Skrevet av Emne: Kontrakter  (Lest 4006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Kontrakter
« på: Mars 04, 2007, 03:45:42 »
Noen som har en oversikt over kontraktstatus for spillerstallen?

- Dennis
Marching on together!

Einar

Re: Kontrakter
« Svar #1 på: Mars 04, 2007, 03:58:14 »
kjelvi har sikkert alt foran seg.
Jeg håper de er uhyre korte alle sammen!
 

Dennis

Re: Kontrakter
« Svar #2 på: Mars 04, 2007, 04:02:27 »
Ja, jeg er delvis enig, Einar!

Enig fordi at vi blir kvitt denne møkka etter sesongen. Uenig fordi jeg tror korte kontrakter er en faktor til at dette har gått til hælvette! En spiller, som i utgangspunktet ikke har en følelse i kroppen for Leeds, ofrer ikke en dritt for klubben, når han veit at styreformannen ønsker han ut til sommeren. Hvorfor skulle han?

Nok en gang kommer jeg tilbake til hvorfor lagmoralen er så dårlig; Ken Bates.

- Dennis
Marching on together!

Sheridan

Re: Kontrakter
« Svar #3 på: Mars 04, 2007, 04:10:48 »
HAR IKKE PEILING - OG DRITER I DET


kjelvi

Re: Kontrakter
« Svar #4 på: Mars 04, 2007, 06:10:58 »
quote:
Originally posted by Einar

kjelvi har sikkert alt foran seg.
Jeg håper de er uhyre korte alle sammen!



takk for tilliten, men nei...
vet at Kellys går ut til sommeren.
ellers ikke oversikt.

kjelvi

Re: Kontrakter
« Svar #5 på: Mars 04, 2007, 06:19:32 »
Sullys kontrakt går ut. Han har allerede fått beskjed om at han er fri til å signe for ny klubb. Står nok i kontrakten ut først - tjener bra!

Masinga

Re: Kontrakter
« Svar #6 på: Mars 04, 2007, 07:07:11 »
quote:
Originally posted by kjelvi


vet at Kellys går ut til sommeren.


Riktig. Og Kelly tjener £35.000 i uka. Han kommer ikke til å spille flere kamper for Leeds. Neste kamp vil iflg. kontrakten utløse £600.000, noe Leeds ikke har råd til. Kelly vil ikke reforhandle kontrakten.

Har vi hørt denne visa før?

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Eriksen55

Re: Kontrakter
« Svar #7 på: Mars 04, 2007, 16:05:47 »
hva med at bra spill i et lag i motgang kan gi han tilbud fra større klubber...det er jo noe og spiller for, eller hva?

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Ja, jeg er delvis enig, Einar!

Enig fordi at vi blir kvitt denne møkka etter sesongen. Uenig fordi jeg tror korte kontrakter er en faktor til at dette har gått til hælvette! En spiller, som i utgangspunktet ikke har en følelse i kroppen for Leeds, ofrer ikke en dritt for klubben, når han veit at styreformannen ønsker han ut til sommeren. Hvorfor skulle han?

Nok en gang kommer jeg tilbake til hvorfor lagmoralen er så dårlig; Ken Bates.

- Dennis


Promotion 2010

Re: Kontrakter
« Svar #8 på: Mars 04, 2007, 16:12:33 »
Dette er det jo bare å søke etter:

http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5503&SearchTerms=kontrakter

Her står alt om kontrakter! [8D]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

palle

Re: Kontrakter
« Svar #9 på: Mars 04, 2007, 19:55:57 »
Hvor har du det med Kellys kontrakt fra, Masinga?
Skal Kellys kamp nr 647 eller deromkring utløse et ras av penger inn på hans konto?

PålK

...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28965
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Kontrakter
« Svar #10 på: Mars 04, 2007, 20:18:31 »
quote:
Originally posted by palle

Hvor har du det med Kellys kontrakt fra, Masinga?
Skal Kellys kamp nr 647 eller deromkring utløse et ras av penger inn på hans konto?



Såvidt meg bekjent er dette bare ubekreftede spekulasjoner...




What good am I   If I'm like all the rest
If I just turn away, when I see how you're dressed
If I shut myself off so I can't hear you cry
What good am I?

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sverre

Re: Kontrakter
« Svar #11 på: Mars 04, 2007, 21:27:01 »
Antallet kamper for Gary Kelly rimer heller ikke med en slik forklaring.  Han har nå drøyt 530 kamper, alt inkludert, og vil ikke nå noen nye "milepæler" uansett om han spiller resten av kampene denne sesongen.  Den eneste rene økonomiske grunnen til å holde ham utenfor laget er om han har en kontrakt med (mer)-betaling pr. spilte kamp.

Uanstt årsak er det svært synd at vi ikke kan benytte oss av Kells' kvaliteter i denne vanskelige perioden...
 

HåvardK

Re: Kontrakter
« Svar #12 på: Mars 04, 2007, 21:37:16 »
quote:
Originally posted by Sverre

Antallet kamper for Gary Kelly rimer heller ikke med en slik forklaring.  


Det er vel i det hele tatt lite som rimer med de forklaringene som kommer fra ledelse og eierskap av Leeds, Sverre...

Masinga

Re: Kontrakter
« Svar #13 på: Mars 05, 2007, 01:06:29 »
Jeg har ikke sett Kellys kontrakt og vet ikke om det er et visst antall kamper i ligaen (inkl. som reserve) eller totalt ant. offisielle kamper eller, eller. Det er et rykte, som så mye annet i denne klubben.

