Skrevet av Emne: MK DONS - LEEDS UNITED FC .  (Lest 76383 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« på: September 19, 2009, 18:21:10 »
MK DONS er sterke hjemme , håper vi kan ta med oss poeng derfra  :o LEEDS4EVER.

Tom S

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #1 på: September 19, 2009, 18:22:47 »
Vil vere fornøgd med 1p i denne.
COME ON LEEDS !!

Torpe-do

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #2 på: September 19, 2009, 18:36:58 »
Vil vere fornøgd med 1p i denne.

Vil være bitter! Vi er i gang, og da skal selv ikke store Wimbeldon få stoppe oss  ;D ;D

gill

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #3 på: September 19, 2009, 19:40:29 »
Vil vere fornøgd med 1p i denne.

Vil være bitter! Vi er i gang, og da skal selv ikke store Wimbeldon få stoppe oss  ;D ;D
Vi slår Wimledon vettu...
 

auren

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #4 på: September 19, 2009, 19:45:07 »
Absolutt en nøkkelkamp. Pdd er vi 4 poeng foran MKD. Etter denne kampen kan vi være 1, 4 eller 7 poeng foran. Vi får håpe det blir 4 eller 7 poeng.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LeedsU878

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #5 på: September 19, 2009, 19:53:33 »
Jeg tror det blir en veldig vanskelig kamp, men de hadde problemer mot Norwich på samme bane, og jeg skulle da virkelig mene at vi er en del sterkere enn den gamle storheten fra Sør-øst :)
« Siste redigering: September 19, 2009, 20:03:26 av LeedsU878 »
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #6 på: September 20, 2009, 11:43:54 »
En av de vanskelige kampene dette ja!!! Dons er gode hjemme og i fjor fikk vi bank der!
Yeboahs vitne

Hobben

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #7 på: September 20, 2009, 12:35:57 »
Nå er vi godt i gang, forventer absolutt tre poeng her fra!
Rogaland Whites

Jon R

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #8 på: September 20, 2009, 12:56:36 »
Absolutt en nøkkelkamp. Pdd er vi 4 poeng foran MKD. Etter denne kampen kan vi være 1, 4 eller 7 poeng foran. Vi får håpe det blir 4 eller 7 poeng.

MOT!

auren

For noe sludder. Hvis vi først er på håper`n, kan vi vel like godt si 7?  ;D
Jon R.

testo

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #9 på: September 20, 2009, 13:06:03 »
En av de vanskelige kampene dette ja!!! Dons er gode hjemme og i fjor fikk vi bank der!

Riktig det at vi tapte der i fjor, 3-1 mål av Snoddy,men det laget vi stillte med i fjord blir nærsagt som dagens 2 lag.
Hva gikk galt ifjor:

1 Macca med sine dårlige valg(stadig forandring i laget)
2 Lucas i buret,
3 en franskmann på lån eller noe sånt,
4 vi hadde tapt 4 på rad før denne kampen,
5 Beckford ute med skade(forhåpentligvis)
6 snytt for straffe
7 Dommern heter Bates (mulig en sur fetter)  ::)
Det er sikkert flere grunner også,men i hovedsak så var vi ikke i siget,men skikkelig på hæla.
Statestikken fra ifjor ser ikke så halvgæli ut,men det er resultatet som teller til slutt.

   
   

Milton Keynes Dons   
Leeds United
Goals:   3   1
Possession:   46   54
Shots On Target:   8   6
Shots Off Target:   4   7
Corners:   9   5
Fouls:   12   6
Most Fouls:   Baldock (4)   Assoumani (2)
Yellow Cards:   0   0
Red Cards:   0   0
Scorers:    O'Hanlon (10)
Wilbraham (16)
Wilbraham (54)
    Snodgrass (48)

Laget :08/09

 Lucas, Assoumani, Marques, Michalik (Richardson 46), Sheehan, Kilkenny, Delph, Douglas, Howson (Showunmi 76), Snodgrass, Becchio. Subs: Ankergren, Hughes, Elliott.

