Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Robert Snodgrass  (Lest 290156 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

75 SOLLI

EX-SPILLER: Robert Snodgrass
« på: Juli 24, 2008, 20:39:21 »
Da har Leeds signert 20 år gamle Robert Snodgrass fra Livingstone

« Siste redigering: Juli 30, 2012, 17:03:37 av Promotion 2010 »

auren

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #1 på: Juli 24, 2008, 20:49:51 »
Jammen ble han ikke signert, selv om jeg trodde dette bare var ville rykter. Men etter å ha lest hva det stod på hjemmesida så kan dette være spennende. Men vi trenger en PROVEN spiss i tillegg. Kan det hende at vi signerer både Luciano OG enda en ny spiss?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #2 på: Juli 24, 2008, 20:55:06 »
Ser ut til og være ett bra talent, kjøp for nå og for fremtiden, jeg håper vi signer en spiss til så er vi vell godt sikret på topp? eller må vi ha 2 til?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Tom S

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #3 på: Juli 24, 2008, 21:45:23 »
Virker som ein spennende spilller.
Macca satser ungt når han handler, det er bra.
COME ON LEEDS !!

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #4 på: Juli 24, 2008, 22:51:05 »
Satser på de unge og det er jo bra. Tipper Snodgrass blir bedre enn Showunmi!
Lykke til de unge spillerne!

Per-Stian

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #5 på: Juli 24, 2008, 23:06:25 »
Snodgrass verkar å vere eit spennande talent. Tør vi håpe at vi omsider har funne ein skikkeleg kantspelar med fart og innleggsfot? Viss han i tillegg kan skåre nokre mål, har vi verkeleg skote blink.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #6 på: Juli 24, 2008, 23:47:49 »
Får helt Flåklypa-assosiasjoner av dette her.... Kan jo ikke være fotballspiller med det navnet der?!  :)

"Snodgrass twisting and turning, Snodgrass nutmegs the defender, Snodgrass shoots wiiiideee...."
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

B-m

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #8 på: Juli 25, 2008, 00:19:31 »
Im delighted tonight , Was raving about this guy to my mates all last season saying that we should sign him , but Wise would never have the vision. Seen him play for Livi lots of times and I think he's head and shoulders above Graeme Dorrans another Livi player West Brom have just signed. Is a versatile attacking player can play on the left and right , Can also play striker. Will give us the width we've been begging for .

Think this a brilliant signing by Macca , Is another for the future, This guy could well be our player of the year next year.

Just some info lad
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sølvreven

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #9 på: Juli 25, 2008, 02:38:59 »
Im delighted tonight , Was raving about this guy to my mates all last season saying that we should sign him , but Wise would never have the vision. Seen him play for Livi lots of times and I think he's head and shoulders above Graeme Dorrans another Livi player West Brom have just signed. Is a versatile attacking player can play on the left and right , Can also play striker. Will give us the width we've been begging for .

Think this a brilliant signing by Macca , Is another for the future, This guy could well be our player of the year next year.

Just some info lad
Hvem kommer disse ordene fra B-m? Det er ikke Macca, det ser jeg......
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

baste

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #10 på: Juli 25, 2008, 08:45:48 »
en spennende spiss...spent paa hvor god han er. I aar maa det bli opprykk.....gleder meg til sesongstart...

Come on LEEDS

MOT

kjelvi

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #11 på: Juli 25, 2008, 08:49:55 »
Leeds United sign up young Scottish star

Leeds United have beaten off stiff competition from north and south of the border - and abroad - to land highly-rated ex-Livingston ace Robert Snodgrass, their fourth summer signing.
The fans' favourite, 20, was a free agent after turning down a lucrative double-your-money offer to stay at Almondvale.
But Livi are entitled to compensation with the player being under 23, with a deal having been struck.
The Scotland U-21 starlet, who had set his heart on a switch to England, said: "This move is a dream come true.
"Over the years, a lot of Scots have done well here and I want to try and get to the next level now."
The Tartan raider exploded onto the first-team scene in 2005 and was linked with a sensational switch to Barcelona the following year with the Spanish giants offering him a trial.
But after speaking with coach John Robertson, he elected to stay at Livi to continue his first-team development.
Last season, Snodgrass, who started out at Livi under the tutelage of Paul Lambert - a former Scotland team-mate of Leeds boss Gary McAllister - showcased his talents on the left-wing, scoring an impressive 10 goals, alerting a host of clubs.
Barnsley and United's League One rivals Crewe, Carlisle, Hartlepool and Leyton Orient were all keen on the forward-cum-winger - along with two unnamed German clubs.
Scottish trio Dundee, Hamilton and Kilmarnock were also in the hunt, while Premiership outfit West Brom have kept tabs on Snodgrass - who has a penchant for scoring spectacular goals - in the past.

