Skrevet av Emne: KAMP: Manchester Utd - Leeds United, FA-cup 3 runde, 3/1-2010  (Lest 198333 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rogak

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #840 på: Januar 03, 2010, 23:41:02 »
Leeds United Supporters Kristiansund var invitert av Man U-fansen i Kristiansund til å se kampen sammen. Synging av "We all hate Leeds-scum" ble hørt, men ignorert. På slutten var det bare vår "Marching On Together" og "We All Love Leeds" som kunne høres på deres faste stampub. Morsomt var det også at de hadde forpliktet seg til å spille våre Leeds-sanger i pausen. Mange sure Man U-fjes å se :)
Herlig med en slik kamp, dette har vi ventet lenge på!
MOT!



P.S: For alle som ønsker å melde seg inn i LUSK, send en mail til: roger@capitech.no
MOT

Tore P

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #841 på: Januar 03, 2010, 23:41:34 »
Jaaaaaaaaaaaaaa

marching on together......

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #842 på: Januar 03, 2010, 23:43:30 »
Jaaaaaaaaaaaaaa

marching on together......

Flinke folk i ViaSat-studio i dag har jeg hørt! :)

...bl.a. opplæring i kem som e United  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #843 på: Januar 03, 2010, 23:44:17 »
Leeds United Supporters Kristiansund var invitert av Man U-fansen i Kristiansund til å se kampen sammen. Synging av "We all hate Leeds-scum" ble hørt, men ignorert. På slutten var det bare vår "Marching On Together" og "We All Love Leeds" som kunne høres på deres faste stampub. Morsomt var det også at de hadde forpliktet seg til å spille våre Leeds-sanger i pausen. Mange sure Man U-fjes å se :)
Herlig med en slik kamp, dette har vi ventet lenge på!
MOT!




Konge :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #844 på: Januar 03, 2010, 23:49:06 »
Jaaaaaaaaaaaaaa

marching on together......

Godt jobbet i studio i dag!
Endre

flynn

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #845 på: Januar 03, 2010, 23:56:23 »
Jaaaaaaaaaaaaaa

marching on together......

Godt jobbet i studio i dag!

Støttes! Historien om Gary Edwards er kostelig, og avklaringen om hvem som er United var en høydare!

flynn

tobn på tur

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #846 på: Januar 04, 2010, 00:02:16 »
And it's Leeds United,
Leeds United FC,
We're the greatest team in football,
the world has ever seen.


God Natt

johnny gangster

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #847 på: Januar 04, 2010, 00:03:21 »
Flott at eg hadde to sikre kampa på bongen i dag, Leeds borte mot Scumchester og arsenal. 17 gange pengane!

 ;D

mercruiser

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #848 på: Januar 04, 2010, 00:21:57 »
Ja, og så får naboene bare drite i at jeg spiller høy musikk (Leeds-CD) natt til mandag.
HERLIG!!!!!!

Pettersen97

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #849 på: Januar 04, 2010, 01:05:11 »
http://www.youtube.com/watch?v=dWzJuTLqCGg



PRISELESS!! Måtte legge den ut på FB så mine Scum venna får se ;D
The Mighty Whites

Milou

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #850 på: Januar 04, 2010, 01:40:12 »
Har nettopp set kampen i reprise. Kampen starta kl 0500 her i LA, så eg var rimeleg trøytt første gang. Må innrømma at eg halvvegs håpa at Man utd skulle få ein tidleg 2-0 leiing slik at eg kunne gå til sengs med godt samvit  ::). Men etter målet til Beckford var det sjølsagt ikkje noko problem å halda seg vaken.

I tillegg til Kisnorboro og Johnson som mange har trekt fram, syns eg at Beckford og Crowe fortener cudos for kampen i dag. Beckford jobbar knallhardt og gjer mykje meir enn å skåra målet. Han var ein viktig grunn til at Leeds kunne halda ballen i laget så pass mykje. Crowe er ein spelar som eg har hatt sans for etter det lille eg har sett av han før. I dag gjer han ein stor defensiv jobb og har gode overlapper framover. Han gjer likevel eit par feil (ein av dei ganske grov) som gjer at han ikkje får aller høgaste karakter.

Forøvrig godt å sjå at Ankergren gjer kritikarane til skamme. Syns han har fått unødvendig mykje pepper på forumet. Han gjer riktignok enkelte feil i feltarbeidet (ein i dag, men det er også den einaste feilen han gjer i kampen), men det er knapt nok ein PL-keeper som av og til gjer tilsvarande feil. Meiner ikkje å seia at Ankergren er god nok for PL, men ikkje langt unna, han har trass alt haldt buret reint i omlag halvparten av kampane han har spela og no også mot Man Utd på OT.

