Skrevet av Emne: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45  (Lest 34713 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #180 på: Desember 19, 2012, 22:42:20 »
Hadde vært slitsomt med 3 matcher til, nå er det nye eiere og NpC som gjelder.
KEEP FIGHTING!!

Lucas the Kop Cat

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #181 på: Desember 19, 2012, 22:42:24 »
Vi mistet agressiviteten i 2. omg. Da fikk Ch#### spille småspill.  Skal en  ha noen sjanse mot et  PL-lag så må en holde opp intensiteten og kollektivt press. Men henger uansett ikke med hodet idag. Mye viktigere å prestere lørdag.

Kato

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #182 på: Desember 19, 2012, 22:42:43 »
Ã… tape er en ting,men å bli rundspilt...
Vil ikke si at 1-5 gjenspeiler kampen. Chelski har truffet på alt i andre omgang.

Tipper en grundig gjennomgang av sjansestatistikken er noe sånt som 2-12.
 

Sleivind

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #183 på: Desember 19, 2012, 22:45:56 »
Jaja, tror ikke vi skal legge for mye i dette resultatet!

En solid førsteomgang. I 2.omgang scorer Chelsea på alt. 1-1 kommer på det verst mulige tidspunkt. Og når Chelsea scorer to kjappe til når vi sover, så er mye gjort. Mye tilfeldigheter som gjør at det blir så mye som 5. En klarering som treffer hodet på Norris som blir en perfekt pasning til Luiz. Nummer 5 er noe lignende. Hadde Norris/Becchio ikke godt i samme duell, kunne vi fort ha redusert til 2-3, og da hadde kampen blitt helt annerledes.

Sølvreven

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #184 på: Desember 19, 2012, 22:46:34 »
Ã… tape er en ting,men å bli rundspilt...
Vil ikke si at 1-5 gjenspeiler kampen. Chelski har truffet på alt i andre omgang.

Tipper en grundig gjennomgang av sjansestatistikken er noe sånt som 2-12.
det var vel 3-8 etter første omgang, så du må vel øke tallene til 3-13  8)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #185 på: Desember 19, 2012, 22:48:12 »
Nei bryr meg ikke om resultatet i dag. Hadde vært gøy med seier, men det er kun CC som gjelder i år. Up we go  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sleivind

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #186 på: Desember 19, 2012, 22:48:35 »
Ã… tape er en ting,men å bli rundspilt...
Vil ikke si at 1-5 gjenspeiler kampen. Chelski har truffet på alt i andre omgang.

Tipper en grundig gjennomgang av sjansestatistikken er noe sånt som 2-12.

Hva er en sjanse? Skudd fra 25 meter? I så tilfelle ble sjansestatistikken 10-20  ::)

Kato

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #187 på: Desember 19, 2012, 22:50:18 »
Ã… tape er en ting,men å bli rundspilt...
Vil ikke si at 1-5 gjenspeiler kampen. Chelski har truffet på alt i andre omgang.

Tipper en grundig gjennomgang av sjansestatistikken er noe sånt som 2-12.
det var vel 3-8 etter første omgang, så du må vel øke tallene til 3-13  8)

Vi hadde vel ikke tre sjanser i første omgang. Scoringen, og headingen til Lees er det eneste jeg memorerer. Hvis Chelsea hadde 8 før pause, så endte de på 20.
 

Peter7

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #188 på: Desember 19, 2012, 22:54:53 »
Det er minst 2,5 milliarder kroner i forskjell på lagene....

Ikke ta våre gutter, de skal slå oss, alt annet hadde vært dårlig

Helt enig. Vi må være realistiske.

Skulle bare mangle at det ikke var kvalitetsforskjell på disse lagene.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Hobben

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #189 på: Desember 19, 2012, 22:56:18 »
Hadde faktisk ventet litt mer fra Leeds i dag.

Men jeg ser at Paddy Kenny må bare få stå i serien. Asdown var skuffende. Gir for mange farlige returer og klarer ikke holde ballen.

Synes det er merkelig å ta av Thomas som var den beste for oss i dag.
Rogaland Whites

Kato

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #190 på: Desember 19, 2012, 22:56:49 »
Det er minst 2,5 milliarder kroner i forskjell på lagene....

