Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1434383 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2280 på: April 07, 2014, 13:17:08 »
Massimo Cellino = club president

David Haigh.        = CEO, forkortelse for eng. chief executive officer, administrerende direktør.

Resten av styret blir omorganisert.

Presidenten ønsker en rolle som manager. I Cagliari ordnet Cellino med innkjøp av spillere og jobbet veldig nær de 36 trenerne har brukte opp.

Cellino har varslet en satsning og omstrukturering av akademiet. Det samme har Farnan ytret at Adam Pearson ønsker.

Cellino har også varslet at Elland Road (og Thorpe Arch) skal bli i klubbens eie innen kort tid!

Samtaler mellom Cellino og Farnans Together Leeds fortsetter til uken! Sistnevnte ønsker å være med! De har med seg et par virkelige mediefolk i Varity, Farnan selv og vår egen Radebe!

Cellino har imponert gamle Leeds-legender med sitt engasjement. Likevel vil det ta tid å gjenreise klubben, minst to år sier han selv.

Kanskje blir det konstituert et foreløpig styre og at det eventuelt blir utvidet hvis Farnans gruppe blir involvert?

Husk også at GFH Capital fortsatt eier 25%, og at de foreløpig har styreformannen. Siste info fra Leeds forteller vel at de rollene snart vil avvikles. Se hjemmesiden om nytt styre.


UP we go!

MOT.  ;D
En irriterende egenskap ved meg er at jeg kan lese et godt innlegg, og henge meg alt for mye opp i en relativt uvesentlig faktafeil.

I dette tilfellet: IIB har 15 % av aksjene, og de har styreformannen, Salah Nooruddin. Dermed blir GFH sittende igjen med 10 %.


Hva med denne presiseringen da?

Phil Hay‏@PhilHayYEP·3 t
@C000K13 @Cockneywhite GFH will hold 10.46%, Nooruddin over 7% and IIB over 7%




 OG hva står IIB for?  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2281 på: April 07, 2014, 13:25:43 »
Dette kan ikke FL vente på! Så saken er grei!  :)


Adam Pope‏@APOPEY·24 min
#lufc With regards to the written findings of Italian judge Sandra Lepore with reference to Cellino's tax evasion on his yacht... 1/2

Adam Pope‏@APOPEY·22 min
#lufc I've been told it's not uncommon the full 90 days will be taken from the case being heard on March 18 before she delivers them .2/2

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2282 på: April 07, 2014, 13:33:36 »
Ser at mange her inne anser dette som en avgjort sak, og at Cellino nå har fått lov til å overta som hovedeier av klubben. Jeg er ikke så sikker på at det er grei skuring nå.

Vi skal være klar over at FL enda ikke har sagt "OK" til dette salget. Jeg oppfatter det som skjedde i forrige uke som en juridisk anbefaling fra Kerr, ut fra slik han tolker saken, og at FL skal ta stilling til dette i sitt møte kommende torsdag.
Hvis utfallet fortsatt er at FL sier Nei, kan Cellino anke videre til neste instans, og da er vi kanskje mer i gang med en rettssaks-liknende prosess, der det kommer en dom i saken. Som så kan ankes videre i en eller to instanser....

Mulig at jeg tar feil, og jeg håper at ufallet etter torsdagen uansett er at Cellino får overta. Ikke nødvendigvis fordi jeg tror at alt blir bra med han, men nå trenger vi først og fremst en avklaring i denne saken.   

Hva er hensikten med anke prosessen da? viss de bare kan si nei uansett?

Nei, dette tror jeg er i boks.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kongsmo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2283 på: April 07, 2014, 14:14:31 »
Massimo Cellino = club president

David Haigh.        = CEO, forkortelse for eng. chief executive officer, administrerende direktør.

Resten av styret blir omorganisert.

Presidenten ønsker en rolle som manager. I Cagliari ordnet Cellino med innkjøp av spillere og jobbet veldig nær de 36 trenerne har brukte opp.

Cellino har varslet en satsning og omstrukturering av akademiet. Det samme har Farnan ytret at Adam Pearson ønsker.

Cellino har også varslet at Elland Road (og Thorpe Arch) skal bli i klubbens eie innen kort tid!

