Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 704872 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #720 på: Juli 18, 2011, 21:07:11 »
ja ønskeliste er det hvertfall, for å tro vi skal bruke £2,5 mill  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #721 på: Juli 18, 2011, 22:12:00 »
ja ønskeliste er det hvertfall, for å tro vi skal bruke £2,5 mill  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Vel.. 1,5 millioner pund fra Kasper salget og 2,5 millioner pund fra et evt Gradel-salg burde kunne frigjøre 2,5 millioner i transferpenger og sign on fee. Men alt er jo ikke bare burde burde med Leeds United  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #722 på: Juli 18, 2011, 22:49:22 »
ja ønskeliste er det hvertfall, for å tro vi skal bruke £2,5 mill  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Vel.. 1,5 millioner pund fra Kasper salget og 2,5 millioner pund fra et evt Gradel-salg burde kunne frigjøre 2,5 millioner i transferpenger og sign on fee. Men alt er jo ikke bare burde burde med Leeds United  :-\

auren

Ender nok heller opp med  nye dasser med dosete av mahogni på ER. :-[ :-[

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #723 på: Juli 18, 2011, 23:03:08 »
Julio Arca burde jo være en ideell spiller for SG og Bates. Kan både bekle venstrebacken og sentral midtbane. Og han er gratis, samt sannsynligvis ikke vil forlange for høy lønn. Merkelig at han fortsatt er free agent...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #724 på: Juli 19, 2011, 01:30:26 »
ja ønskeliste er det hvertfall, for å tro vi skal bruke £2,5 mill  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Vel.. 1,5 millioner pund fra Kasper salget og 2,5 millioner pund fra et evt Gradel-salg burde kunne frigjøre 2,5 millioner i transferpenger og sign on fee. Men alt er jo ikke bare burde burde med Leeds United  :-

auren

Ender nok heller opp med  nye dasser med dosete av mahogni på ER. :-[ :-[

Teak, tenker jeg heller.
Tog du an?

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #725 på: Juli 19, 2011, 11:18:31 »
ja ønskeliste er det hvertfall, for å tro vi skal bruke £2,5 mill  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Vel.. 1,5 millioner pund fra Kasper salget og 2,5 millioner pund fra et evt Gradel-salg burde kunne frigjøre 2,5 millioner i transferpenger og sign on fee. Men alt er jo ikke bare burde burde med Leeds United  :-

auren

Ender nok heller opp med  nye dasser med dosete av mahogni på ER. :-[ :-[

Teak, tenker jeg heller.
Tog du an?

-LeifO

Moderatortroll.

 ;D he he

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #726 på: Juli 19, 2011, 14:13:57 »
Hent Celso Borges, han har vært nevnt før. Spilleren jo pure-class..

Gode gener har han også:
Sitat
His father is Alexandre Guimaraes.[1] a Brazilian-born, Costa Rican-raised ex-footballer and coach. He was born in Costa Rica's capital city San José and during his highschool years he attended Sistema Educativo Saint Clare Highschool, where he also took part in the school's team. His studies were often interrupted by his football training and playing outside the country.

Bruk kontaktene dine Svend Anders......
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #727 på: Juli 19, 2011, 18:41:57 »
Wanted:
Stockdale, Lichaj, Dickinson og Smith
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #728 på: Juli 26, 2011, 12:13:00 »
No byrjar laget og stallen å ta form, men eg meiner vi framleis saknar to-fire spelarar for å kunne kjempe om opprykk. Lichaj (h.back), Bodor (v.back), Mendy (kant), Clingan (s.midtbane) og Johnson (s.midtbane) er spelarar som i større eller mindre grad har blitt linka. Dessutan håpar eg Nuñez kan bli årets joker.

Det ser ut til at Becchio tidlegast kjem attende til første eller andre serierunde. Han vil dermed mangle mykje grunnlag og treng tid på å finne nettmaskene att. Difor bør Grayson sjå seg om etter ein erstatter for argentinaren - gjerne Billy Sharpe, sekundært ein på utlånsmarknaden frå Premier League.

                         Lonergan

Connolly      O'Brien        Kisnorbo       Bodor

                 Brown         Johnson

Snodgrass           Howson                 Gradel

                         Sharpe

dansale

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #729 på: Juli 30, 2011, 21:57:42 »
Even Hovland dette kan umuligt koste skjorta og det er vell en spiller som vi trenger ( og sikkert kan tene penger på om noen år)
Forza Leeds!