Ikke ta våre gutter, de skal slå oss, alt annet hadde vært dårlig

Helt enig. Vi må være realistiske.

Skulle bare mangle at det ikke var kvalitetsforskjell på disse lagene.

Det var sikkert 6 milliarder i forskjell på Bradford og Arsenal......
 

lojosang

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #191 på: Desember 19, 2012, 23:03:17 »
Hadde faktisk ventet litt mer fra Leeds i dag.

Men jeg ser at Paddy Kenny må bare få stå i serien. Asdown var skuffende. Gir for mange farlige returer og klarer ikke holde ballen.

Synes det er merkelig å ta av Thomas som var den beste for oss i dag.

I pøsregn bør man vel være forsiktig med å prøve å holde ballen.
- Leif Olav

LEO

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #192 på: Desember 19, 2012, 23:07:27 »
i stri regn så skal keeper slå den til corner

men dette handler om også at spillerne våre ikke gikk ut i hundre.  De skulle ri på ledelsen.

DET straffet seg.    I tillegg våfr boss kan ikke bytte.  amen Graysen

Men jeg håper dette er et signal om at det er IKKE bare en piss mann mangler
 

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #193 på: Desember 19, 2012, 23:08:51 »
Hadde faktisk ventet litt mer fra Leeds i dag.

Men jeg ser at Paddy Kenny må bare få stå i serien. Asdown var skuffende. Gir for mange farlige returer og klarer ikke holde ballen.

Synes det er merkelig å ta av Thomas som var den beste for oss i dag.

Så du kampen eller?..

Ashdown er uheldig på utligningen ja, ellers vil jeg si at en del av returnere du nevner, kaller jeg redning av kjempeskudd.
Helt klart en av våre beste i dag.

Hvor mange meter løp Thomas i andre? 30??
Han var helt hjelpeløs i andre omgang, selv skykommentatorne snakka om det.

Husk ellers på at vi spilte Mot et toppa Chelsea.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #194 på: Desember 19, 2012, 23:10:11 »
Hadde faktisk ventet litt mer fra Leeds i dag.

Men jeg ser at Paddy Kenny må bare få stå i serien. Asdown var skuffende. Gir for mange farlige returer og klarer ikke holde ballen.

Synes det er merkelig å ta av Thomas som var den beste for oss i dag.

I pøsregn bør man vel være forsiktig med å prøve å holde ballen.

Og returene ble vel slått ut til siden også. Foruten den blemma ved det ene målet, var Ashdown god. En av våre beste i kveld.
« Siste redigering: Desember 19, 2012, 23:12:55 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #195 på: Desember 19, 2012, 23:11:28 »
i stri regn så skal keeper slå den til corner

men dette handler om også at spillerne våre ikke gikk ut i hundre.  De skulle ri på ledelsen.

DET straffet seg.    I tillegg våfr boss kan ikke bytte.  amen Graysen

Men jeg håper dette er et signal om at det er IKKE bare en piss mann mangler


Er det staken til Hareide du tenker på?  ;D
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #196 på: Desember 19, 2012, 23:32:21 »
Jeg vet at det er £100mill i forskjell på lagene, men jeg synes det er flaut,bekymringsfulltog  nedslående! Er drittlei å bli pissa på >:( Det være seg Manure,Chelsea eller Derby :(
Kan dette laget rykke opp?lite sannsynlig :(

ziganda

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #197 på: Desember 19, 2012, 23:50:55 »
Jeg vet at det er £100mill i forskjell på lagene, men jeg synes det er flaut,bekymringsfulltog  nedslående! Er drittlei å bli pissa på >:( Det være seg Manure,Chelsea eller Derby :(
Kan dette laget rykke opp?lite sannsynlig :(

Flott at du er misfornøyd. Trist å se at så mange tilsynelatende ikke bryr seg.  :-[

Hvis holdningen i hele klubben er gjennomsyret av at tapet mot Chelsea ikke er så farlig, fordi vi har seriespillet å tenke på, da forblir vi dessverre en gjeng med tapere.  >:(

Vi trenger bedre spillere inn, men ikke minst en holdningsendring!

martind

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #198 på: Desember 20, 2012, 00:16:04 »
En god første omgang ble ødelagt av en billig 1-1 scoring som Ashdown burde tatt. Utenom den var han meget god idag. Fkere redninger der jeg har sett Kenny slippe inn enkle mål tidligere i år.

