Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 333323 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Lawerve

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #720 på: Januar 16, 2014, 16:52:59 »
Ville heller sett Zailukas, Kenny eller Pearce med bindet. Men han har vel sine begrunnelser :)

Er du seriøs? Zaliukas og Kenny  er dem som burde være lengst unna kapteinsbindet sammen med Peltier. Zaliukas har fremstått som en full sjø mann i det siste, mens Kenny smilte mer og mer etter vært som målene rant inn i nota bak han.
McCormack og Pearce var de eneste som så ut som de brydde seg i kampen mot Sheff W. Så Pearce kan jeg være enig i ;-)
SUPER LEEDS

Cannavaro

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #721 på: Januar 16, 2014, 17:05:15 »
At Macca tar over kapteinsvervet er flott. Han fremstår solidarisk og har evne til å oppmuntre og jage på resten av laget.  Flere ganger har jeg sett Macca ta løp defensivt og gjerne også markeringsoppgaver på defensiv dødball.  Han er glad i klubben og er dedikert som fotballspiller.  Når han nå også uttaler at han er beæret over oppgaven, så viser det hva slags type han er. Godt valg, og Austin har vært sliten en stund nå, med svake prestasjoner og da er det ikke lett å være den som "maner frem" hele tiden heller.
MFLU - Miracles For Leeds United

Tom S

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #722 på: Januar 16, 2014, 18:42:42 »
Helt riktig valg!
Skulle vert valgt til kaptein allerede under Warnock, da Peltier uforståelig vart kaptein.
« Siste redigering: Januar 16, 2014, 19:39:06 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #723 på: Januar 16, 2014, 20:21:02 »
En mann det har lyst LEEDS UNITED av i flere år nå, spent på hva han kan utrette som kaptein.  :)
KEEP FIGHTING!!

Xern

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #724 på: Januar 16, 2014, 21:23:39 »
Ville heller sett Zailukas, Kenny eller Pearce med bindet. Men han har vel sine begrunnelser :)

Er du seriøs? Zaliukas og Kenny  er dem som burde være lengst unna kapteinsbindet sammen med Peltier. Zaliukas har fremstått som en full sjø mann i det siste, mens Kenny smilte mer og mer etter vært som målene rant inn i nota bak han.
McCormack og Pearce var de eneste som så ut som de brydde seg i kampen mot Sheff W. Så Pearce kan jeg være enig i ;-)
Tenkte mer på at Zailukas ser ut som en ledertype i måten han kontrollerer eget forsvar på.. Men er enig at han har vært en full sjømann i det siste, men han er nok ikke den eneste..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #725 på: Januar 27, 2014, 12:56:23 »
"McCormack has contributed to 49% of the goals scored by Leeds United this season, and not only that, he is by far their most creative player too.

He has created 57 goalscoring opportunities for his teammates this season, but has only been credited with three assists. It shows an incredibly poor conversion rate by his counterparts, which could of course leave him frustrated"

Hvordan i alle dager skal vi evt klare oss uten han?

Kanskje ikke like mye hvordan skal han klare seg uten oss.
« Siste redigering: Januar 27, 2014, 13:06:41 av Kato »
 

B_Ød

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #726 på: Januar 27, 2014, 13:14:55 »
"McCormack has contributed to 49% of the goals scored by Leeds United this season, and not only that, he is by far their most creative player too.

He has created 57 goalscoring opportunities for his teammates this season, but has only been credited with three assists. It shows an incredibly poor conversion rate by his counterparts, which could of course leave him frustrated"

Hvordan i alle dager skal vi evt klare oss uten han?

Kanskje ikke like mye hvordan skal han klare seg uten oss.

Du kan så si...vi klarer vel oss nesten ikke med ham heller...
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #727 på: Januar 27, 2014, 13:17:04 »
"McCormack has contributed to 49% of the goals scored by Leeds United this season, and not only that, he is by far their most creative player too.

He has created 57 goalscoring opportunities for his teammates this season, but has only been credited with three assists. It shows an incredibly poor conversion rate by his counterparts, which could of course leave him frustrated"

Hvordan i alle dager skal vi evt klare oss uten han?

Kanskje ikke like mye hvordan skal han klare seg uten oss.

Du kan så si...vi klarer vel oss nesten ikke med ham heller...

Var vel omtrent det samme som de fleste sa når Becchio ble solgt...

Ikke det at jeg ønsker at McCormack skal bli solgt, men alle har en pris.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #728 på: Januar 27, 2014, 13:19:23 »
"McCormack has contributed to 49% of the goals scored by Leeds United this season, and not only that, he is by far their most creative player too.

He has created 57 goalscoring opportunities for his teammates this season, but has only been credited with three assists. It shows an incredibly poor conversion rate by his counterparts, which could of course leave him frustrated"

Hvordan i alle dager skal vi evt klare oss uten han?

Kanskje ikke like mye hvordan skal han klare seg uten oss.

Du kan så si...vi klarer vel oss nesten ikke med ham heller...

Var vel omtrent det samme som de fleste sa når Becchio ble solgt...

Ikke det at jeg ønsker at McCormack skal bli solgt, men alle har en pris.

Det blir verre å selge Ross nå, enn Becchio i fjor.
 

Superfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #729 på: Januar 27, 2014, 14:27:05 »
"McCormack has contributed to 49% of the goals scored by Leeds United this season, and not only that, he is by far their most creative player too.

He has created 57 goalscoring opportunities for his teammates this season, but has only been credited with three assists. It shows an incredibly poor conversion rate by his counterparts, which could of course leave him frustrated"

Hvordan i alle dager skal vi evt klare oss uten han?

Kanskje ikke like mye hvordan skal han klare seg uten oss.