YEP

Torpe-do

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #12 på: Juli 25, 2008, 09:43:09 »
Spanande, spanande :)

Håpar ikkje dette hindrar eit eventuelt innkjøp av argentinaren. Han har eg truen på!

Erik_

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #13 på: Juli 25, 2008, 09:50:23 »
Im delighted tonight , Was raving about this guy to my mates all last season saying that we should sign him , but Wise would never have the vision. Seen him play for Livi lots of times and I think he's head and shoulders above Graeme Dorrans another Livi player West Brom have just signed. Is a versatile attacking player can play on the left and right , Can also play striker. Will give us the width we've been begging for .

Think this a brilliant signing by Macca , Is another for the future, This guy could well be our player of the year next year.

Just some info lad
Hvem kommer disse ordene fra B-m? Det er ikke Macca, det ser jeg......
Det kommer fra stedet hvor B-m, med sin klipp og lim-strategi, har hentet sine over 5000 poster.

WACCOE

Her diskuterer de flittig om denne spennende spilleren "Snoddy": http://www.waccoe.co.uk/index.php?showtopic=133277

Sydhagen

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #14 på: Juli 25, 2008, 10:37:37 »
må si at jeg har mer tro på denne argentineren enn snoddy..håper at dette ikke hindrer en overgang for han.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B-m

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #15 på: Juli 25, 2008, 12:22:25 »
Im delighted tonight , Was raving about this guy to my mates all last season saying that we should sign him , but Wise would never have the vision. Seen him play for Livi lots of times and I think he's head and shoulders above Graeme Dorrans another Livi player West Brom have just signed. Is a versatile attacking player can play on the left and right , Can also play striker. Will give us the width we've been begging for .

Think this a brilliant signing by Macca , Is another for the future, This guy could well be our player of the year next year.

Just some info lad
Hvem kommer disse ordene fra B-m? Det er ikke Macca, det ser jeg......
Det kommer fra stedet hvor B-m, med sin klipp og lim-strategi, har hentet sine over 5000 poster.

WACCOE

Her diskuterer de flittig om denne spennende spilleren "Snoddy": http://www.waccoe.co.uk/index.php?showtopic=133277

Hahaha :D

Hvordan går det gamle ørn?



Håper vi signerer argentineren også. i intervjuet av macca på lutv virket det som om at han likte ham veldig godt.

Håper ikke at Beckford er på vei ut..
« Siste redigering: Juli 25, 2008, 12:26:24 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #16 på: Juli 25, 2008, 13:44:01 »
Meget spennende, og gledelig signering. De som har sett han spille sier han er et kjempetalent!

eggus

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #17 på: Juli 25, 2008, 17:41:02 »
..og husk at denne karen spilte primært venstreving sist sesong, og ikke spiss. Syns dette ser ut som et veldig spennende og bra kjøp, kanskje vi faktisk får se et Leeds med vinger på begge sider til høsten!! (vet ikke hvor mange tiår vi må tilbake for å finne sist ;D)
 

Leedsfan

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #18 på: Juli 25, 2008, 19:04:55 »
Jeg synes dette ser MEGET spennende ut! Nå må vi bare kvitte oss med endel spillere..

Spennende hvis Sweeney og Snodgrass blir brukt på venstresiden, Sweeney i kamper vi dominerer hvor han kan pumpe inn innlegg fra siden og Snodgrass når vi kontrer lagene i senk!

Jeg gleder meg til sesongstart:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Stifler

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #19 på: Juli 25, 2008, 19:13:03 »
Jeg synes dette ser MEGET spennende ut! Nå må vi bare kvitte oss med endel spillere..

Spennende hvis Sweeney og Snodgrass blir brukt på venstresiden, Sweeney i kamper vi dominerer hvor han kan pumpe inn innlegg fra siden og Snodgrass når vi kontrer lagene i senk!

Jeg gleder meg til sesongstart:)

Sweeney MÃ… ut.

En av de svakeste i Leeds troppen spør du meg...
-Nr 2 er den første taperen-

Jon R

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #20 på: Juli 25, 2008, 23:38:39 »
Spennende spiller. I like it.  :)
Jon R.

