Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 704904 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #600 på: Mars 04, 2011, 08:24:28 »
Bowyer er 34 år men har bevist også denne sesongen at han duger! han ser jo ut som han er 25 !
Please få Bow hjem til Elland Road!
Pontus ❤

jarle

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #601 på: Mars 04, 2011, 10:03:11 »
Bowyer som var en vandrende skandale i og spesielt utenfor Leedsdrakta ønskes varmt hjem? Kanskje Kewell også kan komme tilbake?  ::)

Til sammenligning ble Gattuso stemplet som "verdens mest ufyselige spiller" på forumet for noen uker tilbake. Bowyer var MYE verre! Men han var "vår", så da er det ingen problem. Eller?


auren

Hva med Hunter, Bremner, Yorath, Giles, osv... skal vi ta de ut av histiorie bøkene også, eller Don R... som ingen utenfor Leeds liker og ser på som en 100% kjeltring. hmmmm

Hvor mange rettsaker har så de vært gjennom for vold og ordensforstyrrelse?

Så vidt jeg vet ble ikke Bowyer dømt men frikjent... men du har kanskje dine egne rettssystemer som du lever etter...


Han ble dømt for å ha rasert en burgersjappe og ha kommet med rasistiske tilrop til en asiat kort tid etter at han kom til Leeds. Og inngikk forlik på £175000 utenfor retten med broren til han Woodgate ble dømt til samfunnstjeneste for vold mot. Men han ble frikjent i den alvorligste saken, ja.


med andre ord...(dine ord) veldig mange som burde vært tuppa ut av klubbene sine og aldri fått en jobb i fotball igjen?

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #602 på: Mars 05, 2011, 15:20:17 »
Bowyer som var en vandrende skandale i og spesielt utenfor Leedsdrakta ønskes varmt hjem? Kanskje Kewell også kan komme tilbake?  ::)

Til sammenligning ble Gattuso stemplet som "verdens mest ufyselige spiller" på forumet for noen uker tilbake. Bowyer var MYE verre! Men han var "vår", så da er det ingen problem. Eller?


auren

Hva med Hunter, Bremner, Yorath, Giles, osv... skal vi ta de ut av histiorie bøkene også, eller Don R... som ingen utenfor Leeds liker og ser på som en 100% kjeltring. hmmmm

Hvor mange rettsaker har så de vært gjennom for vold og ordensforstyrrelse?

Så vidt jeg vet ble ikke Bowyer dømt men frikjent... men du har kanskje dine egne rettssystemer som du lever etter...


Han ble dømt for å ha rasert en burgersjappe og ha kommet med rasistiske tilrop til en asiat kort tid etter at han kom til Leeds. Og inngikk forlik på £175000 utenfor retten med broren til han Woodgate ble dømt til samfunnstjeneste for vold mot. Men han ble frikjent i den alvorligste saken, ja.


med andre ord...(dine ord) veldig mange som burde vært tuppa ut av klubbene sine og aldri fått en jobb i fotball igjen?

La dem spille i Cardiff eller Millwall. Ikke i min klubb.
- Leif Olav

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #603 på: Mars 05, 2011, 21:34:30 »
Verldi eni med Lojosang....de skal ikke i vår drakt noen av disse gutta her!
var mer enn fortvila når Dicky, The Dick- Dickov kom inn på fjoråret......helt håpløst å ta inn folk som normalt hadde sitti inne for ting de utøver på banen....
Fri oss fra oss fra slikt krapyl....
 

Kickthemdown

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #604 på: Mars 05, 2011, 22:44:09 »
Verldi eni med Lojosang....de skal ikke i vår drakt noen av disse gutta her!
var mer enn fortvila når Dicky, The Dick- Dickov kom inn på fjoråret......helt håpløst å ta inn folk som normalt hadde sitti inne for ting de utøver på banen....
Fri oss fra oss fra slikt krapyl....
Jeg vil gjerne ha minst 2 stykk ufyselige krapyl av noen midtbanemenn inn i stallen vår. Vi starter med Bowyer. Akkurat den spillertypen vi trenger.

