Skrevet av Emne: Kasper bud er akseptert...  (Lest 41917 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28965
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #30 på: Juni 20, 2011, 17:28:48 »


Enig i det første, beste signeringen navnmessig, men Kasper er ikke god nok for oss. Vi hadde garantert ikke sluppet inn flere mål med Higgs i mål!

You said it, Rudy!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #31 på: Juni 20, 2011, 17:31:32 »
Altfor dårlig betalt til at jeg er fornøyd. Håpløst med mindre en bedre erstatter er så godt som klar.

Leedsfan

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #32 på: Juni 20, 2011, 17:33:22 »
Noen ser det positive i alt...jeg gir meg over...

Karen var ikke god, hadde 1 år igjen av kontrakten og ville ikke skrive under på en ny kontrakt. Hva skulle man ha gjort? Karen tjener ikke dårlig per dags dato og ville sikkert ha endel mer, han er ikke verdt det...
og ellers?lykkepillene virker ålreit..?

Jeg er jo sykepleier så jeg kjenner til virkning/bivirkning av slikt..:)

Jeg er ikke positiv til salg, heller ikke negativ. Når situasjonen er slik den er så støtter jeg et salg. For å skrive under ny kontrakt så ville Kasper ha penger han ikke er verdt. Vi hadde heller ikke fått noen penger for han neste år.

Nå smeller det inn det ene go'kjøpet etter det andre, mark my words.....
« Siste redigering: Juni 20, 2011, 18:15:36 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #33 på: Juni 20, 2011, 17:34:06 »
Kanskje den beste signeringa vi gjorde i fjor, blant alle møkkaspillerne.

Med han ut signaliserer vi for en hel verden at det blir en kamp for å berge plassen i NPC.

Enig i det første, beste signeringen navnmessig, men Kasper er ikke god nok for oss. Vi hadde garantert ikke sluppet inn flere mål med Higgs i mål!

Kunne ikke vært mer enig...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

03.01.10

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #34 på: Juni 20, 2011, 17:43:35 »
Godt å være kvitt Kasper, syns ikke han er noen god keeper!

h.b

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #35 på: Juni 20, 2011, 17:45:07 »
Godt å være kvitt Kasper, syns ikke han er noen god keeper!

Selv om vi får inn en ny keeper. Ja da selger man ikke før en ersttter er på plass. så enkelt er det

Leedsulf

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #36 på: Juni 20, 2011, 17:54:43 »
Leeds in battle to land former Blackburn keeper

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/football-league/championship/8465/3/leeds-battle-land-former-blackburn-keeper

Hvis Kasper skal erstattes av en stappmett femtekeeper fra Blackburn, ser det dårlig ut for neste sesong.

Noen som vet om Westwood har signert for Sunderland eller ikke?

03.01.10

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #37 på: Juni 20, 2011, 17:57:42 »
Godt å være kvitt Kasper, syns ikke han er noen god keeper!

Selv om vi får inn en ny keeper. Ja da selger man ikke før en ersttter er på plass. så enkelt er det
Ideelt sett så burde en erstatter vært på plass, enig med deg... Men etter mitt syn er det en haug med keepere der ute som er bedre enn Kasper(dog muligens med mindre kjent etternavn), så å få inn en keeper som er bedre gjør vi lett. Så enkelt er det!

h.b

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #38 på: Juni 20, 2011, 17:58:51 »
En haug med keepere som er bedre ja. Men veldig få som er bedre og som passer mannen uten navn sin lønnspolitikk

auren

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #39 på: Juni 20, 2011, 18:22:10 »
Kan det tenkes at Westwood har vært på Leeds sin radar  i det siste, og eneste hinder var at han "krevet" en førsteplass mellom stengene?

Jeg tipper Westwood blir Leedskeeper i løpet av et par dager.

auren
« Siste redigering: Juni 20, 2011, 18:37:13 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mr. Leeds

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #40 på: Juni 20, 2011, 18:27:47 »
Kan det tenkes at Westwood har vært på Leeds sin radar  i det siste, og eneste hinder var at han ble "krevet" en førsteplass mellom stengene?

Jeg tipper Westwood blir Leedskeeper i løpet av et par dager.

auren
Har han ikke signert avtale med Sunderland?
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

DenHviteYeboah

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #41 på: Juni 20, 2011, 18:28:08 »
Kan det tenkes at Westwood har vært på Leeds sin radar  i det siste, og eneste hinder var at han ble "krevet" en førsteplass mellom stengene?

