Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 707493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

arneg

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #210 på: Juni 16, 2010, 21:36:23 »
Eg lot meg begeistre og imponere over Nord-Koreas nummer 9 Jong Tae-Se. Han spelar til dagleg i japanske Kawasaki.

Bare synd at Nord-Koreas spillere ikke får lov til å gå til vestlige klubber.

Denne Nord Koreanske spilleren har aldri bodd i Nord Korea.  Enig i at vi ikke får han men han er annerledes enn de andre fra Nord Korea
 

Ove

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #211 på: Juni 16, 2010, 22:11:59 »
Hva med Tamandani Nsaliwa? Han er en hardtarbeidende defensiv midtbanespiller, som spilte vårsesongen for Lillestrøm. Han spilte fast for AEK Athen inntil de byttet trener, da var han ute i kulden.
Han er nå kontraktsløs. Meningen var at LSK skulle tilby kontrakt, men pga. tidlig exit i cupen mangler de midler.
 

Keeper-Nils

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #212 på: Juni 16, 2010, 22:21:35 »
Hva med en annen ex-LSK spiller, Robert Koren.  Han er vel ute av WBA, men over 60 kamper de siste 2 år + en noe heldig scoring i VM gir vel ett godt tilskudd på midten. Var imponert av Koren den tida han spillte i gult/svart og synes han har vært bra de ganger WBA har vært på TV sist sesong. Vet noen status på han ?

Kickthemdown

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #213 på: Juni 16, 2010, 23:28:02 »
Status er vel at en haug med PL klubber (Fulham, Stoke, Wolves) har følere ute etter Koren. Svært overraskende at det ikke ble ny kontrakt i WBA, ettersom han hadde en veldig bra sesong! Hadde vært knall men det blir nok med drømmen.

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #214 på: Juni 18, 2010, 18:43:55 »
Koren har de playmaker egenskapene vi trenger. Så vidt jeg vet er han fortsatt en free agent...
Jon R.

B-m

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #215 på: Juni 18, 2010, 19:28:41 »
DeMerit var stor i dag, sign him up!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

euphor9

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #216 på: Juni 18, 2010, 19:47:21 »
Gabriel Omar Batistuta!

euphor9

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #217 på: Juni 18, 2010, 19:48:02 »

Same

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #218 på: Juni 22, 2010, 18:22:18 »
Blitt imponert over den sør-afrikanske spissen Katlego Mphela, rask og har en god skuddfot. Tror han kunne blitt et meget fint alternativ som bakromsspissen som vi trenger. Og siden han er fra Sør-Afrika kunne vel legenden Lucas 'The Chief' Radebe blitt brukt som ambassadør til å sirke signaturen.  :)

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #219 på: Juni 22, 2010, 19:38:44 »
Blitt imponert over den sør-afrikanske spissen Katlego Mphela, rask og har en god skuddfot. Tror han kunne blitt et meget fint alternativ som bakromsspissen som vi trenger. Og siden han er fra Sør-Afrika kunne vel legenden Lucas 'The Chief' Radebe blitt brukt som ambassadør til å sirke signaturen.  :)

Vi har jo erfaring fra tidligerere med å hente inn en spiller fra Mamelodi Sundowns :) Dog kulere navn enn god spiller. Noen hit ble dessverre aldri godeste Philemon.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trulsaren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #220 på: Juni 23, 2010, 15:44:15 »
Shabalala vil jeg ha!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #221 på: Juni 23, 2010, 16:28:39 »
Shabalala vil jeg ha!
Jeg vet ikke alt for mye om hans kvaliteter, men tenk dere hvilke flotte rim og kampsanger det navnet åpner for. Fra et fullsatt Elland Road : "Sha-ba-la-la, Sha-ba-la-la"  :D ;D
Super Leeds since 1968

Trulsaren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #222 på: Juni 23, 2010, 18:14:22 »
Akkurat derfor ja. Drit i hvordan han spiller, navnet er nok! Du kan jo bruke enhver melodi!


















Må jo legge til at han også imponerte med gode fotballferdigheter i går.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Leedsulf

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #223 på: Juni 24, 2010, 09:57:30 »
Behøver vel strengt tatt ikke lage sanger til han heller. Bjørn Eidsvåg har jo allerede skrevet en til han.

