Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Luciano Becchio  (Lest 304146 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #180 på: Desember 21, 2010, 09:39:24 »
Tipper det endelige kontraktsforslaget var radikalt bedre enn Bradley Johnson sitt.  ;)

Flott å få dette i havn!  :)
Jon R.

sportcarl1

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #181 på: Desember 21, 2010, 17:45:39 »
Tipper det endelige kontraktsforslaget var radikalt bedre enn Bradley Johnson sitt.  ;)

Flott å få dette i havn!  :)
mycket flott att ha signeringen i hamn, självklart skall bechio tjäna minst en klass mer än johnson, är väl så i alla klubbar att anfallarna får klart mest, som rooney har ju klart mer än fletcher och torres har ju klart mer än paulsen
 

Kickthemdown

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #182 på: Desember 21, 2010, 18:10:27 »
någon som vet hans tidigare lön respektive den lön han får nu? måste väl vara högst betald i klubben

Han er nok blant de best betalte i klubben, ja. Var det ikke Kasper Schmeichel som hadde den høyeste lønningen i dagens stall med rundt 15 000 pund i uken? Gjetter på at han ligger rundt der.
Blir veldig overrasket om Kenneth kaster mer enn £10.000 i uken etter en spiller. Veeeldig overrasket.

Mer sannsynlig at det ligger en betraktelig økning i kontrakten(e) dersom Leeds rykker opp en gang til...

testo

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #183 på: Desember 28, 2010, 10:20:46 »
Happy Birthday Luciano
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #184 på: Mars 07, 2011, 17:53:30 »
Toppskårer'n vår:




 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #185 på: April 13, 2011, 00:10:42 »
For meg virker Becchio å være ute av form. Han er vår toppscorer, men hvor ofte spiller han virkelig bra? Som ensom spiss har han en meget viktig jobb som oppspillspunkt, i de kampene jeg har sett han så fungerer han fra dårlig til ok i denne rollen. Han vinner for få dueller langs bakken og med hodet.

Han har en egen evne å dukke opp på rett plass til rett tid. Som reglel så jobber han utrettelig med varierende suksess.

Jeg mener at Becchio hadde hatt godt av å spille sammen med en partner, Somma eller Ross.

Med andre ord, jeg vil se flere slike bilder:

« Siste redigering: April 13, 2011, 00:14:34 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ozzy96

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #186 på: April 14, 2011, 23:07:42 »
mann :D

sportcarl1

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #187 på: April 15, 2011, 16:41:38 »
bechio är vårt klara förstaval som anfallare, hans målskytte typ 20 mål i ccc är klart godkänt, han har ju mer kvalitéer med som frmspelare, och han kan göra grovjobbet även försvara leeds sett matcher där han räddat bollen leeds mållinje
 

auren

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #188 på: April 18, 2011, 20:01:03 »
http://www.leedsunited.com/news/20110418/scan-for-striker-becchio_2247585_2341577

Vi får håpe at Luciano er klar til fredag. Vi trenger han på topp mot Reading!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #189 på: April 18, 2011, 23:34:24 »
bechio är vårt klara förstaval som anfallare, hans målskytte typ 20 mål i ccc är klart godkänt, han har ju mer kvalitéer med som frmspelare, och han kan göra grovjobbet även försvara leeds sett matcher där han räddat bollen leeds mållinje

20 mål og 10 assists! Fantastisk sesong! Antagelig vår viktigste spiller pr idag.
Jon R.

Sydhagen

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #190 på: April 19, 2011, 08:25:34 »
Synes det er skammelig å kritisere Becchio etter den sesongen han er i ferd med gjøre!
Er vel samme gjengen som kritiserte Beckford....

Becchio har svakheter som de fleste andre spisser, men han spiller på styrkene slik som de fleste andre BRA spisser.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #191 på: April 19, 2011, 08:50:06 »
Er vel samme gjengen som kritiserte Beckford....
Kritiserte JB støtt og stadig jeg (fikk på pukkel også for det  :D)..men har ikke et vondt ord og si om LB!!
Ups & Ups!!

Woody

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #192 på: April 19, 2011, 09:00:35 »

Hadde prestasjonane til forsvaret vårt holdt samme nivå som Becchio,så hadde ikkje nervene vore i heilspenn kvar kamp og om vi greier play off,den hadde vore sikra for lenge sidan.
Er imponert over Becchio i denne sesongen,var spent på om han takla nivået over legue one,men det har han bevist til gangs.Håpar vi får sjå karen på fredag,vil og sjå meir til Somma
LIFE IS LEEDS

Sleivind

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #193 på: April 19, 2011, 10:15:05 »
bechio är vårt klara förstaval som anfallare, hans målskytte typ 20 mål i ccc är klart godkänt, han har ju mer kvalitéer med som frmspelare, och han kan göra grovjobbet även försvara leeds sett matcher där han räddat bollen leeds mållinje

20 mål og 10 assists! Fantastisk sesong! Antagelig vår viktigste spiller pr idag.


