Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 333328 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1080 på: Juli 01, 2014, 10:34:38 »
United owner Massimo Cellino insisted that the club would only sell McCormack if a ‘big team’ in the top-flight came calling, but he and McCormack are believed to have held a face-to-face meeting last week in which the Scot expressed a desire to leave Elland Road.


....og slik gikk det med troverdigheten igjen....... ::)

Spiller kjøpt for £ 200.000 for 4 år siden selges nå for £ 10.000.000! Ikke mye å stusse over det!

En fantasisum for en spiller som neppe har nok i seg til å sette fyr på PL!

Cellino vil handle ungt og billig, og utvikle spillerne til å bli gode. Om det får oss opp får vi se.

For 10 år siden var det vel salg i Cagliari: 21 millioner euro inn og 5-6 ut til nye spillere. det resulterte i opprykk!

Og hadde jeg vært Cellino, så hadde jeg cashet inn! £ 30 mill for Cagliari og disse £ 10 for McCormack. Penger nok til tilbakekjøp av Elland Road og et knippe gode spillere fra Italia og England, samt en god slump i banken.

Bare FA slipper oss inn på markedet igjen nå snart!  :)



UP WE GO!!!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Allanclarke

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1081 på: Juli 01, 2014, 10:44:51 »
Mister vi Ross, så er det OVER OG UT!! Leeds er historie, alt er slutt!!

Bjorn

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1082 på: Juli 01, 2014, 11:08:31 »
De to siste postene må sies å være på hver sin ende av skalaen..  ;D

Velger å tro at det kommer noe positivt ut av dette. Spillere som ikke vil være i klubben bør selges og erstattes med noen som er sultne (evt noen som ikke har vært så mye inne i varmen fra egne rekker..)

10 mill?? Må jo bare være tull?  ::)


Marching On! 4276

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1083 på: Juli 01, 2014, 11:32:06 »
" Cellino vil handle ungt og billig, og utvikle spillerne til å bli gode. Om det får oss opp får vi se."

Cellino utbasunerte jo at vi skulle rykke opp sesongen 2015/2016, Promo. Ellers ville han se på seg selv som å ha mislykkes.

Hvordan han skal nå sitt mål med det han har satt i gang, er i alle fall ikke jeg istand til å begripe

"Detti går bra - aldri væla." (fritt etter Høggern Paulsen)

Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1084 på: Juli 01, 2014, 12:02:45 »
United owner Massimo Cellino insisted that the club would only sell McCormack if a ‘big team’ in the top-flight came calling, but he and McCormack are believed to have held a face-to-face meeting last week in which the Scot expressed a desire to leave Elland Road.


....og slik gikk det med troverdigheten igjen....... ::)

Spiller kjøpt for £ 200.000 for 4 år siden selges nå for £ 10.000.000! Ikke mye å stusse over det!

En fantasisum for en spiller som neppe har nok i seg til å sette fyr på PL!

Cellino vil handle ungt og billig, og utvikle spillerne til å bli gode. Om det får oss opp får vi se.

For 10 år siden var det vel salg i Cagliari: 21 millioner euro inn og 5-6 ut til nye spillere. det resulterte i opprykk!

Og hadde jeg vært Cellino, så hadde jeg cashet inn! £ 30 mill for Cagliari og disse £ 10 for McCormack. Penger nok til tilbakekjøp av Elland Road og et knippe gode spillere fra Italia og England, samt en god slump i banken.

Bare FA slipper oss inn på markedet igjen nå snart!  :)



UP WE GO!!!  :D
Fantastisk...at ingen har tenkt på dette ;) Cellino er genial må jeg si. Vi vet jo at alle klubber gjerne vil kjøpe gammelt og dyrt ;D ;D ;D

Vi har hørt denne leksa i over 10 år nå...gleder meg ikke til sesongstart :(

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1085 på: Juli 01, 2014, 12:03:54 »
10 million pund????

