Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 707091 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #330 på: November 12, 2010, 00:05:40 »
Hvorfor tipser ingen SG om Annan?? Han hadde løst vårt defensive midtbaneproblem. Kan umulig koste så enormt mye. Noen som har kontakter inn i leeds-systemet?

Kan bekrefte at Leeds er tipset om Annan, men at Gwen Williams sier han koster for mye
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #331 på: November 12, 2010, 17:47:31 »
Hvorfor tipser ingen SG om Annan?? Han hadde løst vårt defensive midtbaneproblem. Kan umulig koste så enormt mye. Noen som har kontakter inn i leeds-systemet?

Kan bekrefte at Leeds er tipset om Annan, men at Gwen Williams sier han koster for mye
Men det går vel an og prøve. Tror vel vår liga er et bedre utstillingsvindu enn eliteserien. Tror også vi kan betale litt mer en RBKÃ….

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #332 på: November 12, 2010, 17:51:28 »
Hvorfor tipser ingen SG om Annan?? Han hadde løst vårt defensive midtbaneproblem. Kan umulig koste så enormt mye. Noen som har kontakter inn i leeds-systemet?

Kan bekrefte at Leeds er tipset om Annan, men at Gwen Williams sier han koster for mye
Men det går vel an og prøve. Tror vel vår liga er et bedre utstillingsvindu enn eliteserien. Tror også vi kan betale litt mer en RBKÃ….

Absolutt. Ã… se annan i Leeds-drakt ville frydet meg stort! Han har ekstreme kvaliteter som ballvinner, og det er vel liten tvil om at dette er en mangel i dagens lag..!

Per-Stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #333 på: Desember 22, 2010, 13:44:08 »
Det nærmar seg med stormskritt julaften og opning av transfermarknaden. Houllier og Aston Villa ønsker, i følgje The Guardian, å kvitte seg med desse ni spelarane: Steve Sidwell, Curtis Davies, Stephen Warnock, Richard Dunne, Stephen Ireland, John Carew, Brad Friedel, Habib Beye og Nigel Reo-Coker.

Av desse håpar eg Grayson kan sjekke mulegheiten for å lokke Sidwell til Elland Road (basert på det eg har sett av spelaren tidligare).

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #334 på: Desember 22, 2010, 14:10:17 »
Sidwell var en klippe i Championship sist vi var oppe. Han må vi gjerne skaffe oss.
- Leif Olav

dansale

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #335 på: Desember 22, 2010, 14:27:34 »
Galskap å kvitte seg med  Stephen Ireland han er en av de beste spillerene på Villa. tilbake til topic, Carew hadde vært en drøm men utroligt urealistisk! Men er det ikke en mulighet å se på reservelaget i eksempel City,Chealski,Arsenal osv? det må vell være nokk kvaliteter der til å fylle opp et godt PL lag, nå i januar så er det mange kontrakter som går ut så det er mulighet for å kansje skaffe seg noen røverkjøp  :)
Forza Leeds!

mac_gyver

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #336 på: Desember 22, 2010, 14:47:07 »
Nei takk til Carew. Han har gått ut på dato for leeeenge siden.
Pride of Yorkshire

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #337 på: Desember 22, 2010, 16:50:44 »
Galskap å kvitte seg med  Stephen Ireland han er en av de beste spillerene på Villa. tilbake til topic, Carew hadde vært en drøm men utroligt urealistisk! Men er det ikke en mulighet å se på reservelaget i eksempel City,Chealski,Arsenal osv? det må vell være nokk kvaliteter der til å fylle opp et godt PL lag, nå i januar så er det mange kontrakter som går ut så det er mulighet for å kansje skaffe seg noen røverkjøp  :)

Dersom Carew er en en drøm og få til klubben  så er han i beste fall en vond drøm ETTER MITT SYN.

Sleivind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #338 på: Desember 22, 2010, 17:16:12 »
Det nærmar seg med stormskritt julaften og opning av transfermarknaden. Houllier og Aston Villa ønsker, i følgje The Guardian, å kvitte seg med desse ni spelarane: Steve Sidwell, Curtis Davies, Stephen Warnock, Richard Dunne, Stephen Ireland, John Carew, Brad Friedel, Habib Beye og Nigel Reo-Coker.

Av desse håpar eg Grayson kan sjekke mulegheiten for å lokke Sidwell til Elland Road (basert på det eg har sett av spelaren tidligare).

De fleste av disse spillerne hadde vel forsterket oss per dags dato. Flere av disse er jo kvalitet!

Men at Villa ønsker å kvitte seg med Dunne er rimelig overraskende. Han har jo vært limet i forsvaret til Villa i flere sesonger nå.

dansale

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #339 på: Desember 22, 2010, 18:11:01 »
Galskap å kvitte seg med  Stephen Ireland han er en av de beste spillerene på Villa. tilbake til topic, Carew hadde vært en drøm men utroligt urealistisk! Men er det ikke en mulighet å se på reservelaget i eksempel City,Chealski,Arsenal osv? det må vell være nokk kvaliteter der til å fylle opp et godt PL lag, nå i januar så er det mange kontrakter som går ut så det er mulighet for å kansje skaffe seg noen røverkjøp  :)

Dersom Carew er en en drøm og få til klubben  så er han i beste fall en vond drøm ETTER MITT SYN.


