Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Billy Paynter  (Lest 83522 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

thesheep

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #150 på: Januar 20, 2011, 07:33:39 »
Somma har altså en avslutning utenfor mål med hofta, og folket hyller ham som Messias? Nåvel. Paynter satte ikke akkurat fyr på Elland Road, han gjorde ikke det, og han blir aldri noen PL-spiller, men jeg vil fortsatt ikke avskrive ham som en backupspiller i Wankership.

Som du vet er sjelden stemningen her inne basert på fakta og analyse.

Det absolutt verste med å være Leeds supporter er å lese dette forumet. Hvis vi vinner PL kommer folk til å være negative mot måten det blir gjort på og en eller annen på laget kommer uansett til å bli hengt ut som komplett ubrukelig. Enkelte såkalte "supportere" her sutrer og griner mer enn en selvmedlidende Liverpool supporter, det er flaut! Så dypt må vi aldri synke.

fjellhaugen

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #151 på: Januar 20, 2011, 07:35:50 »
Somma har altså en avslutning utenfor mål med hofta, og folket hyller ham som Messias? Nåvel. Paynter satte ikke akkurat fyr på Elland Road, han gjorde ikke det, og han blir aldri noen PL-spiller, men jeg vil fortsatt ikke avskrive ham som en backupspiller i Wankership.
Hadde det innlegget vært litt lavere, så tror jeg at Somma hadde scort på sitt første spark på ballen :-)

eventuellt hvis somma hadde vært 2,67 m høy  ;) ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #152 på: Januar 20, 2011, 07:42:31 »
Somma har altså en avslutning utenfor mål med hofta, og folket hyller ham som Messias? Nåvel. Paynter satte ikke akkurat fyr på Elland Road, han gjorde ikke det, og han blir aldri noen PL-spiller, men jeg vil fortsatt ikke avskrive ham som en backupspiller i Wankership.

Som du vet er sjelden stemningen her inne basert på fakta og analyse.

Det absolutt verste med å være Leeds supporter er å lese dette forumet. Hvis vi vinner PL kommer folk til å være negative mot måten det blir gjort på og en eller annen på laget kommer uansett til å bli hengt ut som komplett ubrukelig. Enkelte såkalte "supportere" her sutrer og griner mer enn en selvmedlidende Liverpool supporter, det er flaut! Så dypt må vi aldri synke.

ingen som står med kniv i ryggen på deg og tvinger deg til å lese?

hvis du virkelig leser innleggene i denne tråden etter kampen i går så må jeg spørre deg;
hva er det virkelig som henges ut som er så forferdelig?
paynterman får kritikk for ikke å virke tent, og bidra på samme måte som resten. såpass må det virkelig være takhøyde for. gå heller inn i en gammel trås om andy hughes om du vil se spillerkritikk :P ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sterland

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #153 på: Januar 20, 2011, 08:23:42 »
Utrolig at en slakter og avskriver Paynter etter forestillingen mot Arsenal. Gutten var skadet i hele pre-season og har stort sett spilt reservelagskamper. En kan ikke forvente at han skal ut å knuse Arsenal når han stort sett kun har reservelagsnivå i kroppen. Han bøttet inn mål for Swindon forrige sesong, og er ganske sikkert kapabel til å gjøre det samme i Npc. Han leverte en forestilling langt langt under krevet standard i går og hvis det er toppnivået til Paynter så er det bare å kvitte seg med spissen. Men jeg synes det å stemple han som en fiasko og et bomkjøp uten at han har fått en reell sjanse til å vise seg frem blir helt urimelig. 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #154 på: Januar 20, 2011, 09:12:16 »
Jeg tror Paynter kan gjøre det bra jeg. Han trenger bare noen kamper. Dessuten synes jeg ikke det var feil av Grayson å starte med Paynter på topp. Somma er ikke så god alene på topp, mens Paynter er ganske sterk og ligner litt på Becchio sånn sett. Men Paynter trenger å få spilletid for å få til noe. Jeg vil ikke, som de fleste her stort sett gjør, slakte Paynter etter noen få dårlige kamper. Målet hans kommer snart, og som Sterland skriver: Han bøttet inn mål for Swindon i forrige sesong, og jeg tror også at han kan gjøre det for oss i år.

