Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 333323 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #330 på: Mai 20, 2012, 20:43:52 »

Du er fortsatt i det urealistiske hjørnet og makter ikke å se fremover. Allerede nå begynner du å klandre NW for å ha begått feilgrep - dette er typisk for en supporter som ikke tåler motgang og som ikke takler motgang. På tide at også supportere opptrer profesjonelt og slutter å sutre og bære seg.


Trist at du ikke er voksen nok til å diskutere sak uten å komme med karakteristikker av dette slaget, Leechap. Jeg finner ingen god grunn til å diskutere videre med deg hvis dette skal være nivået diskusjonen ligger på.

Tror heller jeg går ut i det fine været og sparker litt fotball med barna.  :)

mvh Jon R, engasjert Leeds supporter siden 75, gjennom tre nedrykk og to opprykk.

Jon R.

Here we go again

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #331 på: Mai 20, 2012, 20:51:13 »

Du er fortsatt i det urealistiske hjørnet og makter ikke å se fremover. Allerede nå begynner du å klandre NW for å ha begått feilgrep - dette er typisk for en supporter som ikke tåler motgang og som ikke takler motgang. På tide at også supportere opptrer profesjonelt og slutter å sutre og bære seg.


Trist at du ikke er voksen nok til å diskutere sak uten å komme med karakteristikker av dette slaget, Leechap. Jeg finner ingen god grunn til å diskutere videre med deg hvis dette skal være nivået diskusjonen ligger på.

Tror heller jeg går ut i det fine været og sparker litt fotball med barna.  :)

mvh Jon R, engasjert Leeds supporter siden 75, gjennom tre nedrykk og to opprykk.



Støttes

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #332 på: Juni 29, 2012, 18:03:20 »
er denna karen på vei til palace?

liker ikke
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hobben

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #333 på: Juni 29, 2012, 18:25:12 »
Ikke noe tap, mener jeg..

Ingen er vell overrasket over at jeg mener det... ::) han scoret en del mål, men burde scoret mye mer, han fikk dårlig uttelling av alle sjansene han hadde! En spiss som er noen hakk over Ross vil score mange fler mål.

BRING BECKFORD HOME!
Rogaland Whites

samadhi

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #334 på: Juni 29, 2012, 19:27:12 »
Jeg synes det er veldig synd om vi selger vår toppscorer.
En spiller som slo igjennom i fjor, og som trolig er god for 20+ i denne divisjon.
Kan spille både spiss og ving. Gode ferdigheter, målteft og god innsats.

Håper Ross signerer ny kontrakt med oss i stedet.
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #335 på: Juni 29, 2012, 19:51:46 »
Jeg synes det er veldig synd om vi selger vår toppscorer.
En spiller som slo igjennom i fjor, og som trolig er god for 20+ i denne divisjon.
Kan spille både spiss og ving. Gode ferdigheter, målteft og god innsats.

Håper Ross signerer ny kontrakt med oss i stedet.

Jeg vil ikke ha han på vingen. Som en "luksusspiller" helt opp med en fri rolle så fungerer han max, problemet er at når det spillemessig butter imot så er ikke han spilleren som snur kamper pga arbeidsmoral og innstilling.

Synes det er på tide at vi får en spiss ala Beckford som kan true bakrom og putte noen enkle mål alene med keeper.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rasmussen7

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #336 på: Juni 29, 2012, 20:25:22 »
Kålmarken er en middels god championship spiller  ikke noe mer! Selg vekk vis prisen er rett mener jeg. Beckford??  Noen som husker hvor sutrete han var på slutten av sin Leeds kariere?? Luksus-spiller av rang! Tåler ikke motgang, se bare på karriera hans i leicester så langt... Skal vi rykke opp så er ikke en sutrete beckford som ødelegger stemninga i laget  d vi trenger.

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #337 på: Juni 29, 2012, 21:42:08 »
Jeg synes det er veldig synd om vi selger vår toppscorer.
En spiller som slo igjennom i fjor, og som trolig er god for 20+ i denne divisjon.
Kan spille både spiss og ving. Gode ferdigheter, målteft og god innsats.