Chelsea er effektive i 2 omgang og vi gir de for mye rom når de får 1-1. Synd men sant. Henger ikke sammen sentralt på midten. Brown får godkjent, mens Tonge er helt fraværende defensivt. Green og Brown har mye rom å dekke. Ellers viser Thomas gode takter, men virker litt slapp til tider. Kanskje han trenger flere kamper for å komme i kampform til slike kamper.

Stopperne våre er gode idag, det samme må sies om Diouf.

Klarer ikke å være så veldig skuffet, selv om det ble 5 i sekken idag. Med AUstin tilbake vil mye hjelpe defensivt, og vi skal uansett ikke mønstre dette laget i PL. Vi møter ikke så god motstand med dette laget igjen.

Publikum er fantastiske idag!!! Jeg tror absolutt vi havner på playoff med det laget vi har + 2-3 gode spillere inn i Januar.

God natt!

Marching on together!!!!

MOT!! We are Leeds!

ArneS

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #199 på: Desember 20, 2012, 00:16:56 »
Det hadde ihvertfall blitt uaavgjort i tennis!   Takk til gutta for å gi oss spenning og håp i en time.   MOT
Den 17. mann

Erik M

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #200 på: Desember 20, 2012, 00:31:03 »
Takk Leeds for en deilig omgang. Takk Elland Rd for en stor kveld. Så deilig å være tilbake tross antiklimakset.
 

Hobben

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #201 på: Desember 20, 2012, 06:43:57 »
Hadde faktisk ventet litt mer fra Leeds i dag.

Men jeg ser at Paddy Kenny må bare få stå i serien. Asdown var skuffende. Gir for mange farlige returer og klarer ikke holde ballen.

Synes det er merkelig å ta av Thomas som var den beste for oss i dag.

Så du kampen eller?..

Ashdown er uheldig på utligningen ja, ellers vil jeg si at en del av returnere du nevner, kaller jeg redning av kjempeskudd.
Helt klart en av våre beste i dag.

Hvor mange meter løp Thomas i andre? 30??
Han var helt hjelpeløs i andre omgang, selv skykommentatorne snakka om det.

Husk ellers på at vi spilte Mot et toppa Chelsea.

Jeg så den ja :)
Rogaland Whites

Tom S

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #202 på: Desember 20, 2012, 07:01:19 »
Vi taper mot eit bedre lag, det er egentlig ikkje meir komplisert enn det.

Sjølvsagt skuffande, men tar heller med meg det positive med at vi gav regjerende europamester og topp 3 lag i PL god motstand i 60 minutt.
COME ON LEEDS !!

Sydhagen

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #203 på: Desember 20, 2012, 07:05:10 »
Absolutt en godkjent kamp av Leeds igår inntil 1-2.
Etter det raknet det fullstendig.

Synes vi ble avslørt på midtbanen og på venstreback igår, så her må det handles!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #204 på: Desember 20, 2012, 08:11:07 »
Alt er glemt hvis vi vinner neste kamp.

Litt artig å lese at noen synes Ashdown var dårlig og andre synes han var god. Han hadde noen supre redninger, og kunne nok tatt skuddet fra Mata.

1-5 var stygt, men vi spilte jo tidvis bra mot verdensstjerner..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #205 på: Desember 20, 2012, 09:06:21 »
Alt er glemt hvis vi vinner neste kamp.

Litt artig å lese at noen synes Ashdown var dårlig og andre synes han var god. Han hadde noen supre redninger, og kunne nok tatt skuddet fra Mata.

1-5 var stygt, men vi spilte jo tidvis bra mot verdensstjerner..

Syns Ashdown egentlig gjorde en god kamp. Kunne tatt utligningen, men det var ikke noen keepertabbe. Skudd lavt på vått gress, ikke helt enkel den.