Det er mye penger det.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


We are Leeds...MOT!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

nicolainilsen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1086 på: Juli 01, 2014, 12:10:15 »
Ã… få mellom 5-10 millioner pund for en spiller i championship er en gavepakke... Ross har vært en veldig viktig spiller for oss gjennom de siste årene, men når man kan få såpass mye penger for en spiller i vår divisjon så er det bare å selge.. Personlig vil jeg gjerne ha inn et par unge spillere i troppen, tar gjerne et lån på noen sultne ungutter fra PL. Tenker lag som city,chelsea,lpool,arsenal osv, de gutta som er 18-19-20 år gamle, har nok et veldig høyt toppnivå, og kanskje det hadde vært gull å få inn et par lån derifra! Jeg er positiv til det Cellino driver med, endelig kan man begynne å komme seg ut av de røde tallene vi har holdt på med i gudene vet hvor mange år, og klubben kan begynne å se framover igjen! Så lenge Cellino får klubben til å nærme seg grønne tall, så tar jeg godt et par år i championship før vi evt begynner å snakke om opprykk! Får vi inn et par kvalitet spillere i dette vinduet så er det fantastisk(samtidig som vi kvitter oss med daukjøtt og dyre lønninger), så er dette et strålende vindu! Innen 1 september, så spår jeg at flere her kommer til å glede seg over klubben som er i vårt hjerte! MOT

auren

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1087 på: Juli 01, 2014, 12:22:45 »
United owner Massimo Cellino insisted that the club would only sell McCormack if a ‘big team’ in the top-flight came calling, but he and McCormack are believed to have held a face-to-face meeting last week in which the Scot expressed a desire to leave Elland Road.


....og slik gikk det med troverdigheten igjen....... ::)

Spiller kjøpt for £ 200.000 for 4 år siden selges nå for £ 10.000.000! Ikke mye å stusse over det!

En fantasisum for en spiller som neppe har nok i seg til å sette fyr på PL!

Cellino vil handle ungt og billig, og utvikle spillerne til å bli gode. Om det får oss opp får vi se.

For 10 år siden var det vel salg i Cagliari: 21 millioner euro inn og 5-6 ut til nye spillere. det resulterte i opprykk!

Og hadde jeg vært Cellino, så hadde jeg cashet inn! £ 30 mill for Cagliari og disse £ 10 for McCormack. Penger nok til tilbakekjøp av Elland Road og et knippe gode spillere fra Italia og England, samt en god slump i banken.

Bare FA slipper oss inn på markedet igjen nå snart!  :)



UP WE GO!!!  :D
Fantastisk...at ingen har tenkt på dette ;) Cellino er genial må jeg si. Vi vet jo at alle klubber gjerne vil kjøpe gammelt og dyrt ;D ;D ;D

Vi har hørt denne leksa i over 10 år nå...gleder meg ikke til sesongstart :(


Plutselig mistet helt troen på El Mafioso, DHY?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1088 på: Juli 01, 2014, 12:35:23 »
United owner Massimo Cellino insisted that the club would only sell McCormack if a ‘big team’ in the top-flight came calling, but he and McCormack are believed to have held a face-to-face meeting last week in which the Scot expressed a desire to leave Elland Road.


....og slik gikk det med troverdigheten igjen....... ::)

Spiller kjøpt for £ 200.000 for 4 år siden selges nå for £ 10.000.000! Ikke mye å stusse over det!

En fantasisum for en spiller som neppe har nok i seg til å sette fyr på PL!

Cellino vil handle ungt og billig, og utvikle spillerne til å bli gode. Om det får oss opp får vi se.

For 10 år siden var det vel salg i Cagliari: 21 millioner euro inn og 5-6 ut til nye spillere. det resulterte i opprykk!

Og hadde jeg vært Cellino, så hadde jeg cashet inn! £ 30 mill for Cagliari og disse £ 10 for McCormack. Penger nok til tilbakekjøp av Elland Road og et knippe gode spillere fra Italia og England, samt en god slump i banken.

Bare FA slipper oss inn på markedet igjen nå snart!  :)



UP WE GO!!!  :D
Fantastisk...at ingen har tenkt på dette ;) Cellino er genial må jeg si. Vi vet jo at alle klubber gjerne vil kjøpe gammelt og dyrt ;D ;D ;D

Vi har hørt denne leksa i over 10 år nå...gleder meg ikke til sesongstart :(


Plutselig mistet helt troen på El Mafioso, DHY?

auren
hehe, jeg var og er for Cellino av den enkle grunn at han kjøpte klubben. Jeg har aldri hatt tro på luftslottet "Together Leeds", så jeg valgte å tro på Cellino. Hadde vel fantasier om at han ville gjøre ting annerledes enn nå må jeg innrømme.Han er sikkert en bra mann til å rette opp det økonomiske, men sportslig sett er jeg overhodet ikke imponert:
- ansette amatøren Hockaday
-selge Ross til en annen championship klubb
-være manager selv...
Nei, dette lover ikke godt ???