Hvem hadde trodd det før sesongen startet?  ::)

Jon R

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #194 på: April 19, 2011, 10:15:26 »
Er vel samme gjengen som kritiserte Beckford....
Kritiserte JB støtt og stadig jeg (fikk på pukkel også for det  :D)..men har ikke et vondt ord og si om LB!!

Samma her!  :D
Jon R.

jarle

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #195 på: April 19, 2011, 10:27:46 »
Leeds har vel mer en 90 mål scoret i år... totalt med cuper

Skulle vel bare mangle om spissen ikke har scoret 20 mål!


Rart i Becchio spiller i PL om han er bedre enn Beckford...




B_Ød

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #196 på: April 19, 2011, 12:00:05 »
ehhh...javel.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #197 på: April 19, 2011, 12:07:24 »
Leeds har vel mer en 90 mål scoret i år... totalt med cuper

Skulle vel bare mangle om spissen ikke har scoret 20 mål!


Rart i Becchio spiller i PL om han er bedre enn Beckford...





Det er jo en måte å se det på! Du ringer, vi bringer:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #198 på: April 19, 2011, 12:12:41 »
Leeds har vel mer en 90 mål scoret i år... totalt med cuper
Skulle vel bare mangle om spissen ikke har scoret 20 mål!
Rart i Becchio spiller i PL om han er bedre enn Beckford...
..eller kanskje han bare bryr seg mer om Leeds en han andre, og vil være her?? Hva vet jeg..
Ups & Ups!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #199 på: April 19, 2011, 12:55:23 »
Fantastisk sesong av min tidligere favorittspiller, Luciano. Ã… score 20 mål med 10 assists er meget meget bra. Spesielt for en spiller som ikkje har fart nok til verken å utfordre eller true bakrommet, har en svært begrenset skuddfot, vinner få hodedueller, lett blir skubbet unna i dueller og fullstendig begrenset teknisk!!!!

Kanskje vi bør selge nå når målene hans sørger for at vi får bra med cash for han???

Finnes langt bedre spisser rundt omkring for å si det mildt!!

Men uansett, eg elsker Luciano:)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28968
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #200 på: April 19, 2011, 13:21:23 »
Ã… score 20 mål med 10 assists er meget meget bra.
...ja, for de aller fleste er vel selv 10 mål på 10 assists en stooor prestasjon   ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jarle

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #201 på: April 19, 2011, 15:55:05 »
Leeds har vel mer en 90 mål scoret i år... totalt med cuper

Skulle vel bare mangle om spissen ikke har scoret 20 mål!


Rart i Becchio spiller i PL om han er bedre enn Beckford...





Det er jo en måte å se det på! Du ringer, vi bringer:)


Del 90 mål på de 5 offensive spillerne... hvor mange blir det på hver av de?

Noen må jo score målene og med et slikt vanvittig høyt antall scorede mål totalt er det vel naturlig at spissen ligger på ca 20 mål eller?

Rart han ikke har flere spør du meg...

Men det er klart Becchio hylles for å score 20 av 90
Beckford ble slaktet for å score 40 av 60....




Runar

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #202 på: April 19, 2011, 16:24:43 »
Det er komplekst, men det er klart om laget scorer 90 med Becchio og 60 med Beckford så velger jeg jo Becchio sin 20 foran Beckford sine 40 ;)
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #203 på: April 19, 2011, 16:34:58 »
Kommer vel også litt ann på hvor mange vi slipper inn når vi scorer 90 eller 60. I mitt hode er f.eks 60-30 bedre en 90-80!

jarle

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #204 på: April 19, 2011, 17:03:55 »
Kommer vel også litt ann på hvor mange vi slipper inn når vi scorer 90 eller 60. I mitt hode er f.eks 60-30 bedre en 90-80!

60-30 og vi hadde rykket opp!!!

Jon R

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #205 på: April 19, 2011, 18:09:51 »
Leeds har vel mer en 90 mål scoret i år... totalt med cuper

Skulle vel bare mangle om spissen ikke har scoret 20 mål!


Rart i Becchio spiller i PL om han er bedre enn Beckford...





Det er jo en måte å se det på! Du ringer, vi bringer:)


Del 90 mål på de 5 offensive spillerne... hvor mange blir det på hver av de?

Noen må jo score målene og med et slikt vanvittig høyt antall scorede mål totalt er det vel naturlig at spissen ligger på ca 20 mål eller?

Rart han ikke har flere spør du meg...

Men det er klart Becchio hylles for å score 20 av 90
Beckford ble slaktet for å score 40 av 60....