Håper Ross signerer ny kontrakt med oss i stedet.

Jeg vil ikke ha han på vingen. Som en "luksusspiller" helt opp med en fri rolle så fungerer han max, problemet er at når det spillemessig butter imot så er ikke han spilleren som snur kamper pga arbeidsmoral og innstilling.

Synes det er på tide at vi får en spiss ala Beckford som kan true bakrom og putte noen enkle mål alene med keeper.

Det er greit å kvitte seg med Ross grunnet "arbeidsmoral og innstilling" og så vil du hente en spiss "ala Beckford " istedet????

Ross  har en arbeidsmoral som går langt utenpå Beckfords. Synes han er en av få spillere som kan se tilbake på vårsesongen med hevet hode. Dessuten har Ross vist at han er langt mer målfarlig på dette nivået, bidrar med flere assists, er yngre og gjør det for halve prisen av hva Beckford forlanger.

Ross Mc Cormack har mer enn bevist at han er god nok for Leeds United anno 2012. Om vi henter inn en enda bedre spiss så gråter jeg ikke for det, men i dagens situasjon er det minst like viktig å beholde våre beste spillere som det er å hente inn nye.

Jon R.

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #338 på: Juni 29, 2012, 21:53:10 »
Ikke noe tap, mener jeg..

Ingen er vell overrasket over at jeg mener det... ::) han scoret en del mål, men burde scoret mye mer, han fikk dårlig uttelling av alle sjansene han hadde! En spiss som er noen hakk over Ross vil score mange fler mål.

BRING BECKFORD HOME!


Hvor har du oppholdt deg det siste året?  ;)

Season 2011 -2012 stats_:

Jermaine Beckford      39 kamper    9 mål   3 assists
Ross Mc Cormack       42 kamper 18 mål 6 assits
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #339 på: Juni 29, 2012, 22:34:35 »
Jeg synes det er veldig synd om vi selger vår toppscorer.
En spiller som slo igjennom i fjor, og som trolig er god for 20+ i denne divisjon.
Kan spille både spiss og ving. Gode ferdigheter, målteft og god innsats.

Håper Ross signerer ny kontrakt med oss i stedet.

Jeg vil ikke ha han på vingen. Som en "luksusspiller" helt opp med en fri rolle så fungerer han max, problemet er at når det spillemessig butter imot så er ikke han spilleren som snur kamper pga arbeidsmoral og innstilling.

Synes det er på tide at vi får en spiss ala Beckford som kan true bakrom og putte noen enkle mål alene med keeper.

Det er greit å kvitte seg med Ross grunnet "arbeidsmoral og innstilling" og så vil du hente en spiss "ala Beckford " istedet????

Ross  har en arbeidsmoral som går langt utenpå Beckfords. Synes han er en av få spillere som kan se tilbake på vårsesongen med hevet hode. Dessuten har Ross vist at han er langt mer målfarlig på dette nivået, bidrar med flere assists, er yngre og gjør det for halve prisen av hva Beckford forlanger.

Ross Mc Cormack har mer enn bevist at han er god nok for Leeds United anno 2012. Om vi henter inn en enda bedre spiss så gråter jeg ikke for det, men i dagens situasjon er det minst like viktig å beholde våre beste spillere som det er å hente inn nye.

Nå ser du jo hvilke kvaliteter jeg tenker på når det gjelder Beckford, fart til å true bakrom og evne til å putte "enkle" mål. Jeg skrev ikke noe om hans arbeidsmoral eller holdninger, som tidvis er dårligere enn Ross sine.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #340 på: Juni 29, 2012, 22:38:50 »
Jeg synes ikke Ross er noen dårlig spiller, han er jo en "fattigmanns Rooney". Han er målfarlig og kreativ, men jeg vet ikke om han passer sammen med en spillertype ala Beckford eller Becchio? Spørsmålet er om han passer inn i Leeds med Warnock som sjef? Jeg tror, som skrevet tidligere, at han vil passe inn i Palace med en mer "spillende" spillestil.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #341 på: Juni 29, 2012, 23:01:35 »
Jeg synes det er veldig synd om vi selger vår toppscorer.
En spiller som slo igjennom i fjor, og som trolig er god for 20+ i denne divisjon.
Kan spille både spiss og ving. Gode ferdigheter, målteft og god innsats.