Ove

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #224 på: Juni 24, 2010, 17:33:31 »
Hva er statusen til Torstein Helstad nå? Han er vel pt. ikke aktuell for hverken Le Mans eller Brann? I tillegg til å score mange mål er han vel Leedsfan også? 
 

Killa

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #225 på: Juni 25, 2010, 10:08:36 »
Jeg foreslår at vi går for denne unge kapteinen til Slovakia, Marek Hamsik. Knappe 23 år, spiller for Napoli, en fyr som spiller med "hjertet utapå drakta......" Ble meget imponert over måten de slo de blærete italienerne ut av VM på!! Hamsik hadde vært en god kar å ha på midtbanen vår, men han er vel også en smule urealsitisk å håpe på... Ble også imponert over flere av de andre  slovakene, og etterom laget vårt skal til Slovakia på Pre-season tur er det kanskje mulig å knytte noen kontakter borti der?

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #226 på: Juni 25, 2010, 10:25:30 »
Jeg foreslår at vi går for denne unge kapteinen til Slovakia, Marek Hamsik. Knappe 23 år, spiller for Napoli, en fyr som spiller med "hjertet utapå drakta......" Ble meget imponert over måten de slo de blærete italienerne ut av VM på!! Hamsik hadde vært en god kar å ha på midtbanen vår, men han er vel også en smule urealsitisk å håpe på... Ble også imponert over flere av de andre  slovakene, og etterom laget vårt skal til Slovakia på Pre-season tur er det kanskje mulig å knytte noen kontakter borti der?

tror nok denne Hamsik er FULLSTENDIG urealistisk å håpe på. han koster nok minimum 10 mill pund vil jeg tro. han er jo en stor stjerne i Serie A.
Når det gjelder andre spillere fra slovakia er jeg mer håpefull. er sikkert noen unge stjerneskudd som kunne tenkt seg å spille for Leeds.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kickthemdown

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #227 på: Juni 25, 2010, 14:16:52 »
Jeg foreslår at vi går for denne unge kapteinen til Slovakia, Marek Hamsik. Knappe 23 år, spiller for Napoli, en fyr som spiller med "hjertet utapå drakta......" Ble meget imponert over måten de slo de blærete italienerne ut av VM på!! Hamsik hadde vært en god kar å ha på midtbanen vår, men han er vel også en smule urealsitisk å håpe på... Ble også imponert over flere av de andre  slovakene, og etterom laget vårt skal til Slovakia på Pre-season tur er det kanskje mulig å knytte noen kontakter borti der?
Joda, dette hadde vært knall. Om vi hadde vært Inter , Milan eller Juve.  :D

Killa

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #228 på: Juni 25, 2010, 22:16:59 »
Jeg foreslår at vi går for denne unge kapteinen til Slovakia, Marek Hamsik. Knappe 23 år, spiller for Napoli, en fyr som spiller med "hjertet utapå drakta......" Ble meget imponert over måten de slo de blærete italienerne ut av VM på!! Hamsik hadde vært en god kar å ha på midtbanen vår, men han er vel også en smule urealsitisk å håpe på... Ble også imponert over flere av de andre  slovakene, og etterom laget vårt skal til Slovakia på Pre-season tur er det kanskje mulig å knytte noen kontakter borti der?
Joda, dette hadde vært knall. Om vi hadde vært Inter , Milan eller Juve.  :D

Var ikke klar over at han var en så stor stjerne - følger ikke så veldig med i Serie A, og hadde ikke hørt om fyren før jeg så han mot Italia....