Einaste Leedsspelar som kun får godkjent er Hughes. Man utd kjem litt enkelt fram på sida hans litt for ofter, men Hughes har også ein del viktige inngripenar, så noko dårleg kamp spela han ikkje.
« Siste redigering: Januar 04, 2010, 01:42:34 av Milou »

Thomas

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #851 på: Januar 04, 2010, 02:53:29 »
For en fantastisk start på dette (ti)året! Har tenkt i noen minutter nå på hva mer jeg skal skrive, men jeg sliter med å uttrykke meg merker jeg. ;D

Sheridan

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #852 på: Januar 04, 2010, 03:54:58 »
Helt utrolig deilig!
Har ikke ord....

 :D ;D :) 8)

Trulsaren

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #853 på: Januar 04, 2010, 06:57:07 »
her er kampen kommet på nett.
http://thepiratebay.org/torrent/5255700/FA.Cup.2010.3rd.Round.Manchester.United.vs.Leeds.United.WS.PDTV.
Hvordan ser man kampen etter å ha lastet den ned? Prøver og åpne hver enkelt CD i VLC-player, men får bare opp feilmelding...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

readysteady

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #854 på: Januar 04, 2010, 08:33:06 »
Jaaaaaaaaaaaaaa

marching on together......

Flinke folk i ViaSat-studio i dag har jeg hørt! :)

...bl.a. opplæring i kem som e United  ;D
Tar gjerne i mot et kort resymé, eller helst videoklipp. Innslaget ble overdøvet av noen forutinntatte rødtrøyer på den puben jeg var på.
« Siste redigering: Januar 04, 2010, 08:35:57 av readysteady »

Robert

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #855 på: Januar 04, 2010, 08:37:46 »
Intervjuet med Fergie,
http://www.youtube.com/watch?v=Z-zQYEYY7nE

Ydmyk? Han? Neppe
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Hallgeir *

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #856 på: Januar 04, 2010, 08:51:41 »
Ferguson får ingen samvær med kona si i natt. Hun vil ikke. Han er for sliten i kjevene etter all tyggegummitygginga, HAHA. HERLIG  :D
Da tror jeg at de har et forholdsvis lunkent forhold. Det er vel omtrent bare under pressekonferanser at han ikke har fylt opp geipen med en 2-pakning.. :D
Super Leeds since 1968

flynn

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #857 på: Januar 04, 2010, 09:03:36 »
Mye følelser ute å går ja, også hos Maverick Whites reporter;

Manchester United 0 Leeds United 1 (FA Cup Round 3)

Ohhhhh yessssss!

Scum where were you ?

This was the game that for United fans was always going to be about putting in a respectable performance, but somewhere along the line, things didn’t seem to work our for those jokers from Manchester. Robert Snodgrass was replaced by Johnny Howson, in the starting line up, as the hosts put out a pretty strong eleven, with Rooney and Berbatov, providing a £50M+ attacking partnership, that rarely troubled a United defence who bossed things throughout.

Gary Neville, an absolute wanker of the highest order, proved his days are numbered with an uncertain display against Bradley Johnson, whilst Danny Welbeck, pranced around like he was actually any good. With United toying with the Scum bastards, Evans and Brown struggled against Beckford and Becchio, and it came as no surprise on twenty minutes to see Jermaine Beckford latch onto Johnny Howson’s long pass, and beat that foreign twat in goal, whose name escapes me.

“One nil in yer cup final” reverberated around Old Trafford, as a silent home crowd showed what shit supporters they really are.

Half time saw United 1-0 to the good, but a muted home crowd sat in silence as the home side struggled to make any impact. Snodgrass’s introduction confirmed United’s dominance, and Beckford was unfortunate to see his shot drift just wide, before Snodgrass smashed a free kick against the bar/post.

The referee Chris Foy might as well have donned a Scum shirt in the first half, he did however even things up in the second half, but there was only one team in it in the second period, and whilst that Welsh bastard Owen ran around with plenty of gusto, and Sports Personality of the Year (you couldn’t make it up) Giggs cajoled the punters, there IS only ONE United, and an astonishing five minutes injury time still failed to conjur up anything for those Scum twats.

Woodini Ratings;

    *     Ankergren 8
    *     Crowe 8.5
    *     Hughes 8.5
    *     Naylor 9
    *     Kisnorbo 9.5
    *     Doyle 8
    *     Howson 8
    *     Kilkenny 8.5
    *     Johnson 8
    *     Becchio 8
    *     Beckford 8.5

Subs;

    *     Snodgrass 9
    *     Michalik 8
    *     White 8

Scum;

    * Kus…. 6
    * Neville – absolute twat, a shit twat -1
    * Flavio – best Scum player 6
    * Brown – twat,a shit one at that, should have been sent off 4
    * Evans – welsh sounding Irish twat 5
    * Wellbeck – who do you think you are, you twat 3
    * Obertan – absolute shite 4
    * Anderson – shit 4
    * Gibson – overated twat 4
    * Berbatov – you’re having a laugh 3
    * Rooney – fat scouse twat 5

Subs;

    * Valencia – shit 5
    * Giggs – Sports Perso…….ha ha ha 0
    * Owen – welsh bastard 4

Crowd; Silence……………………76,000

Champagne Moment; Beckford’s winner.