Jeg tipper Westwood blir Leedskeeper i løpet av et par dager.

auren
sorry,ifølge flere forum er han klar for Sunderland...

Lundewhites

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #42 på: Juni 20, 2011, 18:33:46 »
Kasper var fantastisk på streken og trygg med ballen i beina, men rævva i feltet. Blir spennende å se hvem som kommer inn som erstatter!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Leedsulf

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #43 på: Juni 20, 2011, 18:34:29 »
Kan det tenkes at Westwood har vært på Leeds sin radar  i det siste, og eneste hinder var at han ble "krevet" en førsteplass mellom stengene?

Jeg tipper Westwood blir Leedskeeper i løpet av et par dager.

auren

Har tenkt tanken.
Var lenge snakk om Sunderland, men kravet om å bli førstekeeper ble litt vanskelig med Craig Gordon i klubben, så det var snakk om at det hele strandet.

Wikipedia oppdateres jevnlig... ::)
He has been heavily linked with Sunderland A.F.C since his contract expiry , however on 20 June he has supposed to held "tentative talks" with Leeds United A.F.C.

B_Ød

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #44 på: Juni 20, 2011, 18:44:32 »
detti er da virkli ittno krise kara, skulle æller ha lætt Higgs gå. Likte hæn je.
Finns itte bekymre i det hele tatt je...
Ups & Ups!!

berlin

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #45 på: Juni 20, 2011, 18:46:12 »
http://www.leedsunited.com/news/20110620/offer-accepted-for-schmeichel_2247585_2379185

Noe overraskende, men når en ny kontrakt ble vanskelig å få til, så var det vel bare å selge til rett pris. Leicester har dessverre helt andre økonomiske muskler enn oss.

Kan det hende at Westwood kommer inn likevel? Da er det i tilfellet en god deal  :)

auren

Enig. Kasper hadde en meget god start for oss, men sammen med laget ble han dårligere utover våren. Et til tider suspekt feltarbeid og en mangel på rekkevidde for å bli en superkeeper gjør at jeg synes det er helt greit om vi selger. Men dette må bety at noen andre er på vei inn, forhåpentligvis Westwood.

Og jeg ser det på som en selvfølge at Leeds nå har kontakt med andre keepere som er klare til å signere. Hvis Kasper forsvinner har vi ingen keepere igjen i stallen :o Og da nytter det ikke å vente til august med å se hvem som er ledige. Orker ikke en hel sommer med innleid vrakgods.

Selv om Kasper har sine små mangler er han en solid keeper, ung for å være keeper og har fremtiden foran seg. Så hvorfor signerte vi han bare på en toårskontrakt?

Leeds har sluppet Higgs og nå mest sannsynlig Schmeicel. Hvor sannsynlig tror dere det er at Leeds IKKE har annen keeper NÆR signering? Bare Sleivind og noen få til som tenker sånn?

Jeg tror det er overveiende sannsynlig at det kommer inn en ny keeper med det første.
Så jeg avventer inntil det navnet er kjent med å felle dommen.  :)
« Siste redigering: Juni 20, 2011, 18:47:53 av berlin »

Mr. Leeds

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #46 på: Juni 20, 2011, 18:51:11 »
http://www.leedsunited.com/news/20110620/offer-accepted-for-schmeichel_2247585_2379185

Noe overraskende, men når en ny kontrakt ble vanskelig å få til, så var det vel bare å selge til rett pris. Leicester har dessverre helt andre økonomiske muskler enn oss.

Kan det hende at Westwood kommer inn likevel? Da er det i tilfellet en god deal  :)

auren

Enig, men skulle det bli en overmett tidligere 4 valg i Blackburn så tenker jeg det sier noe om ambisjonsnivået vårt. Irriterer meg om Bates tenker at disse transaksjonene er ok - OG at vi skal kunne klare opprykk likevel....
Enig. Kasper hadde en meget god start for oss, men sammen med laget ble han dårligere utover våren. Et til tider suspekt feltarbeid og en mangel på rekkevidde for å bli en superkeeper gjør at jeg synes det er helt greit om vi selger. Men dette må bety at noen andre er på vei inn, forhåpentligvis Westwood.