Laget mot Gillingham 19/9 09:

Higgs, Crowe (Kilkenny 67), Bromby, Kinsorbo, Hughes, Snodgrass (Michalik 67), Doyle, Howson, Johnson, Becchio (Grella 80), Beckford. Subs: Ankergren, Prutton, Robinson, Showunmi

Jeg ser store forskjeller her,og det gleder meg
Dette kan ikke bli noe annet enn 3 nye P and  still on top. ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

baste

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #10 på: September 21, 2009, 08:50:00 »
Alle kamper er viktige, 1 p borte er i utgangspunket en grei deal. At vi får noen 3 poengere borte er likevel ett must. Vi skal jo direkte opp iår. Hjemmeformen er det ikke noe å si på.
Er dette en singel-kamp, så satser jeg på en B  ;D

Marching on together

Masinga

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #11 på: September 21, 2009, 10:31:41 »
Dette blir den store testen på hva Leeds er gode for i år. I likhet med Bristol Rovers, er MK Dons virkelig i siget. Men det er noe med soliditeten til Leeds denne sesongen som lover godt. Man evner å legge om spillestilen når det går trådt og mister ikke huet de få gangene motstanderne scorer.
Masinga, medl.nr. 1250

ArneS

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #12 på: September 21, 2009, 15:35:38 »
MK Dons  Trivia

MK Dons er som alle vet gamle Wimbledon.  Wimbledon FC var en klubb på retur og på utkikk etter ny stadion da de ble kontaktet av Pete Winkelman fra Milton Keynes.  Etter mye om og men ble MK Dons en realitet i 2004, og Winkelman satte igang med å bygge nytt stadion.
Stadium:mk ble ferdig i 2007 og har kapasitet på 22.000, men det er allerede planer om å øke til 32.000.

Sportslig var klubben i fritt fall, og stoppet i league 2.  Det ble opprykk til league 1 i fjor, og det endte med playoff.  Roberto Di Matteo har forlatt managerstolen, og har blitt erstattet med Paul Ince.

Er MK Dons klubben som sank som en sten, og sto opp igjen som Fugl Føniks?



For Leeds-supporterne som reiser til Milton Keynes på lørdag, kan de se fram til 240km på M1.  De kommer til en by som ble designet i 1967, og som har vokst jevnt og trutt til snaue 200.000.

Milton Keynes kan foruten stadium:mk vise til the National Bowl, en utendørs konsertarena som har kapasitet på 65.000.  Xscape innendørs skibakke har de også, så ta med ski.
Grand Union Canal går gjennom byen, så de som har god tid kan kanskje ta vannveien til bortekamp.
Etter kampen kan seieren feires med musicalen The Stripper for dem som ønsker det....

Byen liker også å nevne medlemmer i Babyshambles og Bloc Party når det er snakk om lokale notabiliteter.
Den 17. mann

Trond90

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #13 på: September 23, 2009, 01:38:10 »
Etter en god forestilling mot Looserpool så er det tilbake til det viktige, LIGAEN.

Tror dette blir en virkelig tøff kamp, men har trua på 3 poeng! MOT!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Tom S

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #14 på: September 23, 2009, 07:08:27 »
Klarer de å fortsette med nivået frå Lpool-kampen, så går dette greit.
Men, det er vel ofte det som er vanskelig...

Eg vil nok seie at eg er fornøgd om vi sikrer oss eit poeng i denne kampen, seier vil imponere meg enormt.

COME ON LEEDS !!

sveifors

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #15 på: September 24, 2009, 09:18:01 »
Så er det tilbake til "bread and butter" og det som er viktigst for oss i denne sesongen.

Håper spillerne klarer og lande etter Liverpool kampen.

Her er den første store testen om vi er opprykksmateriale i år.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Pleinar

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #16 på: September 24, 2009, 09:53:56 »
Kan ikke sammenligne Liverpoolkampen med noen andre av kampene vi skal spille i League 1 denne sesongen.

Liverpool var vår "cupfinale". Lagene i League 1 har Leeds som sin.
De hever seg når de møter et lag av vårt kaliber, og det blir desto vanskeligere å spille slik vi vil. Vi er nok desverre nødt til å krige oss gjennom denne sesongen. Det fine spillet vi viste mot Liverpool må vi nok vente med til vi er tilbake i Premier League :) Det er ikke lenge til altså.

Det som er positivt, er at spillerne på Leeds ser ut til å ha over middels egenskaper både når det gjelder å "krige" seg til seier og når kampsituasjonen tillater det, så makter de også å spille pent.

Artig, artig.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Geiremann

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #17 på: September 24, 2009, 10:29:52 »
Garantert at det er en smart Grayson som jobber hardt med innstillingen til laget til denne kampen, og jeg regner med at det lykkes. For MK Dons så er dette en sjanse til å få heng på teten og de vil nok ofre alt for å vinne. Får håpe at kvalitetene til Leeds avgjør kampen.
Member of "The Peterborough eight".

