Skrevet av Emne: Nye manager-rykter...  (Lest 2959 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sverre

Nye manager-rykter...
« på: September 07, 2006, 22:01:01 »
Lawrie Sanchez kan være aktuell som ny manager i Leeds United...  Det sier iallefall svært løse rykter rundt Elland Road.

Det hevdes at Nord Irlands høyt profilerte manager kan være på vei ut av landslagsjobben etter en heftig disputt med ledlesen for det Nord-Irske forbundet.

Hva synes Blackwell-kritikerne om dette?

Og hva mener de mere "nøytrale her på LUSCOS.com om Sanchez som manager?

Har han det som skal til, eller vil dette være ren gambling...?
 

Ferre

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #1 på: September 07, 2006, 22:27:57 »
Hadde vært spennende med nytt blod på ER, tror det hadde bare vært på for klubben. Kjenner ikke til Sanchez så godt, men hvis vi skal få en ny trener mener jeg at han må han en klar offensiv filosofi i spillet vårt. Er vel det man kan kalle "nøytral" i Blackwell diskusjonen, men har hatt inntrykk av at han mangler en plan over det offensive spillet. Hvis klubben skal kunne utvikle seg i retning mot PL må vi bli MYE bedre i vårt offensive spill!

-WE'LL BE BACK-

Karl Hot Shot

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #2 på: September 07, 2006, 22:38:25 »
Jeg husker Sanchez godt fra den tida han var manager for Wycombe Wanderers. Det var et tv-team som fulgte ham i noen uker, jeg husker ikke om de var fra ITV, BBC eller Sky Sports, men programmet "avslørte" i det minste svært mye av hvordan Sanchez jobber. Ble langt fra imponert. Sanchez minnet meg altfor mye om Taylor og Reid.

Som hovedtrener for det nord-irske landslaget har Sanchez imidlertid gjort en brukbar jobb. Overraskende bra, sett på bakgrunn av hvordan han stod fram i reportasjen fra Wycombe.

Jeg blir svært overrasket om Bates velger å gå for Sanchez. Bates er vel nær venn med George Graham? Dersom Graham kunne tenke seg å begynne å jobbe igjen, ville jeg forsøkt på han. Evt. Curbishley. Men det er vel usannsynlig. Curbs jakter nok på en større stilling.
 

sindre12

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #3 på: September 07, 2006, 22:40:18 »
hvorfor ikke kan ikke bli værre!
Beckford 4 England!

HåvardK

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #4 på: September 07, 2006, 22:51:37 »
Fri og bevare meg for Graham, ihvertfall.

Karl Hot Shot

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #5 på: September 07, 2006, 23:08:13 »
Det spekuleres i mye rart. I dag skriver The Sun at Svennis kan være på vei til West Ham United:

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2006410515,00.html

Har Bates eller Harvey blitt observert på Windsor Park i Belfast i går kveld? Disse ryktene som kopler Sanchez til Leeds United må jo bunne i noen bevegelser fra Leeds-ledelsen, slik Ranieri-ryktet oppstod fordi Claudio Ranieri satt to stolseter bortenfor Bates på Loftus Road 8. august.
 

B-m

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #6 på: September 07, 2006, 23:11:34 »
Gud forby
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Karl Hot Shot

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #7 på: September 07, 2006, 23:16:52 »
Jeg ser at supportersida "Leeds United Mad" bekrefter at Sanchez ikke bare har havnet på kant med det nord-irske fotballforbundet, men også med pressen. I går nektet han å stille opp til pressekonferansen, fordi han mente at pressen hadde skrevet mye galt i forbindelse med Island-kampen på lørdag:

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadgnrl.asp?id=296766&teamno=758
 

Jon R

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #8 på: September 08, 2006, 01:43:19 »
George Graham vil nok aldri bli Leeds manager igjen, etter at han valgte å forlate oss til fordel for Spurs, midt i gjenoppbygningsperioden etter hodeløse sen-Wilco. Selv om det etterhvert viste seg å være til det beste for klubben, demonstrerte Graham dengang at han ovehodet ikke føler noen lojalitet til Yorkshireklubben. Blackwell er 100 % commited, og Bates bør ha en meget god arvtaker klar, før han skyver sin lojale støttespiller ut av portene på Elland Road. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: September 08, 2006, 01:45:51 av Jon R »
Jon R.

Erik_

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #9 på: September 08, 2006, 02:40:27 »
Ã… ansette Lawrie Sanchez synes ikke jeg vil være et steg fremover.

Men i og med at jeg ennå er av den formening at Blackwell sitter som Leeds United manager, så har jeg i grunn ikke så mye å tilføre denne diskusjonen. Så jeg ser derfor mitt snitt i å holde kjeft. Jeg måtte bare få si at jeg ikke synes Lawrie bør etterfølge dagens manager. [:)]
« Siste redigering: September 08, 2006, 03:20:11 av Enrique »

h.b

  • Gjest
Re: Nye manager-rykter...
« Svar #10 på: September 08, 2006, 03:16:33 »
Hvis Blackwell forsvinner så blir det til fordel foe en mere meritert manager. Foreslår Gianni De Biasi, Jose Pekerman eller min gamle traver Curbishley



Sheridan

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #11 på: September 08, 2006, 13:58:20 »
Lawrie Sanchez?
Nei, da kan vi heller beholde Blackwell!


SOL

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #12 på: September 08, 2006, 15:12:20 »
Sanches ? Nei, takk!
 

BERGH

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #13 på: September 08, 2006, 22:45:56 »
KB får de 5 neste matchene til å bevise, for nå skal vi opp mot gode lag

Etter disse kampene vil jeg vurdere ham
 

Milou

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #14 på: September 09, 2006, 03:51:44 »
Eg ler av desse rykta om manager bytte. [:)][:D][8D][:p]. Bates har så langt vist at han tenker langsiktig og har fokus på sunn økonomisk styring. Kor stor sjanse er det då for at han sparkar ein manager eit halvt år etter at han har gitt han ein ny 3 års kontrakt?

Den einaste tenkelege grunnen til at dette skal skje er viss det var reell fare for nedrykk, og det er ganske urealistisk. Leeds har eit av dei beste laga i CCC og kjem til å kjempa om opprykk også i år, men at denne sesongen skal vera ein Walk-Over til direkte opprykk, som enkelte syns å meina, er like langt bak mål.

Blackie-hatarane kan gleda seg over at dei endå har god tid til å spre sin eder og galle utover dette forumet...

MacMurder

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #15 på: September 09, 2006, 19:02:49 »
Bates har nok skviset inn diverse klausuler i Blackwells kontrakt som vil begrense en eventuell kompensasjon ved bytte av manager, dette føler jeg meg rimelig trygg på.

Tom S

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #16 på: September 09, 2006, 19:24:34 »
Alan Curbishley could be in line for a return to management at Brighton. (Daily Star)

Kanskje Bates burde sjekke litt rundt denne Curbishley...?



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Peter7

Re: Nye manager-rykter...
« Svar #17 på: September 10, 2006, 01:42:28 »
BRIGHTON!

Snakk om å begynne på bånn ... må være journalist-oppspinn.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'