Papi

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #21 på: Juli 26, 2008, 10:36:36 »
Leeds United sign up young Scottish star

Leeds United have beaten off stiff competition from north and south of the border - and abroad - to land highly-rated ex-Livingston ace Robert Snodgrass, their fourth summer signing.
The fans' favourite, 20, was a free agent after turning down a lucrative double-your-money offer to stay at Almondvale.
But Livi are entitled to compensation with the player being under 23, with a deal having been struck.
The Scotland U-21 starlet, who had set his heart on a switch to England, said: "This move is a dream come true.
"Over the years, a lot of Scots have done well here and I want to try and get to the next level now."
The Tartan raider exploded onto the first-team scene in 2005 and was linked with a sensational switch to Barcelona the following year with the Spanish giants offering him a trial.
But after speaking with coach John Robertson, he elected to stay at Livi to continue his first-team development.
Last season, Snodgrass, who started out at Livi under the tutelage of Paul Lambert - a former Scotland team-mate of Leeds boss Gary McAllister - showcased his talents on the left-wing, scoring an impressive 10 goals, alerting a host of clubs.
Barnsley and United's League One rivals Crewe, Carlisle, Hartlepool and Leyton Orient were all keen on the forward-cum-winger - along with two unnamed German clubs.
Scottish trio Dundee, Hamilton and Kilmarnock were also in the hunt, while Premiership outfit West Brom have kept tabs on Snodgrass - who has a penchant for scoring spectacular goals - in the past.

YEP

Hard og hard konkurranse "fru Blom" Er ikkje akkurat storklubber som stod i kø for og signere han.
Men for all del, om han er like god som navnet er rart, så har vi sikra oss ein god makker til Becks ;D
Velkommen i klubben, og lykke til
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

isak

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #22 på: Juli 26, 2008, 23:22:52 »
Jeg synes dette ser MEGET spennende ut! Nå må vi bare kvitte oss med endel spillere..

Spennende hvis Sweeney og Snodgrass blir brukt på venstresiden, Sweeney i kamper vi dominerer hvor han kan pumpe inn innlegg fra siden og Snodgrass når vi kontrer lagene i senk!

Jeg gleder meg til sesongstart:)

Sweeney MÃ… ut.

En av de svakeste i Leeds troppen spør du meg...
Einig! Snakka med ein stoke fan på facebook rett etter overgangen og dei var svært nøgd med å verta kvitt han.

kjelvi

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #23 på: Juli 29, 2008, 11:13:17 »
Leeds United new boy Snodgrass set for Darlo debut

Leeds United fans will get their first glimpse of highly-rated Scottish starlet Robert Snodgrass at Darlington tonight.
The striker/winger, who penned a three-year-deal with United on Thursday, will make his debut against the Quakers, after the club received international clearance to play him.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Darlo-debut-for-United-new.4333252.jp

Frode

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #24 på: August 10, 2008, 11:11:47 »
Litt forvirret nå, Snodgrass omtales som alt fra "hurtigtoget" til "ikke spesielt rask, men ..."
Har vi fått oss en rask ving eller ikke?  Hmm ... får kanskje svaret i morgen.
 

Kickthemdown

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #25 på: August 10, 2008, 20:44:56 »
Er i allefall dribleglad denne karen! AA han slaar gode innlegg! :D

Meget lovende start..

Alta-White

auren

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #26 på: August 10, 2008, 20:51:53 »
Er også litt forvirret. Trodde han var venstrefotet, men han spiller jo på høyre ving, mens Robinson som jeg trodde var høyrefotet, spiller på motsatt ving.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #27 på: August 10, 2008, 21:07:26 »
Er også litt forvirret. Trodde han var venstrefotet, men han spiller jo på høyre ving, mens Robinson som jeg trodde var høyrefotet, spiller på motsatt ving.

auren

Trur, understrekar trur, begge er høgrebeinte. Men begge verkar som allsidige spelarar som både kan gå langs krittet og innover i bana. Ber til høgare makter om at vi omsider har fått to skikkelege kantspelarar som kan fore spissane våre.

auren

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #28 på: August 10, 2008, 21:23:59 »
Snodgrass tar jo frisparket med venstrefoten i forkant av 1-1 målet. Mener også jeg har sett et kremmerhus fra Snoddy på youtube med venstrefoten. Så jeg tror han er venstrefotet. Men kan godt hende han er like god med begge bein, slik som Beckford.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: Snodgrass har signert!
« Svar #29 på: August 10, 2008, 21:50:50 »
Snodgrass er venstrebeint, men han er bra med begge bein, noe enkelte innlegg fra gårsdagens kamp er bevis på. Slike vinger er uvurderlige, da de slår bra innlegg enten de går på innsiden eller utsiden av backene.
Ellers synes jeg klippene fra LUTV var meget oppløftende. Vi skaper mange sjanser, spiller bra fotball, og kunne lett hatt enda flere mål med litt flere marginer.