Og jeg ser det på som en selvfølge at Leeds nå har kontakt med andre keepere som er klare til å signere. Hvis Kasper forsvinner har vi ingen keepere igjen i stallen :o Og da nytter det ikke å vente til august med å se hvem som er ledige. Orker ikke en hel sommer med innleid vrakgods.

Selv om Kasper har sine små mangler er han en solid keeper, ung for å være keeper og har fremtiden foran seg. Så hvorfor signerte vi han bare på en toårskontrakt?

Leeds har sluppet Higgs og nå mest sannsynlig Schmeicel. Hvor sannsynlig tror dere det er at Leeds IKKE har annen keeper NÆR signering? Bare Sleivind og noen få til som tenker sånn?

Jeg tror det er overveiende sannsynlig at det kommer inn en ny keeper med det første.
Så jeg avventer inntil det navnet er kjent med å felle dommen.  :)

Smeichel ut og en feit ex Blackburn keeper inn.. Og vi skal sloss om opprykk.. Kjenner at skepsisen vokser - kan dog vente til stallen er klar i august.. Likevel - hadde vært greit om vi for en gangs skyld kunne hatt spillerne klare tidlig slik at laget ble samspilt tidligere. Viktig i fht den noe vanskelige starten vi ser ut til å få!
« Siste redigering: Juni 20, 2011, 18:55:43 av Mr. Leeds »
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

p0ndus

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #47 på: Juni 20, 2011, 18:53:06 »
Leeds in battle to land former Blackburn keeper

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/football-league/championship/8465/3/leeds-battle-land-former-blackburn-keeper

Hvis Kasper skal erstattes av en stappmett femtekeeper fra Blackburn, ser det dårlig ut for neste sesong.

Noen som vet om Westwood har signert for Sunderland eller ikke?

Herlig humor ;D ;D ;D

dansale

Forza Leeds!

DenHviteYeboah

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #49 på: Juni 20, 2011, 19:06:38 »
http://www.leedsunited.com/news/20110620/offer-accepted-for-schmeichel_2247585_2379185

Noe overraskende, men når en ny kontrakt ble vanskelig å få til, så var det vel bare å selge til rett pris. Leicester har dessverre helt andre økonomiske muskler enn oss.

Kan det hende at Westwood kommer inn likevel? Da er det i tilfellet en god deal  :)

auren

Enig, men skulle det bli en overmett tidligere 4 valg i Blackburn så tenker jeg det sier noe om ambisjonsnivået vårt. Irriterer meg om Bates tenker at disse transaksjonene er ok - OG at vi skal kunne klare opprykk likevel....
Enig. Kasper hadde en meget god start for oss, men sammen med laget ble han dårligere utover våren. Et til tider suspekt feltarbeid og en mangel på rekkevidde for å bli en superkeeper gjør at jeg synes det er helt greit om vi selger. Men dette må bety at noen andre er på vei inn, forhåpentligvis Westwood.

Og jeg ser det på som en selvfølge at Leeds nå har kontakt med andre keepere som er klare til å signere. Hvis Kasper forsvinner har vi ingen keepere igjen i stallen :o Og da nytter det ikke å vente til august med å se hvem som er ledige. Orker ikke en hel sommer med innleid vrakgods.

Selv om Kasper har sine små mangler er han en solid keeper, ung for å være keeper og har fremtiden foran seg. Så hvorfor signerte vi han bare på en toårskontrakt?

Leeds har sluppet Higgs og nå mest sannsynlig Schmeicel. Hvor sannsynlig tror dere det er at Leeds IKKE har annen keeper NÆR signering? Bare Sleivind og noen få til som tenker sånn?

Jeg tror det er overveiende sannsynlig at det kommer inn en ny keeper med det første.
Så jeg avventer inntil det navnet er kjent med å felle dommen.  :)

Smeichel ut og en feit ex Blackburn keeper inn.. Og vi skal sloss om opprykk.. Kjenner at skepsisen vokser - kan dog vente til stallen er klar i august.. Likevel - hadde vært greit om vi for en gangs skyld kunne hatt spillerne klare tidlig slik at laget ble samspilt tidligere. Viktig i fht den noe vanskelige starten vi ser ut til å få!
Vi selger en landslagskeeper og kjøper inn rask...at det skal være så vanskelig å forstå hva som foregår i denne klubben...

testo

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #50 på: Juni 20, 2011, 19:22:52 »
Fra Smeichel på Twitter for 10 min siden :

I am putting out this statement now, but let me be clear that I have not signed with any other club, and as far (cont) http://tl.gd/b84off
 ??? ??? ??? ??? ???
kasper schmeichel

On Monday 20th June 2011, @kpschmeichel1 said:

I am putting out this statement now, but let me be clear that I have not signed with any other club, and as far as I am concerned I am still a Leeds United player.


