Skrevet av Emne: Spillerbruk i de siste 2 kamper..  (Lest 1454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Spillerbruk i de siste 2 kamper..
« på: Mars 09, 2009, 13:29:15 »
...vet at det ikke er stort man får gjort med dette fra denne siden av Nordsjøen, men allikevel:
HVORFOR blir det ikke gjort mer!?
Fatter ikke hvorfor vi ikke kan bruke hele troppen , slik at også selvtillit & ømme bein blir pleiet- på HELE benken.....rullere når vi har såpass med spillere.
Er man i troppen til en kamp, så lader man opp som om man skal spille- derfor må det være svært frustrerende  at f.eks Grella å ikke bli prøvd i det hele tatt!
Det samme som når Bradley Johnsen spiller som en smågutt i forrige kamp - og ingen ting blir foretatt fra trenerteamet.
Dette taper vi poeng på!
 

Torpe-do

Sv: Spillerbruk i de siste 2 kamper..
« Svar #1 på: Mars 09, 2009, 13:38:56 »
Jeg ser forskjellen i det du sier, nemlig at troppen som blir tatt ut, altså også de som sitter på benken, bør kunne erstatte mangler på banen.

Det jeg gjerne vil presisere er at Grayson kanskje, som tidligere nevnt her på forumet, prøver å oppnå noe Macca aldri klarte (?), nemlig å skape en innspilt og samkjørt startellever.

Til en viss grad er jeg enig i det du sier; jeg vil bare ikke at nødvendigvis flere skal inkluderes i denne troppen, altså de elleve som starter pluss benken.

Er forøvrig overbevist om at vi om ikke lenge får se Grella i aksjon. Grella er vel ganske ung, er han ikke? Jeg velger å tro at Grayson innser at karrierehoppet, med tanke på antall tilskuere og press generelt, er av ganske stor betydning for (uerfarne?) Grella. Nå har han riktignok prøvd seg på reservelaget, og slik jeg har forstått det har det vært en grei suksess.
Kanskje han skulle fått prøve seg på bortebane, der det er mindre tilskuere?

Eller kanskje en type som han vil oppleve tilskuermengden på ER som noe positivt, og med det gi mer av seg selv?

Vi har spennende tider i møte, folkens :)

Papi

Sv: Spillerbruk i de siste 2 kamper..
« Svar #2 på: Mars 09, 2009, 13:45:55 »

...vet at det ikke er stort man får gjort med dette fra denne siden av Nordsjøen, men allikevel:
HVORFOR blir det ikke gjort mer!?
Fatter ikke hvorfor vi ikke kan bruke hele troppen , slik at også selvtillit & ømme bein blir pleiet- på HELE benken.....rullere når vi har såpass med spillere.
Er man i troppen til en kamp, så lader man opp som om man skal spille- derfor må det være svært frustrerende  at f.eks Grella å ikke bli prøvd i det hele tatt!
Det samme som når Bradley Johnsen spiller som en smågutt i forrige kamp - og ingen ting blir foretatt fra trenerteamet.
Dette taper vi poeng på!

Det kan da umulig vere bra for selvtillitten og bytte i hytt og gevær.
Tillitt over tid øker selvtillitten til dei som spiller. Så her er vi uenige.

Du sier at Grella ikkje får prøvd seg.
Skal da Grayson ta ut Becchio som allerede har puttet eit mål, eller Beckford, som i store deler av kampen er usynlig, men dukker opp når du minst venter det og avgjør kampen på eigen hand?

Eg stoler på Grayson`s taktiske disposisjoner.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Torpe-do

Sv: Spillerbruk i de siste 2 kamper..
« Svar #3 på: Mars 09, 2009, 13:48:30 »
Eg stoler på Grayson`s taktiske disposisjoner.


Amen :)

Cherry

Sv: Spillerbruk i de siste 2 kamper..
« Svar #4 på: Mars 09, 2009, 14:15:21 »
Det kan da umulig vere bra for selvtillitten og bytte i hytt og gevær.
Tillitt over tid øker selvtillitten til dei som spiller. Så her er vi uenige.

..er jo ikke snakk om hytt & gevær, men når 11`veren man har plukket ut ikke
leverer varene i kamp- DA bytter man med spillere som jo er tatt ut til kampen (troppen)

LIgger vi under, eller ikke klarer og score- så er det jo faktisk lag som bytter inn en 3`dje spiss
og klarer og få ting på stell....... (ironisk)

Selvtillit kommer av tillit- i dette tilfellet fra trenerteam & manager.
Sånn er det ;)
 

peacock

Sv: Spillerbruk i de siste 2 kamper..
« Svar #5 på: Mars 09, 2009, 16:04:03 »
Er forøvrig overbevist om at vi om ikke lenge får se Grella i aksjon. Grella er vel ganske ung, er han ikke? Jeg velger å tro at Grayson innser at karrierehoppet, med tanke på antall tilskuere og press generelt, er av ganske stor betydning for (uerfarne?) Grella.

22 år er ikke ungt dersom han er noe å satse på. Men, han føyer seg kanskje inn i rekken av spisser som hentes inn uten at de gis en skikkelig sjanse?

Per-Stian

Sv: Spillerbruk i de siste 2 kamper..
« Svar #6 på: Mars 09, 2009, 16:22:21 »
Eg støttar Grayson fullt ut i sine disponeringar av troppen. Ved å bruke den same spelargruppa i lengre tid har vi oppnådd meir stabilitet og tryggleik i laget, kan det verke som.

Det må vere opp til det medisinske apparatet å gi beskjed til den spesifikke spelaren og Grayson når vedkomande er "sliten" eller utsett for skadar.

Torpe-do

Sv: Spillerbruk i de siste 2 kamper..
« Svar #7 på: Mars 09, 2009, 23:33:11 »
Er forøvrig overbevist om at vi om ikke lenge får se Grella i aksjon. Grella er vel ganske ung, er han ikke? Jeg velger å tro at Grayson innser at karrierehoppet, med tanke på antall tilskuere og press generelt, er av ganske stor betydning for (uerfarne?) Grella.

22 år er ikke ungt dersom han er noe å satse på. Men, han føyer seg kanskje inn i rekken av spisser som hentes inn uten at de gis en skikkelig sjanse?

Ah. trodde han var yngre; 19-20 år.