Samtaler mellom Cellino og Farnans Together Leeds fortsetter til uken! Sistnevnte ønsker å være med! De har med seg et par virkelige mediefolk i Varity, Farnan selv og vår egen Radebe!

Cellino har imponert gamle Leeds-legender med sitt engasjement. Likevel vil det ta tid å gjenreise klubben, minst to år sier han selv.

Kanskje blir det konstituert et foreløpig styre og at det eventuelt blir utvidet hvis Farnans gruppe blir involvert?

Husk også at GFH Capital fortsatt eier 25%, og at de foreløpig har styreformannen. Siste info fra Leeds forteller vel at de rollene snart vil avvikles. Se hjemmesiden om nytt styre.


UP we go!

MOT.  ;D
En irriterende egenskap ved meg er at jeg kan lese et godt innlegg, og henge meg alt for mye opp i en relativt uvesentlig faktafeil.

I dette tilfellet: IIB har 15 % av aksjene, og de har styreformannen, Salah Nooruddin. Dermed blir GFH sittende igjen med 10 %.


Hva med denne presiseringen da?

Phil Hay‏@PhilHayYEP·3 t
@C000K13 @Cockneywhite GFH will hold 10.46%, Nooruddin over 7% and IIB over 7%




 OG hva står IIB for?  :)

The Bahrain-based owners of Leeds United have announced the sale of a 10% stake in the club to another Bahraini investment fund, the International Investment Bank. The sale follows quickly the revelation that there are contradictory intentions stated for Leeds between Gulf Finance House and its subsidiary, GFH Capital, based in Dubai, which concluded the takeover of Leeds in December.

http://www.theguardian.com/football/2013/mar/28/leeds-united-owners-sell-stake
"SNIFFER"

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2284 på: April 07, 2014, 14:27:41 »
Takk!

Leeds United Football Club (UK)
 
IIB has acquired a 10% stake in Leeds United Football Club (LUFC). LUFC is a club which has held high positions and three winning spots in the Championship League – and as of April 2013 sits 11th in the table. The clubis based at Elland Road in Beeston, UK, and has seen a committed local following since its establishment in 1919. The investment opportunity was introduced to IIB by Gulf Finance House (GFH) after its purchase of the club in December 2012. IIB has made a capital injection of£ 2.5 million against this acquisition.

http://www.iib-bahrain.com/investments/existing-investment/

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2285 på: April 07, 2014, 15:17:35 »
Adam Pope‏@APOPEY·nå
#lufc Sam Byram out of Watford match with a hamstring injury. Players still to be paid the remaining 35% of their wages for last month.


Venter Cellino på en offisiell godkjenning fra FL?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ian Baird

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #2286 på: April 07, 2014, 15:52:46 »
Intervjuet av Cellino på SSN:

http://www1.skysports.com/football/news/11715/9245530?

 :)

Du verden. Det må jo være et mareritt å intervjue denne karen. Ikke svarer han på det han blir spurt om, og ikke er det lett å bryte gjennom. Og så snakker han like utydelig som snøvleren Bates  :D

auren

Jep. hehe.  ;D

Egentlig ikke noe å le av synes jeg. Om vi tilslutt får Cellino som eier, så vil en slik "negativ karismatisk" eier på lang sikt ikke være til det beste for lagbygging i klubben. Hvilke spillere, trenere og fans kan identifisere seg med en slik usympatisk type!? Cellino får jo selveste råtta Ken Bates til å fremstå som en lun, snill og god bestefar som er fyllt opp til randen med østrogen.

Håper ikke jeg får altfor rett i skrekkscenarioet jeg skisserte opp... :-/

http://www.dailystar.co.uk/sport/football/373258/EXCLUSIVE-Massimo-Cellino-facing-REVOLT-from-Leeds-stars-and-he-wants-to-AXE-McDermott

Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #2287 på: April 07, 2014, 15:58:09 »
Intervjuet av Cellino på SSN:

http://www1.skysports.com/football/news/11715/9245530?