Håper Ross signerer ny kontrakt med oss i stedet.

Jeg vil ikke ha han på vingen. Som en "luksusspiller" helt opp med en fri rolle så fungerer han max, problemet er at når det spillemessig butter imot så er ikke han spilleren som snur kamper pga arbeidsmoral og innstilling.

Synes det er på tide at vi får en spiss ala Beckford som kan true bakrom og putte noen enkle mål alene med keeper.

Det er greit å kvitte seg med Ross grunnet "arbeidsmoral og innstilling" og så vil du hente en spiss "ala Beckford " istedet????

Ross  har en arbeidsmoral som går langt utenpå Beckfords. Synes han er en av få spillere som kan se tilbake på vårsesongen med hevet hode. Dessuten har Ross vist at han er langt mer målfarlig på dette nivået, bidrar med flere assists, er yngre og gjør det for halve prisen av hva Beckford forlanger.

Ross Mc Cormack har mer enn bevist at han er god nok for Leeds United anno 2012. Om vi henter inn en enda bedre spiss så gråter jeg ikke for det, men i dagens situasjon er det minst like viktig å beholde våre beste spillere som det er å hente inn nye.

Nå ser du jo hvilke kvaliteter jeg tenker på når det gjelder Beckford, fart til å true bakrom og evne til å putte "enkle" mål. Jeg skrev ikke noe om hans arbeidsmoral eller holdninger, som tidvis er dårligere enn Ross sine.

Forsåvidt enig med deg , Leedsfan. Tror dog ikke det er så mange spillere på markedet med ekstremferdigheter som Beckford som matcher klubbens transferpolitikk og lønnstruktur. Kanskje med nye eiere?
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #342 på: Juni 29, 2012, 23:03:32 »
Beckford? Good Lord.... >:(

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #343 på: Juni 29, 2012, 23:52:27 »
Beckford? Good Lord.... >:(

Jeg har ingen behov for å se Beckford i Leeds igjen, men gjerne en spiss med fart og nese for mål ala Beckford.

Jeg mener at en av vingene og en av spissene burde inneha fart og true bakrom. Håper Leeds skaffer et par slike i løpet av sommeren..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #344 på: Juni 30, 2012, 12:10:24 »
Litt off topic egentlig. Men er ikke det viktigst å få fart på kantspillerne . Få de til å komme ned til dødlinja og legge inn. Da trengs en Chapmann type i denne divisjonen

Peters

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #345 på: Juni 30, 2012, 12:25:27 »
Litt off topic egentlig. Men er ikke det viktigst å få fart på kantspillerne . Få de til å komme ned til dødlinja og legge inn. Da trengs en Chapmann type i denne divisjonen

Enig, få inn noen som kan kopiere Sterland og Chapman. Fantastisk duo  8) de var mål garantister!

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #346 på: Juni 30, 2012, 13:21:03 »
Litt off topic egentlig. Men er ikke det viktigst å få fart på kantspillerne . Få de til å komme ned til dødlinja og legge inn. Da trengs en Chapmann type i denne divisjonen

Enig, få inn noen som kan kopiere Sterland og Chapman. Fantastisk duo  8) de var mål garantister!

Heidar Helguson i partnership med Ross....
Jon R.

rd1

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #347 på: Juni 30, 2012, 14:25:28 »
Vi bør beholde Ross, dersom ikke lønnskravet hans er helt absurd. Ser ut som take over går på plass, og da kan Ross bli en viktig brikke som goalgetter/supersub!
"Who needs Cantona??"

