okei :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Gufrias

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #921 på: Februar 17, 2014, 17:34:26 »
Ja, det er skremmende greier som kommer for dagen for tida  :-[ Er det noen luringer her inne som veit hvorfor klubben har trøbbel med cashflow?
Muligens fordi Bates investerte store penger i VIP-bokser på ER. Sånt blir det gjeld av.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #922 på: Februar 17, 2014, 17:46:46 »
Ja, det er skremmende greier som kommer for dagen for tida  :-[ Er det noen luringer her inne som veit hvorfor klubben har trøbbel med cashflow?
Muligens fordi Bates investerte store penger i VIP-bokser på ER. Sånt blir det gjeld av.

og penger??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #923 på: Februar 17, 2014, 17:57:12 »
Ja, det er skremmende greier som kommer for dagen for tida  :-[ Er det noen luringer her inne som veit hvorfor klubben har trøbbel med cashflow?
Muligens fordi Bates investerte store penger i VIP-bokser på ER. Sånt blir det gjeld av.

og penger??

Han brukte alt av sesongbillett inntekter for 1-2 sesonger fremover.
Ikke særlig smart når klubben allerede slet med å gå rundt. Eneste som holdt klubben på pluss var spillersalg.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #924 på: Februar 17, 2014, 18:03:52 »
VIP bokser med det spillproduktet. Amen og ikke forundret.

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #925 på: Februar 17, 2014, 18:52:55 »
Ja, det er skremmende greier som kommer for dagen for tida  :-[ Er det noen luringer her inne som veit hvorfor klubben har trøbbel med cashflow?
Muligens fordi Bates investerte store penger i VIP-bokser på ER. Sånt blir det gjeld av.

og penger??

Han brukte alt av sesongbillett inntekter for 1-2 sesonger fremover.
Ikke særlig smart når klubben allerede slet med å gå rundt. Eneste som holdt klubben på pluss var spillersalg.

Det er jeg enig i, men VIP-bokser genererer jo også penger. Hvis man skal få penger av de pengesterke så må slikt til... Timing is everything!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

pedro

Leedsomaniac

Kato

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #927 på: Februar 18, 2014, 11:44:40 »
2 måneders ekstra saksbehandlingstid hvis noen hører navnet Leeds United?
 

Sander

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #928 på: Februar 18, 2014, 13:02:11 »
Referat fra møte mellom BMD og Cellino forrige uke :D
http://www1.skysports.com/football/news/11095/9171910/championship-massimo-cellino-says-he-is-now-keen-on-leeds-boss-brian-mcdermott

Gleder meg til å se Cellino og McDermott med hver sin gitar på Elland Road :D :P
 

auren

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #929 på: Februar 18, 2014, 14:37:17 »
2 måneders ekstra saksbehandlingstid hvis noen hører navnet Leeds United?

Kan jo tenkes at det er to uker fra og med møtet Cellino hadde med FL forrige onsdag (?). Siden ikke alle dokumenter var fremvist, så kan det fort tenkes at de 14 dagene løper fra den dagen av. Tipper derfor at vi har en avklaring innen onsdag i neste uke.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.