 :)

Du verden. Det må jo være et mareritt å intervjue denne karen. Ikke svarer han på det han blir spurt om, og ikke er det lett å bryte gjennom. Og så snakker han like utydelig som snøvleren Bates  :D

auren

Jep. hehe.  ;D

Egentlig ikke noe å le av synes jeg. Om vi tilslutt får Cellino som eier, så vil en slik "negativ karismatisk" eier på lang sikt ikke være til det beste for lagbygging i klubben. Hvilke spillere, trenere og fans kan identifisere seg med en slik usympatisk type!? Cellino får jo selveste råtta Ken Bates til å fremstå som en lun, snill og god bestefar som er fyllt opp til randen med østrogen.

Håper ikke jeg får altfor rett i skrekkscenarioet jeg skisserte opp... :-/

http://www.dailystar.co.uk/sport/football/373258/EXCLUSIVE-Massimo-Cellino-facing-REVOLT-from-Leeds-stars-and-he-wants-to-AXE-McDermott



Har man en gjeng med stjernespillere så har man et problem, hva skal disse spillerne våre true med? At de river kontrakten og forlater klubben frivillig? Blir for dumt, bare avis vissvass!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsgutt

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2288 på: April 07, 2014, 17:17:55 »
Cellino sa i intervjuet med The Sun igår at han skulle ha pressekonferanse idag.

Skal man ikke melde fra noen timer før man holder pressekonferanse ?  begynner snart å bli seint hvis man skal hold pressekonferansen før kl 8 vertfall.

Vet heller ikke om han har landet i England enda.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2289 på: April 07, 2014, 17:56:21 »
Football League har ikke offisielt godkjent ham ennå!

More twist and turns:

http://www.itv.com/sport/football/article/2014-04-07/the-football-league-must-decide-whether-to-officially-ratify-the-takeover-of-leeds-by-massimo-cellino-on-thursday/?



Kerr disagreed and ruled Cellino had been convicted, but because the judge in Sardinia, Dr Sandra Lepore, had not yet given her written reasons for the conviction, the independent QC could not rule that he had acted dishonestly.

This specific offence of tax evasion, Kerr said, can involve dishonesty, or in Italian law a person can be convicted of failing to pay the tax without having done so dishonestly.

But should Dr Lepore's report confirm that Cellino did act dishonestly when avoiding import duties, then the Italian would then be disqualified under the League's owners and directors test.

"If the reasoned ruling of the court in Cagliari discloses that the conduct of Mr Cellino was such that it would reasonably be considered to be dishonest, he would become subject to a Disqualifying Condition. But that is not a matter that is before me," said Kerr.

Dr Lepore's report outlining her reasons are due by mid-June, within 90 days of Cellino's conviction.

The League must therefore decide at its meeting on Thursday whether it can give Cellino the go-ahead in the knowledge it could be forced to disqualify him later this summer.
« Siste redigering: April 07, 2014, 17:58:46 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2290 på: April 07, 2014, 18:08:11 »
Football League har ikke offisielt godkjent ham ennå!

More twist and turns:

http://www.itv.com/sport/football/article/2014-04-07/the-football-league-must-decide-whether-to-officially-ratify-the-takeover-of-leeds-by-massimo-cellino-on-thursday/?



Kerr disagreed and ruled Cellino had been convicted, but because the judge in Sardinia, Dr Sandra Lepore, had not yet given her written reasons for the conviction, the independent QC could not rule that he had acted dishonestly.

This specific offence of tax evasion, Kerr said, can involve dishonesty, or in Italian law a person can be convicted of failing to pay the tax without having done so dishonestly.

But should Dr Lepore's report confirm that Cellino did act dishonestly when avoiding import duties, then the Italian would then be disqualified under the League's owners and directors test.

"If the reasoned ruling of the court in Cagliari discloses that the conduct of Mr Cellino was such that it would reasonably be considered to be dishonest, he would become subject to a Disqualifying Condition. But that is not a matter that is before me," said Kerr.

Dr Lepore's report outlining her reasons are due by mid-June, within 90 days of Cellino's conviction.

The League must therefore decide at its meeting on Thursday whether it can give Cellino the go-ahead in the knowledge it could be forced to disqualify him later this summer.