Gufrias

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1089 på: Juli 01, 2014, 12:43:22 »
Jeg har aldri hatt inntrykk av at Ross og Massimo kom særlig overens. Så da McDermott fikk fyken og Hockaday overtok, var det vel bare et spørsmål om tid.

Fra de involvertes ståsted er det kanskje en slags vinn-vinn situasjon. Leeds kan bokføre en solid inntekt, og Ross slipper å jobbe under Hockalino (og får vel en god lønnsøkning attpåtil).

Men sportslig ser det stadig mørkere ut. Det skal mye kvalitet inn for å slippe nedrykksstrid, er jeg redd.
Hekta på Leeds siden 1974

Cannavaro

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1090 på: Juli 01, 2014, 14:26:40 »
Det er nok bare et tidsspørsmål når han signerer for Fulham, innen 48 timer tenker jeg.....
Bare å takke Ross for innsatsen i Leeds-trøya, helt enestående har det vært.

Vi må nå basere oss på smarte innkjøp og at scoringene blir levert av andre spillere.  Håper også noen midtbanespillere melder seg på score-sheet neste sesong.  Forventer mer av Murphy, kanskje Poleon får flere sjanser.  Morison/Hunt har egentlig mer å bevise, men er tvilende til de fortsatt.  Matt Smith tror jeg kan levere en del scoringer, trenger understøtte fra gode flanker.

Chris Dawson, Lewis Walters og Robbie McDaid er også spillere jeg håper får sjansen denne sesongen.  Alle tre er svært spennende typer.

Aller først skal vel Cellino hente forsterkninger i Italia tenker jeg........håper på noen fine signeringer derfra, men innerst inne er jeg svært usikker og spent før denne sesongen, i likhet med mange andre Leeds-supportere tenker jeg......
MFLU - Miracles For Leeds United

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1091 på: Juli 01, 2014, 14:39:07 »
Both the Cottagers and United are not commenting on speculation suggesting that the 27-year-old – top-scorer in the Championship last season with 28 goals – is poised to join, but it is understood a deal, rumoured to be worth around £10m, is close to being finalised.




to be worth...


= £ 1 mill - up front
+ £ 2 mill hvis Fulham rykker opp på første forsøk
+ £ 2 mill hvis McCormack når 100 kamper for Fulham - i PL
+ £ 2 mill hvis McCormack blir kaptein på landslaget - det skotske
+ £ 2 mill hvis Skottland vinner VM
+ £ 1 million av overganssummen hvis McCormack blir solgt videre etter at han har fylt 36 år!


 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1092 på: Juli 01, 2014, 14:42:47 »
In what has been a right old see-saw affair with it first being intimated that the Scottish international would be heading to Cardiff City and then that he`d be staying with the Yorkshire side, it is now being reported that Fulham will wrap up a deal for the player who scored 29 times last season, inside the next 48 hours.

Whilst Leeds United have gone on a two week pre-season training trip to Italy, McCormack has stayed behind and is expected in London within the next 48 hours to agree personal terms and undertake a medical.

As for a fee, it is being reported that Leeds dropped their asking price from £12 million and Fulham were quick to move in and offer £10 million.

Read more: http://www.fulham.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=362388#ixzz36DiGX100
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

erik4england

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1093 på: Juli 01, 2014, 16:35:58 »
£10mill er vanvittig med penger for Leeds, men troen på at vi skal være i øvre halvdel kommende sesong henger i en syltynn tråd :o
Ingenting er nytt, kapteinen selges og vi får rask tilbake.Tenk for et lag vi kunne hatt i dag hvis vi ikke hadde vært en selling club :(
Disse pengene går med i "sluket" tror jeg...det nivået Cellino har lagt seg på, så er det umulig for oss å erstatte en spiss med 29 mål. da må vi opp i 5-6 mill og det bruker ikke Cellino på en spiller.
Vi kan allerede nå regne med 10 færre mål neste sesong, hvis vi slipper inn omtrent det samme snakker vi League 1 neste sesong >:(
Som vanlig håper jeg at jeg tar grundig feil ;)
Får vel bli med på drømmeriene til enkelte om opprykk sesong etter sesong ;D
[/quote[/color]]