Ove

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #730 på: Juli 30, 2011, 22:00:52 »
Crystal Palace har vel lagt inn et bud på Even Hoplanf på, var det ikke 3.5 mill ???
 

Lund93

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #731 på: Juli 30, 2011, 22:01:39 »
http://lu-fc.blogspot.com/2011/07/keith-andrews-og-jonathan-spector-til.html

Har via noen engelske venner og troverdige kilder hørt at Jonathan Spector og Keith Andres (lån) er på vei til Leeds!  :)

MOT

Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #732 på: Juli 31, 2011, 13:16:10 »
Spector ja tak :) Andrews kender jeg ikke så meget til desværre

Jlloyd Samuel har vist skrevet med West Ham! :( Hvorfor signer vi ingen???????
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

AndyMathie

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #733 på: August 01, 2011, 16:16:38 »
Spector ja tak :) Andrews kender jeg ikke så meget til desværre

Jlloyd Samuel har vist skrevet med West Ham! :( Hvorfor signer vi ingen???????

Svaret er ganske enkel, vi har ingen penger dermed ingen signeringer. Kommer til å sprette champisen når nye eiere er på plass og vi igjen bruker penger i stede for å bare selge uten å bruke en krone. Det er forskjell på å drive sundt og å satse noe enn ingen satsning overhode som vi nå ser ganske så klart...
We are Leeds and we are proud of it!

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #734 på: August 01, 2011, 18:56:02 »
Spector ja tak :) Andrews kender jeg ikke så meget til desværre

Jlloyd Samuel har vist skrevet med West Ham! :( Hvorfor signer vi ingen???????

Svaret er ganske enkel, vi har ingen penger dermed ingen signeringer. Kommer til å sprette champisen når nye eiere er på plass og vi igjen bruker penger i stede for å bare selge uten å bruke en krone. Det er forskjell på å drive sundt og å satse noe enn ingen satsning overhode som vi nå ser ganske så klart...

En annen forklaring kan være at stallen er ganske bra og at Bates/Grayson er ute etter spillere som vil forsterke første 11'eren uten å bruke silly money. Personlig er jeg glad for at vi ikke henter inn gud og hvermann, det betyr at vi har lært litt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #735 på: August 01, 2011, 19:00:40 »
Spector ja tak :) Andrews kender jeg ikke så meget til desværre

Jlloyd Samuel har vist skrevet med West Ham! :( Hvorfor signer vi ingen???????

Svaret er ganske enkel, vi har ingen penger dermed ingen signeringer. Kommer til å sprette champisen når nye eiere er på plass og vi igjen bruker penger i stede for å bare selge uten å bruke en krone. Det er forskjell på å drive sundt og å satse noe enn ingen satsning overhode som vi nå ser ganske så klart...

En annen forklaring kan være at stallen er ganske bra og at Bates/Grayson er ute etter spillere som vil forsterke første 11'eren uten å bruke silly money. Personlig er jeg glad for at vi ikke henter inn gud og hvermann, det betyr at vi har lært litt!

Nei.
Det betyr at mun er på sparebluss samt ikke er interesert i å signe kvalitet, og at SG er hans lydige vov vov som er overlykkelig bare han får være manager i sin favorittklubb

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #736 på: August 01, 2011, 19:11:28 »
Spector ja tak :) Andrews kender jeg ikke så meget til desværre

Jlloyd Samuel har vist skrevet med West Ham! :( Hvorfor signer vi ingen???????

Svaret er ganske enkel, vi har ingen penger dermed ingen signeringer. Kommer til å sprette champisen når nye eiere er på plass og vi igjen bruker penger i stede for å bare selge uten å bruke en krone. Det er forskjell på å drive sundt og å satse noe enn ingen satsning overhode som vi nå ser ganske så klart...

En annen forklaring kan være at stallen er ganske bra og at Bates/Grayson er ute etter spillere som vil forsterke første 11'eren uten å bruke silly money. Personlig er jeg glad for at vi ikke henter inn gud og hvermann, det betyr at vi har lært litt!

Nei.
Det betyr at mun er på sparebluss samt ikke er interesert i å signe kvalitet, og at SG er hans lydige vov vov som er overlykkelig bare han får være manager i sin favorittklubb

Dette er jo din tro, personlig så tror jeg ikke på det. Grayson har nok et transferbudsjett som innbefatter overgangssum og lønnskostnader til spillerne. Grayson må gjøre det han synes er best ut i fra de midlene han har. Noen managere har mer midler og andre har mindre...