Fygle

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #155 på: Januar 20, 2011, 10:06:59 »
Jeg tror Paynter kan gjøre det bra jeg. Han trenger bare noen kamper. Dessuten synes jeg ikke det var feil av Grayson å starte med Paynter på topp. Somma er ikke så god alene på topp, mens Paynter er ganske sterk og ligner litt på Becchio sånn sett. Men Paynter trenger å få spilletid for å få til noe. Jeg vil ikke, som de fleste her stort sett gjør, slakte Paynter etter noen få dårlige kamper. Målet hans kommer snart, og som Sterland skriver: Han bøttet inn mål for Swindon i forrige sesong, og jeg tror også at han kan gjøre det for oss i år.

Jeg tror også Paynter har en framtid i klubben. Han hadde et godt innhopp mot Scunthorpe hvor han vant absolutt alt i luften. I tillegg virket det omtrent umulig å ta fra ham ballen uten samtidig å gi han frispark. Nei, han bør absolutt få noen sjanser til; det samme gjelder forøvrig Somma!

MOT!!!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Jon R

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #156 på: Januar 20, 2011, 14:35:12 »
Veldig vanskelig kamp for en enslig spiss! Forventet derfor ikke stort annet av Paynter at han skulle gå i krigen og vinne noen dueller. Kan ikke se at han lyktes med det, og Paynter virket veldig ukomfortabel med nivået gjennom 70 minutter. Det blir dog helt galt å dømme Paynter nord og ned på grunnlag av denne kampen alene. Arbeidsvilkårene vil garantert bli helt annerledes tilbake i Championship hverdagen.

Syntes vi manglet trøkk fremover både med og uten Paynter på banen men kanskje det hadde vært en bedre løsning å spille med Paynter og Somma samtidig? Watt for Somma hadde muligens vært en bedre løsning sånn i etterpåklokskapens navn.

Når det er sagt: Dersom flere fremspill hadde gått i retning av Somma kunne det kanskje skjedd litt mer fremover, fordi duellmessig synes jeg ikke > 190 cm store Somma ligger så mye tilbake for Paynter som enkelte folk ser ut til å mene. Nå det gjelder ballmottak og teknikk er Somma definitivt i en helt annen klasse og kompenserer derfor mye for det som måtte være av manglende fysikk vs Paynter.
Jon R.

flynn

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #157 på: Januar 20, 2011, 15:29:40 »
Veldig vanskelig kamp for en enslig spiss! Forventet derfor ikke stort annet av Paynter at han skulle gå i krigen og vinne noen dueller. Kan ikke se at han lyktes med det, og Paynter virket veldig ukomfortabel med nivået gjennom 70 minutter. Det blir dog helt galt å dømme Paynter nord og ned på grunnlag av denne kampen alene. Arbeidsvilkårene vil garantert bli helt annerledes tilbake i Championship hverdagen.

Syntes vi manglet trøkk fremover både med og uten Paynter på banen men kanskje det hadde vært en bedre løsning å spille med Paynter og Somma samtidig? Watt for Somma hadde muligens vært en bedre løsning sånn i etterpåklokskapens navn.

Når det er sagt: Dersom flere fremspill hadde gått i retning av Somma kunne det kanskje skjedd litt mer fremover, fordi duellmessig synes jeg ikke > 190 cm store Somma ligger så mye tilbake for Paynter som enkelte folk ser ut til å mene. Nå det gjelder ballmottak og teknikk er Somma definitivt i en helt annen klasse og kompenserer derfor mye for det som måtte være av manglende fysikk vs Paynter.