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #348 på: Juli 01, 2012, 14:35:49 »
er denna karen på vei til palace?

liker ikke



Takker for gode oppklarende svar   :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #349 på: Juli 01, 2012, 14:48:13 »
er denna karen på vei til palace?

liker ikke

Takker for gode oppklarende svar   :P

Du forventet at vi skulle bekrefte et rykte?  :-X

Ja det ryktes at han er linket til en mulig overgang til en londonklubb som sies å være Crystal Palace.  :P
Jon R.

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #350 på: Juli 01, 2012, 21:51:19 »
er denna karen på vei til palace?

liker ikke

Takker for gode oppklarende svar   :P

Du forventet at vi skulle bekrefte et rykte?  :-X

Ja det ryktes at han er linket til en mulig overgang til en londonklubb som sies å være Crystal Palace.  :P

hehehe.... forventet bekreftelse vil jeg ikke si men kanskje noe i nærheten av hva det du skriver her. morsomt å se hvordan en tråd utarter seg.  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #351 på: Juli 11, 2012, 13:46:58 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #352 på: Juli 17, 2012, 19:23:05 »
Ross blir, kilde; gode venner av Ross  :)

Tom S

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #353 på: Juli 17, 2012, 20:19:31 »
Ross blir, kilde; gode venner av Ross  :)

Det er glimrende nyheter, om det stemmer.
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #354 på: Juli 17, 2012, 20:24:25 »
Ross blir, kilde; gode venner av Ross  :)

Blir ut kontrakten? Noe som igjen medfører at vi ikke får kjøpt en annen kanon? Eller signerer ny kontrakt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #355 på: Juli 17, 2012, 20:53:39 »
Det er gode nyheter!
marching on together,
derudaf forever...

David Harle

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #356 på: Juli 17, 2012, 21:26:09 »
Litt usikker på hvor gode nyheter egentlig dette er. Som Leedsfan sier så kan det tenkes at det skaper problemer for planene til Warnock. Særlig dersom deter slik at han ikke signerer ny kontrakt og går gratis. Kombinasjonen Becchio og McCormack har jo ikke vært en knallsuksess. Hvis man kunne fått inn Boothroyd eller Machail Smith (garantert feilstavet!) hadde det vært vel så greit.

samadhi

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #357 på: Juli 17, 2012, 22:29:36 »
Synes ikke Ross får den kreden som han fortjener. Vi snakker her om en spiller som var nr 4 på toppscorer listen i CCC i fjor med sine 18 ligamål på 42 to startede kamper. I 2009 scoret han forøvrig 21 på 32 startede ligakamper for Cardiff. Potensialet er etter min mening stort, og en spiller som er god for opp i mot 30 ligamål på en optimal sesong.

At han og Becchio ikke gikk like bra sammen i fjor skyldes vel så mye at Becchio var ute av form stort sett hele sesongen. Har trua på at de to kan danne en god angrepsduo om de får tillit og holder seg skadefrie.

marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #358 på: Juli 18, 2012, 00:17:44 »
Synes ikke Ross får den kreden som han fortjener. Vi snakker her om en spiller som var nr 4 på toppscorer listen i CCC i fjor med sine 18 ligamål på 42 to startede kamper. I 2009 scoret han forøvrig 21 på 32 startede ligakamper for Cardiff. Potensialet er etter min mening stort, og en spiller som er god for opp i mot 30 ligamål på en optimal sesong.

At han og Becchio ikke gikk like bra sammen i fjor skyldes vel så mye at Becchio var ute av form stort sett hele sesongen. Har trua på at de to kan danne en god angrepsduo om de får tillit og holder seg skadefrie.



Kan være at det er supert hvis ikke Ross blir solgt, han kan få en knallsesong hvis vi blir et lag som dominerer kampene. Det eneste problemet er vel at han går gratis når sesongen er over...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MrK

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #359 på: Juli 18, 2012, 08:57:56 »
Jeg støtter Jon R og Rudi - så virket det i forgårs som at Ross forlater oss, vi har samme kilde!
Jjeg håper det er feil da Ross er en utmerket spiller med gode holdninger og evner.
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?