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #605 på: Mars 05, 2011, 23:24:09 »
Verldi eni med Lojosang....de skal ikke i vår drakt noen av disse gutta her!
var mer enn fortvila når Dicky, The Dick- Dickov kom inn på fjoråret......helt håpløst å ta inn folk som normalt hadde sitti inne for ting de utøver på banen....
Fri oss fra oss fra slikt krapyl....
Jeg vil gjerne ha minst 2 stykk ufyselige krapyl av noen midtbanemenn inn i stallen vår. Vi starter med Bowyer. Akkurat den spillertypen vi trenger.
Jeg ønsker meg Bowyer på lån ut sesongen. Tror som deg at han er det rivjernet vi trenger for å ikke ende opp som en haug grønnsaker når de seks første plassene skal fordeles. (Selv om han ikke er den defensive spillertypen de fleste av oss skriker etter.)
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #606 på: Mars 05, 2011, 23:58:20 »
Verldi eni med Lojosang....de skal ikke i vår drakt noen av disse gutta her!
var mer enn fortvila når Dicky, The Dick- Dickov kom inn på fjoråret......helt håpløst å ta inn folk som normalt hadde sitti inne for ting de utøver på banen....
Fri oss fra oss fra slikt krapyl....
Jeg vil gjerne ha minst 2 stykk ufyselige krapyl av noen midtbanemenn inn i stallen vår. Vi starter med Bowyer. Akkurat den spillertypen vi trenger.

Hadde du ønsket Kewell tilbake dersom han var ledig?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #607 på: Mars 06, 2011, 01:00:03 »
Verldi eni med Lojosang....de skal ikke i vår drakt noen av disse gutta her!
var mer enn fortvila når Dicky, The Dick- Dickov kom inn på fjoråret......helt håpløst å ta inn folk som normalt hadde sitti inne for ting de utøver på banen....
Fri oss fra oss fra slikt krapyl....

Tja, helt enige er vi ikke. Krapyl PÃ… BANEN trenger vi. Krapyl ytenfor banen har vi ikke bruk for. Det er det vi har oss fans for.  ;D
- Leif Olav

testo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #608 på: Mars 06, 2011, 02:09:14 »
Bowyer er en spiller som mister hue allt for ofte både på og utenfor banen og han har rekorden på gule kort i England, fikk sitt 100 kort igår da de tapte 1-3 mot West Brom.
Dette sier meg at han ikke har bedret seg i årene som har godt, og det hjelper ikke at han ble kåret til årets spiller flere ganger i Leeds eller at han må være en skikkelig drittspiller å møte som motstander.
Skulle Bowyer komme tilbake så måtte det bli på lån ut året og på veldig klare regler som omfatter oppførsel på og utenfor banen.....men jeg tror ikke han HELLER kommer......Det kommer INGEN.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #609 på: Mars 06, 2011, 08:01:04 »
nej tack, aldrig i livet att jag vill ha honom tbx, minns turbulensen der sista året med honom både på och utanför planen, sista halvan av säsongen så hade han tankarna på annan plats och bara väntade på att kontraktet hans skulle  gå ut så han kunde få lämna klubben gratis och stoppa pengarna i egen ficka, jag blev grymt besviken på sättet han lämnade klubben
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #610 på: Mars 06, 2011, 10:54:05 »
nej tack, aldrig i livet att jag vill ha honom tbx, minns turbulensen der sista året med honom både på och utanför planen, sista halvan av säsongen så hade han tankarna på annan plats och bara väntade på att kontraktet hans skulle  gå ut så han kunde få lämna klubben gratis och stoppa pengarna i egen ficka, jag blev grymt besviken på sättet han lämnade klubben

Eller forbannad, jævligt forbannad.(ref OS 1994). ; ;D kanskje.    Du skal jommen ha kred for engasjementet, En ut året kontrakt med LB med noen særskilte LBklausuler høres ikke dumt ut for min del. Men han blir nok for dyr. Noen som forresten aner  hva/om klubben har noen midler til eventuelle lånesigneringer i det hele tatt, begynner og tro  at det egentlig bare er tomt prat alt om eventulle lånesigneringer.

LEO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #611 på: Mars 08, 2011, 23:21:19 »
Paul Scholes  ;D ::)
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #612 på: Mars 09, 2011, 19:56:19 »
Paul Scholes  ;D ::)

Støttes, er klar over at han er scum  men allikevel hadde vært fint og hatt han ett par sesonger.