Statement.
At the end of the season Leeds United and I both made a commitment to honour the last year of my contract and try to win promotion with Leeds United.
Therefore it is with great disappointment that I have learned that Leeds United have accepted an offer from Leicester.
I want to put on record that I have never asked to leave the Leeds United, nor did I reject an offer for a new contract, since one was never put to me.
I was enjoying being a Leeds United player and was looking forward to winning promotion this season with the club.
I have spoken to the manager Simon Grayson and he has made it clear to me, that, in spite of having played well for him, this is something he believes is a good deal for Leeds United.
I have been put in a very difficult situation and will spend some time considering my options for my future.

Er det mulig, nå er jeg spennt på hvem som ikke har tatt pilla si  >:(
« Siste redigering: Juni 20, 2011, 19:26:49 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Od

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #51 på: Juni 20, 2011, 19:27:38 »
Wow....er dette kødd?

Leedsfan

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #52 på: Juni 20, 2011, 19:33:54 »
Fra Smeichel på Twitter for 10 min siden :

I am putting out this statement now, but let me be clear that I have not signed with any other club, and as far (cont) http://tl.gd/b84off
 ??? ??? ??? ??? ???
kasper schmeichel

On Monday 20th June 2011, @kpschmeichel1 said:

I am putting out this statement now, but let me be clear that I have not signed with any other club, and as far as I am concerned I am still a Leeds United player.


Statement.
At the end of the season Leeds United and I both made a commitment to honour the last year of my contract and try to win promotion with Leeds United.
Therefore it is with great disappointment that I have learned that Leeds United have accepted an offer from Leicester.
I want to put on record that I have never asked to leave the Leeds United, nor did I reject an offer for a new contract, since one was never put to me.
I was enjoying being a Leeds United player and was looking forward to winning promotion this season with the club.
I have spoken to the manager Simon Grayson and he has made it clear to me, that, in spite of having played well for him, this is something he believes is a good deal for Leeds United.
I have been put in a very difficult situation and will spend some time considering my options for my future.

Er det mulig, nå er jeg spennt på hvem som ikke har tatt pilla si  >:(


Spenstig... Grayson har nok ikke vært helt fornøyd med Kasper og casher inn før det er for sent...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #53 på: Juni 20, 2011, 19:47:08 »
Leeds in battle to land former Blackburn keeper

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/football-league/championship/8465/3/leeds-battle-land-former-blackburn-keeper

Hvis Kasper skal erstattes av en stappmett femtekeeper fra Blackburn, ser det dårlig ut for neste sesong.

Noen som vet om Westwood har signert for Sunderland eller ikke?

Jason Brown? Han med den usannsynlig swære ræva, større enn M. Rickets?  ??? ???

Si at dette er kødd. Pliiiis.  :-[


10 ut og så langt ingen inn. Dette smaker det jo skikkelig fugl av.  ::)
Jon R.

fjellhaugen

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #54 på: Juni 20, 2011, 19:53:58 »
den statementen kan dere putte der sola aldri skinner dere som tror på alt som skrives.

dersom en kanon keeper signerer i løpet av uken så greit, men hvis ikke kan det ikke stemme hva kasper sier larry har ment.

og larry må da ha baller til å kunne si nei til bates for £1 mill.

nå står vi uten keeper og gjerne det blir en føkkings sjit reserve fra et potensielt nedrykkslag?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Kato

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #55 på: Juni 20, 2011, 20:08:28 »
Tror det er mye rart som foregår i klubben vår for tiden. Jeg er bekymret.