Enig! Men, det var ikke vanskelig å støtte uttaket av Watt før kampstart...

flynn

jarle

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #158 på: Januar 20, 2011, 15:39:18 »
Veldig vanskelig kamp for en enslig spiss! Forventet derfor ikke stort annet av Paynter at han skulle gå i krigen og vinne noen dueller. Kan ikke se at han lyktes med det, og Paynter virket veldig ukomfortabel med nivået gjennom 70 minutter. Det blir dog helt galt å dømme Paynter nord og ned på grunnlag av denne kampen alene. Arbeidsvilkårene vil garantert bli helt annerledes tilbake i Championship hverdagen.

Syntes vi manglet trøkk fremover både med og uten Paynter på banen men kanskje det hadde vært en bedre løsning å spille med Paynter og Somma samtidig? Watt for Somma hadde muligens vært en bedre løsning sånn i etterpåklokskapens navn.

Når det er sagt: Dersom flere fremspill hadde gått i retning av Somma kunne det kanskje skjedd litt mer fremover, fordi duellmessig synes jeg ikke > 190 cm store Somma ligger så mye tilbake for Paynter som enkelte folk ser ut til å mene. Nå det gjelder ballmottak og teknikk er Somma definitivt i en helt annen klasse og kompenserer derfor mye for det som måtte være av manglende fysikk vs Paynter.


Når du ikke er nær ballen på 70 minutter... hmm, og de få gangene ballen er i nærheten ser du ut som en stokk... Nei.. Paynter har jeg ikke tro på... det er gammeldags type fotball som jeg håper vi er ferdig med.

 Somma har steget, teknikken...
Desverre begynte Leeds å sende kanonkuler og Kasper bare mæla ballen opp de siste 20 min... ikke mye fotball...

DanskLeedsGut

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #159 på: Januar 20, 2011, 15:42:51 »
Billy Paynter skal ud af vores elskede klub. Aldrig har jeg set så dårlig en angriber!!!!! Becchio, Somma, McCormack. Sådan skal hierakiet være fremover!!! :)

Bye Bye Billy!!!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

berlin

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #160 på: Januar 20, 2011, 15:51:36 »
Jeg tror Paynter kan gjøre det bra jeg. Han trenger bare noen kamper. Dessuten synes jeg ikke det var feil av Grayson å starte med Paynter på topp. Somma er ikke så god alene på topp, mens Paynter er ganske sterk og ligner litt på Becchio sånn sett. Men Paynter trenger å få spilletid for å få til noe. Jeg vil ikke, som de fleste her stort sett gjør, slakte Paynter etter noen få dårlige kamper. Målet hans kommer snart, og som Sterland skriver: Han bøttet inn mål for Swindon i forrige sesong, og jeg tror også at han kan gjøre det for oss i år.

Jeg tror også Paynter har en framtid i klubben. Han hadde et godt innhopp mot Scunthorpe hvor han vant absolutt alt i luften. I tillegg virket det omtrent umulig å ta fra ham ballen uten samtidig å gi han frispark. Nei, han bør absolutt få noen sjanser til; det samme gjelder forøvrig Somma!

MOT!!!

Underskrives. Vi spiller i nPc og at det var Somma som skåret mot Scunny og ikke Paynter, er tilfeldig.
En Leeds-spiller stod i veien for en Paynter-skåring i den kampen. Det er fortsatt ca 20 kamper igjen av sesongen, og duoen Paynter/McCormack vil ganske sikkert komme på skåringslisten flere ganger.

berlin

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #161 på: Januar 20, 2011, 15:58:46 »
Veldig vanskelig kamp for en enslig spiss! Forventet derfor ikke stort annet av Paynter at han skulle gå i krigen og vinne noen dueller. Kan ikke se at han lyktes med det, og Paynter virket veldig ukomfortabel med nivået gjennom 70 minutter. Det blir dog helt galt å dømme Paynter nord og ned på grunnlag av denne kampen alene. Arbeidsvilkårene vil garantert bli helt annerledes tilbake i Championship hverdagen.

Syntes vi manglet trøkk fremover både med og uten Paynter på banen men kanskje det hadde vært en bedre løsning å spille med Paynter og Somma samtidig? Watt for Somma hadde muligens vært en bedre løsning sånn i etterpåklokskapens navn.