Deler denne vurderingen. Mye penger, men spørs hvor vi vil. Ross var veldig klar på hva som måtte til om han skulle bli - ser ikke ut som han har troen etter hva han har sett og hørt? Om ikke han har troen på planene til den nye eieren så er vi der vi har vært de siste årene. Samtidig stemmer dette dårlig med hva M har gått ut med - han kan tross alt fotball, og ingen tvil om at han ønsker sin nye klubb tilbake i PL. Dessuten, hva om McC har troen men vil ha mer penger? Fair enough if you ask me. Mye skal skje de neste ukene for at jeg går inn i neste sesong med mer enn håp om mer enn fortsatt fornyet Championship kontrakt. På den annen side, jeg har følelse av at M har mye på gang men holder kortene veldig tett.... Forvirret? Join the club
« Siste redigering: Juli 01, 2014, 17:17:59 av erik4england »
 

Ove

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1094 på: Juli 01, 2014, 16:37:37 »
Synes det er merkelig at Fulham kan gi 10 mill. pund for McCormack når de ikke hadde råd å beholde Hangeland når de rykket ned. Men stemmer det at vi får 10 mill. for en spiller som ikke vil være hos oss, så er det bare å selge så fort som mulig.
 

sportcarl1

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1095 på: Juli 01, 2014, 16:40:48 »
Otroligt besviken om Fulhamryktet stämmer, trodde han hade större Leedshjärtaän så än att gå till en konkurentklubbatt ha kontrakt och vara kapten verkar betyda noll,för mig handlar det om principer och ärlighet när man som spelare talar om vad klubben betyder, för att en stund senare visa dig vara lögn, sedan är det ointressant om vi skulle få mer betalt än vad han är värd, han lär hur som helst inte göra om fjolårssäsongen, varken i Leeds eller en annan klubb,det är signalerna utåt som jag inte gillar,
 

erik4england

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1096 på: Juli 01, 2014, 18:25:34 »
Otroligt besviken om Fulhamryktet stämmer, trodde han hade större Leedshjärtaän så än att gå till en konkurentklubbatt ha kontrakt och vara kapten verkar betyda noll,för mig handlar det om principer och ärlighet när man som spelare talar om vad klubben betyder, för att en stund senare visa dig vara lögn, sedan är det ointressant om vi skulle få mer betalt än vad han är värd, han lär hur som helst inte göra om fjolårssäsongen, varken i Leeds eller en annan klubb,det är signalerna utåt som jag inte gillar,
Ser poenget ditt, MEN du kan ikke laste RM for dette. 1) Han har vært utrolig lojal 2) han har sagt at han ønsker å spille i PL med LU 2) han har sagt klart at klubben må matche hans ambisjoner. Om han nå velger å gå, betyr dette at han ikke har troen. DET burde bekymre oss alle sammen.
 

Bromancer

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1097 på: Juli 01, 2014, 18:57:38 »
Dersom transferpengene går til spillerkjøp så er dette helt greit for meg. Latterlig mye penger det er snakk om her.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1098 på: Juli 01, 2014, 19:32:38 »
Otroligt besviken om Fulhamryktet stämmer, trodde han hade större Leedshjärtaän så än att gå till en konkurentklubbatt ha kontrakt och vara kapten verkar betyda noll,för mig handlar det om principer och ärlighet när man som spelare talar om vad klubben betyder, för att en stund senare visa dig vara lögn, sedan är det ointressant om vi skulle få mer betalt än vad han är värd, han lär hur som helst inte göra om fjolårssäsongen, varken i Leeds eller en annan klubb,det är signalerna utåt som jag inte gillar,
Ser poenget ditt, MEN du kan ikke laste RM for dette. 1) Han har vært utrolig lojal 2) han har sagt at han ønsker å spille i PL med LU 2) han har sagt klart at klubben må matche hans ambisjoner. Om han nå velger å gå, betyr dette at han ikke har troen. DET burde bekymre oss alle sammen.
  om han hade gått till en pl-klubbhade varit en sak, men bli länkad till Fulham och Norwich, detta luktar illa, ingen garanti att någon av dessa klubbar spelar i pl om en säsong
 