Jeg er uenig i deres meninger men jeg vil inntil døden forsvare deres rett til å hevde dem!
Forza Leeds!

SDalen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #340 på: Desember 22, 2010, 18:51:05 »
Galskap å kvitte seg med  Stephen Ireland han er en av de beste spillerene på Villa. tilbake til topic, Carew hadde vært en drøm men utroligt urealistisk! Men er det ikke en mulighet å se på reservelaget i eksempel City,Chealski,Arsenal osv? det må vell være nokk kvaliteter der til å fylle opp et godt PL lag, nå i januar så er det mange kontrakter som går ut så det er mulighet for å kansje skaffe seg noen røverkjøp  :)

Ireland har ikke spilt bra, faktisk ikke i det hele tatt, siden han kom til Villa... Dessuten er han ifølge innvendige kilder en som skaper dårlig lagmoral, mulig det er derfor Houllier vil kvitte seg med han.

Men av disse spillerene ville jeg gjerne også sett Reo-Cooker i Leeds-drakta :) Gjerne sammen med Dunne, Warnock og Sidwell som alle innhar kvaliteter. Ikke at det kommer til å skje.
Rogaland whites!

Tom S

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #341 på: Desember 25, 2010, 16:17:23 »
COME ON LEEDS !!

Stephenjazz

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #342 på: Desember 25, 2010, 16:46:35 »
Hadde vært morro om en nordmann kom til Leeds. Mer oppmerksomhet her til lands hadde forhåpentligvis økt. Dessverre tror man i Norge at championship er en bakgårdsliga, og som en lite attraktiv liga
Det blir aldri umoderne å vinne

Ove

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #343 på: Desember 25, 2010, 17:11:56 »
Hva med Jonathan Parr da? Har inntrykk av at han og Ã…lesund bare sitter og venter på at Forest skal legge et bud på bordet.
 

dansale

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #344 på: Desember 25, 2010, 22:56:22 »
Ken Bates has declared on Yorkshire Radio that Leeds will not be making a loan move for Jonathan Woodgate due to his high wage demands
Forza Leeds!

flynn

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #345 på: Desember 26, 2010, 09:35:03 »
Ken Bates has declared on Yorkshire Radio that Leeds will not be making a loan move for Jonathan Woodgate due to his high wage demands


Og det betyr i alle fall har tanken har streifet dem...
Woodgate selv ville nok kunne tenke seg en gjeninntreden på ER, dersom det ikke lykkes ham å finne en PL-klubb.

Dermed tror jeg ikke nødvendigvis at siste ord er sagt i denne saken! Og, når det gjelder Woody er jeg villig til å la hjertet overvinne hjernen, og ønsker ham hjertelig velkommen om det skulle skje  :)

flynn

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #346 på: Desember 26, 2010, 09:39:55 »
Ken Bates has declared on Yorkshire Radio that Leeds will not be making a loan move for Jonathan Woodgate due to his high wage demands


Og det betyr i alle fall har tanken har streifet dem...
Woodgate selv ville nok kunne tenke seg en gjeninntreden på ER, dersom det ikke lykkes ham å finne en PL-klubb.

Dermed tror jeg ikke nødvendigvis at siste ord er sagt i denne saken! Og, når det gjelder Woody er jeg villig til å la hjertet overvinne hjernen, og ønsker ham hjertelig velkommen om det skulle skje  :)

flynn
dette synes jeg faktisk er veldig fornuftig av Bates :)Med den skadehistorien Woodgate har ville det være galskap å skrive en  2 års kontrakt med fet lønn.Ønsker Woody hjem, men da bør han nok få betalt etter antall spilte kamper kanskje....?

Tom S

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #347 på: Desember 26, 2010, 09:56:10 »
Ken Bates has declared on Yorkshire Radio that Leeds will not be making a loan move for Jonathan Woodgate due to his high wage demands


Og det betyr i alle fall har tanken har streifet dem...
Woodgate selv ville nok kunne tenke seg en gjeninntreden på ER, dersom det ikke lykkes ham å finne en PL-klubb.

Dermed tror jeg ikke nødvendigvis at siste ord er sagt i denne saken! Og, når det gjelder Woody er jeg villig til å la hjertet overvinne hjernen, og ønsker ham hjertelig velkommen om det skulle skje  :)

flynn
dette synes jeg faktisk er veldig fornuftig av Bates :)Med den skadehistorien Woodgate har ville det være galskap å skrive en  2 års kontrakt med fet lønn.Ønsker Woody hjem, men da bør han nok få betalt etter antall spilte kamper kanskje....?

Det er vel snakk om lån i første omgang
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #348 på: Desember 26, 2010, 10:05:05 »
Ken Bates has declared on Yorkshire Radio that Leeds will not be making a loan move for Jonathan Woodgate due to his high wage demands


Og det betyr i alle fall har tanken har streifet dem...
Woodgate selv ville nok kunne tenke seg en gjeninntreden på ER, dersom det ikke lykkes ham å finne en PL-klubb.

