Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 333323 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #270 på: Mai 18, 2012, 13:07:53 »
jaja.... McCormack kommer til å avslå ny kontrakt sier Warnock.

Han blir nok da trasnferlistet, så vi får penger for han.

hva synes dere ?
Isolert sett ingen katastrofe,MEN:
Dette har et katastrofalt signal >:(
Leeds United står i stampe, og har gjort det siden 2005!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #271 på: Mai 18, 2012, 13:17:00 »
jaja.... McCormack kommer til å avslå ny kontrakt sier Warnock.

Han blir nok da trasnferlistet, så vi får penger for han.

hva synes dere ?
Isolert sett ingen katastrofe,MEN:
Dette har et katastrofalt signal >:(
Leeds United står i stampe, og har gjort det siden 2005!

Enig med deg at det er dårlig signal.

McCormack ble signert fra Cardiff hvor han sikkert hadde en god lønn, fikk vel samme betingelser eller bedre når han signerte for Leeds. Nå vil Leeds tilby han enda bedre betingelser, men Ross føler at han kan få mer penger en annen plass og er interessert i å sikre seg og sin familie for resten av livet. Jeg forstår Ross, synes allikevel at fotballen har tatt feil retning. Hvor er nåtidens Steve Bull og Matthew Le Tissier?

Som sagt tidligere, jeg gråter ikke hvis han forsvinner. Hvis han ikke kan spille for Leeds med en lønn på mellom 5-7 millioner nkr i året så good riddance.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #272 på: Mai 18, 2012, 14:23:47 »
På ingen måte noe skandale, men er møkkalei av at spillere avslår tilbydene fra oss, er de virkelig så langt ifra andre klubber i divisjonen?
Rogaland Whites

Andersen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #273 på: Mai 18, 2012, 14:27:57 »
Mye vil ha mer ...... han har fått en bedre kontrakt enn den han har nå? Drit og dra Ross  >:(  gredy b.... money rules!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #274 på: Mai 18, 2012, 14:28:33 »
På ingen måte noe skandale, men er møkkalei av at spillere avslår tilbydene fra oss, er de virkelig så langt ifra andre klubber i divisjonen?

Agentene forteller de at de kan skaffe de 2 millioner nkr ekstra per år i en annen klubb, alle ville jo bli fristet av det. Tjene mer og spille i en klubb med mindre trykk, mange som lar seg friste av det.

Skjønner hva Warnock mente når man han ganske tidlig sa at vi hadde spillere med dårlige ferdigheter og holdninger.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Oggy

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #275 på: Mai 18, 2012, 19:09:03 »
Er det i det hele tatt noen som vil forlenge kontrakten med oss  ???
Oggy

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #276 på: Mai 18, 2012, 19:22:31 »
Er visst tilbudt en 2-års forlengelse på den utgående 3-årskontrakten han signerte for to år siden. Betingelsene som tilbys er på den nye er lik som på den gamle, fra mitt synspunkt er det en fornærmelse hvis dette medfører riktighet!

Leechap

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #277 på: Mai 18, 2012, 19:35:21 »
Selg unna nå mens det er mulig å tjene gode penger på spillere som har særdeles høye tanker om seg selv. Vennligst forsvinn så raskt som mulig, dette skaper bare støy i klubben.

Ser dessverre ut som flere av "de etablerte stjernene" skal pine ut klubben med å gi svar på om de ønsker å forlenge, dette er man ikke tjent med. Skaper dessverre usikkerhet med henblikk på å rekruttere nytt blod.

Få inn unge spillere uten primadonnanykker og bland inn noen "bankers" slik Leeds gjorde senest for omkring 20 år siden - det funket utmerket.
« Siste redigering: Mai 18, 2012, 19:38:38 av Leechap »

HåvardK

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #278 på: Mai 18, 2012, 19:44:51 »
Selg unna nå mens det er mulig å tjene gode penger på spillere som har særdeles høye tanker om seg selv. Vennligst forsvinn så raskt som mulig, dette skaper bare støy i klubben.

Ser dessverre ut som flere av "de etablerte stjernene" skal pine ut klubben med å gi svar på om de ønsker å forlenge, dette er man ikke tjent med. Skaper dessverre usikkerhet med henblikk på å rekruttere nytt blod.

Få inn unge spillere uten primadonnanykker og bland inn noen "bankers" slik Leeds gjorde senest for omkring 20 år siden - det funket utmerket.
Snør det oppover der du kommer fra?

Andersen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #279 på: Mai 18, 2012, 19:45:02 »
Enig Leechap! hiv ut usikkerhets spillerene som vegrer seg for å skrive under på nye kontrakter så får NW  den roen han trenger til å bygge et nytt lag. Den eneste jeg vil ha med videre da er Snoddy, men han er visst usikker han med .  

Leechap

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #280 på: Mai 18, 2012, 19:53:47 »
Selg unna nå mens det er mulig å tjene gode penger på spillere som har særdeles høye tanker om seg selv. Vennligst forsvinn så raskt som mulig, dette skaper bare støy i klubben.

Ser dessverre ut som flere av "de etablerte stjernene" skal pine ut klubben med å gi svar på om de ønsker å forlenge, dette er man ikke tjent med. Skaper dessverre usikkerhet med henblikk på å rekruttere nytt blod.

Få inn unge spillere uten primadonnanykker og bland inn noen "bankers" slik Leeds gjorde senest for omkring 20 år siden - det funket utmerket.
Snør det oppover der du kommer fra?

Så du er kjent med at det kan snø oppover, har du også andre problemer?

HåvardK

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #281 på: Mai 18, 2012, 19:57:21 »
Selg unna nå mens det er mulig å tjene gode penger på spillere som har særdeles høye tanker om seg selv. Vennligst forsvinn så raskt som mulig, dette skaper bare støy i klubben.

Ser dessverre ut som flere av "de etablerte stjernene" skal pine ut klubben med å gi svar på om de ønsker å forlenge, dette er man ikke tjent med. Skaper dessverre usikkerhet med henblikk på å rekruttere nytt blod.

Få inn unge spillere uten primadonnanykker og bland inn noen "bankers" slik Leeds gjorde senest for omkring 20 år siden - det funket utmerket.
Snør det oppover der du kommer fra?

Så du er kjent med at det kan snø oppover, har du også andre problemer?
Problemer har jeg nok av. Jeg forsøkte å påpeke at erfaring fra de siste årene har vist at vi ikke er spesielt attraktive for gode spillere; og at kategorien "unge spillere uten primadonnanykker" muligens finnes, men at det vil kunne stilles spørsmål ved kvaliteten på disse spillerne.

Jeg skal aldri prøve meg med sarkasme igjen.





 ::)

auren

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #282 på: Mai 18, 2012, 20:08:54 »
Ross bør og skal tjene av de aller beste i klubben, jeg vet ikke hva han har i ukelønn, men å tilby han det samme han har pt er å drive gjøn med spilleren som kanskje var vår beste denne sesongen. Men nå som klubben ikke vil strekke seg lenger er jeg forsåvidt enig i at det bare er til å selge. Vi er ikke tjent med spillere som er misfornøyd, og som går på "oppsigelse".

Slik jeg ser det, kommer vår førsteellever i åpningskampen sannsynligvis til å se slik ut:

Lonergan - ny spiller, Lees, Pearce, ny spiller - ny spiller, ny spiller, Brown, ny spiller / Rogers - Becchio, ny spiller

Det vil altså si kun 4 (5) spillere fra fjorårstroppen, og bare tre som virkelig spilte fast (Lonergan, Lees og Becchio). Jeg skal jammen meg spise Jonnerns hatt om vi rykker opp våren 2013!  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leechap

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #283 på: Mai 18, 2012, 20:27:34 »
Reisende Mc var misfornøyd med lønn i Cardiff, valgte så Leeds som betalte noe bedre, men nå er plutselig gresset igjen blitt grønnere på andre siden av gjerdet.

Frigjør midler nå ved å selge unna spillere som ikke ønsker å være med klubben lenger. Diouf er et bedre alternativ på topp sammen med Becchio som tilrettelegger.

Iflg. YEP uttalte NW tidligere at Mc ikke var et absolutt førstevalg i front - det forstår vi etter hvert. Han var vel heller ikke imponert av verken fart eller teknikk selv om det ble 19 scoringer fordelt på cup og serie.


Kickthemdown

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #284 på: Mai 18, 2012, 20:52:15 »
Ryktene sier at Ross har sagt nei til , wait for it ... £16.000 i uken  :o

Om dette stemmer er det bare å si takk og farvel. Kommer ikke til å savne han et sekund.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #285 på: Mai 18, 2012, 21:14:25 »
Ryktene sier at Ross har sagt nei til , wait for it ... £16.000 i uken  :o

Om dette stemmer er det bare å si takk og farvel. Kommer ikke til å savne han et sekund.

Glem det, fyllerykte, ville i så fall vært bort i mot en dobbling!
« Siste redigering: Mai 18, 2012, 21:16:49 av Rudi G. »

Leedsgutt

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #286 på: Mai 18, 2012, 21:21:57 »
Skal ikke se bort ifra at Norwich kommer med et bud på Ross, ettersom Holt er på vei ut !

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #287 på: Mai 18, 2012, 21:43:31 »
Skal ikke se bort ifra at Norwich kommer med et bud på Ross, ettersom Holt er på vei ut !
Jepp , de er jo akkurat samme spisstype ...

Gufrias

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #288 på: Mai 18, 2012, 22:20:44 »
Ross bør og skal tjene av de aller beste i klubben, jeg vet ikke hva han har i ukelønn, men å tilby han det samme han har pt er å drive gjøn med spilleren som kanskje var vår beste denne sesongen. Men nå som klubben ikke vil strekke seg lenger er jeg forsåvidt enig i at det bare er til å selge. Vi er ikke tjent med spillere som er misfornøyd, og som går på "oppsigelse".

Slik jeg ser det, kommer vår førsteellever i åpningskampen sannsynligvis til å se slik ut:

Lonergan - ny spiller, Lees, Pearce, ny spiller - ny spiller, ny spiller, Brown, ny spiller / Rogers - Becchio, ny spiller

Det vil altså si kun 4 (5) spillere fra fjorårstroppen, og bare tre som virkelig spilte fast (Lonergan, Lees og Becchio). Jeg skal jammen meg spise Jonnerns hatt om vi rykker opp våren 2013!  :-\

auren
Snodgrass spiller høyreving i åpningskampen. Han forsvinner ikke før tidligst januar.
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #289 på: Mai 19, 2012, 14:01:14 »
Reisende Mc var misfornøyd med lønn i Cardiff, valgte så Leeds som betalte noe bedre, men nå er plutselig gresset igjen blitt grønnere på andre siden av gjerdet.

Frigjør midler nå ved å selge unna spillere som ikke ønsker å være med klubben lenger. Diouf er et bedre alternativ på topp sammen med Becchio som tilrettelegger.

Iflg. YEP uttalte NW tidligere at Mc ikke var et absolutt førstevalg i front - det forstår vi etter hvert. Han var vel heller ikke imponert av verken fart eller teknikk selv om det ble 19 scoringer fordelt på cup og serie.



19 mål og 7 assists. Burde være en smal sak å finne en "budsjettversjon" som scorer like mange mål og som har mer fart og teknikk enn Ross.

Gleder meg vilt til Warnock har erstattet alt det grådige rasket med unge sultne spillere med fart og teknikk som skal spille for oss for 5000 £ i uka. Da skal vi få det fint igjen.
Jon R.

rd1

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #290 på: Mai 19, 2012, 14:31:59 »
Reisende Mc var misfornøyd med lønn i Cardiff, valgte så Leeds som betalte noe bedre, men nå er plutselig gresset igjen blitt grønnere på andre siden av gjerdet.

Frigjør midler nå ved å selge unna spillere som ikke ønsker å være med klubben lenger. Diouf er et bedre alternativ på topp sammen med Becchio som tilrettelegger.

Iflg. YEP uttalte NW tidligere at Mc ikke var et absolutt førstevalg i front - det forstår vi etter hvert. Han var vel heller ikke imponert av verken fart eller teknikk selv om det ble 19 scoringer fordelt på cup og serie.



19 mål og 7 assists. Burde være en smal sak å finne en "budsjettversjon" som scorer like mange mål og som har mer fart og teknikk enn Ross.

Gleder meg vilt til Warnock har erstattet alt det grådige rasket med unge sultne spillere med fart og teknikk som skal spille for oss for 5000 £ i uka. Da skal vi få det fint igjen.

Herlig ironi :) ikke lenge før jeg henter opp "hvorfor nedrykk" tråden min fra Ifjor nå. Fint lite som minner om opprykkstakter ihverfall.
"Who needs Cantona??"

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #291 på: Mai 19, 2012, 16:20:48 »
Reisende Mc var misfornøyd med lønn i Cardiff, valgte så Leeds som betalte noe bedre, men nå er plutselig gresset igjen blitt grønnere på andre siden av gjerdet.

Frigjør midler nå ved å selge unna spillere som ikke ønsker å være med klubben lenger. Diouf er et bedre alternativ på topp sammen med Becchio som tilrettelegger.

Iflg. YEP uttalte NW tidligere at Mc ikke var et absolutt førstevalg i front - det forstår vi etter hvert. Han var vel heller ikke imponert av verken fart eller teknikk selv om det ble 19 scoringer fordelt på cup og serie.



19 mål og 7 assists. Burde være en smal sak å finne en "budsjettversjon" som scorer like mange mål og som har mer fart og teknikk enn Ross.

Gleder meg vilt til Warnock har erstattet alt det grådige rasket med unge sultne spillere med fart og teknikk som skal spille for oss for 5000 £ i uka. Da skal vi få det fint igjen.

Herlig ironi :) ikke lenge før jeg henter opp "hvorfor nedrykk" tråden min fra Ifjor nå. Fint lite som minner om opprykkstakter ihverfall.


Warnock har høye ambisjoner. Nå mangler han bare et fotballag for å leve opp til dem.   ;)
Jon R.

lojosang

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #292 på: Mai 19, 2012, 16:55:31 »
Reisende Mc var misfornøyd med lønn i Cardiff, valgte så Leeds som betalte noe bedre, men nå er plutselig gresset igjen blitt grønnere på andre siden av gjerdet.

Frigjør midler nå ved å selge unna spillere som ikke ønsker å være med klubben lenger. Diouf er et bedre alternativ på topp sammen med Becchio som tilrettelegger.

Iflg. YEP uttalte NW tidligere at Mc ikke var et absolutt førstevalg i front - det forstår vi etter hvert. Han var vel heller ikke imponert av verken fart eller teknikk selv om det ble 19 scoringer fordelt på cup og serie.



19 mål og 7 assists. Burde være en smal sak å finne en "budsjettversjon" som scorer like mange mål og som har mer fart og teknikk enn Ross.

Gleder meg vilt til Warnock har erstattet alt det grådige rasket med unge sultne spillere med fart og teknikk som skal spille for oss for 5000 £ i uka. Da skal vi få det fint igjen.

Herlig ironi :) ikke lenge før jeg henter opp "hvorfor nedrykk" tråden min fra Ifjor nå. Fint lite som minner om opprykkstakter ihverfall.


Warnock har høye ambisjoner. Nå mangler han bare et fotballag for å leve opp til dem.   ;)

Enda verre. Han mangler spillerne som skal utgjøre det fotballaget.
- Leif Olav

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #293 på: Mai 19, 2012, 19:03:41 »
Ross bør og skal tjene av de aller beste i klubben, jeg vet ikke hva han har i ukelønn, men å tilby han det samme han har pt er å drive gjøn med spilleren som kanskje var vår beste denne sesongen. Men nå som klubben ikke vil strekke seg lenger er jeg forsåvidt enig i at det bare er til å selge. Vi er ikke tjent med spillere som er misfornøyd, og som går på "oppsigelse".

Slik jeg ser det, kommer vår førsteellever i åpningskampen sannsynligvis til å se slik ut:

Lonergan - ny spiller, Lees, Pearce, ny spiller - ny spiller, ny spiller, Brown, ny spiller / Rogers - Becchio, ny spiller

Det vil altså si kun 4 (5) spillere fra fjorårstroppen, og bare tre som virkelig spilte fast (Lonergan, Lees og Becchio). Jeg skal jammen meg spise Jonnerns hatt om vi rykker opp våren 2013!  :-\

auren

Kan godt ta en bit av hattten  jeg også da , dette lukter så langt mye mer League One enn PL. Som jeg skrev i en annen tråd, så er vi blakke så gå ut med det, så slipper vi og sitte her med forhåpninger.

samadhi

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #294 på: Mai 19, 2012, 19:26:21 »
Ross hadde en veldig god sesong i fjor, og med en topp sesong i 12/13 er han en potensiell toppscorer i CCC. Utrolig skuffende om han drar nå...
marching on together,
derudaf forever...

Ian Baird

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #295 på: Mai 19, 2012, 19:42:17 »
Ross bør og skal tjene av de aller beste i klubben, jeg vet ikke hva han har i ukelønn, men å tilby han det samme han har pt er å drive gjøn med spilleren som kanskje var vår beste denne sesongen. Men nå som klubben ikke vil strekke seg lenger er jeg forsåvidt enig i at det bare er til å selge. Vi er ikke tjent med spillere som er misfornøyd, og som går på "oppsigelse".

Slik jeg ser det, kommer vår førsteellever i åpningskampen sannsynligvis til å se slik ut:

Lonergan - ny spiller, Lees, Pearce, ny spiller - ny spiller, ny spiller, Brown, ny spiller / Rogers - Becchio, ny spiller

Det vil altså si kun 4 (5) spillere fra fjorårstroppen, og bare tre som virkelig spilte fast (Lonergan, Lees og Becchio). Jeg skal jammen meg spise Jonnerns hatt om vi rykker opp våren 2013!  :-\

auren

Kan godt ta en bit av hattten  jeg også da , dette lukter så langt mye mer League One enn PL. Som jeg skrev i en annen tråd, så er vi blakke så gå ut med det, så slipper vi og sitte her med forhåpninger.

Ja, vi var faktisk nærmere nedrykk enn opprykk i sesongen som nå endelig er over.
Nå mister vi igjen våre beste spillere. Hurra!
Bates vil sikkert pånytt bable om opprykksplaner i sine "propagada-kommentarer" i kommende matchprogrammer.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Peter7

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #296 på: Mai 19, 2012, 21:48:38 »
De kampene jeg så McCormack ble jeg ikke helt overbevist ... scorer totalt 19 javel, men utfra de sjansene han fikk så synes jeg egentlig han burde scoret flere. Litt "Beckfordsyndrom" over ham - synes han trenger mange sjanser for å score - men Beckford er jo langt hurtigere og mer plagsom for et Championshipforsvar enn McCormack noen gang vil kunne bli. Skal vi rykke opp neste sesong trenger vi egentlig en bedre spiss enn ham - men gode spisser koster jo gjerne skjorta :(.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #297 på: Mai 20, 2012, 01:20:12 »
De kampene jeg så McCormack ble jeg ikke helt overbevist ... scorer totalt 19 javel, men utfra de sjansene han fikk så synes jeg egentlig han burde scoret flere. Litt "Beckfordsyndrom" over ham - synes han trenger mange sjanser for å score - men Beckford er jo langt hurtigere og mer plagsom for et Championshipforsvar enn McCormack noen gang vil kunne bli. Skal vi rykke opp neste sesong trenger vi egentlig en bedre spiss enn ham - men gode spisser koster jo gjerne skjorta :(.

Stats for sesongen 2011- 2012.

Ross Mc Cormack: 18 mål og 7 assists.

J. Beckford: 9 mål og 3 assists.


Jeg tror derfor Mc Cormack har vært mer "plagsom" enn Beckford!
Jon R.

Leedsgutt


Leechap

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #299 på: Mai 20, 2012, 01:48:48 »
De kampene jeg så McCormack ble jeg ikke helt overbevist ... scorer totalt 19 javel, men utfra de sjansene han fikk så synes jeg egentlig han burde scoret flere. Litt "Beckfordsyndrom" over ham - synes han trenger mange sjanser for å score - men Beckford er jo langt hurtigere og mer plagsom for et Championshipforsvar enn McCormack noen gang vil kunne bli. Skal vi rykke opp neste sesong trenger vi egentlig en bedre spiss enn ham - men gode spisser koster jo gjerne skjorta :(.

Stats for sesongen 2011- 2012.

Ross Mc Cormack: 18 mål og 7 assists.

J. Beckford: 9 mål og 3 assists.


Jeg tror derfor Mc Cormack har vært mer "plagsom" enn Beckford!

På tide med en smule realisme, eller drømmer du bare videre og tror at man svinebinde spillere til klubben med lønnsbetingelser hinsides all fornuft? Ã… fantasere her på siten er gratis, men klubben drives som kjent av andre som betaler for at hjulene skal gå rundt . . .

Når spillere melder at de ikke ønsker å være med lenger, så la de bare gå og hent inn nye så raskt som mulig. Selg "Reisende Mc" og bruk frigjorte midler til kjøp av en annen spiller. Iflg. YEP må midler frigjøres i form av spillersalg for å kjøpe/erstatte spillere.
« Siste redigering: Mai 20, 2012, 01:57:05 av Leechap »