Når det er sagt: Dersom flere fremspill hadde gått i retning av Somma kunne det kanskje skjedd litt mer fremover, fordi duellmessig synes jeg ikke > 190 cm store Somma ligger så mye tilbake for Paynter som enkelte folk ser ut til å mene. Nå det gjelder ballmottak og teknikk er Somma definitivt i en helt annen klasse og kompenserer derfor mye for det som måtte være av manglende fysikk vs Paynter.

Somma og Paynter samtidig? Mer naturlig å kombinere McCormack med en av de 2, synes jeg. Nå spilte alle 3 etterhvert mot Scunny, men det var nok fordi vi cruiset gjennom kampen fordi det aldri var fare for en "Preston-repetisjon".

Det har alltid vært litt forunderlig med så mange og omtrent like gode forwards og flankespillere etter sommerhandelen, men vi trenger dermed ikke bekymre oss mye om den lagdelen, dersom det oppstår skader og suspensjoner etterhvert.

lojosang

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #162 på: Januar 21, 2011, 03:08:00 »
Hva i hulsete har dere gjort med Luscos-Forumsten Flest i Gata (Alle fem), tenkte jeg. Dette var da usedvanlig npkterne og edruelige uttalelser om en spiller som skal komme seg i kampform etter et skadehelvete og var litt usynlig mot et av de beste lagene i England. Men nå kjenner jeg oss jo igjen.  ;D

Billy Paynter skal ud af vores elskede klub. Aldrig har jeg set så dårlig en angriber!!!!!
- Leif Olav

jarle

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #163 på: Januar 21, 2011, 09:26:17 »
Hva i hulsete har dere gjort med Luscos-Forumsten Flest i Gata (Alle fem), tenkte jeg. Dette var da usedvanlig npkterne og edruelige uttalelser om en spiller som skal komme seg i kampform etter et skadehelvete og var litt usynlig mot et av de beste lagene i England. Men nå kjenner jeg oss jo igjen.  ;D

Billy Paynter skal ud af vores elskede klub. Aldrig har jeg set så dårlig en angriber!!!!!


Komme seg iform kan han gjøre på reservelaget... ikke i en cup kamp mot Arsenal...
Det skjønner du vel...

Så det argumentet blir helt feil..Tror heller ikke Larry bruker en så viktig kamp til å få opp match fitness på spillerne, han spilte fordi Larry mente han var vårt beste alternativ når Bechio var borte...

Og Paynter leverte til STRYK...

B_Ød

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #164 på: Januar 21, 2011, 11:10:00 »
Og Paynter leverte til STRYK...

itte på tv'n min..
Ups & Ups!!

nord

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #165 på: Januar 21, 2011, 11:17:47 »
Går udfra at SG satte Paynter ind af langsiktete taktiske grunde - vi skule ikke vinde denne kampen, men heller satse på oprydd  ;D .

Paynter vil forhåbentlig blive meget bedre i fremtiden og måske afgørende i sidste ende??
 

kongsmo

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #166 på: Januar 21, 2011, 11:18:44 »
Og Paynter leverte til STRYK...

itte på tv'n min..

men det gjorde han på tv'n min, å den er helt ny  ::)
"SNIFFER"

B_Ød

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #167 på: Januar 21, 2011, 11:24:47 »
Og Paynter leverte til STRYK...

itte på tv'n min..

men det gjorde han på tv'n min, å den er helt ny  ::)
å mange tommer har du a?
Ups & Ups!!

kongsmo

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #168 på: Januar 21, 2011, 11:29:24 »
Og Paynter leverte til STRYK...

itte på tv'n min..

men det gjorde han på tv'n min, å den er helt ny  ::)
å mange tommer har du a?

40 tommer, er det bra nok eller??

Har også jobbet som maler i 10 år, det bør vel telle som et pluss når man skal bedømme en spiller som Paynter??
Altså har jeg rett  ;D
"SNIFFER"

fjellhaugen

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #169 på: Januar 21, 2011, 12:14:08 »
Har også jobbet som maler i 10 år, det bør vel telle som et pluss når man skal bedømme en spiller som Paynter??
Altså har jeg rett  ;D

ahh. derav sniffer i nicket ditt  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B_Ød

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #170 på: Januar 21, 2011, 13:05:26 »
Og Paynter leverte til STRYK...

itte på tv'n min..

men det gjorde han på tv'n min, å den er helt ny  ::)
å mange tommer har du a?