Og det trenger nødvendigvis ikke være et rundt antall kamper det snakkes om. En ting kan vi være sikker på. Slikt får vi ikke vite på Leeds` offisielle side, hvis da ikke Wise blåser ut mer eller mindre klarert informasjon etter kamper.

Spørsmålet er hvorfor Kelly ikke er på banen. Han har jo spilt for reservene i år.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Eriksen55

Re: Kontrakter
« Svar #14 på: Mars 05, 2007, 04:57:41 »
ja det har han, og wise var glad for å ha han tilbake, men han skadet seg igjen på en trening, ankel eller akilles eller noe sånn. Skjønner ikke hvorfor det er så mange som tror så sterkt på det ryktet der. Er flo skadet eller er bates bare redd for å utbetale bonus pr mål, hadde ikke han 12000 kr pr mål? Han startet jo bra..håper ikke det er tilfelle:(

Eriksen55

Re: Kontrakter
« Svar #15 på: Mars 05, 2007, 05:02:59 »
i følge en sikker kilde jeg stoler veldig på så har jeg nå fått bekreftet at både FLO og THOMPSON ikke får spille i frykt for at det skal bli for dyrt mht målbonus. faen bates, dra til helvete, wise..du som liksom er bestis med bates..fy faen. kilden er en jeg møtte i leeds, på toget til newcastle, han er til å stole skikkelig på altså.


pesi

Re: Kontrakter
« Svar #16 på: Mars 05, 2007, 07:25:00 »
Ang Kelly så snakket jeg med 2 engelske fans i leeds etter kampen på lørdag, de hevda også at Kelly ikke får spille mer kamper pga en stor bonus utbetaling. Han er visst skadefri også. Vi hadde virkelig trengt Kelly nå...

Marching On Together
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

flynn

Re: Kontrakter
« Svar #17 på: Mars 05, 2007, 14:27:40 »
quote:
Originally posted by eriksen55

i følge en sikker kilde jeg stoler veldig på så har jeg nå fått bekreftet at både FLO og THOMPSON ikke får spille i frykt for at det skal bli for dyrt mht målbonus. faen bates, dra til helvete, wise..du som liksom er bestis med bates..fy faen. kilden er en jeg møtte i leeds, på toget til newcastle, han er til å stole skikkelig på altså.





At Bates gjør mye rart er greit, men dette tror jeg ikke noe på. Disse to er nok skadet nå, og vil garantert få lov å både spille og score mål når de er klare igjen [8D]

flynn

Masinga

Re: Kontrakter
« Svar #18 på: Mars 05, 2007, 15:08:23 »
quote:
Originally posted by flynn

At Bates gjør mye rart er greit, men dette tror jeg ikke noe på. Disse to er nok skadet nå, og vil garantert få lov å både spille og score mål når de er klare igjen [8D]
flynn


Enig med deg, Flynn. Det er åpenbart for alle at disse to er skadet. Flo 8 uker. Han er vel tilbake før påske.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Kontrakter
« Svar #19 på: Mars 05, 2007, 15:26:23 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by palle

Hvor har du det med Kellys kontrakt fra, Masinga?
Skal Kellys kamp nr 647 eller deromkring utløse et ras av penger inn på hans konto?



Såvidt meg bekjent er dette bare ubekreftede spekulasjoner...




What good am I   If I'm like all the rest
If I just turn away, when I see how you're dressed
If I shut myself off so I can't hear you cry
What good am I?

B.Dylan

Når jeg var på omvisning på ER for en måned siden var det John McLelland som hadde denne. Det var hans siste omvisning og jeg tror han sa mere enn det han har gjort tidligere. Han nevnte b.l.a. dette med Kelly, og at han var kommet opp i et antall kamper som gjorde at Leeds måtte betale en MEGET høy bonus  snart. Derfor trodde han ikke vi fikk se Kelly mere på banen"it's a shame but Leeds are stripped for cash". Quote end.....

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

palle

Re: Kontrakter
« Svar #20 på: Mars 05, 2007, 15:31:04 »
Poenget mitt var hovedsaklig at man nevner kilden til denne type opplysninger (ikke alle kan sitte på all verdens forum og ryktebørser og følge med).

PålK

...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...

Svend Anders

Re: Kontrakter
« Svar #21 på: Mars 05, 2007, 15:35:12 »
quote:
Originally posted by eriksen55

i følge en sikker kilde jeg stoler veldig på så har jeg nå fått bekreftet at både FLO og THOMPSON ikke får spille i frykt for at det skal bli for dyrt mht målbonus. faen bates, dra til helvete, wise..du som liksom er bestis med bates..fy faen. kilden er en jeg møtte i leeds, på toget til newcastle, han er til å stole skikkelig på altså.



Dette var ironisk ment, ikke sant?

Dette er selvfølgelig bare sprøyt. Forklaringer og logikk er vel unødvendig.

Svend A

http://www.svendanders.com/

Eriksen55

Re: Kontrakter
« Svar #22 på: Mars 06, 2007, 00:42:32 »
selvfølgelig er det sprøyt..like mye sprøyt som jeg tror det med kelly er. kelly ryktene må jo ha startet på en sånn idiotisk måte.

lojosang

Re: Kontrakter
« Svar #23 på: Mars 06, 2007, 01:44:43 »
Jeg mener å ha lest et sted (og det er jo ikke hakket bedre enn "jeg snakket med to engelske fans [:D] ) at Kelly, kort etter å ha blitt bra av ryggskaden sin ødela akillesen.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav