Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 333604 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #300 på: Mai 20, 2012, 02:42:52 »
De kampene jeg så McCormack ble jeg ikke helt overbevist ... scorer totalt 19 javel, men utfra de sjansene han fikk så synes jeg egentlig han burde scoret flere. Litt "Beckfordsyndrom" over ham - synes han trenger mange sjanser for å score - men Beckford er jo langt hurtigere og mer plagsom for et Championshipforsvar enn McCormack noen gang vil kunne bli. Skal vi rykke opp neste sesong trenger vi egentlig en bedre spiss enn ham - men gode spisser koster jo gjerne skjorta :(.

Stats for sesongen 2011- 2012.

Ross Mc Cormack: 18 mål og 7 assists.

J. Beckford: 9 mål og 3 assists.


Jeg tror derfor Mc Cormack har vært mer "plagsom" enn Beckford!

På tide med en smule realisme, eller drømmer du bare videre og tror at man svinebinde spillere til klubben med lønnsbetingelser hinsides all fornuft? Ã… fantasere her på siten er gratis, men klubben drives som kjent av andre som betaler for at hjulene skal gå rundt . . .

Når spillere melder at de ikke ønsker å være med lenger, så la de bare gå og hent inn nye så raskt som mulig. Selg "Reisende Mc" og bruk frigjorte midler til kjøp av en annen spiller. Iflg. YEP må midler frigjøres i form av spillersalg for å kjøpe/erstatte spillere.


Fantaserer? Jeg viser til klare stats!

Hva er det du vet om realisme forresten? Har du snakket med spilleren? Vet du hvor mye han er tilbudt i lønn eller hva det vil koste å hente inn en erstatter? Isåfall opplys oss.

Beckford ble nevnt i innlegget jeg svarte på. Jeg har også fått med meg at han er linket til oss på ryktebørsen og at mange drømmer om å få han tilbake. Hvor realistisk er det?

Og nei. Jeg mener ikke at vi skal sprenge banken eller lønnsstrukturen for å beholde noen spiller men så vidt jeg kan se er alle "fakta" om hva Ross har forlangt for å signere en ny kontrakt kun spekulasjoner og rykter.

At klubben er nødt til å strekke seg for å beholde våre beste spillere eller hente inn fullgode erstattere er vel uansett hevet over enhver tvil. Med de uttrykte ambisjonene til NW er vi pukka nødt til å være konkuransedyktige og signalisere at vi er en klubb som satser. Hvis ikke blir prosjektet til Neil Warnock redusert til et rent luftslott.  I forhold til Mc Cormack og Clayton synes jeg han har kommet veldig galt ut med sine uttalelser i media. Kontraktsforhandlinger gjør seg fortsatt best i de lukkede rom fremfor i tabloidene. Håper NW snart innser dette.
Jon R.

Gufrias

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #301 på: Mai 20, 2012, 07:08:39 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/wigan-and-west-ham-will-battle-for-leeds-840267

nå kommer gribbene !
Flott at to PL-klubber er ute etter Ross. Det er et strålende utgangspunkt for å få en god pris for ham, og dermed ha råd til en god erstatter.
Hekta på Leeds siden 1974

Leechap

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #302 på: Mai 20, 2012, 08:43:38 »
De kampene jeg så McCormack ble jeg ikke helt overbevist ... scorer totalt 19 javel, men utfra de sjansene han fikk så synes jeg egentlig han burde scoret flere. Litt "Beckfordsyndrom" over ham - synes han trenger mange sjanser for å score - men Beckford er jo langt hurtigere og mer plagsom for et Championshipforsvar enn McCormack noen gang vil kunne bli. Skal vi rykke opp neste sesong trenger vi egentlig en bedre spiss enn ham - men gode spisser koster jo gjerne skjorta :(.

Stats for sesongen 2011- 2012.

Ross Mc Cormack: 18 mål og 7 assists.

J. Beckford: 9 mål og 3 assists.


Jeg tror derfor Mc Cormack har vært mer "plagsom" enn Beckford!

På tide med en smule realisme, eller drømmer du bare videre og tror at man svinebinde spillere til klubben med lønnsbetingelser hinsides all fornuft? Ã… fantasere her på siten er gratis, men klubben drives som kjent av andre som betaler for at hjulene skal gå rundt . . .

Når spillere melder at de ikke ønsker å være med lenger, så la de bare gå og hent inn nye så raskt som mulig. Selg "Reisende Mc" og bruk frigjorte midler til kjøp av en annen spiller. Iflg. YEP må midler frigjøres i form av spillersalg for å kjøpe/erstatte spillere.


Fantaserer? Jeg viser til klare stats!

Hva er det du vet om realisme forresten? Har du snakket med spilleren? Vet du hvor mye han er tilbudt i lønn eller hva det vil koste å hente inn en erstatter? Isåfall opplys oss.

Beckford ble nevnt i innlegget jeg svarte på. Jeg har også fått med meg at han er linket til oss på ryktebørsen og at mange drømmer om å få han tilbake. Hvor realistisk er det?

Og nei. Jeg mener ikke at vi skal sprenge banken eller lønnsstrukturen for å beholde noen spiller men så vidt jeg kan se er alle "fakta" om hva Ross har forlangt for å signere en ny kontrakt kun spekulasjoner og rykter.

At klubben er nødt til å strekke seg for å beholde våre beste spillere eller hente inn fullgode erstattere er vel uansett hevet over enhver tvil. Med de uttrykte ambisjonene til NW er vi pukka nødt til å være konkuransedyktige og signalisere at vi er en klubb som satser. Hvis ikke blir prosjektet til Neil Warnock redusert til et rent luftslott.  I forhold til Mc Cormack og Clayton synes jeg han har kommet veldig galt ut med sine uttalelser i media. Kontraktsforhandlinger gjør seg fortsatt best i de lukkede rom fremfor i tabloidene. Håper NW snart innser dette.

Du er fortsatt i det urealistiske hjørnet og makter ikke å se fremover. Allerede nå begynner du å klandre NW for å ha begått feilgrep - dette er typisk for en supporter som ikke tåler motgang og som ikke takler motgang. På tide at også supportere opptrer profesjonelt og slutter å sutre og bære seg.

NW er redelig og informerer akkurat nok til alle involverte - dette er profesjonell opptreden. Dessverre er det slik at mange her på siten tror at klubben havner i PL med små endringer - historikken forteller noe helt annet. NW overtok mer enn et lag med reserver i form av middelmådige spillere, nå gjøres nødvendige endringer.

NW forstår at når det er snakk om ambisjoner må klubben satse på spillere som blør for drakten og som forstår at klubben er størst. Da er det like greit at de som ønsker seg bort forsvinner hurtig og nytt blod hentes inn. Mc er tapt - hvorfor gråte over det tapte? Bedre å glede seg over det man vinner - nye fjes som til og med frembringer et smil.

Leeds United har "satset" en gang og det gikk jo fantastisk - konkurs var facit. Det skal geitebukken ha for - fikk klubben på fote selv om det har kostet blod! Klubbens ledelse er etter alle solemerker redd for å havne i en lignende situasjon - da er valget enkelt. Man graver seg ikke ned i en fantasiverden, men opptrer realistisk.

Drømmer og fantasier er gratis - man kan liste opp spillere i hytt og pine på ønskeliste. NW bygger lag med både juveler og gråstein - juvelene har han selv slipt, gråstein er blandet inn i form av hardt arbeidende, lojale spillere. Kostnadene i et slikt prosjekt har tidligere ikke vært urovekkende og NW har bevist at det går an!
« Siste redigering: Mai 20, 2012, 10:43:58 av Leechap »

Andersen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #303 på: Mai 20, 2012, 09:01:42 »
Spot On ! Leechap!

Leechap

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #304 på: Mai 20, 2012, 09:08:32 »
Spot On ! Leechap!

Takk - hyggelig at også andre med hjertet til Leeds United har forstått hva det dreier seg om. Håper bare at klubbens ledelse holder stø kurs og gir NW arbeidsro - Rom ble som kjent ikke bygget på en dag . . .

Andersen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #305 på: Mai 20, 2012, 09:19:19 »
Håper jeg også at NW får arbidsro, men sin egen navngitte avgang satt på papir , i 2013 så har han vel strengt tatt litt dårlig tid ? Håper bare vi får spillere som kan forsterke laget vårt, noe som vi sårt trenger! 

Leechap

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #306 på: Mai 20, 2012, 09:30:13 »
Håper jeg også at NW får arbidsro, men sin egen navngitte avgang satt på papir , i 2013 så har han vel strengt tatt litt dårlig tid ? Håper bare vi får spillere som kan forsterke laget vårt, noe som vi sårt trenger! 

Nettopp - nye fjes inn som løfter laget og NW har vist at han har evnen til å bygge et lag. Iflg. YEP ser det ut som klubben må selge unna før flere spillere kommer inn. Står en rimelig fersk artikkel på avisens hjemmeside som omhandler politikken.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #307 på: Mai 20, 2012, 09:34:01 »
Warnock kan nok få endel penger å rutte med, han er bare nødt til å bli kvitt noen spillere..

Ross - 2.5 mill pund -> ja takk
O'Brien
Connolly
Paynter
White - kompensasjon
Clayton - 1 mill pund -> dessverre ja takk..

Før vi kan håpe på mange inn så må det nok endel ut først, sånn er det bare. Burde være null problem siden vi betaler så lite i lønn!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #308 på: Mai 20, 2012, 10:12:06 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/wigan-and-west-ham-will-battle-for-leeds-840267

nå kommer gribbene !
Flott at to PL-klubber er ute etter Ross. Det er et strålende utgangspunkt for å få en god pris for ham, og dermed ha råd til en god erstatter.

Enig!


Noen her uttaler på den ene siden at vi har elendige spillere, og på den andre siden klamrer de seg fast til middelmådighetene.

Det kan vel ikke finnes noen tvil om at Warnock vil kvitte seg med McCormack og Clayton. Spillere som har agenter som krever langt over hva de er verd for ham. Disse to er neppe verd kr 8-10 mill i året i lønn. Førstnevnte er en dårlig kant, og sistnevnte en svært så middelmådig sentral midtbanemann.

De har neppe vært med i planen annet enn i perifere roller. Warnock har jo to valg: Beholde og la de spille oss opp på nåværende kontrakt. Eller... Selge til best mulig pris. Det får han kanskje best med å offentliggjøre tidlig i pressen at de kan være for salg. McCor kan tenkes å vente til ut i juli før han opplyser dette selv, mens Warnock vil frigjøre midler raskt.


Det kommer nye spillere og Warnock uttaler selv at pressen ikke har fått i navnene til flere av hans "targets".

 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #309 på: Mai 20, 2012, 12:39:21 »
Jeg vil ikke uten videre si at McCormack er for dårlig. 19 mål og et lass brente hundreprosentsjanser i forrige sesong taler for seg selv. Men jeg har inntrykk av at han ikke fungerte så bra i tospann med Becchio. Må jeg velge mellom de to velger jeg Becchio, som både kan score selv og spille andre spisser gode (jf Beckford).

Becchio + et hurtigtog som jager i bakrommet, det hadde vært noe...
Hekta på Leeds siden 1974

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #310 på: Mai 20, 2012, 13:58:12 »
Jeg vil ikke uten videre si at McCormack er for dårlig. 19 mål og et lass brente hundreprosentsjanser i forrige sesong taler for seg selv. Men jeg har inntrykk av at han ikke fungerte så bra i tospann med Becchio. Må jeg velge mellom de to velger jeg Becchio, som både kan score selv og spille andre spisser gode (jf Beckford).

Becchio + et hurtigtog som jager i bakrommet, det hadde vært noe...
Jeg liker ikke Becchio. Jeg er sikkert alene om det, men jeg syns det virker ut som om fyren ikke eier teknikk eller en god førsteberøring. Og når han kommer mot kvalitetstoppere (som mot West Ham), er han ikke så dominerende i luften og blir da kjapt usynlig. Jeg vil ikke ha noen av disse spissene, egentlig, så lenge vi skal ha en ensom spiss. Ok, i tospann er det mulig han kan fungere - hvis han overlater det han er dårlig på til en spisskollega som kan utfylle Becchio.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #311 på: Mai 20, 2012, 14:18:06 »
McCormack er en type "luksusspiller" som jeg gjerne hadde benket hvis det ikke var for målene han putter. I et lag som dominerer banespillet og som har mange farlige spillere så vil Ross stortrives, den ekstra tiden han får på ballen vil han ofte bruke fornuftig. Litt som en "fattigmanns Rooney" kan han opptre til tider.

Får vi 2-3 millioner pund for han så selg sier jeg.!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #312 på: Mai 20, 2012, 14:58:50 »
Jeg vil ikke uten videre si at McCormack er for dårlig. 19 mål og et lass brente hundreprosentsjanser i forrige sesong taler for seg selv. Men jeg har inntrykk av at han ikke fungerte så bra i tospann med Becchio. Må jeg velge mellom de to velger jeg Becchio, som både kan score selv og spille andre spisser gode (jf Beckford).

Becchio + et hurtigtog som jager i bakrommet, det hadde vært noe...
Jeg liker ikke Becchio. Jeg er sikkert alene om det, men jeg syns det virker ut som om fyren ikke eier teknikk eller en god førsteberøring. Og når han kommer mot kvalitetstoppere (som mot West Ham), er han ikke så dominerende i luften og blir da kjapt usynlig. Jeg vil ikke ha noen av disse spissene, egentlig, så lenge vi skal ha en ensom spiss. Ok, i tospann er det mulig han kan fungere - hvis han overlater det han er dårlig på til en spisskollega som kan utfylle Becchio.

Akkurat det du sier her om Becchio, er jeg helt enig i. Trodde ikke han ble å ta nivået i NPC. Egentlig ikke voldsomt god spillemessig, det er målene som har berget han.
 

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #313 på: Mai 20, 2012, 14:59:50 »
McCormack er en type "luksusspiller" som jeg gjerne hadde benket hvis det ikke var for målene han putter. I et lag som dominerer banespillet og som har mange farlige spillere så vil Ross stortrives, den ekstra tiden han får på ballen vil han ofte bruke fornuftig. Litt som en "fattigmanns Rooney" kan han opptre til tider.

Får vi 2-3 millioner pund for han så selg sier jeg.!

Jeg er enig med Warnock i at han ikke er et førstevalg hos oss, 19 mål eller ikke.
 

Gufrias

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #314 på: Mai 20, 2012, 15:10:44 »
Jeg vil ikke uten videre si at McCormack er for dårlig. 19 mål og et lass brente hundreprosentsjanser i forrige sesong taler for seg selv. Men jeg har inntrykk av at han ikke fungerte så bra i tospann med Becchio. Må jeg velge mellom de to velger jeg Becchio, som både kan score selv og spille andre spisser gode (jf Beckford).

Becchio + et hurtigtog som jager i bakrommet, det hadde vært noe...
Jeg liker ikke Becchio. Jeg er sikkert alene om det, men jeg syns det virker ut som om fyren ikke eier teknikk eller en god førsteberøring. Og når han kommer mot kvalitetstoppere (som mot West Ham), er han ikke så dominerende i luften og blir da kjapt usynlig. Jeg vil ikke ha noen av disse spissene, egentlig, så lenge vi skal ha en ensom spiss. Ok, i tospann er det mulig han kan fungere - hvis han overlater det han er dårlig på til en spisskollega som kan utfylle Becchio.

Akkurat det du sier her om Becchio, er jeg helt enig i. Trodde ikke han ble å ta nivået i NPC. Egentlig ikke voldsomt god spillemessig, det er målene som har berget han.
Enkelte synes altså at mål betyr litt i fotball. Pussig det der
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #315 på: Mai 20, 2012, 15:19:57 »
Mål er viktig. Men om Becchio og Ross forsvinner betyr jo ikke det at vi scorer 30 mål mindre. Det kommer alltid andre. Og ingen av disse to er overvettes viktig for spillet vårt.
 

MrK

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #316 på: Mai 20, 2012, 15:46:53 »
Synes ikke Luciano er en toppspiller, vinner noe i luften men taper desto flere. Heller Ross enn Luci. Tviler på at Ross blir da kontrakten han ble forelagt er på 1/3 av Snoddys og de er vel jevngode/dårlige........forstår ingenting av transferpolitikken vår, kan bli en tynn høst
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #317 på: Mai 20, 2012, 16:33:11 »
Paul Downer ("Essex Whites") skriver følgende på Facebook:
Sunday Mirror reports West Ham and Wigan keen to sign Ross. Spoken to Ross today and he has no knowledge of this and is not interested in either. Keen to stay at Leeds if poss.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #318 på: Mai 20, 2012, 17:05:11 »
Warnock har rett, få ut spillere med dårlige holdninger. Vil ikke Ross bidra lenger, får han dra. Nå. Mr. Warnock har en stor jobb foran seg med å renske ut golddiggerne som Grayson signerte. Signerer ikke Ross nå, må han settes på transferlisten.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #319 på: Mai 20, 2012, 17:11:36 »
Warnock har rett, få ut spillere med dårlige holdninger. Vil ikke Ross bidra lenger, får han dra. Nå. Mr. Warnock har en stor jobb foran seg med å renske ut golddiggerne som Grayson signerte. Signerer ikke Ross nå, må han settes på transferlisten.

RoarG har helt rett..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #320 på: Mai 20, 2012, 17:19:31 »
Paul Downer ("Essex Whites") skriver følgende på Facebook:
Sunday Mirror reports West Ham and Wigan keen to sign Ross. Spoken to Ross today and he has no knowledge of this and is not interested in either. Keen to stay at Leeds if poss.

Sportslig sett så tror jeg mange av de som er i kontraktsforhandlinger er veldig interessert i å fortsette i Leeds, men så var det gråd.... eh lønnen da...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #321 på: Mai 20, 2012, 17:24:43 »
Paul Downer ("Essex Whites") skriver følgende på Facebook:
Sunday Mirror reports West Ham and Wigan keen to sign Ross. Spoken to Ross today and he has no knowledge of this and is not interested in either. Keen to stay at Leeds if poss.

Sportslig sett så tror jeg mange av de som er i kontraktsforhandlinger er veldig interessert i å fortsette i Leeds, men så var det gråd.... eh lønnen da...  ;)
Ja, spillerne skal jo fø på agentene også. Blir fort dyrt, det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #322 på: Mai 20, 2012, 17:27:29 »
Paul Downer ("Essex Whites") skriver følgende på Facebook:
Sunday Mirror reports West Ham and Wigan keen to sign Ross. Spoken to Ross today and he has no knowledge of this and is not interested in either. Keen to stay at Leeds if poss.

"Keen to stay at Leeds if poss."
Javel, det er jo enkelt det McC, skriv navnet dit nederst på kontrakten - no problem!
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #323 på: Mai 20, 2012, 17:31:18 »
Selvom det ikke er lurt så skjønner jeg noen ganger at Bates ikke klarer å holde kjeft om lønnsforhandlingene med ulike spillere/agenter. Grådige bastards... I The Championship ønsker de samme lønn i uka som en normal arbeider tjener i løpet av et år...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Svend Anders

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #324 på: Mai 20, 2012, 19:59:57 »
Jeg er ganske tvilende til om McCormack er i Leeds-troppen 1. september. Han er ikke en favoritt hos Neil Warnock, og manageren kjører et spill mot media langt på vei her. Hadde ikke Leeds hatt behov for å faktisk beholde noen - ikke skifte ut samtlige 28 i stallen - hadde også McCormack stått på den formelle transferlisten.

McCormack har fått et tilbud som er såpass lavt (altså ikke vesentlig høyere enn idag) at Warnock med tydelighet viser hvor viktig han er - akkurat i samme gate som hans uttalelse om at McCormack kanskje kan få en rolle som innbytter neste sesong.

Jeg føler meg også ganske sikker på at Warnock har minst en spiss i tankene for å ta McCormacks plass - men tipper Ross må ut før denne kan komme inn.

Svend Anders

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #325 på: Mai 20, 2012, 20:08:02 »
Jeg er ganske tvilende til om McCormack er i Leeds-troppen 1. september. Han er ikke en favoritt hos Neil Warnock, og manageren kjører et spill mot media langt på vei her. Hadde ikke Leeds hatt behov for å faktisk beholde noen - ikke skifte ut samtlige 28 i stallen - hadde også McCormack stått på den formelle transferlisten.

McCormack har fått et tilbud som er såpass lavt (altså ikke vesentlig høyere enn idag) at Warnock med tydelighet viser hvor viktig han er - akkurat i samme gate som hans uttalelse om at McCormack kanskje kan få en rolle som innbytter neste sesong.

Jeg føler meg også ganske sikker på at Warnock har minst en spiss i tankene for å ta McCormacks plass - men tipper Ross må ut før denne kan komme inn.

Svend Anders

Kunne vi fått 2.5 mill pund så hadde jeg vært i ekstase..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Svend Anders

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #326 på: Mai 20, 2012, 20:11:27 »
Jeg er ganske tvilende til om McCormack er i Leeds-troppen 1. september. Han er ikke en favoritt hos Neil Warnock, og manageren kjører et spill mot media langt på vei her. Hadde ikke Leeds hatt behov for å faktisk beholde noen - ikke skifte ut samtlige 28 i stallen - hadde også McCormack stått på den formelle transferlisten.

McCormack har fått et tilbud som er såpass lavt (altså ikke vesentlig høyere enn idag) at Warnock med tydelighet viser hvor viktig han er - akkurat i samme gate som hans uttalelse om at McCormack kanskje kan få en rolle som innbytter neste sesong.

Jeg føler meg også ganske sikker på at Warnock har minst en spiss i tankene for å ta McCormacks plass - men tipper Ross må ut før denne kan komme inn.

Svend Anders

Kunne vi fått 2.5 mill pund så hadde jeg vært i ekstase..

Markedet bestemmer, men tror 2 mill er det meste vi kan håpe på. I motsetning til Clayton som har svært lav lønn, og som vi trolig bare vil få en halv million pund for, så har Ross litt mer og tross alt 19 mål å vise til. Warnock har jo også kjørt en annen taktikk utad rundt ham - tilby kontrakt istedet for å transferliste.

SA

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #327 på: Mai 20, 2012, 20:13:47 »
Jeg er ganske tvilende til om McCormack er i Leeds-troppen 1. september. Han er ikke en favoritt hos Neil Warnock, og manageren kjører et spill mot media langt på vei her. Hadde ikke Leeds hatt behov for å faktisk beholde noen - ikke skifte ut samtlige 28 i stallen - hadde også McCormack stått på den formelle transferlisten.

McCormack har fått et tilbud som er såpass lavt (altså ikke vesentlig høyere enn idag) at Warnock med tydelighet viser hvor viktig han er - akkurat i samme gate som hans uttalelse om at McCormack kanskje kan få en rolle som innbytter neste sesong.

Jeg føler meg også ganske sikker på at Warnock har minst en spiss i tankene for å ta McCormacks plass - men tipper Ross må ut før denne kan komme inn.

Svend Anders

Kunne vi fått 2.5 mill pund så hadde jeg vært i ekstase..

Markedet bestemmer, men tror 2 mill er det meste vi kan håpe på. I motsetning til Clayton som har svært lav lønn, og som vi trolig bare vil få en halv million pund for, så har Ross litt mer og tross alt 19 mål å vise til. Warnock har jo også kjørt en annen taktikk utad rundt ham - tilby kontrakt istedet for å transferliste.

SA

West Ham kan ikke være interessert, derimot en klubb som Wigan kanskje. Det er jo endel managere som kommer og går om dagen, og det gjør det jo litt værre "å rykte"....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #328 på: Mai 20, 2012, 20:29:41 »
McCormack er en type "luksusspiller" som jeg gjerne hadde benket hvis det ikke var for målene han putter. I et lag som dominerer banespillet og som har mange farlige spillere så vil Ross stortrives, den ekstra tiden han får på ballen vil han ofte bruke fornuftig. Litt som en "fattigmanns Rooney" kan han opptre til tider.

Får vi 2-3 millioner pund for han så selg sier jeg.!

Totalt utopi slik jeg ser det. En realistisk markedsverdi tipper jeg ligger på ca 1 mill £. Burde naturligvis være fullt mulig å få inn en erstatter for en slik sum, men mye avhenger av hvor konkuransedyktige klubben er på lønn. Basert på erfaringene fra siste fire transfervinduer, vil mange targets falle fra før noen faktisk signerer.
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #329 på: Mai 20, 2012, 20:38:37 »
McCormack er en type "luksusspiller" som jeg gjerne hadde benket hvis det ikke var for målene han putter. I et lag som dominerer banespillet og som har mange farlige spillere så vil Ross stortrives, den ekstra tiden han får på ballen vil han ofte bruke fornuftig. Litt som en "fattigmanns Rooney" kan han opptre til tider.

Får vi 2-3 millioner pund for han så selg sier jeg.!

Totalt utopi slik jeg ser det. En realistisk markedsverdi tipper jeg ligger på ca 1 mill £. Burde naturligvis være fullt mulig å få inn en erstatter for en slik sum, men mye avhenger av hvor konkuransedyktige klubben er på lønn. Basert på erfaringene fra siste fire transfervinduer, vil mange targets falle fra før noen faktisk signerer.

Tror ikke du tar mye feil på markedsverdien, jeg bare spiller med ryktene.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.