Dermed tror jeg ikke nødvendigvis at siste ord er sagt i denne saken! Og, når det gjelder Woody er jeg villig til å la hjertet overvinne hjernen, og ønsker ham hjertelig velkommen om det skulle skje  :)

flynn
dette synes jeg faktisk er veldig fornuftig av Bates :)Med den skadehistorien Woodgate har ville det være galskap å skrive en  2 års kontrakt med fet lønn.Ønsker Woody hjem, men da bør han nok få betalt etter antall spilte kamper kanskje....?

Det er vel snakk om lån i første omgang
å ja :)jeg glemte meg bort... vi er jo Loan United ;D ;D ;D

dansale

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #349 på: Desember 27, 2010, 22:47:40 »
Ken Bates has declared on Yorkshire Radio that Leeds will not be making a loan move for Jonathan Woodgate due to his high wage demands


Og det betyr i alle fall har tanken har streifet dem...
Woodgate selv ville nok kunne tenke seg en gjeninntreden på ER, dersom det ikke lykkes ham å finne en PL-klubb.

Dermed tror jeg ikke nødvendigvis at siste ord er sagt i denne saken! Og, når det gjelder Woody er jeg villig til å la hjertet overvinne hjernen, og ønsker ham hjertelig velkommen om det skulle skje  :)

flynn
dette synes jeg faktisk er veldig fornuftig av Bates :)Med den skadehistorien Woodgate har ville det være galskap å skrive en  2 års kontrakt med fet lønn.Ønsker Woody hjem, men da bør han nok få betalt etter antall spilte kamper kanskje....?

Det er vel snakk om lån i første omgang
å ja :)jeg glemte meg bort... vi er jo Loan United ;D ;D ;D
HAHA. Det verste er at dette er faktisk tilfelle og! :)
Forza Leeds!

ollebolle

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #350 på: Desember 28, 2010, 18:08:00 »

Tom S

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #351 på: Desember 28, 2010, 18:08:39 »
Smithy og Woody, takk!
COME ON LEEDS !!

Trond90

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #352 på: Desember 28, 2010, 18:11:15 »
En midtstopper av god kvalitet, en SJEF på midtbanen!!

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #353 på: Desember 28, 2010, 18:15:01 »
En midtstopper av god kvalitet, en SJEF på midtbanen!!



Woodgate og Smith

Woodgate og Smith

Woodgate og Smith

Woodgate og Smith

Woodgate og Smith

Woodgate og Smith

Woodgate og Smith

Woodgate og Smith

Woodgate og Smith

Woodgate og Smith

Woodgate og Smith

Woodgate og Smith

Woodgate og Smith

Woodgate og Smith
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Glenn K

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #354 på: Desember 28, 2010, 18:32:00 »
Fem punkter som taler i mot en Woody overgang:

1. Vil ikke gå et steg ned karrieremessig.
2.Vil bli for dyr.
3.Krever masse i lønn
4. Gammel og vil tjene litt på sine eldre dager
5. Alltid skadet så om alle fire punktene over er feil vil han uansett aldri få en kamp.

Er vel egentlig bare 4 punkter

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #355 på: Desember 28, 2010, 18:33:34 »
Fem punkter som taler i mot en Woody overgang:

1. Vil ikke gå et steg ned karrieremessig.
2.Vil bli for dyr.
3.Krever masse i lønn
4. Gammel og vil tjene litt på sine eldre dager
5. Alltid skadet så om alle fire punktene over er feil vil han uansett aldri få en kamp.

Det er greit, men det er jo eventuelt snakk om en overgang til Leeds, ikke Newcastle!  8)
Marching on together!

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #356 på: Desember 28, 2010, 19:51:42 »
Fem punkter som taler i mot en Woody overgang:

1. Vil ikke gå et steg ned karrieremessig.
2.Vil bli for dyr.
3.Krever masse i lønn
4. Gammel og vil tjene litt på sine eldre dager
5. Alltid skadet så om alle fire punktene over er feil vil han uansett aldri få en kamp.

Det er greit, men det er jo eventuelt snakk om en overgang til Leeds, ikke Newcastle!  8)

Samma det vel. Ingen med hjernen i behold går et steg ned karrieremessig når de vet de er gode nok for PL.

Du tok ikke den, altså?  ;)
Marching on together!

dansale

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #357 på: Desember 28, 2010, 19:56:07 »
Woody er vel god nokk til B`pool,Wst-Ham,Wigan Westbrom. Men flere klubber i pl enn dem tviler jeg sterkt på
Forza Leeds!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #358 på: Desember 28, 2010, 20:57:38 »
Ønskeliste:
En defensiv midtbanejævel
En sentral midtbanespiller til (defensiv eller box-til-box). Trenger backups
Minst en god forsvarsspiller.

Krever ikke så mye mer, jeg..

dansale

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #359 på: Desember 29, 2010, 17:58:07 »
Fortell hvem ønsker du å se i Leeds drakten til Januar Gambi??
Forza Leeds!