Referee; Chris Foy – homer.

readysteady

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #858 på: Januar 04, 2010, 09:38:18 »
Kudos til redaktør Svend, som eksponerte LUSCOS på en fremragende måte gjennom intervjuer med VG og Dagbladet direkte fra tribunen rett etter kampen i går. Til og med link til leedsunited.no (i all fall i Dagbla'-artikkelen).
Dette er reklame verdt en god slump med penger :)

ragnar

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #859 på: Januar 04, 2010, 09:41:06 »
I tillegg ble LUSCOS representant Tor Dalen intervjuet på P4 i går i sport og musikk like etter at seieren var i boks. Forøvrig et godt intervju der vi fremstod som ydmyke seiersherrer.  8)
*In El Loco we trust!*

Promotion 2010

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #860 på: Januar 04, 2010, 09:54:39 »
her er kampen kommet på nett.
http://thepiratebay.org/torrent/5255700/FA.Cup.2010.3rd.Round.Manchester.United.vs.Leeds.United.WS.PDTV.
Hvordan ser man kampen etter å ha lastet den ned? Prøver og åpne hver enkelt CD i VLC-player, men får bare opp feilmelding...

Sammer her! Vi må nok få noen tips av noen...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ragnar

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #861 på: Januar 04, 2010, 10:14:46 »
Nå har jeg sett målet en del ganger og må si det er et absolutt nydelig fremspill av Howson. Og selvsagt en fin fin avslutning av Becks.  8)
*In El Loco we trust!*

McQueen

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #862 på: Januar 04, 2010, 10:24:00 »
Har det så herlig på jobb i dag! Rusler bare rundt i verdens fineste drakt og koser meg! ;D
McQueen

flynn

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #863 på: Januar 04, 2010, 10:44:18 »
Det må jeg si, at å være medgangssupporter føles godt!

Mange gratulasjoner idag, Manchester-folket er relativt ydmyke, og alle andre synes dette var storveis.

Møter igjen bortimot femti 13-åringer på sin første trening i kveld, og det blir i Leeds-drakt. Regner med at flere enn før har hørt om Leeds nå ja!

flynn

4ever arcticwhite

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #864 på: Januar 04, 2010, 10:49:31 »
Skal i familiebursdag i dag, og regner med å møte mine tre scum-fans-svigerbrødre.

Lurer på hva jeg skal ha på meg  ;)

dvs hvilken drakt jeg skal velge.

Gleder meg  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
The future's so White I've got to wear shades 8)

flynn

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #865 på: Januar 04, 2010, 11:19:11 »
Mye gode kampreferat å lese i dag, The Telegraph er intet unntak, se :http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/manutd/6921206/Manchester-United-0-Leeds-United-1-match-report.html

Likte spesielt denne:
Yesterday was rich reward for fans who have faced the Four Horsemen of the Apocalypse: relegation, administration, points deduction and Dennis Wise:D

flynn

Masinga

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #866 på: Januar 04, 2010, 11:21:39 »
Denne kampen blir bare bedre og bedre etter som tiden går! Tenk hvilket utgangspunkt vi hadde før kampen:

- Leeds og cup går dårlig sammen
- Bortebane, mot et av ligaens beste lag
- Ingen seier på Old Trafford siden 1981
- ManU med Ferguson hadde aldri røket ut i 3.runde av FA-cupen tidligere
- Leeds spiller i League One
- 75000 på tribunen
- Mange av stjernene til Man U, som angivelig ikke skulle starte, startet likevel
- Hatoppgjør, ingen undervurdering
- Man U sendte innpå Giggs, Valencia og Owen uten av det hjalpe det grann
- ManU fikk de nødvendige 6 min. tilleggstid for å få målet sitt, men nei
- Osv.

En deilig seier! Tydelig at mange i PL ikke er vant til tigermentalitet. Om ikke annet, får man i hvert fall en solid dose av slikt på det nivået vi er på.
Masinga, medl.nr. 1250

Adis

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #867 på: Januar 04, 2010, 12:21:01 »
Det har sikkert blitt nevnt her andre steder, men det bildet av Paddy med blod i trynet og sinnsykt fandenivoldsk glis er noe av det feteste jeg har sett i mitt liv. Det representerer for meg ALT Leeds United står for; vilje, tæl, guts, spirit, glede, samhold -FANTASTISK! Det er hengt opp på veggen foran meg på jobben! Herlig!

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Erik_

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #868 på: Januar 04, 2010, 12:31:20 »
Herlig! Godt å være medgangssupporter. :)

LeedsU878

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #869 på: Januar 04, 2010, 13:05:20 »
Dette var heeeelt fantastisk!!! Jeg kan ikke beskrive det, men det er det vel ikke noen grunn til heller siden resten av dere har det på samme måten :)

Har festet hele natten!

MOT!
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"