Du kan så si...vi klarer vel oss nesten ikke med ham heller...

Var vel omtrent det samme som de fleste sa når Becchio ble solgt...

Ikke det at jeg ønsker at McCormack skal bli solgt, men alle har en pris.

Det blir verre å selge Ross nå, enn Becchio i fjor.

Gir opp dersom dette blir resultatet. Kjøpte Becchio-drakt til guttungen rett før han ble solgt, og nå fikk han akkurat ny McCormack-drakt.....

B_Ød

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #730 på: Januar 27, 2014, 14:46:03 »
Han blir ikke solgt. Det er hvertfall mitt tips..ikke at jeg har lesteller vet noe, men ....
« Siste redigering: Januar 27, 2014, 14:54:13 av Bjørn Ødegaard »
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #731 på: Januar 27, 2014, 14:55:25 »
Han blir ikke solgt. Det er hvertfall mitt tips..ikke at jeg har lesteller vet noe, men ....

Ja, dette er vel mer eller mindre bekreftet nå.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #732 på: Januar 27, 2014, 14:56:15 »
Han blir ikke solgt. Det er hvertfall mitt tips..ikke at jeg har lesteller vet noe, men ....

Ja, dette er vel mer eller mindre bekreftet nå.

Uka er laaaang.....
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #733 på: Januar 31, 2014, 08:51:33 »
Sunderland have signed striker Ignacio Scocco on a two-and-a-half-year contract for an undisclosed fee.

Da holder de seg vel unna Ross?

De har jo da Antiscore, Fletcher, Wickham og Scocco!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #734 på: Januar 31, 2014, 15:43:19 »
Ross oppsummerer:

Ross McCormack ‏@Rossmccormack44 5 min

Absjskhshjssmd endjokee kxoxkdjdn
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #735 på: Januar 31, 2014, 15:47:14 »
Ross oppsummerer:

Ross McCormack ‏@Rossmccormack44 5 min

Absjskhshjssmd endjokee kxoxkdjdn

Har han tatt en Jens Stoltenberg?

Sydhagen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #736 på: Januar 31, 2014, 16:28:49 »
Ross McCormack ‏@Rossmccormack44 35 sek

I can confirm players have been paid on time so knock that rumour on the head
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #737 på: Januar 31, 2014, 20:28:58 »
Er gutten sin det!!
Ups & Ups!!

pedro

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #738 på: Januar 31, 2014, 20:33:09 »
Ross McCormack er ein Legende rett og slett :)
Leedsomaniac

Bye

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #739 på: Januar 31, 2014, 20:47:50 »
kvelden er ennå ung..
Trønder i Bergen!

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #740 på: Januar 31, 2014, 20:49:30 »
BMD sparket. Nå kan alt skje....
Jon R.

samadhi

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #741 på: Januar 31, 2014, 20:55:43 »
Kjære Ross.
Forlat denne klubben mens du ennå kan. Ta med deg Sam.
Dere fortjener bedre.
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #742 på: Januar 31, 2014, 21:01:48 »
Tipper han drar nå ja, og skjønner det godt i så fall.
Ups & Ups!!

Sleivind

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #743 på: Januar 31, 2014, 21:13:48 »
The Scratching Shed ‏@TSSLUFC  37s  
Ross McCormack on SSN now. "I'm very happy and content at the club, but a big part of that was Brian McDermott" #LUFC

The Scratching Shed ‏@TSSLUFC  1m 
Sounds very annoyed by the news. "Lost for words" by McDermott's sacking. "Can't believe what's happened" #LUFC




Dennis

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #744 på: Januar 31, 2014, 21:38:09 »
Nå skal man ikke overdrive utsagnet, men Ross McCormack vet nok hva han sier ved å legge til et 'men' bak at han er fornøyd i klubben. Det er heller ikke en mann og KAPTEIN som ønsker ny eier hjertelig velkommen.
Marching on together!

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #745 på: Januar 31, 2014, 21:43:29 »
Jaja, så går en av mine største favorittspillere gjennom de siste 6-7 årene avgårde da, regner jeg med - Og det utelukkende på grunn av klubben selv.

Mr. Leeds

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #746 på: Januar 31, 2014, 21:45:11 »
Fra sky:
Agenten til Ross har hatt 6 (!) forespørsler etter intervjuet Ross hadde på Sky..
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

stigahauge

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #747 på: Januar 31, 2014, 21:46:01 »
Vil være heilt rett av McCormack å gå no! Det som har skjedd kan han ikkje finne seg i! Ã… sparke ein manager som først har gitt han så mykje tillit og ansvar og gjort han til toppscorer i championship for ein middels klubb kan sjølvsagt ikkje godtas. Det at manageren forsvinn kvelden før derbymatch viser jo og at dei som kjem har ABSOLUTT INGEN sportslige ambisjonar. Ynskjer McCormack lykke til uansett kvar han går. Slik personalpolitkk som blir vist i Leeds skal ingen finne seg i!
 

JanPSyse

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #748 på: Januar 31, 2014, 21:46:23 »
Bye bye Ross :'(

Forstår deg SÃ… godt om du stikker nå. Jeg personlig hadde ikke nølt et sekund slik ting ble i kveld. Du er i en klubb i oppløsning, med ingen fremtidsrettet plan whatsoever!
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

samadhi

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #749 på: Januar 31, 2014, 21:46:30 »
Jaja, så går en av mine største favorittspillere gjennom de siste 6-7 årene avgårde da, regner jeg med - Og det utelukkende på grunn av klubben selv.

For orden skyld så har Ross bare vært Leeds spiller i 3,5 år  ;)
marching on together,
derudaf forever...