Skrevet av Emne: KAMP: vs Middlesbrough, Riverside stadium, søndag 11/3 2012, kl 1315  (Lest 35988 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mac_gyver

Liker at vi har begynt å stå fram og takle i stedet for å rygge og se på hele tiden
Pride of Yorkshire

testo

WOOOWWW..

Her kommer jeg inn etter noen forpliktelser og det står 0-2  8) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D 8) 8) 8) 8) 8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

mac_gyver

Elendig i skiskytinga.... :-[
Pride of Yorkshire

Ove

Irriterende at Beccio legger seg bare han får en liten dult i ryggen. Dommeren har sett dette, og han får ikkeWarnock tar dette opp med han.
 

Ove

Hmmm. Mye tekst som forsvant i forrige innlegg? Han får ikke frispark, skulle det stå.
 

Hallgeir *

Elendig i skiskytinga.... :-[

Jeg valgte bort skiskyting til fordel for Leeds når jeg for en gangs skyld fikk laget i TV-ruta. Ser ut som et godt valg etter det jeg forstår.
Super Leeds since 1968

rd1

Veldig bra 1. omg. Boro hadde vel bare 1 skikkelig sjanse, vi hadde 4-5 store!
"Who needs Cantona??"

mac_gyver

Elendig i skiskytinga.... :-[

Jeg valgte bort skiskyting til fordel for Leeds når jeg for en gangs skyld fikk laget i TV-ruta. Ser ut som et godt valg etter det jeg forstår.

driver å multitasker jeg :) Og ja, du valgte riktig. Heldigvis vant ikke svenskene :)
Pride of Yorkshire

auren

Strålende førsteomgang. Klarer vi å holde unna i andre omgang? Husk at vi har den farlige 2-0 ledelsen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Veldig god førsteomgang av Leeds. Har kontrollert fullstendig!
Boro har skapt kun 1 sjanse!

Fortsett slik!

MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

testo

Match Stats

Middlesbrough-Leeds United
6(3)    Shots (on Goal)    8(3)
5    Fouls    6
2    Corner Kicks    0
0    Offsides    3
50%    Time of Possession    50%
0    Yellow Cards    0
0    Red Cards    0
1    Saves    2
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Trond90

Lenge siden jeg har sett ett Leeds lag med så god kontroll! MOT!!  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Gufrias

Nydelig førsteomgang. Farlige framover og kontroll bakover. I andre omgang er jeg tilfreds om vi fortsetter på samme måte.
Hekta på Leeds siden 1974

Dennis

Lenge siden jeg har sett ett Leeds lag med så god kontroll! MOT!!  :)

De stiller vel som regel med kun ett lag, da ;)

Helt enig, forøvrig! Meget godt! Flott å få betalt for det forholdsvis harde presset i starten!
Marching on together!

ooh aah

Veldig solid 1. omgang. Ross McCormack har vært utrolig bra.
 

Leedsfan

Vi er solide, måtte det bare fortsette...

35000 på Elland Road til helga??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

M'boro spiller neppe en like elendig 2. omgang. Her må vi stå opp og forsvare ledelsen. Synes det lukter inn med Webber og kontringer i 2. omgang. Tror Leeds scorer minst ett mål til. Vinner enten 3-0 eller 3-1.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Veldig solid 1. omgang. Ross McCormack har vært utrolig bra.

Keown sier at Ross er en "fattigmanns Rooney"...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

M'boro spiller neppe en like elendig 2. omgang. Her må vi stå opp og forsvare ledelsen. Synes det lukter inn med Webber og kontringer i 2. omgang. Tror Leeds scorer minst ett mål til. Vinner enten 3-0 eller 3-1.

White bør også kunne utnytte presset Boro etterhvert MÃ… prøve å legge på Leeds. Han mangler dessverre mye ballbehandling, men med større plass bør farten være farlig!
Marching on together!

Ferre

Begynner å bli noen år siden forsvaret vårt har vært så solid. Warnock har virkelig gjort en fantastisk jobb på treningsfeltet. O'Dea og Lees, sammen med Brown, har stått fram og gjort en meget god 1. omgang.

Må det bare fortsette i samme spor etter pausen...

endre

godt fornøyd med robinson. Ja, faktisk har hele forsvaret våres har vært bra. "clean sheet" today?boro sitt forsvar-elendig. her kommer vi til å få flere sjanser.....
medlem nr 12

ollan

Come on Leeds! Dette fikser vi::)

ollan
Ollan

testo

Vi er solide, måtte det bare fortsette...

35000 på Elland Road til helga??
8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Håvard

Forsvarsspillet til Boro er jo helt latterlig ;D ;D ;D
eller muligens vårt angreps-spill e fantastisk.. ;)

marve

Begynner å bli noen år siden forsvaret vårt har vært så solid. Warnock har virkelig gjort en fantastisk jobb på treningsfeltet. O'Dea og Lees, sammen med Brown, har stått fram og gjort en meget god 1. omgang.

Må det bare fortsette i samme spor etter pausen...
veldig enig, Warnock har gjort en glimrede jobb på kort tid .Dette blir jæ.... bra ;D
 

Gufrias

M'boro spiller neppe en like elendig 2. omgang. Her må vi stå opp og forsvare ledelsen. Synes det lukter inn med Webber og kontringer i 2. omgang. Tror Leeds scorer minst ett mål til. Vinner enten 3-0 eller 3-1.

White bør også kunne utnytte presset Boro etterhvert MÃ… prøve å legge på Leeds. Han mangler dessverre mye ballbehandling, men med større plass bør farten være farlig!
Så lenge han ikke prøver å avslutte selv, så
Hekta på Leeds siden 1974

Oggy

Solid av hele forsvaret må jeg si :-)

Kanskje sett litt lite til Clayton ?
Oggy

testo

Vi får se om det sitter igjen noe etter Grayson i andre omg og velter hele lasset eller om Warnock har temt gutta...
Come on Leeds
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Kunne fort vært GK på Connolly for den sene tacklingen. Kan godt unnvære slike sene tacklinger. Bra skudd av Snoddy.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Oggy

O`Dea en halvtime for seint inn.........
Oggy