Xern

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1099 på: Juli 01, 2014, 20:21:54 »
Synes det er merkelig at Fulham kan gi 10 mill. pund for McCormack når de ikke hadde råd å beholde Hangeland når de rykket ned. Men stemmer det at vi får 10 mill. for en spiller som ikke vil være hos oss, så er det bare å selge så fort som mulig.
De har mer enn råd til Hangeland, de ville bare ikke ha ham lengre.. ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1100 på: Juli 01, 2014, 20:37:44 »
Synes det er merkelig at Fulham kan gi 10 mill. pund for McCormack når de ikke hadde råd å beholde Hangeland når de rykket ned. Men stemmer det at vi får 10 mill. for en spiller som ikke vil være hos oss, så er det bare å selge så fort som mulig.
De har mer enn råd til Hangeland, de ville bare ikke ha ham lengre.. ???
Stemmer 100%. Fulham eieren får nok vår italiener til å ligne en fattig gategutt i forhold. Fulham har råd.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1101 på: Juli 01, 2014, 21:23:45 »
Synes det er merkelig at Fulham kan gi 10 mill. pund for McCormack når de ikke hadde råd å beholde Hangeland når de rykket ned. Men stemmer det at vi får 10 mill. for en spiller som ikke vil være hos oss, så er det bare å selge så fort som mulig.
De har mer enn råd til Hangeland, de ville bare ikke ha ham lengre.. ???
Stemmer 100%. Fulham eieren får nok vår italiener til å ligne en fattig gategutt i forhold. Fulham har råd.
  plus att de 3 klubbarna som åkte ur Pl har en fallskärm som säkert är lika stor som vår års-omsättning
 

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1102 på: Juli 01, 2014, 22:37:38 »
Tiden er forbi da det å kysse emblemet betydde noe.

McCormacks tvitringer i det siste var alt annet enn lojalt mot klubben
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1103 på: Juli 01, 2014, 22:52:46 »
Tiden er forbi da det å kysse emblemet betydde noe.

McCormacks tvitringer i det siste var alt annet enn lojalt mot klubben

Det var vel ikke hans opptreden den siste dagen i januar på Sky Sports heller. Da han gjeninsatte manageren!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Superfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1104 på: Juli 02, 2014, 00:12:31 »
Selg og le hele veien til banken.

Leedsfan

SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1105 på: Juli 02, 2014, 00:40:26 »
Newcastle kjøpte vel Ajax sin kaptein til £6mill i dag..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1106 på: Juli 02, 2014, 10:19:08 »
Ross har gjort mye i den hvite trøya!! Hvis vi nå innkasserer summen som er nevnt her er det helt vanvittig!! 10 mill for en overgang mellom CC-klubber, det er ikke hverdagskost. Lurer på om dette ryktet kan være riktig og jeg ser at det er foreslått ulike klausuler i et tidligere innlegg i tråden. Det ligger kasnkej noe sånt under her ja.

Fulham kvittet seg rett og slett med Hangeland. Han har hatt en svak sesong, har skyhøy lønn antagelig og har begynt sitt fotballivs siste kapittel. Dessverre!! han har vært lojal mot Fulham og er trolig meget populær blant fansen. Det fortjener også Ross av oss. Han har reddet oss med alle sine scoringer. Tragedien er at vi får ham midt i fleisen neste sesong der vi stiller med et hittil ukjent lag som nå utover sommeren skal skrapes sammen. Skrekk og gru!!
Yeboahs vitne

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1107 på: Juli 02, 2014, 10:35:10 »
Ross har gjort mye i den hvite trøya!! Hvis vi nå innkasserer summen som er nevnt her er det helt vanvittig!! 10 mill for en overgang mellom CC-klubber, det er ikke hverdagskost. Lurer på om dette ryktet kan være riktig og jeg ser at det er foreslått ulike klausuler i et tidligere innlegg i tråden. Det ligger kasnkej noe sånt under her ja.

Fulham kvittet seg rett og slett med Hangeland. Han har hatt en svak sesong, har skyhøy lønn antagelig og har begynt sitt fotballivs siste kapittel. Dessverre!! han har vært lojal mot Fulham og er trolig meget populær blant fansen. Det fortjener også Ross av oss. Han har reddet oss med alle sine scoringer. Tragedien er at vi får ham midt i fleisen neste sesong der vi stiller med et hittil ukjent lag som nå utover sommeren skal skrapes sammen. Skrekk og gru!!
Her er det bare 1 ting å gjøre:
Få inn i kontrakten at han ikke kan spille mot Leeds United-verken i championship eller eventuelt i PL ;)
Da slipper vi den fornedrelsen  :(

Ian Baird

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1108 på: Juli 02, 2014, 12:38:50 »
Med dette forsvinner noe av det siste "rasket" etter Grayson.
Takk Simon Grayson for en fin-fin signering, som Cellino nå kan cashe inn.

Og til Ken Bates er jeg nesten fristet å si: "You Chelsea bastard - please come back to our club..." ehhh... vel...

Får vi noe fotballag neste år ?!?!
Leeds-apatien er snart tilbake her. GRØSS  :-[
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1109 på: Juli 02, 2014, 13:01:47 »
Snart bare masta over vannskorpa på Titanic nå.