Vi fikk mål mot etter ett minutt i andre omgang. La merke til at vi hadde to balltap før det var gått 10 sek av ande omgang.
 

flynn

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #206 på: Desember 20, 2012, 09:11:20 »
Jeg er faktisk ikke så deprimert etter denne kampen jeg! Synes at vi holdt stand på en ganske bra måte inntil 1-2 og 1-3 med få minutters mellomrom. Spesielt synes jeg det var moro å se at det faktisk var Chelseas spillere som av og til måtte ty til ulovligheter og "grisespill" for å stanse våre gutter, og ikke motsatt slik i alle fall jeg ventet meg.
Jeg er nok av de som mener at Ashdown både spilte bra i går, og kanskje fortjener å ta plassen til Paddy, som jeg langt fra er overbegeistret for. Dessuten holder Pearce og Lees bra nivå sentralt bakover på banen, og særlig i duellfasen av spillet. Setter også pluss i margen for Thomas. Jeg så ikke behovet for å bytte ham ut, og mener vel at White er langt unna å ha de samme kvalitetene som ham framover.

Og så synes jeg vi lagde årets mål så langt. Hele angrepet var en fryd for øyet, og de siste to involveringene holdt særdeles høy klasse. Fint å få vist fram i en kamp som ble sett av fler enn menigheta!

Det må da være mulig å klore seg fast på eller rundt playoff, om gutta kan bygge videre på det de har gjort den siste måneden?

flynn

Kontakinte

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #207 på: Desember 20, 2012, 09:55:59 »
Flott 1 omg. med gode markeringer og press på ballfører. I andre omgang slipper vi oss ned av en eller annen merkelig grund. Du kan ikke gi en mann som Mata "one inch" å boltre seg på da går det galt. Ã… til slutt, Peltier!! Er søppel!! Greit at du trøbler i en kamp når du spiller ute av posisjon, men faen.. Gutten har jo ingen læringskurve, å hvorfor er han kaptein?? Jeg begriper ikke hva Warnock eller andre i treningsteamet ser eller ikke ser..

HåvardK

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #208 på: Desember 20, 2012, 09:59:27 »
Jeg er faktisk ikke så deprimert etter denne kampen jeg! Synes at vi holdt stand på en ganske bra måte inntil 1-2 og 1-3 med få minutters mellomrom. Spesielt synes jeg det var moro å se at det faktisk var Chelseas spillere som av og til måtte ty til ulovligheter og "grisespill" for å stanse våre gutter, og ikke motsatt slik i alle fall jeg ventet meg.
Jeg er nok av de som mener at Ashdown både spilte bra i går, og kanskje fortjener å ta plassen til Paddy, som jeg langt fra er overbegeistret for. Dessuten holder Pearce og Lees bra nivå sentralt bakover på banen, og særlig i duellfasen av spillet. Setter også pluss i margen for Thomas. Jeg så ikke behovet for å bytte ham ut, og mener vel at White er langt unna å ha de samme kvalitetene som ham framover.

Og så synes jeg vi lagde årets mål så langt. Hele angrepet var en fryd for øyet, og de siste to involveringene holdt særdeles høy klasse. Fint å få vist fram i en kamp som ble sett av fler enn menigheta!

Det må da være mulig å klore seg fast på eller rundt playoff, om gutta kan bygge videre på det de har gjort den siste måneden?

flynn
Langt på vei enig, flynn. Og målet var vel noe av det fineste Leeds har prestert på mange, mange år. En oppvisning i effektivt kontringsspill. Yttersida av Thomas´ høyrefot er klasse!

ollan

Sv: KAMP: vs CHELSEA på Elland Road, 19/12-2012 kl 20:45
« Svar #209 på: Desember 20, 2012, 10:06:59 »
Hadde faktisk ventet litt mer fra Leeds i dag.

Men jeg ser at Paddy Kenny må bare få stå i serien. Asdown var skuffende. Gir for mange farlige returer og klarer ikke holde ballen.

Synes det er merkelig å ta av Thomas som var den beste for oss i dag.
trodde du hadde fått med deg at Thomas har vært skadet en stund og ble tatt av pga han var sliten,samtidig at han spares til juleprogrammet. Hva mer du hadde ventet er jo personlig,selv mener jeg at vi spiller bra i 49 minutter mot et av verdens topp 10 lag og skal se positivt på det.... Opprykk er målet og med den innsatsen og spillet vi viste i 1.omgang er det fullt mulig..22 kamper gjen før det avgjøres
Ollan