Men jeg savner også et par knallsigneringer. Det gjør sikkert Tottenham, Everton, Arsenal og Chelseafansen også....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #737 på: August 02, 2011, 21:15:11 »
Jamen dette er en ønsketråd, så så jeg gerne Joey Barton i 6'eren til den def. midtbane :D
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Somma27

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #738 på: August 02, 2011, 21:46:39 »
Har herved fridd til Mr.Barton på twitter!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #739 på: August 02, 2011, 21:55:02 »
Haha, drøm videre dere ;) Barton er premierleague-kvalitet, og kommer aldri i livet til å gå ned til Leeds i championship, og ikke bare på grunnlag av det økonomiske, han er en klassespiller, og kan spille for de fleste lag i PL (det blir jo da en subjektiv vurdering). Drøm drøm drøm ;)

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #740 på: August 02, 2011, 22:47:58 »
Har herved fridd til Mr.Barton på twitter!

Enig, han hadde vært noe.  Men nok bare og glemme.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #741 på: August 03, 2011, 00:54:04 »
Delph ( Lån )
Kewell
Lichaj
Samuel
Mendy
Beckford ryktes jo vekk fra Everton enten på lån til West Ham eller kjøpt av Newcastle , må jo være mulig ! :)

Henter vi disse har vi forsterket , VB HB SM VV HV og Spiss...
Pontus ❤

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #742 på: August 03, 2011, 15:43:08 »
Delph ( Lån )
Kewell
Lichaj
Samuel
Mendy
Beckford ryktes jo vekk fra Everton enten på lån til West Ham eller kjøpt av Newcastle , må jo være mulig ! :)

Henter vi disse har vi forsterket , VB HB SM VV HV og Spiss...

Hva skal du med Mendy om du henter Kewell? Er vel begrenset hvor mange kanter en trenger? Snoddy, Gradel, Sam og White finnes jo fra før....

Beckford er bankers i Everton - Skal han vekk derfra så koster han skjorta
 

Leedsulf

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #743 på: August 03, 2011, 17:00:56 »
Delph ( Lån )
Kewell
Lichaj
Samuel
Mendy
Beckford ryktes jo vekk fra Everton enten på lån til West Ham eller kjøpt av Newcastle , må jo være mulig ! :)

Henter vi disse har vi forsterket , VB HB SM VV HV og Spiss...

Hva skal du med Mendy om du henter Kewell? Er vel begrenset hvor mange kanter en trenger? Snoddy, Gradel, Sam og White finnes jo fra før....

Beckford er bankers i Everton - Skal han vekk derfra så koster han skjorta

Er vel greit med Mendy som backup for Kewell, ettersom sistnevnte nok blir gjort fotballinvalid og det som verre er før han kommer seg ut av flyplassen.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #744 på: August 04, 2011, 15:34:52 »
Leste også at Mendy kan spille spiss.. å Kewell tror jeg også kan spille litt mer sentralt om nødvendig.
Pontus ❤

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #745 på: August 04, 2011, 16:29:18 »
Kewell tror jeg også kan spille litt mer sentralt om nødvendig.


Ja, aller helst i Den Sentralafrikanske Republikk, spør du meg.  ;D
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #746 på: August 04, 2011, 16:51:34 »
Kewell tror jeg også kan spille litt mer sentralt om nødvendig.


Ja, aller helst i Den Sentralafrikanske Republikk, spør du meg.  ;D

Liker ;D

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #747 på: August 04, 2011, 22:49:00 »
Leste også at Mendy kan spille spiss.. å Kewell tror jeg også kan spille litt mer sentralt om nødvendig.


De aller fleste som kan holde seg på beina kan spille spiss ;) ;), og Mendy har jeg ikke trua på.

SDalen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #748 på: August 04, 2011, 23:21:03 »
Kewell tror jeg også kan spille litt mer sentralt om nødvendig.


Ja, aller helst i Den Sentralafrikanske Republikk, spør du meg.  ;D

Liker ;D


HAHA! Fiiine!
Rogaland whites!

Lucas the Kop Cat

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #749 på: August 10, 2011, 00:09:19 »
Robbie Keane ønsker seg bort fra Totttenham. Noen som har fulgt ham i det siste og ka uttale seg om han burde vært på ønskelisten?