Og rattet er det en 80-åring som har. Det er jo en skandale.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28965
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #56 på: Juni 20, 2011, 20:10:29 »
den statementen kan dere putte der sola aldri skinner dere som tror på alt som skrives.

dersom en kanon keeper signerer i løpet av uken så greit, men hvis ikke kan det ikke stemme hva kasper sier larry har ment.

og larry må da ha baller til å kunne si nei til bates for £1 mill.

nå står vi uten keeper og gjerne det blir en føkkings sjit reserve fra et potensielt nedrykkslag?

Denne tweeten fra Kasper ble 'videresendt' av Andrew Haigh (The Sun) som ellers er den jeg bruker som 'sannhetsvitne'  når Leedsspillere registrerer seg på twitter.
Så denne ser jeg på som ekte vare.

Og når vi så får fordøyd denne. virker det jo som Leeds etter å ha analysert sesongens defensive skavanker har funnet en av årsakssammenhengene. Man har her mulighet til å cashe inn, og samtidig forbedre en lagdel.

Uansett syns jeg det er å forhaste seg, det å allerede fordømme dette nord og ned.

Det vil det bli rikelig med anledning til senere, om det viser seg at dette er en fail...




















...at noen uansett fordømmer det Leeds gjør, registrerer jeg jo.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #57 på: Juni 20, 2011, 20:10:48 »
Tror det er mye rart som foregår i klubben vår for tiden. Jeg er bekymret.

Og rattet er det en 80-åring som har. Det er jo en skandale.
Fortell noe nytt a ;D ;D ;D

Hobben

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #58 på: Juni 20, 2011, 20:11:08 »
Fra Smeichel på Twitter for 10 min siden :

I am putting out this statement now, but let me be clear that I have not signed with any other club, and as far (cont) http://tl.gd/b84off
 ??? ??? ??? ??? ???
kasper schmeichel

On Monday 20th June 2011, @kpschmeichel1 said:

I am putting out this statement now, but let me be clear that I have not signed with any other club, and as far as I am concerned I am still a Leeds United player.


Statement.
At the end of the season Leeds United and I both made a commitment to honour the last year of my contract and try to win promotion with Leeds United.
Therefore it is with great disappointment that I have learned that Leeds United have accepted an offer from Leicester.
I want to put on record that I have never asked to leave the Leeds United, nor did I reject an offer for a new contract, since one was never put to me.
I was enjoying being a Leeds United player and was looking forward to winning promotion this season with the club.
I have spoken to the manager Simon Grayson and he has made it clear to me, that, in spite of having played well for him, this is something he believes is a good deal for Leeds United.
I have been put in a very difficult situation and will spend some time considering my options for my future.

Er det mulig, nå er jeg spennt på hvem som ikke har tatt pilla si  >:(


Etter som jeg forstår har altså klubben ikke tilbudt kasper noe ny kontrakt/eller det har ikke vært diskutert om noe ny, så hvorfor skrive dette på hjemmesiden? Har viser på Kasper at han ønsker å være hos oss, å kjempe om å rykke opp! Om dette stemmer det som han sier her kan Grayson og Bates ta seg ai bolle!! Skandaløst!
Rogaland Whites

DenHviteYeboah

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #59 på: Juni 20, 2011, 20:13:35 »
den statementen kan dere putte der sola aldri skinner dere som tror på alt som skrives.

dersom en kanon keeper signerer i løpet av uken så greit, men hvis ikke kan det ikke stemme hva kasper sier larry har ment.

og larry må da ha baller til å kunne si nei til bates for £1 mill.

nå står vi uten keeper og gjerne det blir en føkkings sjit reserve fra et potensielt nedrykkslag?

Denne tweeten fra Kasper ble 'videresendt' av Andrew Haigh (The Sun) som ellers er den jeg bruker som 'sannhetsvitne'  når Leedsspillere registrerer seg på twitter.
Så denne ser jeg på som ekte vare.

Og når vi så får fordøyd denne. virker det jo som Leeds etter å ha analysert sesongens defensive skavanker har funnet en av årsakssammenhengene. Man har her mulighet til å cashe inn, og samtidig forbedre en lagdel.

Uansett syns jeg det er å forhaste seg, det å allerede fordømme dette nord og ned.

Det vil det bli rikelig med anledning til senere, om det viser seg at dette er en fail...




















...at noen uansett fordømmer det Leeds gjør, registrerer jeg jo.
Er enig med deg!men: når vi i neste åndedrag blir linket med Jason Brown....det forteller en del...