B_Ød

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #18 på: September 24, 2009, 14:21:24 »
kan ikke se noen annet utfall enn 3 poeng her jeg.
Ups & Ups!!

Trond90

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #19 på: September 24, 2009, 22:44:39 »
OK folkens, hvem vil vi skal spille sammen med Kisnorbo i helga?

Lubo Michalik som har spilt godt de siste kampene, særlig mot Looserpool elle Bromby som har vel ikke gjort seg bort når han har spilt..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

soumoh

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #20 på: September 24, 2009, 23:12:04 »
OK folkens, hvem vil vi skal spille sammen med Kisnorbo i helga?

Lubo Michalik som har spilt godt de siste kampene, særlig mot Looserpool elle Bromby som har vel ikke gjort seg bort når han har spilt..

Det er hipp som happ for meg. Men jeg gleder meg til Parker er tilbake :-)
We'll be back.

auren

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #21 på: September 24, 2009, 23:26:59 »
OK folkens, hvem vil vi skal spille sammen med Kisnorbo i helga?

Lubo Michalik som har spilt godt de siste kampene, særlig mot Looserpool elle Bromby som har vel ikke gjort seg bort når han har spilt..

Håper på Bromby. Han er et dødballsvåpen med sine lange innkast. Men ble positivt overrasket over at Michalik var såpass god mot Liverpool. Regner dog med at Bromby starter.

Når det gjelder Parker så er vel han ikke helt match fit enda. Burde få seg en kamp eller to på reservelaget først. Han spilte ikke mot Boro i går, så regner med at han enda har et stykke igjen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #22 på: September 25, 2009, 01:19:06 »
Vi er såpass i siget, eller flytsonen, at jeg ikke er så opptatt av hvem Leeds sender ut på banen mot MK Dons. Bortsett fra en 4-5 spillere da.  8)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #23 på: September 25, 2009, 14:56:20 »
OK folkens, hvem vil vi skal spille sammen med Kisnorbo i helga?

Lubo Michalik som har spilt godt de siste kampene, særlig mot Looserpool elle Bromby som har vel ikke gjort seg bort når han har spilt..

Det er hipp som happ for meg. Men jeg gleder meg til Parker er tilbake :-)

Eg håper på Bromby,Michalik friskmelder eg ikkje pga en brukbar kamp mot Liverpostei,han kunne også gjort det bedre på målet imot.
Når det gjelder Parker deler eg IKKJE din entusiasme over hans snarlige gjeninntredning på laget.....for å si det mildt 8)

metaljon

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #24 på: September 25, 2009, 15:57:46 »
Detta går veien ja ;D
Har trua som vanlig. Seier ;D
The Chief!

mac_gyver

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #25 på: September 25, 2009, 16:03:44 »
Herlig hvis Parker returnerer. Tror Kisnorbo og Bromby er et godt par, før kjære Naylor kommer tilbake. Det gleder jeg meg til!!!
Pride of Yorkshire

Roy

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #26 på: September 25, 2009, 16:42:09 »
Kisnorbo og Naylor er nok førstevalget mitt, og da kan Bromby skyves ut på backen. Slik flere av spillerne opptre nå så er det vel litt hipp som happ hvem som sendes innpå, vi er i flytsonen  :D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Rudi G.

  • Gjest
Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #27 på: September 25, 2009, 17:57:40 »
Leeds United tar med seg 4100 fans til StadiumMK i morgen 8)

http://www.leedsunited.com/news/united-head-south-in-numbers-20090925_2247585_1808104

sviper

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #28 på: September 25, 2009, 18:29:28 »
Kisnorbo og Naylor er nok førstevalget mitt, og da kan Bromby skyves ut på backen. Slik flere av spillerne opptre nå så er det vel litt hipp som happ hvem som sendes innpå, vi er i flytsonen  :D

helt enig at Kisnorbo Og naylor er førstevalget,selv om Bromby har gjort sakene sine.
michalik vil jeg absolutt ikke friskmelde ennå,selv om han gjør en mye bedre figur enn på lenge,så mener jeg han var årsaken til liverpool sitt mål.....
LIFE IS LEEDS

TK20

Sv: MK DONS - LEEDS UNITED FC .
« Svar #29 på: September 25, 2009, 23:02:01 »
Er det bare jeg som kunne tenkt meg Kandol fremfor Enoch som "supersub" fremover? Syns Enoch alltid har fått 10 min+, og har ikke levert nevneverdig (annet enn mot Watford).

Syns Tres kan få tillit fra benken allerede i denne kampen, bak Becks, Becchio og Grella.