Men likevel uttaler QC Kerr seg akkurat om dette:

Her er QC Kerrs bedømmelse av Dishonest for de som måtte lure:

I am satisfied on the evidence that the conviction was not for a “Dishonest Act” as there defined, i.e. for “any act which would reasonably be considered to be dishonest”.


Da kan jo ikke FL først godkjenne ham med forbehold om en uttalelse i juni som likevel kun er etter den 1. av i alt 3 rettsrunder!

Hele greia er bare mer ulogisk og patetisk lite objektiv!


La spillerne få lønningene sine nå og ikke la de vente i spenning over en til to kamper til!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsgutt

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2291 på: April 07, 2014, 18:16:59 »
Bryan Swanson ‏@skysports_bryan  6m
Massimo Cellino on Brian McDermott: "Why should I fire him, to waste money?" Wide-ranging interview on #SSN shortly. #LUFC


stream til sky sports news her http://cricfree.tv/sky-sports-news-live-stream.php

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2292 på: April 07, 2014, 19:03:39 »
Bryan Swanson ‏@skysports_bryan  6m
Massimo Cellino on Brian McDermott: "Why should I fire him, to waste money?" Wide-ranging interview on #SSN shortly. #LUFC


stream til sky sports news her http://cricfree.tv/sky-sports-news-live-stream.php


Nyhetene fra Tottenham gjør at saken kommer litt senere. Sherwood bli ikke etter denne sesongen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2293 på: April 07, 2014, 19:52:24 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/9254695/massimo-cellino-challenges-brian-mcdermott-show-you-are-a-worthy-leeds-manager?


Fra sendingen på Skysportsnews!


En offensiv og blid Cellino som gir McDermott tillit!!!    ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2294 på: April 07, 2014, 20:11:13 »
Enig med Cellino, på tide å stå fram og vise resultater. Tiden å skylde på eierkaos mm er over. Ett par gode kamper nå, og viten om at det er penger å hente kan hjelpe McDermott og spillergruppa framover.

Va som sagt bedring å spor sist kamp, kan McDermott dra det med sæ inn til neste kamp? Eller kommer det en ny kamp med 3-5-2 ?

Manageren skal inspirere, få opp tenkningen foran kampene. Og ikke minst få spillerne til å jobbe som ett lag.
Spent på fortsettelsen

Leedsgutt

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2295 på: April 07, 2014, 20:41:33 »
Hører at FL skal ha møte på Torsdag.   Det blir altså denne dagen at Cellino blir offisielt bekreftet godkjent av FL ?


Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2296 på: April 07, 2014, 22:45:48 »
Ja, det virker sånn!

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=355405

Dette kan ikke drøye veldig mye lenger selv om FL vrir seg i garnet!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2297 på: April 07, 2014, 22:53:13 »
MC venter vel med resten av lønnsutbetalingene til torsdag  , når FL ofisiellt utnevner ham ! regner jeg med !

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2299 på: April 07, 2014, 23:01:33 »
FL venter vel på rapporten fra denne dommeren i Italia i juni, hvor skattesaken hans igjen kommer opp . O g kan dermed  igjen si han ikke er proper and fit for å eie/lede klubben hvis han blir endelig dømt ! Synes jeg ser for meg FL sitte og sikle på en dato i juni nå og igjen gjøre det vanskelig for italieneren ! Forbannede FL !  >:(

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2300 på: April 07, 2014, 23:09:08 »
Vanskelig å finne noe info om Eleonora Sports Ltd på nettet, men her er noe i fra de etablerte seg i London i januar!

http://www.companiesintheuk.co.uk/ltd/eleonora-sport

 :)

Noen dokumenter kan kjøpes, og da ser vi hvem som er sparket og ansatt i januar 2014:


ELEONORA SPORT LIMITED
Document: TM02 - Termination of appointment of secretary
APPOINTMENT TERMINATED, SECRETARY CARGIL MANAGEMENT SERVICES LIMITED
Filed on: 30 Jan 2014
Add another document for this company?
£4.99
    
ELEONORA SPORT LIMITED
Document: TM01 - Termination of appointment of director
APPOINTMENT TERMINATED, DIRECTOR PHILIPPA KEITH
Filed on: 30 Jan 2014
Add another document for this company?
£4.99
    