Snakk om å snu tingene på hodet. Det var vel ingen som slaktet Beckford for å score på 40 på 60. Hans ujevne prestasjoner i kombinasjon med tidvis slapp arbeidsmoral og negativitet på banen derimot.... ::)

Becchio = lagspiller som scorer oftere enn en av tre sjanser. Jobber som en slave for å skape rom for seg selv og medspillere. En viktig brikke i et Leeds lag der mange spillere tør og kan avslutte selv, ikke som i Beckfords dager der siste pasning nesten alltid skulle gå i retning av en og samme mann som nesten alltid avsluttet selv og som scorte på kanskje en av 5...

Becchio har 10 assists med 4 kamper igjen, Beckford hadde vel 5 sesongen sett under et ifjor. Ta med at vi spiller på et nivå høyere denne sesongen og juster for forskjellen...

Vi ville muligens hatt sesongens toppscorer med Beckford i laget denne sesongen, men jeg er overbevist om at laget totalt sett hadde scoret færre mål med han i laget. Skulle gjerne hatt en spiller med hurtigheten og evnen til å true bakrommet som Beckford, men ville aldri byttet han med Becchio. Først og fremst fordi fotball er et lagspill og ikke en individuell idrettsgren.

« Siste redigering: April 19, 2011, 18:12:46 av Jon R »
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28968
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #206 på: April 19, 2011, 18:22:08 »





Becchio = lagspiller som scorer oftere enn en av tre sjanser. Jobber som en slave for å skape rom for seg selv og medspillere. En viktig brikke i et Leeds lag der mange spillere tør og kan avslutte selv, ikke som i Beckfords dager der siste pasning nesten alltid skulle gå i retning av en og samme mann som nesten alltid avsluttet selv og som scorte på kanskje en av 5...

Becchio har 10 assists med 4 kamper igjen, Beckford hadde vel 5 sesongen sett under et ifjor. Ta med at vi spiller på et nivå høyere denne sesongen og juster for forskjellen...

Vi ville muligens hatt sesongens toppscorer med Beckford i laget denne sesongen, men jeg er overbevist om at laget totalt sett hadde scoret færre mål med han i laget. Skulle gjerne hatt en spiller med hurtigheten og evnen til å true bakrommet som Beckford, men ville aldri byttet han med Becchio. Først og fremst fordi fotball er et lagspill og ikke en individuell idrettsgren.



I utgangspunktet er jeg naturligvis enig med deg, men jeg kan ikke unngå å tenke på at hvis vi i år hadde overlatt til Beckford å score målene hadde vi naturligvis scoret færre - men samtidig hadde vi hatt 10 mann med defensive oppgaver = langt færre innslupne mål!

Da er det poengfangsten totalt som ville avgjort om det hadde vært å foretrekke eller ei...   ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #207 på: April 19, 2011, 18:35:19 »





Becchio = lagspiller som scorer oftere enn en av tre sjanser. Jobber som en slave for å skape rom for seg selv og medspillere. En viktig brikke i et Leeds lag der mange spillere tør og kan avslutte selv, ikke som i Beckfords dager der siste pasning nesten alltid skulle gå i retning av en og samme mann som nesten alltid avsluttet selv og som scorte på kanskje en av 5...

Becchio har 10 assists med 4 kamper igjen, Beckford hadde vel 5 sesongen sett under et ifjor. Ta med at vi spiller på et nivå høyere denne sesongen og juster for forskjellen...

Vi ville muligens hatt sesongens toppscorer med Beckford i laget denne sesongen, men jeg er overbevist om at laget totalt sett hadde scoret færre mål med han i laget. Skulle gjerne hatt en spiller med hurtigheten og evnen til å true bakrommet som Beckford, men ville aldri byttet han med Becchio. Først og fremst fordi fotball er et lagspill og ikke en individuell idrettsgren.



I utgangspunktet er jeg naturligvis enig med deg, men jeg kan ikke unngå å tenke på at hvis vi i år hadde overlatt til Beckford å score målene hadde vi naturligvis scoret færre - men samtidig hadde vi hatt 10 mann med defensive oppgaver = langt færre innslupne mål!

Da er det poengfangsten totalt som ville avgjort om det hadde vært å foretrekke eller ei...   ::)

Du kunne hatt et poeng dersom forsvarsprobleme våre plutselig oppstod august 2010. Slik er det faktisk ikke. De defensive problemene oppstod andre halvdel av forrige sesong. Vi slapp inn 13 mål første halvdel av sesongen ifjor, mot 31 andre halvdel av sesongen, altså fortsatt mens Beckford var i laget. Disse problemene har fulgt oss inn i denne sesongen og antagelig blitt forsterket grunnet nivåhevningen på våre motstandere.  :)
« Siste redigering: April 19, 2011, 18:37:01 av Jon R »
Jon R.

jarle

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #208 på: April 19, 2011, 19:01:32 »
Uten Beckford ifjor hadde vi vært i 3 div enda...


Jon R

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #209 på: April 19, 2011, 19:26:08 »
Uten Beckford ifjor hadde vi vært i 3 div enda...


Ha-ha.  :D
Jon R.