Trulsaren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #613 på: Mars 09, 2011, 22:49:51 »
Paul Scholes  ;D ::)

Støttes, er klar over at han er scum  men allikevel hadde vært fint og hatt han ett par sesonger.
Regner med at han er tiltenkt å bekle sentral benk på reservelagets treningskamper?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #614 på: Mars 14, 2011, 10:42:12 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3107924.ece

Nå er vel tidspunktet å prøve seg på Hauger??
Han ville absolutt forsterket midtbanen til Leeds.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #615 på: Mars 14, 2011, 10:46:49 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3107924.ece

Nå er vel tidspunktet å prøve seg på Hauger??
Han ville absolutt forsterket midtbanen til Leeds.

Sign him up hvis vi ikke rykker opp. Tviler på at han er god nok for PL.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #616 på: Mars 14, 2011, 12:29:31 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3107924.ece

Nå er vel tidspunktet å prøve seg på Hauger??
Han ville absolutt forsterket midtbanen til Leeds.

Sign him up hvis vi ikke rykker opp. Tviler på at han er god nok for PL.

auren







Tror du har rett i det Auren, ingen PL spiller...og derfor...glem fyren!!
Yeboahs vitne

Anders P

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #617 på: Mars 14, 2011, 13:58:59 »
Kewell? Aldri i livet.....litt stolhet må vi ha. Når han gikk til Tyrkia forsvant det siste lille positive minnet jeg hadde om han....
Men en Scholes type hadde vært tingen.....
 

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #618 på: Juni 05, 2011, 12:59:35 »
Da hiver jeg denne tråden frem i lyset igjen. Og så kan vi skrive så mye vi vil om hvem vi vil ha til klubben, og hvor teit Bates er.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #619 på: Juni 05, 2011, 13:02:05 »
Ønskelista mi blir spillere som er gode nok og en manager som fr det beste frem i de til at Leeds etablerer seg blandt top 10 umiddelbart når vi er tilbake i Premier League. Derfor sier jeg nei til spillere som er rejects i lag som rykker ned fra Premier League

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #620 på: Juni 05, 2011, 13:13:20 »
Jeg ønsker meg kun spillere som er klassifisert som wonderkids på football manager.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #621 på: Juni 05, 2011, 14:23:28 »
Nigel Reo-Coker hadde vært et scoop  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

marve

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #622 på: Juni 05, 2011, 15:06:50 »
hva med henning hauger ?bra defansiv midtbane spiller det .
 

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #623 på: Juni 05, 2011, 15:08:19 »
Henning Hauger hadde vært et scoop, og i januar så hadde han nok vært tilgjengelig for 5-8 millioner...
 

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #624 på: Juni 05, 2011, 15:51:53 »
Reo Cooker, Austin, Hauger.. Tjaa.. Ja takk til ihvertfall en avdem

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #625 på: Juni 05, 2011, 16:29:43 »
Det er en rekke gode forslag i denne tråden!De siste innleggene inneholder fornuftige navn(økonomisk sett)for oss.Problemet er at de ALDRI kommer til å bli kjøpt >:(
Og grunnen er den samme dessverre. Eneste realistiske spillere er fortsatt rusk og rask på free transfer som ingen har hørt om >:(
Det som er spennende er hvem som blir solgt....ikke hvem som kommer.Dette for å se hvor svekket vi er til seriestart!

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #626 på: Juni 05, 2011, 16:55:16 »
Det er en rekke gode forslag i denne tråden!De siste innleggene inneholder fornuftige navn(økonomisk sett)for oss.Problemet er at de ALDRI kommer til å bli kjøpt >:(
Og grunnen er den samme dessverre. Eneste realistiske spillere er fortsatt rusk og rask på free transfer som ingen har hørt om >:(
Det som er spennende er hvem som blir solgt....ikke hvem som kommer.Dette for å se hvor svekket vi er til seriestart!

Deja vu?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #627 på: Juni 05, 2011, 20:49:02 »
Af nordmænd så jeg gerne Høgli, Huseklepp og Hauger i Leeds-truppen. :)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

raggen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #628 på: Juni 05, 2011, 21:03:17 »
Af nordmænd så jeg gerne Høgli, Huseklepp og Hauger i Leeds-truppen. :)

ja takk til de to andre men ikke Huseklepp. har nok offensive spillere i troppen per dags dato
Forever Leeds United!!!!!!!!

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #629 på: Juni 05, 2011, 21:28:09 »
De nordmennene jeg vil ha i Leeds er
John Arne Riise
Brede Hangeland
Kjetil Wæhler
Skjellbred