Trulsaren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #229 på: Juni 25, 2010, 23:01:57 »
Hva er statusen til Torstein Helstad nå? Han er vel pt. ikke aktuell for hverken Le Mans eller Brann? I tillegg til å score mange mål er han vel Leedsfan også? 
Han vil vel vekk fra Le Mans. Mener han ba agenten om å ta kontakt med en del klubber for å høre om de ville ha han, men etter avisene å tyde er det heller lunken stemning. Tror uansett ikke Helstad hadde vært noe i engelsk fotball.. Grunnen til at han var kanon i Norge er jo at samtlige forsvarsspillere løper 20 meteren på tiden han løper 60 meteren på...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

ollan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #230 på: Juni 26, 2010, 09:40:30 »
Hva er statusen til Torstein Helstad nå? Han er vel pt. ikke aktuell for hverken Le Mans eller Brann? I tillegg til å score mange mål er han vel Leedsfan også? 
Han vil vel vekk fra Le Mans. Mener han ba agenten om å ta kontakt med en del klubber for å høre om de ville ha han, men etter avisene å tyde er det heller lunken stemning. Tror uansett ikke Helstad hadde vært noe i engelsk fotball.. Grunnen til at han var kanon i Norge er jo at samtlige forsvarsspillere løper 20 meteren på tiden han løper 60 meteren på...
så du mener at forsvarspillerne i ncp er noen riktige "raketter"....... ;)
Ollan

Trulsaren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #231 på: Juni 26, 2010, 11:44:52 »
Albansk 8.divisjon holder bedre tempo en Tippeligaforsvaret...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

bwirum

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #232 på: Juli 01, 2010, 15:33:41 »
Jeg har latt meg imponere av Valdivia som spilte for Chile i WC. Meget internasjonal fyr også, spilt i Chile, Brasil, Spania og UAE (minst), født i Venezuela og er chilener.

Får sikkert fett betalt for å spille i UAE, så er nok urealistisk, men spennende spiller uansett.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

euphor9

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #233 på: Juli 23, 2010, 18:38:21 »
Siden dette er en ønskeliste så er vel mitt ønske ganske så urealistisk.

Men tror Remi Gaillard hadde hatt noe å tilføre Leeds,kunne vel kjørt noen dødballtreninger.

http://www.youtube.com/watch?v=DdAOZg12tOE&feature=related

Hvertfall en video som burde få de fleste i godt humør.

mac_gyver

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #234 på: Juli 23, 2010, 18:54:35 »
Siden dette er en ønskeliste så er vel mitt ønske ganske så urealistisk.

Men tror Remi Gaillard hadde hatt noe å tilføre Leeds,kunne vel kjørt noen dødballtreninger.

http://www.youtube.com/watch?v=DdAOZg12tOE&feature=related

Hvertfall en video som burde få de fleste i godt humør.

hahaha....
Pride of Yorkshire

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #235 på: Juli 23, 2010, 19:56:38 »
Siden dette er en ønskeliste så er vel mitt ønske ganske så urealistisk.

Men tror Remi Gaillard hadde hatt noe å tilføre Leeds,kunne vel kjørt noen dødballtreninger.

http://www.youtube.com/watch?v=DdAOZg12tOE&feature=related

Hvertfall en video som burde få de fleste i godt humør.

Fantastisk mann! Her er han fra 2009:

http://www.youtube.com/watch?v=Y3LRf2DqwZA&feature=channel

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #236 på: Juli 25, 2010, 10:40:27 »
Hadde vi hatt noen pundsedler ekstra så skulle vi kjøpt denne karen: Kevin-Prince Boateng

Sitat
Stoke boss Tony Pulis is set to bid £4m for Portsmouth midfielder Kevin-Prince Booateng.

Ekstremt engasjert i spillestilen, ivrig på å komme seg i skåringsposisjon, en vinner og løper konstant.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

torivar

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #237 på: August 14, 2010, 21:15:52 »
Paul Scharner. Har en drøm om å ha lest at hans kontrakt er ute nå. Det er iallefall en ærlig spiller.

Rett og slett eit godt forslag! Meiner å hugse at Scharner uttalte at han ønskte å dra til ein klubb der han får spele på sentral midtbane - primært i Premier League.

Noen som vet om Paul Scharner har signet med noen eller lest at han har vært i samtaler med klubber?

Glenn K

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #238 på: August 14, 2010, 21:33:43 »
Paul Scharner har signert 2-års kontrakt med Ajax i Eredivisie.... :-\

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #239 på: August 14, 2010, 21:49:53 »
Synd. Scharner tror jeg hadde vært en kjempesignering! Men var det noengang realistiske overgangsrykter om han til Leeds?