ELEONORA SPORT LIMITED
Document: AP01 - Appointment of director
DIRECTOR APPOINTED MR DANIEL ARTY
Filed on: 30 Jan 2014
Add another document for this company?
£4.99
    
ELEONORA SPORT LIMITED
Document: AP01 - Appointment of director
DIRECTOR APPOINTED MR MASSIMO CELLINO
Filed on: 30 Jan 2014
Add another document for this company?
£4.99
    
ELEONORA SPORT LIMITED
Document: NEWINC - New incorporation documents
CERTIFICATE OF INCORPORATION
GENERAL COMPANY DETAILS & STATEMENTS OF;
OFFICERS, CAPITAL & SHAREHOLDINGS, GUARANTEE, COMPLIANCE
MEMORANDUM OF ASSOCIATION
Filed on: 27 Jan 2014
Add another document for this company?
« Siste redigering: April 07, 2014, 23:12:52 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2301 på: April 07, 2014, 23:15:10 »
Ansatt som direktør:


MR DANIEL ARTY
»Home»ELEONORA SPORT LIMITED»Daniel Arty
Address
1150 NW, 72 AVENUE #760
MIAMI
FLORIDA
USA
33126
One other person also uses 33126 in their address
One other company is registered at 33126
Information
Date Of Birth:Jun-1960
Age:53 Years
Nationality:AMERICAN
Country of Residence:UNITED STATES
Occupation:CERTIFIED PUBLIC ACCOUNTANT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2302 på: April 07, 2014, 23:17:31 »
Tittel: President, merkelig nok adresse i Cagliari. Verd å merke seg hvis du skal til Sardinia i sommer.  ;)


MR MASSIMO CELLINO
»Home»ELEONORA SPORT LIMITED»Massimo Cellino
Address
CAGLIARI CALCIO SPA VIALE LA PLAYA 15
CAGLIARI
SARDINIA
ITALY
09123
2 other people also use 09123 in their address
One other company is registered at 09123
Information
Date Of Birth:Jul-1956
Age:57 Years
Nationality:ITALIAN
Country of Residence:ITALY
Occupation:PRESIDENT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2303 på: April 07, 2014, 23:24:24 »
Ser ut som at torsdag er dagen FL bestemmer seg!

The Football League will decide whether to officially ratify Massimo Cellino's takeover of Leeds United at a board meeting on Thursday.
Read more at http://www.insidefutbol.com/2014/04/07/football-league-to-make-ratification-decision-on-massimo-cellinos-leeds-takeover-on-thursday/135007/#tZS8HfrVvFQ0rvC5.99
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Manager

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2304 på: April 07, 2014, 23:52:58 »
Cellinovideoen fra Skysports:

http://www1.skysports.com/watch/video/sports/football/competitions/championship/9254741/cellino-backs-mcdermott

 ;)

Etter en lønnssamtale med denne mannen....så er det ikke sikkert du vet om du har gått opp eller ned i lønn  ;D

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2305 på: April 08, 2014, 02:29:55 »
Venner ???

Retweetet av WACCOE Forza
 Massimo Cellino ‏@OnlyCellino  53 min
@BeestonDave pick me up in the morning dave. I cba to drive. #lufc #massivesintown

David ‏@BeestonDave  57 min
Meant to add as well, Salah has been demoted to scraping bird shit off the players cars. Full time. #lufc #daretokebe
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2307 på: April 08, 2014, 08:01:43 »
Kanskje like greit at Farnan & Co. ikke fikk tak i Leeds?

http://www.dailystar.co.uk/sport/football/373318/EXCLUSIVE-Businessman-Mike-Farnan-losing-battle-to-take-control-at-crisis-club-Leeds
Som flere av oss har sagt hele tiden: Farnan gruppen har kanskje penger til å så vidt holde klubben igang ;)
Eller hva sier du til denne artikkelen lojosang...?

Larsen.

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2308 på: April 08, 2014, 12:55:33 »
Her skrives det at vi blir divisjonens rikeste klubb. Hvor mye er Cellino god for?

http://efootballnet.blogspot.no/2014/04/cellino-era-begins.html
Pride of Yorkshire

B_Ød

Ups & Ups!!