40 tommer, er det bra nok eller??

Har også jobbet som maler i 10 år, det bør vel telle som et pluss når man skal bedømme en spiller som Paynter??
Altså har jeg rett  ;D
da har je sett 7 tommer mer enn deg..å dæ denger nok ut all erfaring som maler hvertfall.. ;)
and now...back to topic!
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #171 på: Januar 21, 2011, 13:19:06 »
La nå gutten få tid til å bevise om han er god nok eller ikke.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #172 på: Januar 21, 2011, 14:43:42 »
La nå gutten få tid til å bevise om han er god nok eller ikke.

Enig.....e jaggu langt i fra det værste eg har sett på Leeds,han skyter oss til opprykk 8)

Jon R

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #173 på: Januar 21, 2011, 15:26:04 »
La nå gutten få tid til å bevise om han er god nok eller ikke.

På et nivå hvor han har bedre forutsetninger for å lykkes, enn mot et av Europas beste fotballlag.  ::)
Jon R.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #174 på: Januar 21, 2011, 15:39:20 »
La nå gutten få tid til å bevise om han er god nok eller ikke.

På et nivå hvor han har bedre forutsetninger for å lykkes, enn mot et av Europas beste fotballlag.  ::)
Bra komplementering Jon R.
Helt enig i dette. Spent på hvem av Paynter og Somma som får starte hvis Becchio spares på grunn av sin skade.

magnuer

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #175 på: Januar 21, 2011, 16:24:13 »
La nå gutten få tid til å bevise om han er god nok eller ikke.

På et nivå hvor han har bedre forutsetninger for å lykkes, enn mot et av Europas beste fotballlag.  ::)
Bra komplementering Jon R.
Helt enig i dette. Spent på hvem av Paynter og Somma som får starte hvis Becchio spares på grunn av sin skade.
For all del la det bli Somma, så kan bi heller hive innpå Paynter etterhvert

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #176 på: Januar 21, 2011, 16:28:53 »
Hva skal vi me Billy Paynter? Han vinner ikke mye dueller og scorer heller ikke mål :P
Pontus ❤

lojosang

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #177 på: Januar 21, 2011, 16:38:52 »
Hva i hulsete har dere gjort med Luscos-Forumsten Flest i Gata (Alle fem), tenkte jeg. Dette var da usedvanlig npkterne og edruelige uttalelser om en spiller som skal komme seg i kampform etter et skadehelvete og var litt usynlig mot et av de beste lagene i England. Men nå kjenner jeg oss jo igjen.  ;D

Billy Paynter skal ud af vores elskede klub. Aldrig har jeg set så dårlig en angriber!!!!!


Komme seg iform kan han gjøre på reservelaget... ikke i en cup kamp mot Arsenal...
Det skjønner du vel...

Så det argumentet blir helt feil..Tror heller ikke Larry bruker en så viktig kamp til å få opp match fitness på spillerne, han spilte fordi Larry mente han var vårt beste alternativ når Bechio var borte...

Og Paynter leverte til STRYK...


Stryk? Næh, et sted mellom D og E vil jeg heller si.
- Leif Olav

kongsmo

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #178 på: Januar 21, 2011, 18:42:05 »
Har også jobbet som maler i 10 år, det bør vel telle som et pluss når man skal bedømme en spiller som Paynter??
Altså har jeg rett  ;D

ahh. derav sniffer i nicket ditt  ;)

 ;D  ;D
"SNIFFER"

Leedsfan

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #179 på: Mars 09, 2011, 06:45:25 »
Artig å se at Paynter endelig fikk en ordentlig sjanse og at han tok den. Leser på div. forum at han får mye skryt for hvordan han spilte.

Han putta et skikkelig fint mål.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.